Poll

Wie is de mol?

Ryan
Frank
Jennifer
Richard

Auteur Topic: Wie is de mol?  (gelezen 10694 keer)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Wie is de mol?
« Gepost op: 16-05-2006, 17:18:14 »
WIDM mag dan afgelopen zijn, het zoeken gaat voort  ::vergroot::.
Soms krijg je de indruk dat er bij ER ook een mol in het spel zit.  ???

Wie is volgens jou de mol?
Licht hier je mening toe!  ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wie is de mol?
« Reactie #1 Gepost op: 16-05-2006, 17:21:03 »
Frank! Een slimme mol die zomaar één van zijn 'vrienden' uit het spel stemt!

Maar ik ga toch gewoon voor Mick. Niet echt een geniepige mol, maar toch..

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Wie is de mol?
« Reactie #2 Gepost op: 16-05-2006, 17:35:35 »
Ik zou ook wel geneigd zijn om Frank te zeggen.
In de aflevering waar Melvin eruit gaat laat hij de proef lukken door te zeggen ik zat er half af en liet Mick maar winnen.
Het is hij die het spel heeft doen kantelen gisteren door Pieter eruit te zetten enz.enz....

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Wie is de mol?
« Reactie #3 Gepost op: 16-05-2006, 17:36:11 »
Frank! Een slimme mol die zomaar één van zijn 'vrienden' uit het spel stemt!

Maar ik ga toch gewoon voor Mick. Niet echt een geniepige mol, maar toch..

Mick zou dan wel een soort Milouska-mol zijn. Zijn medekandidaten vinden hem gewoon irritant, maar ondertussen is alles doordacht en past zijn gedrag binnen een perfect plan. Stiekem is Mick een hele nette accountant met drie kinderen en een labrador, die thuis iedere dag netjes naar het kantoor gaat en in zijn vrije tijd het liefst golft.

Maar ik heb nu op Lydia gestemd. Ze doet constant alsof ze zielig en verdrietig is, maar als het erop aankomt strijdt ze in de proeven om de sterksten eruit te krijgen.  Eerst had ze een afspraak gemaakt met Fleur, om ervoor te zorgen dat Bjorn eruit ging. Vervolgens was zij de stille kracht achter het vertrek van Ernestine & Ilona. Daarna stuurde zij er op aan Melvin als vertrouwenspersoon naar de samensmelting te sturen, omdat ze wist dat Melvin door de vier van zuid eruit gestemd zou worden (want als mol wist ze natuurlijk al lang dat de gekozen persoon naar de samensmelting zou gaan  ;)). Bij het feestmaal was zij degene die Maxime dronken voerde, zodat hij de slaapproef gegarandeerd zou verliezen. Tot slot bedacht zij de regels voor het blokkenspel, omdat ze wist dat Fleur slecht zou zijn in het bouwen van dat soort torens (evenwicht!). Waarom ze Fleur er dan uit wilde hebben? Zodat niemand haar meer verdenkt natuurlijk!  ::jaja::

Niemand heeft het vooralsnog door, maar Lydia is de spin in het web van de Strijd der Titanen. ;D
« Laatst bewerkt op: 16-05-2006, 17:38:16 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol?
« Reactie #4 Gepost op: 16-05-2006, 18:14:00 »
Na gister weet ik het zeker, het is Mick.  ::tandpastasmiley::

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Wie is de mol?
« Reactie #5 Gepost op: 16-05-2006, 18:31:01 »
wat houd een mol in?

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Wie is de mol?
« Reactie #6 Gepost op: 16-05-2006, 18:50:40 »
Dat is iemand die stiekem de boel saboteert en die daar van tevoren door de productie toe geïnstrueerd is. Net zoals in 'Wie is de mol?', maar gezien je vraag heb je dat nog nooit gezien.  ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline theo fijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol?
« Reactie #7 Gepost op: 16-05-2006, 20:47:08 »
Lydia met haar buien

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol?
« Reactie #8 Gepost op: 16-05-2006, 21:04:52 »
Lydia is de Mol natuurlijk......een positie die haar op het lijf is geschreven  ;D :P

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol?
« Reactie #9 Gepost op: 16-05-2006, 21:40:42 »
Mick zou dan wel een soort Milouska-mol zijn. Zijn medekandidaten vinden hem gewoon irritant, maar ondertussen is alles doordacht en past zijn gedrag binnen een perfect plan. Stiekem is Mick een hele nette accountant met drie kinderen en een labrador, die thuis iedere dag netjes naar het kantoor gaat en in zijn vrije tijd het liefst golft.

Maar ik heb nu op Lydia gestemd. Ze doet constant alsof ze zielig en verdrietig is, maar als het erop aankomt strijdt ze in de proeven om de sterksten eruit te krijgen.  Eerst had ze een afspraak gemaakt met Fleur, om ervoor te zorgen dat Bjorn eruit ging. Vervolgens was zij de stille kracht achter het vertrek van Ernestine & Ilona. Daarna stuurde zij er op aan Melvin als vertrouwenspersoon naar de samensmelting te sturen, omdat ze wist dat Melvin door de vier van zuid eruit gestemd zou worden (want als mol wist ze natuurlijk al lang dat de gekozen persoon naar de samensmelting zou gaan  ;)). Bij het feestmaal was zij degene die Maxime dronken voerde, zodat hij de slaapproef gegarandeerd zou verliezen. Tot slot bedacht zij de regels voor het blokkenspel, omdat ze wist dat Fleur slecht zou zijn in het bouwen van dat soort torens (evenwicht!). Waarom ze Fleur er dan uit wilde hebben? Zodat niemand haar meer verdenkt natuurlijk!  ::jaja::

Niemand heeft het vooralsnog door, maar Lydia is de spin in het web van de Strijd der Titanen. ;D

Supertheorie! Ik ga ook voor 'Labiele Lydia'

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol?
« Reactie #10 Gepost op: 16-05-2006, 22:23:18 »
Inderdaad Mick, iedereen lekker tegen elkaar uitspelen, onrust stoken, zelf lekker winnen, duidelijke plannen beraden..
Do you want to go to the Seaside?

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol?
« Reactie #11 Gepost op: 17-05-2006, 00:25:12 »
Jennifer. Eigenlijk is ze een heel positief ingesteld mens die haar medemensen in het dagelijks leven flexibel en met begrip benadert en beoordeelt. Ze is ingeschakeld om middels denigrerend en kwetsend gedrag het moreel van de andere deelnemers te ondermijnen. Om dit gedrag kracht bij te zetten trekt ze elke ochtend stiekem met oogpotlood wat boze lijnen in haar gezicht. In die zin zou ook Lydia een goede mol kunnen zijn (eigenlijk is zij een emotioneel stevig in het zadel zittend persoontje dat van wanten weet en niet snel bij de pakken neer zal zitten), maar daar was al op gestemd.
« Laatst bewerkt op: 17-05-2006, 00:34:23 door Starry Night »

Offline Big D.

  • Forumlid
Re: Wie is de mol?
« Reactie #12 Gepost op: 17-05-2006, 08:28:26 »
Richard....je ziet hem niet maar hij is er wel...een sluipmoordenaar.. ;)

Offline Novitia

  • Forumlid
  • Ik houd wel van een goede paradox ...
Re: Wie is de mol?
« Reactie #13 Gepost op: 17-05-2006, 09:16:06 »
 

::rofl::  Geweldig onderwerp... ik ga er even over nadenken...   ::tandpastasmiley::

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Wie is de mol?
« Reactie #14 Gepost op: 19-05-2006, 15:42:33 »
Leuk topic dit!

Ik had eerst op Frank gestemd, maar nadat ik KD's uitleg over Lydia had gelezen vond ik die wel erg goed. Dus: Lydia is de mol.  8)
First you go backwards, but then forwards again

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol?
« Reactie #15 Gepost op: 21-05-2006, 16:35:17 »
Karin is de mol!

Ze gaat goed om met Melvin, waardoor zonder problemen de samensmelting in wordt getrokken. Vervolgens gaat ze zich daar als een zwak meisje opstellen (Snel af bij proeven, Kip verkeerd slachten), zodat de anderen haar zien als een non-bedreiging.

Een soort Milouska-mol dus!

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol?
« Reactie #16 Gepost op: 21-05-2006, 18:14:36 »
Veronique is de Mol  ::jaja:: Heel aardig doen enzo, maar ondertussen zorgt ze er wel even voor dat haar vrienden (die d'r door begonnen te krijgen)uit het spel gaan. (Douwe en Jennifer.) En het was niet Lydia die Maxime dronken voerde maar Veronique. Nu haalt ze het moraal van Lydia omlaag zodat die nu alles heel moeilijk gaat doen. Zo lijkt het of Lydia de Mol is, maar Veronique is degene die het veroorzaakt  ::jaja::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Wie is de mol?
« Reactie #17 Gepost op: 23-05-2006, 08:54:58 »
Hm, ik vond je uitleg wel overtuigend, maar blijkbaar was Veronique dus toch niet de mol...  ;D 12 mensen zullen op zoek moeten gaan naar een nieuwe mol. Van de dertig mensen die hun mol in de poll aangeklikt hadden, dachten er 9 dat Mick de mol was en 3 hadden Veronique als mol:
De algemene mol-top-8 tot aflevering 8:

1. Lydia (10 stemmen, 33.3%)
2. Mick (9 stemmen, 30.0%)
3. Veronique (3 stemmen, 10%)
    Richard (3 stemmen, 10%)
5. Frank (2 stemmen, 6.7%)
    Jennifer (2 stemmen, 6.7%)
7. Ryan (1 stem, 3,3%)
8. Karin (0 stemmen, 0%)

Iedereen kan weer zijn stem uitbrengen.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol?
« Reactie #18 Gepost op: 23-05-2006, 13:48:16 »
Na het vetrek van Mick moet ik toch concluderen dat het inderdaad Lydia is. Die draait ook in elke aflevering een andere richting op. Boeiende tactiek ;)

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol?
« Reactie #19 Gepost op: 23-05-2006, 16:49:27 »
Het is toch Lydia. Verklaart meteen waarom ze er nog inzit  :P
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta