Auteur Topic: mag een ex winnaar terug winnaar worden ?  (gelezen 4538 keer)

Offline Millesime

  • Forumlid
mag een ex winnaar terug winnaar worden ?
« Gepost op: 19-05-2006, 18:01:05 »
Vinden jullie nu bij de strijd der titanen dat een ex winnaar (Karin,Richard,Frank) terug winnaar mag worden of dat het juist eens iemand moet zijn die nog nooit gewonnen heeft.... ?



Ik vind dat Richard of Frank evengoed nog een keer mogen winnen. Dat bewijst juist dat zij echte titanen zijn... De kampioen der kampioenen... Natuurlijk als blijkt dat Ryan, Mick,Véro of Jen beter zijn in de finale ronde, ja dan mogen zij van mij ook winnen... Hoewel ik hoop dat het niet Mick zou worden

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: mag een ex winnaar terug winnaar worden ?
« Reactie #1 Gepost op: 19-05-2006, 18:15:44 »
Ik ben het me jou eens. Natuurlijk mag een ex-winnaar winnen. Als blijkt dat een van de ex-winnaars van ER de utlieme Robinson is, dan verdient hij/zij die titel. Het gaat hier toch niet over 'eerlijk delen' of zo?

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: mag een ex winnaar terug winnaar worden ?
« Reactie #2 Gepost op: 19-05-2006, 19:13:42 »
Als het zo zou zijn dat ex-winnaars niet nogmaals zouden mogen winnen, waarom doen ze dan mee? Ik hoop dat niet dat Frank of Richard wint, maar dat is niet omdat ze al eerder gewonnen hebben.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: mag een ex winnaar terug winnaar worden ?
« Reactie #3 Gepost op: 19-05-2006, 19:52:25 »
Tuurlijk mogen ze winnen.  ::jaja::

Maar stel nou eens dat Veronique de finale wint van Karin, of Jennifer van Richard, betekent dat dan dat Karin en Richard destijds geen terechte winnaars waren?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: mag een ex winnaar terug winnaar worden ?
« Reactie #4 Gepost op: 19-05-2006, 19:55:12 »
Tuurlijk mogen ze winnen.  ::jaja::

Maar stel nou eens dat Veronique de finale wint van Karin, of Jennifer van Richard, betekent dat dan dat Karin en Richard destijds geen terechte winnaars waren?
Natuurlijk niet.  ::)

Het ligt er heel erg aan hoe de dingen lopen, met welke mensen je op expeditie gaat, en hoeveel geluk je hebt e.d.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: mag een ex winnaar terug winnaar worden ?
« Reactie #5 Gepost op: 19-05-2006, 20:06:59 »
Graag zelfs, de drie winnaars zijn m'n favorieten van hen die er nog inzitten.  ::ok::
Nog even niks.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: mag een ex winnaar terug winnaar worden ?
« Reactie #6 Gepost op: 19-05-2006, 20:23:15 »
Tuurlijk mag een ex winnaar terug winnen  ::ok::
Zolang hij/zij maar de naam Titaan waardig is.
Maar "Expeditie Robinson,strijd der titanen" dat doet mij denken aan survival,overleven,keiharde proeven,uithouding enz....
Wat heb ik tot nu toe gezien? Een mix van Big Brother en Temptation island   ::niet-ok:: ::niet-ok::
2 voorbeelden, Ilona; een sterke meid die eruit is door Mr Macho.

En Björn, als dat geen survivor is, dan weet ik het niet meer  ??? ???
Maja,die lag er gauw uit omdat hij niet "sociaal" genoeg was!!!!!!

Hallo,Expeditie,Titanen...Snappie? hier zijn complotjes toch niet op hun plaats.

De 1é,of 2é eilandraad, Lydia en Björn bleven over, men koos Lydia ipv Björn  ::oink:: ::oink:: ::oink::
Zou in Tempt. island natuurlijk vanzelfsprekend geweest zijn .

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: mag een ex winnaar terug winnaar worden ?
« Reactie #7 Gepost op: 19-05-2006, 22:30:09 »
Idd.. pcies wat koekoe zegt: zolang hij/zij idd de titel titaan waardig is!  ::jaja:: ::jaja:: en idd GEEN lydia...  >:(
I'm a real big goblin..

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: mag een ex winnaar terug winnaar worden ?
« Reactie #8 Gepost op: 19-05-2006, 23:19:54 »
Idd.. pcies wat koekoe zegt: zolang hij/zij idd de titel titaan waardig is!  ::jaja:: ::jaja:: en idd GEEN lydia...  >:(
Voila, mirtjuh  snapt die 2 woorden ;expeditie en titanen  ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: mag een ex winnaar terug winnaar worden ?
« Reactie #9 Gepost op: 20-05-2006, 19:06:43 »
Iedereen die in de strijd der titanen zit, kan winnaar worden.
Ik zou niet weten wie er de winnaar wordt, maar ik denk het geen ex-winnaar wordt.

ik denk wel dat Ryan een grote kans maak op verliezerseiland.

Offline Tee-Jay

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Björn Lemeire en Douwe Popma heerschen
Re: mag een ex winnaar terug winnaar worden ?
« Reactie #10 Gepost op: 22-05-2006, 22:03:03 »
Kans is nu toch vrij groot geworden dat een ex-winnaar de Strijd der Titanen gaat winnen, al denk ik dat Ryan ook een erg goed kans maakt. Hij is fysiek en mentaal erg sterk.
Björn Lemeire is de man

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: mag een ex winnaar terug winnaar worden ?
« Reactie #11 Gepost op: 22-05-2006, 22:04:59 »
Richard en Frank mogen van mij allebei winnen hoor!

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: mag een ex winnaar terug winnaar worden ?
« Reactie #12 Gepost op: 22-05-2006, 22:56:06 »
Natuurlijk mag een winnaar nog een keer winnen, iedereen doet toch voor de winst mee ? ;) Als een ex-winnaar weer de finale weet te bereiken is dat een aardige prestatie, wat waarschijnlijk mee zal tellen bij de jury. Het is echter aan de andere kandidaten om er voor te zorgen dat de ex-winnaars dit keer niet zo ver komen, ze hebben immers al bewezen te kunnen winnen en zijn daarom een extra grote bedreiging. Dat alle winnaars er op dit moment nog inzitten zegt dan ook veel over Expeditie Robinson :P
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."