Auteur Topic: Wat vonden jullie van het concept der strijd der titanen  (gelezen 3424 keer)

Offline Millesime

  • Forumlid
Wat vonden jullie van het concept der strijd der titanen
« Gepost op: 20-05-2006, 14:40:20 »
Vonden jullie wat jullie zagen van spellen , eilandraden enz.... goed of niet ???



Ik persoonlijk had sommige dingen anders gedaan.

Op een gegeven moment laten ze Frank en Melvin naar de samensmelting gaan, gekozen door hun eigen mensen.
Ik had op dat moment een proef laten doen, individueel in kamp noord en kamp zuid en de winnaar van elk kamp had ik laten gaan naar Panga.
Dan had ik die personen ieder om beurt (op dezelfde dag) ook mensen laten kiezen die naar de samensmelting mochten gaan (zoals nu maar vlugger)....Elk 3 dat maakt 6 de 7de door één proef tussen de laatste overgebleven van zuid en noord, zoals de slaapproef maar de verliezers gaat naar huis, de winnaar mag nog overgaan naar de samensmelting. (dan hadden ze de slaapproef moeten uitspelen en niet zoals nu na het afvallen van Maxime ermee ophouden)... Diegenen die noch verliezen noch winnen gaan naar de grot zoals nu Ryan en Véro...
Met de mensen wordt er gespeeld zoals het nu gebeurt de toren van babel enz....


Op de samensmelting gebeuren er proeven zoals nu... De verliezer gaan onverbiddelijk naar huis (jammer want dan had Richard nu gevlogen) de winnaar in dit geval Mick krijgt een beloning, dat hij mag delen met één lid die hij mag kiezen... Geen eilandraden.... Uiteindelijk blijft er zo nog maar 3 over en één van Miniloc die samen één grote finale spelen... De 4 strijden eerst in 2 spelletjes met iemand van de afvallers die ze mogen kiezen. Daarna individueel... De ultieme robinsonner wordt daarna gekozen door alle strijdende titanen van Ernestine tot Pieter enz... Zij kunnen tussen de 4 finalisten kiezen.....

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Wat vonden jullie van het concept der strijd der titanen
« Reactie #1 Gepost op: 20-05-2006, 15:51:17 »
Op zich wel een goed concept  ::ok::, maar ik vind dat de expeditieleden die er uit liggen niet persé zoveel macht hoeven te krijgen bij het kiezen van de winnaar: dat moet gewoon door een ultieme, enorme proef of meerkamp van meerdere proeven bepaald worden.  ::jaja::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline joost 2

  • Forumlid
Re: Wat vonden jullie van het concept der strijd der titanen
« Reactie #2 Gepost op: 26-05-2006, 12:59:56 »
Ik vond het wel goed, je werd/wordt als kijker ( net als de kandidaten) steeds op het verkeerde been gezet...erg onvoorspelbaar, erg leuk :)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wat vonden jullie van het concept der strijd der titanen
« Reactie #3 Gepost op: 26-05-2006, 13:23:01 »
Heel eerlijk gezegd valt het concept me zwaar tegen. ::niet-ok:: Het is meer een soort van uithongeringsprogramma geworden. Er zijn weinig proeven en de kandidaten doen aan vriendjespolitiek omdat ze elkaar al kenden van te voren. Van mij hoeft dit niet meer. Doe mij maar gewoon een blik nieuwe kandidaten en geef ze wat meer kans op eten zodat men wat normaler kan functioneren. Het enige waar ik wel postief over ben zijn een aantal wendingen in het spel.
Geniet nooit met mate...

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Wat vonden jullie van het concept der strijd der titanen
« Reactie #4 Gepost op: 26-05-2006, 13:43:18 »
Ja, ze zeiden nu dat er op het eiland helemaal geen voedsel te vinden was. Dat hoeft van mij niet zo nodig. Het zou leuker zijn als er juist wel voedsel op het eiland te vinden is (bananen/kokosnoten etc.), maar dan krijgen ze ook minder voedsel mee. Het zou leuk zijn als de plekken waar de vruchten groeien een eindje verder op het eiland liggen. En als ze dan toch rijst krijgen/winnen, dan moet het ergens op het eiland verstopt worden, zodat ze gedwongen worden op expeditie te gaan. Kortom: ze moeten de mogelijkheid hebben min of meer zelf hun eten te regelen. Dan hebben ze ook meteen wat meer te doen.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vonden jullie van het concept der strijd der titanen
« Reactie #5 Gepost op: 26-05-2006, 16:44:23 »
Ik vond het een beetje tegenvallen, misschien had ik er wel te hoge verwachtingen van en het kan zijn dat 2 keer in het jaar ER gewoon te veel is van het goede  ::jaja:: :-\\
I'm a real big goblin..

Madine

  • Gast
Re: Wat vonden jullie van het concept der strijd der titanen
« Reactie #6 Gepost op: 26-05-2006, 21:48:01 »
Volgend seizoen in plaats van een eiland alles gewoon ergens in een tropisch regenwoud droppen en van punt A naar B laten reizen.

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: Wat vonden jullie van het concept der strijd der titanen
« Reactie #7 Gepost op: 27-05-2006, 11:25:02 »
Helemaal mee eens Richard. Goed je weer s te lezen hier overigens.
Heb nog goede herinneringen aan 2001 toen onze champ voorop ging tijdens de jungletocht op Periuk, weliswaar samen met Pieter maar oke, ben nu eenmaal bevoordeeld. Overigens gaat die oude koempel het redden, denk ik, wat jij?

Je ziet aan Peking Express dat reizen van a naar b altijd beter werkt omdat je niet weet wat je even verderop te wachten staat. Nu heb ik op de draad van Peking Express het nodige gelezen over het fixen van dat programma. Of dat nu wel of niet waar is, vast staat wel dat je op zo'n eiland in ieder geval geen vergunningen dit of dat van de overheid nodig hebt. Het enige is wel dat er af en toe een boot met lokale mensen om de hoek komt kijken, zoals Ryan zegt.

Reizen van eiland naar eiland wat mij betreft.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vonden jullie van het concept der strijd der titanen
« Reactie #8 Gepost op: 27-05-2006, 12:35:08 »
Helemaal mee eens Richard. Goed je weer s te lezen hier overigens.
Heb nog goede herinneringen aan 2001 toen onze champ voorop ging tijdens de jungletocht op Periuk, weliswaar samen met Pieter maar oke, ben nu eenmaal bevoordeeld. Overigens gaat die oude koempel het redden, denk ik, wat jij?

Richard was in 2001 al mijn favoriet en dat is ie deze serie weer ;)
En ik denk dat ie het toch tot de finale moet kunnen redden.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Madine

  • Gast
Re: Wat vonden jullie van het concept der strijd der titanen
« Reactie #9 Gepost op: 27-05-2006, 15:05:42 »
Helemaal mee eens Richard. Goed je weer s te lezen hier overigens.
Heb nog goede herinneringen aan 2001 toen onze champ voorop ging tijdens de jungletocht op Periuk, weliswaar samen met Pieter maar oke, ben nu eenmaal bevoordeeld. Overigens gaat die oude koempel het redden, denk ik, wat jij?

Je ziet aan Peking Express dat reizen van a naar b altijd beter werkt omdat je niet weet wat je even verderop te wachten staat. Nu heb ik op de draad van Peking Express het nodige gelezen over het fixen van dat programma. Of dat nu wel of niet waar is, vast staat wel dat je op zo'n eiland in ieder geval geen vergunningen dit of dat van de overheid nodig hebt. Het enige is wel dat er af en toe een boot met lokale mensen om de hoek komt kijken, zoals Ryan zegt.

Reizen van eiland naar eiland wat mij betreft.
Ik weet zeker dat als Richard de finale-eilandraad haalt hij de eindoverwinnaar is.

Maar wat is nou mooier dan die verkenningstochten door de jungle? Tergend langzaam je weg kappen door een onbegaanbaar regenwoud, niet wetende wat er verderop weer op de loer ligt. Helaas zien we daar tegenwoordig zo weinig van. Daarom pleit ik voor een expeditie waar men gewoon met een kompas, veldfles en kapmessen ergens midden in een tropisch woud in Brazilie worden gestopt en de opdracht meekrijgen een bepaald punt te bereiken.. dan is dat gepiep van figuren als Lydia tenminste gedaan, want rustig aandoen zit er dan niet in. En laat Richard maar lekker kappen.