Auteur Topic: Lotte Verlackt ontslagen!  (gelezen 33727 keer)

Offline koekiemonster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Lotte Verlackt ontslagen!
« Gepost op: 29-05-2006, 10:22:08 »
27 mei 2006 - Ernst-Paul zal de volgende serie van Expeditie Robinson niet samen presenteren met Lotte Verlackt. De Belgische presentatrice wordt na twee seizoenen Expeditie Robinson ontslagen. Volgens de Belgische zender Kanaaltwee, die Robinson uitzend, willen ze alle realityprogramma's door één en dezelfde persoon laten presenteren. Wie dat gaat worden is al bekend gemaakt, het wordt Evi Hanssen die al eerder de programma's 'de Farm' en '71° Noord' presenteerde voor Kanaaltwee en VTM. Waarom voor Evi Hanssen is gekozen is niet duidelijk. Vooral het programma '71° Noord' was zeer succesvol. Hierin trokken 14 Vlaamse avonturiers naar Noorwegen. Bij temperaturen die ver onder het vriespunt lagen, doorkruisten zij het land van zuid naar noord.

De nieuwe serie van Expeditie Robinson wordt in de tweede helft van dit jaar verwacht. Zonder Lotte Verlackt maar met Ernst-Paul Hasselbach en Evi Hanssen als presentatoren.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Lotte Verlackt ontslagen!
« Reactie #1 Gepost op: 29-05-2006, 10:54:42 »
Goh, sneu voor Lotte Verlackt. Maar ik vond haar al niet zo super.  ::ohno::
Roos was de beste.  ::jaja::

Evi Hanssen lijkt me niet echt een verbetering...  ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lotte Verlackt ontslagen!
« Reactie #2 Gepost op: 29-05-2006, 19:35:20 »
Ik ken die Evi Hanssen niet. Ik wil gewoon Roos weer terug.  :-\\

Offline ItsNumber7

  • Forumlid
Re: Lotte Verlackt ontslagen!
« Reactie #3 Gepost op: 29-05-2006, 19:40:41 »
Evi Hanssen deed het presenteren bij De Farm zeer goed... en ze is ook leuk om naar te kijken (voor de jongens onder ons)  ::tandpastasmiley::

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lotte Verlackt ontslagen!
« Reactie #4 Gepost op: 29-05-2006, 20:37:43 »
Lotte vond ik goed. Ze deed het ook altijd goed met Yorin travel maar Roos doet het nog beter.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Lotte Verlackt ontslagen!
« Reactie #5 Gepost op: 29-05-2006, 20:40:22 »
Evi Hanssen deed het presenteren bij De Farm zeer goed... en ze is ook leuk om naar te kijken (voor de jongens onder ons)  ::tandpastasmiley::

Ja eigenlijk wel

Re: Lotte Verlackt ontslagen!
« Reactie #6 Gepost op: 29-05-2006, 20:42:02 »
Evi Hanssen deed het presenteren bij De Farm zeer goed... en ze is ook leuk om naar te kijken (voor de jongens onder ons)  ::tandpastasmiley::
Ze deed de farm idd wel goed, maar ik vind Roos toch leuker om naar te kijken  ::love::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lotte Verlackt ontslagen!
« Reactie #7 Gepost op: 29-05-2006, 20:43:42 »
Evi Hanssen is even vlot als Roos (ook een vriendin ervan ofzo dacht ik). Ze deed het heel leuk in 71° Noord (beter dan in De Farm).

Maar Lotte was ook wel oké. Ze kwam zo weinig in beeld. Zelfs voor ons Vlamingen op de Vlaams zender. Voor de Nederlanders nog minder.

Offline Ludwig

  • Forumlid
Re: Lotte Verlackt ontslagen!
« Reactie #8 Gepost op: 29-05-2006, 22:03:05 »
evi hansen is wel knap, maar ik vind ze neit zo goed presenteren. Roos is de beste. Lotte deed het niet slecht, maar om om ontslagen te worden, was het ook zo slecht niet.

Madine

  • Gast
Re: Lotte Verlackt ontslagen!
« Reactie #9 Gepost op: 29-05-2006, 23:45:27 »
Zijn jullie allemaal Desire Naessens vergeten? Hij deed het toch ook goed naast onze lieveling Ernst-Paul? Maar nee, jullie hebben gelijk.. Roosje was het meeste kijkplezier  ;D

Offline xanderhagen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • xander hagen
Re: Lotte Verlackt ontslagen!
« Reactie #10 Gepost op: 31-05-2006, 00:45:14 »
Evi is inderdaad de beste vriendin van Roos.
Ik heb ze op Canvas gezien in het programma Beste Vrienden.
Klik op de link voor de trailer http://members.lycos.nl/evihanssen/bestevrienden.wmv

Offline xrock-gurlx

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Inge & Lien !!!
Re: Lotte Verlackt ontslagen!
« Reactie #11 Gepost op: 31-05-2006, 18:23:28 »
Hmm...Ze was opzich niet echt heel slecht ofzo!!!

Maar ik had toch liever "Roos" xD !!!
- After Forever -

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lotte Verlackt ontslagen!
« Reactie #12 Gepost op: 3-06-2006, 11:06:01 »
roos moet terug komen

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Lotte Verlackt ontslagen!
« Reactie #13 Gepost op: 3-06-2006, 13:31:19 »
roos moet terug komen
Maar dan doet ze geen Peking Express meer

Offline TheNightcrawler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lotte Verlackt ontslagen!
« Reactie #14 Gepost op: 4-06-2006, 13:11:00 »
Maar dan doet ze geen Peking Express meer

Roos heeft een contract met zender VT4 en mag dan ook alleen programma's presenteren voor vt4. ER wordt sinds vorig jaar bij Kanaal2 uitgezonden.  ::)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Lotte Verlackt ontslagen!
« Reactie #15 Gepost op: 4-06-2006, 16:03:04 »
Roos heeft een contract met zender VT4 en mag dan ook alleen programma's presenteren voor vt4. ER wordt sinds vorig jaar bij Kanaal2 uitgezonden.  ::)
Dat bedoel ik ook ;)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Lotte Verlackt ontslagen!
« Reactie #16 Gepost op: 18-06-2006, 14:47:35 »
Jammer dat Lotte weg moet, samen met EP presenteerde ze ER goed! Evi Hansen ken ik niet, dus dat is nog even afwachten.
The sun came up and reality set in.

Offline TheNightcrawler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lotte Verlackt ontslagen!
« Reactie #17 Gepost op: 18-06-2006, 23:09:19 »
Jammer dat Lotte weg moet, samen met EP presenteerde ze ER goed! Evi Hansen ken ik niet, dus dat is nog even afwachten.

Evi presenteerde de farm met Gijs Staverman op Yorin. Maar volgens mij hebben niet veel mensen dat programma gezien.  ;D

Evi presenteerde best leuk, dus dat zal met ER ook wel goed komen. Nog even wachten tot september en van het warme weer genieten?  8)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Lotte Verlackt ontslagen!
« Reactie #18 Gepost op: 19-06-2006, 12:28:09 »
Evi presenteerde de farm met Gijs Staverman op Yorin. Maar volgens mij hebben niet veel mensen dat programma gezien.  ;D

Evi presenteerde best leuk, dus dat zal met ER ook wel goed komen. Nog even wachten tot september en van het warme weer genieten?  8)

De farm heb ik idd niet gezien. Idd wachten tot september, maar dat warme weer.. ik hoop dat dat eerder komt ;D
The sun came up and reality set in.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Lotte Verlackt ontslagen!
« Reactie #19 Gepost op: 19-06-2006, 14:53:57 »
Evi presenteerde de farm met Gijs Staverman op Yorin. Maar volgens mij hebben niet veel mensen dat programma gezien.  ;D

Evi presenteerde best leuk, dus dat zal met ER ook wel goed komen. Nog even wachten tot september en van het warme weer genieten?  8)

Komt er trouwens nog een vervolg op de Farm, of was dat echt zo'n flop? Ik vond het concept best leuk, maar er bleven aan het einde alleen maar hele irritante figuren over. Noodgedwongen werd ik toen maar voor Peyman  :o, en dat wil wat zeggen!  ::rofl::
Misschien kan Ranger nog eens langskomen als co-presentator?  ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.