Auteur Topic: Expeditie Robinson 'Strijd der Titanen' Gala Party!!  (gelezen 23055 keer)

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: Expeditie Robinson 'Strijd der Titanen' Gala Party!!
« Reactie #40 Gepost op: 13-06-2006, 15:31:53 »
Ik dacht dat het een soort reunie zou worden met veel (ex)kandidaten maar dat viel ontzettend tegen. Zelfs van deze serie waren er niet veel. Waar was iedereen?? Ik had Frank en Lydia zeker wel verwacht....

Ik heb alle foto´s beken en de kandidaten die er waren waren alleen:

Ryan
Richard
Jennifer
Veronique
Mick
Ilona (met Karen 2002)
Fleur
Bjorn
Pieter

Valt toch erg tegen maar toch vind ik het jammer dat ik er niet bij kon zijn had Mick, Bjorn, Ilona wel willen ontmoeten

Offline joost 2

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 'Strijd der Titanen' Gala Party!!
« Reactie #41 Gepost op: 14-06-2006, 11:09:12 »
Ik dacht dat het een soort reunie zou worden met veel (ex)kandidaten maar dat viel ontzettend tegen. Zelfs van deze serie waren er niet veel. Waar was iedereen?? Ik had Frank en Lydia zeker wel verwacht....

Ik heb alle foto´s beken en de kandidaten die er waren waren alleen:

Ryan
Richard
Jennifer
Veronique
Mick
Ilona (met Karen 2002)
Fleur
Bjorn
Pieter

Valt toch erg tegen maar toch vind ik het jammer dat ik er niet bij kon zijn had Mick, Bjorn, Ilona wel willen ontmoeten

Je vergeet trouwens Ernestine die was er n.l. ook!
Er was nooit sprake geweest van een reunie...de bedoeling was om gewoon een leuk feest te hebben ( en dat was het ook :)) en wie wilde komen was welkom.
Frank had met pinksteren een indianen kamp en Lydia loopt stage ergens in Griekenland geloof ik, anders waren ze zeker wel van de partij geweest.
Dus tegenvallen? Zo denken de mensen die op het feest waren er helemaal NIET over!

edit: quote gefixed - n@ncy
« Laatst bewerkt op: 14-06-2006, 13:36:09 door n@ncy »

Offline lolo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 'Strijd der Titanen' Gala Party!!
« Reactie #42 Gepost op: 14-06-2006, 17:42:12 »
Spijtig dat ik er niet bij was  :P

Offline Angel007

  • Forumlid
  • itsybitsyspider
Re: Expeditie Robinson 'Strijd der Titanen' Gala Party!!
« Reactie #43 Gepost op: 23-06-2006, 20:42:44 »
Mooie en leuke foto's, thanx!!!!!! (zo hebben diegene die niet konden gaan toch een beetje kunnen meegenieten  :) )