Auteur Topic: ERnstig ER-verslaafd  (gelezen 3172 keer)

Madine

  • Gast
ERnstig ER-verslaafd
« Gepost op: 4-06-2006, 01:25:01 »
Zo.. dag één van Pinkpop achter de rug (Nelly Furtado was géwéldíg!) Dadelijk lekker in mijn bedje, want als je op loopafstand woont dan hoef je niet op die vieze camping te gaan liggen natuurlijk. "Jij wilde meedoen aan Expeditie Robinson en je kan niet tegen een beetje vuil" hoorde ik mensen zeggen. Tsja... ik vind 'natuurvuil' als zand, modder en bladeren toch iets anders als de rotzooi die je daar aantreft  :P Als ze met een tentje in de bossen van de Eifel willen gaan staan ga ik wel mee  ;)

Maar goed, men vind mij niet alleen een 'afvallige' omdat ik niet op de camping wilde slapen. Toen ik mijn collega-festivalgangers vertelde dat ik komende maandag voortijdig naar huis keer omdat ik de finale van Expeditie Robinson verkies boven het slotoptreden van de Red Hot Chili Peppers keek men 'alsof men het in Keulen hoorde donderen'.

Ben ik Robinson-verslaafd of niet?

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: ERnstig ER-verslaafd
« Reactie #1 Gepost op: 4-06-2006, 01:35:31 »
Je kan altijd nog de CD van hot Chili pepper opzetten..  voor of na ER.....::rofl::
Maar...... een finale van Robinson volgen, met nog wel Richard in de finale, dat moet men toch zien en kan men niet missen.. Ik zou ook alles eraan doen om Robinson te zien, zeker de finale... Ik ben Belgische en moet normaal wachten tot donderdag, maar ik reis speciaal naar Eindhoven om daar in Nederland de finale te zien, samen met andere robinsonners en vele supporters en sympathisanten... Ik ben geen fan van Richard,Ryan,Mick en de anderen....Maar ik ben wel fan en ook verslaafd aan...Expeditie Robinson....

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ERnstig ER-verslaafd
« Reactie #2 Gepost op: 4-06-2006, 01:47:47 »
Hier dokter puk:  Je bent wel verslaafd ja. Als jij liever de finale uitzending ziet van Expeditie Robinson dan het optreden van the Red Hot Chilli... maar ergens wel begrijpelijk hoor Expeditie Robinson missen is ook niet alles hoor. Maar op de camping slapen is juist vet leuk maar goed het is maar waar je van houd.  ::tandpastasmiley::

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ERnstig ER-verslaafd
« Reactie #3 Gepost op: 4-06-2006, 16:42:52 »
Nou.. ik vind ER leuk, maar om daar de RHCP voor te missen  ::oink:: ::oink::
I'm a real big goblin..

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: ERnstig ER-verslaafd
« Reactie #4 Gepost op: 4-06-2006, 23:13:36 »
ik zou ook zeker naar de peppers gaan!
waarom neem je het niet op? kijk je de volgende dag toch.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: ERnstig ER-verslaafd
« Reactie #5 Gepost op: 4-06-2006, 23:14:55 »
Belachelijk om niet naar de Poppers te gaan... Neem ER gewoon op en kijk het daarna

Madine

  • Gast
Re: ERnstig ER-verslaafd
« Reactie #6 Gepost op: 4-06-2006, 23:33:35 »
Ik ben niet bepaald gecharmeerd van RHCP om eerlijk te zijn  :-[

Dag 2 Pinkpop was me ook wat zeg  :o Bloodhound Gang is zoooooo'n maffe bende!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: ERnstig ER-verslaafd
« Reactie #7 Gepost op: 5-06-2006, 00:52:08 »
Ik ben niet bepaald gecharmeerd van RHCP om eerlijk te zijn  :-[

duhuh.. dan was het natuurlijk ook een hele moeilijke keus!  :-\\
(wat doe ik hier nu weer trouwens, ik kijk niet eens ER  :-\\)(wel leuk om te lezen dat er ook een mania is om een heel ander programma trouwens.. maar goed, WIDM blijft natuurlijk altijd 3749430 keer leuker dan ER!)
(oh en die ER smileys roelen echt alles.  ;D)