Auteur Topic: aflevering 10: de finale!  (gelezen 41026 keer)

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
aflevering 10: de finale!
« Gepost op: 4-06-2006, 19:52:13 »
Hier alles over de finale!
« Laatst bewerkt op: 4-06-2006, 20:05:25 door n@ncy »

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: aflevering 10: de finale!
« Reactie #1 Gepost op: 4-06-2006, 20:52:07 »
Spannend :)

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: aflevering 10: de finale!
« Reactie #2 Gepost op: 4-06-2006, 21:23:37 »
er komen twee proeven
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: aflevering 10: de finale!
« Reactie #3 Gepost op: 4-06-2006, 22:13:31 »
Ik las één proef met 4... De winnaar/Winnares is finalist... en dan  nog één proef met 3 waaruit de 2de winnaar zou komen.... Ik ben benieuwd !

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: aflevering 10: de finale!
« Reactie #4 Gepost op: 4-06-2006, 22:18:10 »
Jammer dat haai5 al vanalles aan het verklappen is..
First you go backwards, but then forwards again

Offline kwarkje

  • Forumlid
Re: aflevering 10: de finale!
« Reactie #5 Gepost op: 5-06-2006, 01:38:33 »
Jammer dat haai5 al vanalles aan het verklappen is..
  Volgens mij (heb alles ff terug gelezen) weet haai5 net zoveel als mij  niks dus.
Ryan vorige keer vond ik je een gluiperd (sorry) nu hoop ik dat je gaat winnen respect hoe je met huilie om bent gegaan. En Jennifer mag van mij ook   spannend...........

Offline TessaLondon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aflevering 10: de finale!
« Reactie #6 Gepost op: 5-06-2006, 14:32:26 »
Ik ben ontzettend benieuwd!!!! We zullen het vanavond zien, iedereen veel plezier!!! ::joehoe::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aflevering 10: de finale!
« Reactie #7 Gepost op: 5-06-2006, 17:54:45 »
Zeg hoe zat dat nu met Frank en flauwvallen/te ver gaan? Ik heb hier iets over gehoord, dat hij te ver zou zijn gegaan in een proef, maar heb ik het nu gemist, is het niet waar, of gaat dat vanavond gebeuren?
Keep calm and eat chocolates!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aflevering 10: de finale!
« Reactie #8 Gepost op: 5-06-2006, 18:08:13 »
Zeg hoe zat dat nu met Frank en flauwvallen/te ver gaan? Ik heb hier iets over gehoord, dat hij te ver zou zijn gegaan in een proef, maar heb ik het nu gemist, is het niet waar, of gaat dat vanavond gebeuren?

Het is wel waar, Frank gaat flauw vallen. Iig volgens EP en LV bij DWDD.
Dat zal dus vanavond gebeuren.

Maar ik denk dat vanavond de echte finale nog niet is, er zal volgende week wel weer een live-uitzending komen.

Vanavond is toch de echte finale, want voor volgende week staat op Talpa een film gepland om half 9.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: aflevering 10: de finale!
« Reactie #9 Gepost op: 5-06-2006, 18:14:16 »
  Volgens mij (heb alles ff terug gelezen) weet haai5 net zoveel als mij  niks dus.
Ryan vorige keer vond ik je een gluiperd (sorry) nu hoop ik dat je gaat winnen respect hoe je met huilie om bent gegaan. En Jennifer mag van mij ook   spannend...........
Die berichten zijn dus verwijderd. ;)
First you go backwards, but then forwards again

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aflevering 10: de finale!
« Reactie #10 Gepost op: 5-06-2006, 18:15:17 »
Huilie? :S Lydia dus  ::rofl::

Offline ingrid39

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aflevering 10: de finale!
« Reactie #11 Gepost op: 5-06-2006, 19:23:36 »
Is nou vanavond de finale of niet en zo ja, waarom geen live finale en de kijker laten kiezen wie de 'titaan' is ? Dat er volgende week een film gepland staat op Talpa zegt niet veel, die live-finale kan ook op een andere dag zijn, er is sowieso ook voetbal, dus....maar goed, mocht de finale vanavond toch meteen al zijn, dan hoop ik dat Ryan of Frank wint, ik gun ze het allebei  ::bravo:: We zullen zien. Spannend !

Offline TheNightcrawler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aflevering 10: de finale!
« Reactie #12 Gepost op: 5-06-2006, 19:47:31 »
Is nou vanavond de finale of niet en zo ja, waarom geen live finale en de kijker laten kiezen wie de 'titaan' is ? Dat er volgende week een film gepland staat op Talpa zegt niet veel, die live-finale kan ook op een andere dag zijn, er is sowieso ook voetbal, dus....maar goed, mocht de finale vanavond toch meteen al zijn, dan hoop ik dat Ryan of Frank wint, ik gun ze het allebei  ::bravo:: We zullen zien. Spannend !

Vanavond is de finale. De 4 kandidaten (Frank, Jennifer, Richard en Ryan) spelen twee proeven. Winnaar van de eerste proef is de eerste finalist. De overige 3 spelen een tweede proef. De winnaar daarvan gaat gelijk na de proef door naar de eilandraad en is tevens de 2e finalist. De eilandraad  bestaat uit mensen die de samensmelting gehaald hebben en de 2 afvallers uit deze finale uitzending.

Uit de 2 finalisten wordt een winnaar gekozen door de eilandraad. Waarschijnlijk kan dit keer de kijker niet stemmen, tenzij beide finalisten evenveel stemmen krijgen?   ???

We zullen het zien over ruim 3 kwartier.. veel plezier allemaal!

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: aflevering 10: de finale!
« Reactie #13 Gepost op: 5-06-2006, 21:56:38 »
wat was de proef toch weer spannend!
ik denk dat Ryan het wordt!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: aflevering 10: de finale!
« Reactie #14 Gepost op: 5-06-2006, 21:59:49 »
wat was de proef toch weer spannend!
ik denk dat Ryan het wordt!

Ik hoop het. Ik zit in spanning te wachten denk juist dat het Jennifer wordt maar 1 ding is zeker de Winnaar is eindelijk een Nederlander. ;D

Offline ingrid39

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aflevering 10: de finale!
« Reactie #15 Gepost op: 5-06-2006, 22:09:45 »
Dit was de finale dus. Proficiat Ryan ! Helemaal te gek !  ::bravo::

Offline boun-ty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aflevering 10: de finale!
« Reactie #16 Gepost op: 5-06-2006, 22:13:17 »
yeesss :D ryan heeft het dubbel en dwars verdient !! ik vond sowieso dat richard en frank het minder verdienden dan de ryan en jennifer, hun zijn al een x winnaar geweest  ::jaja:: maar zeg al vanaf begins af aan dat ryan moet winnen  ::tandpastasmiley:: dus ben echt blij nou!! dat is pas een robinson!!  ::bravo::

Offline wombat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Marsupials rule
Re: aflevering 10: de finale!
« Reactie #17 Gepost op: 5-06-2006, 22:17:06 »
Jaaaa. Gelukkig is het Ryan geworden....had het hardst van allen moeten vechten om zijn plaats bij de laatste 4 te verdienen.

Proficiat Ryan,

Je bent een waardige Robinson. ;D

Offline Sudoka

  • Forumlid
Re: aflevering 10: de finale!
« Reactie #18 Gepost op: 5-06-2006, 22:18:09 »
Ryan gefeliciteerd [/color] jongen je hebt het meer als verdiend.
Ik zat met tranen in mijn ogen te kijken toen je het vuur niet zo snel aankreeg. Maar je kwam als een speer terug en ik wist voor de laatste stem dat je ging winnen want Melvin zou never niet voor de omhooggevallen ... kiezen.
Richard zonk tijdens de uitzending steeds dieper in mijn achting.
Hij wist dat Ryan sterker en meer Robinson was als hij maar om het dan op sport te gaan gooien vond ik zielig en kinderachting.
Frank heeft bewezen een Robinsonner te zijn door zijn verlies met glans te dragen..mooie man die Frank.
Over Jen maak ik weinig woorden vuil, het was puur toeval dat ze in de finale zat.
Een pracht uitzending...spannend tot het einde.

Offline ^Hester

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • james blunt<3
Re: aflevering 10: de finale!
« Reactie #19 Gepost op: 5-06-2006, 22:22:54 »
uhmm, één ding nsap ik ff niet. heb het laatste gedeelte niet gekeken omdat ik antm wou zien.
maar ryan zit dus samen met dinges in de finale.. en net moesten die andere deelnemers stemmen. maar die winnaar daarvan, is die nou ook écht de winnaar? of heeftie een voorsprong en komt er nog dat nederland en belgie zelf moet stemmen in een live show net zoals altijd???
xxx