Auteur Topic: aflevering 10: de finale!  (gelezen 41027 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: aflevering 10: de finale!
« Reactie #20 Gepost op: 5-06-2006, 22:25:41 »
uhmm, één ding nsap ik ff niet. heb het laatste gedeelte niet gekeken omdat ik antm wou zien.
maar ryan zit dus samen met dinges in de finale.. en net moesten die andere deelnemers stemmen. maar die winnaar daarvan, is die nou ook écht de winnaar? of heeftie een voorsprong en komt er nog dat nederland en belgie zelf moet stemmen in een live show net zoals altijd???

De kandidaten die in de Samensmelting afgevallen zijn, Richard, Frank, Melvin, Mick en Karin en die moesten stemmen wie ze uiteindelijk de pot gunde en Ryan won, en er komt geen live show meer want, de Winnaar is al bekend en maar goed ook. ;D ;)

Offline Sudoka

  • Forumlid
Re: aflevering 10: de finale!
« Reactie #21 Gepost op: 5-06-2006, 22:31:49 »
en er komt geen live show meer want, de Winnaar is al bekend en maar goed ook. ;D ;)


Dan zou Ryan met alle Nederlandse en Belgische stemmen winnen dus daar zou ik niet bang voor zijn.
Wie zou er nog op Jen stemmen als een man als Ryan naast haar zit?

Offline summergirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aflevering 10: de finale!
« Reactie #22 Gepost op: 5-06-2006, 22:34:18 »
ik vind het echt terrecht dat ryan heeft gewonnen!!  ;) ::ok::
GEFELICITEERD RYAN!!  ::bravo::

maar ik vond het wel jammer dat niet alle kandidaten mochten stemmen en dat het publiek niet kon smsen en bellen... dat is wel wat ik miste,, het einde ging een beetje te snel.  :-\\

maargoed.. kben benieuwd naar de nieuwe kandidaten voor het volgende seizoen. (in augustus/september ofzo ergens toch?!!)

Offline TheNightcrawler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aflevering 10: de finale!
« Reactie #23 Gepost op: 5-06-2006, 22:42:42 »
ik vind het echt terrecht dat ryan heeft gewonnen!!  ;) ::ok::
GEFELICITEERD RYAN!!  ::bravo::

maar ik vond het wel jammer dat niet alle kandidaten mochten stemmen en dat het publiek niet kon smsen en bellen... dat is wel wat ik miste,, het einde ging een beetje te snel.  :-\\

maargoed.. kben benieuwd naar de nieuwe kandidaten voor het volgende seizoen. (in augustus/september ofzo ergens toch?!!)

Gelukkig weer eens een ouderwetse finale zonder telefoon stemmen of sms  ;D

Offline bambo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aflevering 10: de finale!
« Reactie #24 Gepost op: 6-06-2006, 00:01:51 »
ryan de terechte winaar ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::
hoop dat hij iets leuks met het geld doet.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: aflevering 10: de finale!
« Reactie #25 Gepost op: 6-06-2006, 00:05:03 »
Gefeliciteerd Ryan ::jaja::

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aflevering 10: de finale!
« Reactie #26 Gepost op: 6-06-2006, 00:08:23 »
Over Jen maak ik weinig woorden vuil, het was puur toeval dat ze in de finale zat.

Nou... Volgens mij heeft ze 2 uur en 40 minuten op een paaltje met een dwarsdoorsnede van 16 cm gestaan, hoor.

Was overigens wel even als de dood dat het een finale Jennifer-Richard zou worden.... Dan had ik de tv uitgedaan, denk ik, i.v.m. desinteresse.

Ryan had net iets langer op dat paaltje moeten blijven staan, dan was hij eerste finalist geweest. En dan had Frank gewoon die tweede proef af kunnen maken (met Richard fatalistisch dobberend aan dat bootje en Jennifer nog bezig amechtig een vuurtje te stoken). Een finale Ryan - Frank, dat was je ware geweest. Maar goed, dit pakte uiteindelijk ook best mooi uit.

Wat me verder nog opviel: waarom stelde Melvin geen vraag en zag je ook niet zijn motivatie om op Ryan te stemmen...?
« Laatst bewerkt op: 6-06-2006, 00:18:53 door Starry Night »

Offline Sudoka

  • Forumlid
Re: aflevering 10: de finale!
« Reactie #27 Gepost op: 6-06-2006, 00:21:02 »
Nou... Volgens mij heeft ze 2 uur en 40 minuten op een paaltje met een dwarsdoorsnede van 16 cm gestaan, hoor.


Dus heeft Ryan 2 uur 39 minuten en 55 seconden op dat paaltje gestaan.
Als dat alles is waar Juf Jen (getsie ik ben blij dat mun kids al groot zijn) zich op kan roemen? Wat ze ook deed overigens!!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: aflevering 10: de finale!
« Reactie #28 Gepost op: 6-06-2006, 00:23:43 »
Dus heeft Ryan 2 uur 39 minuten en 55 seconden op dat paaltje gestaan.
Als dat alles is waar Juf Jen (getsie ik ben blij dat mun kids al groot zijn) zich op kan roemen? Wat ze ook deed overigens!!
Ja maar misschien had ze nog wel drie dagen kunnen blijven staan...

Offline Nika32

  • Forumlid
Re: aflevering 10: de finale!
« Reactie #29 Gepost op: 6-06-2006, 00:25:37 »

Wat me verder nog opviel: waarom stelde Melvin geen vraag en zag je ook niet zijn motivatie om op Ryan te stemmen...?

P'cies Starry Night, dat vroeg ik me nou ook direct af! Ik dacht nog even dat het dan wel bij de aftiteling zou komen, maar niet dus. Wat denk je, misschien was z'n verhaal niet interessant genoeg? We wisten eigenlijk ook wel dat Melvin op Ryan zou stemmen, toch? Ik bedoel, Ryan heeft Melvin niet zo sneaky van z'n eiland gewipt!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: aflevering 10: de finale!
« Reactie #30 Gepost op: 6-06-2006, 00:26:45 »
Melvin was blijkbaar uitbezuinigt vandaag...

Offline TheNightcrawler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aflevering 10: de finale!
« Reactie #31 Gepost op: 6-06-2006, 00:27:01 »
Wat me verder nog opviel: waarom stelde Melvin geen vraag en zag je ook niet zijn motivatie om op Ryan te stemmen...?

Waarschijnlijk hebben ze dit in de montage weggelaten. Richard stelde ook geen vraag. ::)

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aflevering 10: de finale!
« Reactie #32 Gepost op: 6-06-2006, 00:27:58 »
Dus heeft Ryan 2 uur 39 minuten en 55 seconden op dat paaltje gestaan.
Als dat alles is waar Juf Jen (getsie ik ben blij dat mun kids al groot zijn) zich op kan roemen? Wat ze ook deed overigens!!

Hm... Jennifer heeft 2 uur en 40 minuten op die paal gestaan omdat ze niet langer hoefde. Ryan flikkerde eraf.

Kijk, ik ben ook geen grote Jennifer-fan, maar ze heeft wel karakter en ze kan proeven winnen (en, laten we eerlijk zijn, juist die proeven waarbij je innerlijke kracht moet tonen). Met toeval heeft haar finaleplaats dus niks te maken. Dan kun je ook zeggen dat Ryan's finaleplaats toeval was omdat Frank niet beter was in puzzelen.

Offline xanderhagen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • xander hagen
Re: aflevering 10: de finale!
« Reactie #33 Gepost op: 6-06-2006, 00:33:20 »
Ryan, eindelijk een terechte winnaar.
Na je dramatische en onterechte vertek uit je vorige ER is het je nu echt op eigen kracht gelukt.

Goed man!
Ben benieuwd of je de 50.000 in een eigen zaak hebt gestoken.

Gr,
Xander

Offline Sudoka

  • Forumlid
Re: aflevering 10: de finale!
« Reactie #34 Gepost op: 6-06-2006, 01:36:31 »
Waarschijnlijk hebben ze dit in de montage weggelaten. Richard stelde ook geen vraag. ::)

Nee dat lijkt me niet want voordat Karin haar vraag mocht stellen werd er duidelijk gezegd: laatste vraag.
Dus lijkt het me logisch dat vantevoren al bepaald is wie welke vraag ging stellen.
Wat Jen betrefd... bij mij kan ze niks goed doen...al had ze een week op die paal blijven staan... boontje komt om zijn loontje.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aflevering 10: de finale!
« Reactie #35 Gepost op: 6-06-2006, 07:31:02 »
Ik had het Jennifer wel gegund te winnen en ik vind het jammer dat ze het niet geworden is. Ik heb genoten van haar cynische uitspraken en ben blij dat ze toch nog tweede is geworden! In 2001 heeft ze jammerlijk op moeten geven, maar ze kan er nu in elk geval trots op zijn dat ze de hele expeditie heeft uitgezeten.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: aflevering 10: de finale!
« Reactie #36 Gepost op: 6-06-2006, 09:09:55 »
Wat me verder nog opviel: waarom stelde Melvin geen vraag en zag je ook niet zijn motivatie om op Ryan te stemmen...?

Dat vond ik ook jammer, het leek ook net of hij de hele tijd tranen van zn wangen veegde... of zou het zweet geweest zijn ::)

Nee dat lijkt me niet want voordat Karin haar vraag mocht stellen werd er duidelijk gezegd: laatste vraag.

Als Karin in werkelijkheid ook de laatste was, is het logisch dat ze haar in de montage ook achteraan zetten he?! ;D Kan je er altijd 2 uitknippen ;)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Jelly55

  • Forumlid
Re: aflevering 10: de finale!
« Reactie #37 Gepost op: 6-06-2006, 09:16:14 »
Proficiat Ryan!!


Je hebt het dubbel en dwars verdiend, geweldig!!!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: aflevering 10: de finale!
« Reactie #38 Gepost op: 6-06-2006, 10:13:56 »
Melvin was de hele expeditie al de zwijgende man en dat is tot in de finale zo gebleven...  ::rofl::
Eigenlijk wel jammer, want ik was ook wel benieuwd naar zijn motivatie. Hij wilde Ryan er immers in eerste instantie niet bij.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Joris1971

  • Forumlid
Re: aflevering 10: de finale!
« Reactie #39 Gepost op: 6-06-2006, 10:31:20 »
Inderdaad een terechte winnaar.

Wat een zielepiet zeg die Richard tijdens de laatste uitzending!.

En gelukkig geen SMS-jes en meer van dat commerciel gezeik, dat hoort toch ook niet bij zo een programma!

groet Joris