Auteur Topic: aflevering 10: de finale!  (gelezen 41025 keer)

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aflevering 10: de finale!
« Reactie #40 Gepost op: 6-06-2006, 10:34:27 »
Inderdaad een terechte winnaar.

Wat een zielepiet zeg die Richard tijdens de laatste uitzending!.

En gelukkig geen SMS-jes en meer van dat commerciel gezeik, dat hoort toch ook niet bij zo een programma!

groet Joris

ja ik ben ook blij dat het niet met smsjes enzo gaat.
echt verschrikkelijk vind ik dat! ik had wel verwacht dat ze weer zouden zeggen.. en dat zien we volgende week in de studio...

Offline Stesje

  • Forumlid
Re: aflevering 10: de finale!
« Reactie #41 Gepost op: 6-06-2006, 12:27:34 »
Ryan is dè terechte winnaar  ::ok:: ::bravo:: ::joehoe::

Wat die man wel niet allemaal gepresteerd heeft tijdens ER.
En wat kwam hij goed terug in de finale toen hij 4 minuten achter liep...GEWELDIG! Echt verdiende winnaar!!!

Jammer dat Frank niet op Ryan gestemd heeft. Had dit niet verwacht  ::ohno::. Dacht dat hij wel op Ryan zou stemmen, want hij zat zo vol met lof over Ryan nadat hij de proef had gewonnen van Frank.

En het antwoord van Richard waarom Jennifer de winnaar moest worden vond ik zéér magertjes. Het gaat niet om vriendschap maar om dé Robinson!!!
Richard zakte bij mij erg in waardering in de laatste aflevering, zoals hij reageerde op Ryan toen hij er weer bij kwam en zijn motivatie voor Jennifer!

Ryan....je bent (nogmaals) ècht de terechte winnaar van ER!!!  ::bravo::

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: aflevering 10: de finale!
« Reactie #42 Gepost op: 6-06-2006, 13:01:37 »
wel jammer dat Ryan al in het tweede deel van exp rob. al met de overwinnaarsamulet in beeld was. Toen wist ik al vrij zeker hij de finale iig gehaald had en waarschijnlijk ook al gewonnen had. Toch vond ik het nog een erg spannend einde, jammer dat frank het niet afgemaakt heeft, maar Ryan was dit jaar ook super.

Re: aflevering 10: de finale!
« Reactie #43 Gepost op: 6-06-2006, 13:22:02 »
Mooie aflevering gisteren. Ben blij dat Ryan heeft gewonnen, hij heeft het echt wel verdiend. Zoals Pieter al zei, je hoeft er niet als een indiaan of inboorling uit te zien om een robinson te zijn.
Was ook erg blij dat de finale weer ouderwets werd gehouden op het eiland zelf met de oud-deelnemers erbij en zonder sms en al die onzin. Zo hoort het naar mijn idee.
Ik was niet blij dat Jennifer ook in de finale zat, want die verdiende het het minst van die 4. Ik had liever Frank ernaast gezien. Anyway, gedane zaken...

Laat de volgende expeditie maar weer beginnen  ::ok::

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aflevering 10: de finale!
« Reactie #44 Gepost op: 6-06-2006, 13:47:56 »
Ik vond het een leuke aflevering, met een terechte winnaar  ::bravo:: Blij dat het geen sms-gedoe is geweest. Wel was ik vol verbazing van de stem van Frank. Als je, net als de argumentatie van Richard, zo had moeten winnen  ::ohno::

En idd een ontzettende blunder van het montageteam, om Ryan halverwege al te laten zien met ingetapte vingers en de immuniteitsketting  ::niet-ok:: Maar goed, het feest is er niet minder om  ::feest::
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Dana

  • Forumlid
Re: aflevering 10: de finale!
« Reactie #45 Gepost op: 6-06-2006, 14:35:26 »
Ik vond het een leuke aflevering, met een terechte winnaar  ::bravo:: Blij dat het geen sms-gedoe is geweest. Wel was ik vol verbazing van de stem van Frank. Als je, net als de argumentatie van Richard, zo had moeten winnen  ::ohno::

En idd een ontzettende blunder van het montageteam, om Ryan halverwege al te laten zien met ingetapte vingers en de immuniteitsketting  ::niet-ok:: Maar goed, het feest is er niet minder om  ::feest::
heb ik iets gemis? ik had dat helemaal neit gezien  ::ohno::

Offline koekiemonster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aflevering 10: de finale!
« Reactie #46 Gepost op: 6-06-2006, 18:32:18 »
De allerslechtste finale ooit wat mij betreft. Totaal niet spannend. Waarom mochten alleen de laatste 6 hun stem uitbrengen?! Dit is de All Stars-editie, dus alle deelnemers hadden het recht moeten hebben om te stemmen! Ze hebben allen op een eiland gezeten!

Offline TessaLondon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aflevering 10: de finale!
« Reactie #47 Gepost op: 6-06-2006, 19:23:42 »
Jaaaaa, Ryan heeft gewonnen!!!!! Een terechte winnaar!!!

Maar ik ben het wel met mijn vorige forummer eens, ik wou dat ze allemaal hadden mogen stemmen, wel net zo eerlijk. Sommige hadden een tijd met Ryan op Mynisop gezeten en sommige in het begin met Ryan of Jennifer. Maar ik klaag niet, ik vond en vind Ryan meer een Robinsonner dan Jennifer. Maar dat is een persoonlijke smaak!!! ::rofl::


Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: aflevering 10: de finale!
« Reactie #48 Gepost op: 6-06-2006, 19:40:34 »
Ik vond dit absoluut niet de slechtste finale ooit, integendeel, misschien zelfs wel de beste!
Deze finale is sowieso beter dan al die finales waarin de kijker moest stemmen.
Daarnaast vond ik de finale proef echt geweldig! Eindelijk een echte proef die je bij een titanenstrijd verwacht en waarbij allerlei vaardigheden gecombineerd worden!  ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: aflevering 10: de finale!
« Reactie #49 Gepost op: 6-06-2006, 21:03:50 »
Ik vond het een redelijke finale, ik heb vooral van de laatste proef genoten. Gelukkig hebben ze niet net als vorig jaar van die rare stunts uitgehaald, maar gewoon door middel van stemmen een Robinson gekozen. Het had echter nog verkeerd kunnen lopen, als Jennifer en Ryan allebei drie stemmen hadden gekregen dan moesten ze het prijzengeld en de titel delen, wat ik een anticlimax zou hebben gevonden.

De manier waarop de finale plaatsen in 2004 bepaald werden vond ik tot nu toe nog het beste. De laatste vier kandidaten (Frank, Matthias, Marjolein en Shandinella) streden toen in een drietal proeven tegen elkaar, wie een proef won was verzekerd van een plaats bij de laatste drie. Wie alle drie de proeven verloor lag uit de expeditie. De laatste drie moesten vervolgens nog een ultieme proef doen om een plaats in de finale te bemachtigen.


"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: aflevering 10: de finale!
« Reactie #50 Gepost op: 6-06-2006, 21:07:26 »
Ja dat vond ik ook dom.. op een gegeven moment zag je Ryan met die immuniteitsketting en toen kon je al weten dat hij de winnaar werd.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: aflevering 10: de finale!
« Reactie #51 Gepost op: 6-06-2006, 22:49:24 »
Ja dat vond ik ook dom.. op een gegeven moment zag je Ryan met die immuniteitsketting en toen kon je al weten dat hij de winnaar werd.
Dat heb ik niet eens opgemerkt ::rofl::

Offline xanderhagen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • xander hagen
Re: aflevering 10: de finale!
« Reactie #52 Gepost op: 6-06-2006, 22:57:47 »
Ja dat vond ik ook dom.. op een gegeven moment zag je Ryan met die immuniteitsketting en toen kon je al weten dat hij de winnaar werd.

Wanneer zag je dat dan?

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: aflevering 10: de finale!
« Reactie #53 Gepost op: 6-06-2006, 23:06:59 »
Volgens mij vlak voor de laatste proef.
First you go backwards, but then forwards again

Offline MoJiTo1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aflevering 10: de finale!
« Reactie #54 Gepost op: 7-06-2006, 00:59:47 »
Je bent de beste Ryan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Offline MeRy Art

  • Forumlid
Re: aflevering 10: de finale!
« Reactie #55 Gepost op: 7-06-2006, 09:27:07 »
Finale Foto's van de gala avond in Eindhoven staan vanaf nu online hier



Enjoy browsing 
it was fun to be there!!  ::tandpastasmiley::

met dank aan Mr. Robinson nr 1...Ryan
en natuurlijk ook alle andere kandidaten!!!
(zelfs Björn was er...te gek  ::bravo::)

edit crew:link aangepast en link overige Ryanfotos verplaatst naar Ryan topic



 
« Laatst bewerkt op: 7-06-2006, 11:34:05 door mapel »

Offline joost 2

  • Forumlid
Re: aflevering 10: de finale!
« Reactie #56 Gepost op: 7-06-2006, 12:17:02 »
Mooie aflevering gisteren. Ben blij dat Ryan heeft gewonnen, hij heeft het echt wel verdiend. Zoals Pieter al zei, je hoeft er niet als een indiaan of inboorling uit te zien om een robinson te zijn.
Was ook erg blij dat de finale weer ouderwets werd gehouden op het eiland zelf met de oud-deelnemers erbij en zonder sms en al die onzin. Zo hoort het naar mijn idee.
Ik was niet blij dat Jennifer ook in de finale zat, want die verdiende het het minst van die 4. Ik had liever Frank ernaast gezien. Anyway, gedane zaken...

Laat de volgende expeditie maar weer beginnen  ::ok::

ik ben toch wel zo benieuwd naar jouw uitleg waarom Jennifer het niet verdiende om in de finale te zitten...

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: aflevering 10: de finale!
« Reactie #57 Gepost op: 7-06-2006, 13:33:59 »
Finale Foto's van de gala avond in Eindhoven staan vanaf nu online hier



Enjoy browsing 
it was fun to be there!!  ::tandpastasmiley::

met dank aan Mr. Robinson nr 1...Ryan
en natuurlijk ook alle andere kandidaten!!!
(zelfs Björn was er...te gek  ::bravo::)

edit crew:link aangepast en link overige Ryanfotos verplaatst naar Ryan topic



 

ja waar op de site dan?

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: aflevering 10: de finale!
« Reactie #58 Gepost op: 7-06-2006, 13:48:34 »
ah gevonden

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aflevering 10: de finale!
« Reactie #59 Gepost op: 7-06-2006, 13:50:35 »
Komt er eik nog een soort terugblik op tv? Zou wel leuk zijn eik om de reacties enzo te zien  :D
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...