Auteur Topic: Kandidaten, bedankt!  (gelezen 4959 keer)

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Kandidaten, bedankt!
« Gepost op: 11-06-2006, 13:31:20 »
De strijd der titanen is afgelopen, de winnaar is bekend! Via deze weg willen we de kandidaten die de moeite hebben genomen om op dit forum aanwezig te zijn, ontzettend bedanken! Het moet voor jullie niet altijd makkelijk geweest zijn om meningen te lezen, die slechts berust zijn op de beelden die wij als kijker te zien krijgen. Dat jullie desondanks toch onder je eigen naam hebben gereageerd en de afgelopen weken zoveel mogelijk vragen hebben beantwoord, verdient respect!

Pieter, Ryan, Veronique en Mick: ontzettend bedankt  ::bravo::

En wat ons betreft: op naar de volgende expeditie  ::zwaai::

groetjes,
ER-crew
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten, bedankt!
« Reactie #1 Gepost op: 11-06-2006, 13:58:25 »
Daar sluit ik me volledig bij aan!!

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Kandidaten, bedankt!
« Reactie #2 Gepost op: 11-06-2006, 14:07:27 »
Eerst en vooral wil ik mij hierbij aansluiten en zeggen dat ik altijd heel veel genoten heb van de postjes van Véro en Mick, maar vooral van de lange verhelderde schrijfmemoires van Pieter en Ryan..

Ik mij ook verontschuldigen mocht ik aan hen of andere leden misschien hier en daar een verkeerde interpretatie gepost hebben, maar voor ons is het altijd niet even duidelijk om door te hebben of dit nu realiteit is of dat de produktie ons op het verkeerd been willen zetten.

Ook wil ik de crew en de actieve leden van deze board bedanken voor al de vele uren die zij hebben opgeofferd om ons verslagen, beelden en nieuwtjes rond ER te posten.


Tenslotte proficiat aan de winnaar van de Strijd der titanen pool : ikkuhbender, die zich ook een beetje titaan mag noemen...

Als laatste proficiat nogmaals aan Ryan van Esch, die ultieme TITAAN van Expeditie Robinson...


Ik wens jullie een goede zomer en een mailtje of een postje van tijd tot tijd zou ik natuurlijk altijd leuk vinden...

Groetjes uit het Antwerpse,
Millesime

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Kandidaten, bedankt!
« Reactie #3 Gepost op: 11-06-2006, 14:11:36 »
Hartstikke bedankt, Pieter, Veronique, Mick, Fleur, en natuurlijk Ryan dat jullie zoveel leuke en zo goed mogelijk antwoorden gegeven hebt op al onze vragen, jullie zijn hartstikke ver gekomen allemaal en allemaal even waardig geweest als Robinsonner maar, Ryan was natuurlijk de beste titaan. ::ok:: ::ok::
Ik wens jullie nogmaals heel veel plezier op Realitynet en hartstikke bedankt voor de leuke beelden en berichten op het Forum.

Fijne zomer allemaal!  ::zwaai::

Groetjes, Nîcky  ::bravo:: ::bravo::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Kandidaten, bedankt!
« Reactie #4 Gepost op: 11-06-2006, 23:15:33 »
 ::ok::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten, bedankt!
« Reactie #5 Gepost op: 12-06-2006, 14:28:07 »
Ik sluit me hier helemaal bij aan. Het was erg leuk en informatief om jullie visie op de afleveringen hier te lezen.  ::ok::