Auteur Topic: [kandidaat] Frans  (gelezen 213518 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #100 Gepost op: 25-10-2007, 14:59:42 »
Hoi Frans

Leuk dat je hier 'uit de kast komt'!  ::bravo::

Je vindt het dus wel leuk om de afleveringen te zien? Wat vond je er verder van? Het viel mij op, en iemand postte dat hier ook al, dat je de laatste aflevering veel rustiger was dan de eerste paar. Heb je dat zelf ook zo ervaren? Heb je daar een verklaring voor? Of is dit gewoon weer dat vermaarde knik- en plakwerk van de redactie?

Groetjes, Swifty  ::zwaai::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #101 Gepost op: 25-10-2007, 15:19:21 »
Beste mensen,

Mijn naam is Frans, ja inderdaad de Frans waar deze topic over gaat.
Ik vond het tijd worden om maar eens uit de anonimiteit te treden en me bekend te maken. Ik ben niet van plan om commentaar over me te gaan bekritiseren maar mijn doel is het om diegene die vragen over mij heeft, of dat gedeelte van het spel wat reeds voorbij is, deze mensen te "woord" te staan. Ook hoef ik mezelf hier niet te profileren, want dat doen de TV uitzendingen wel.
Kort gezegd hij of zij die met vragen zit, stel ze.

M.v.g. Frans (Fraba)

Hey Frans!
Idd leuk dat je zo uit de kast komt springen!! :)
Tof vind ik ook dat je zegt dat je het niet nodig vindt hier alles te weerleggen en te gaan verdedigen, want dat is inderdaad niet nodig en trouwens imho niet mogelijk.
Al noemt het reality-TV, het heeft weinig met de realiteit van elke dag te maken hé!
Gewoon lekkur jezelf blijven!
::ok::
Welkom!!
::hug::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #102 Gepost op: 25-10-2007, 15:48:34 »
Ja, de afleveringen zijn in mijn ogen leuk  ::rofl:: (leuk gemaakt). Plakken en knippen wordt uiteraard toegepast, het is tenslotte TV, en die moet voor de kijker aantrekkelijk zijn.
Zelf ben ik van nature een rustig mens  ::slaap::, alleen ik vecht wel voor mijn "recht", en ja dan kan het zomaar zijn dat iemand harder overkomt als dat ie in werkelijk is (ik laat het kaas niet van mijn brood eten, zogezegd). Met de verdeling van de beide kampen kwam ik in een kamp waar de dagelijkse gang van zaken gewoon liep. Iedereen, ja echt iedereen deed zijn uiterste best voor het Rode kamp/team  ::ok::. Kortom het liep gewoon goed op Noord.
En ondanks het verliezen van de boogproef en de moeilijke beslissing daarna van het moeten wegsturen van ons halve team bleven we de moed erin houden. Na regen komt er echt wel een keer zonneschijn. De rust, maar ook de motivatie waren weer snel aanwezig. En hoe dat af gaat lopen, dat zien we de volgende aflevering wel.

greetz Fraba
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #103 Gepost op: 25-10-2007, 17:02:30 »
Frans! :D ::zwaai::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #104 Gepost op: 25-10-2007, 17:04:47 »
Heeeey "Fraba-Frans" dat akkefietje met Sven(dat je hem voor gans België voor schut zette)Meende hij dat nou echt,of kwam daar ook weer knip en plakwerk voor de kijker bij te pas?

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #105 Gepost op: 25-10-2007, 17:23:34 »
Leuk dat je hier meepost en vragen wilt beantwoorden!  :D ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #106 Gepost op: 25-10-2007, 17:33:31 »
Het akkefietje met Sven is in de originele vorm geplaatst.
Waarom Sven zich voor schut gezet voelde weet ik niet, maar ergens raakte ik een gevoelige snaar bij hem. Ik ben overigens(en dat kwam niet in beeld)later naar de 4 verantwoordelijken toegestapt en heb tegen ze gezegd dat we weer met een schone lei moesten herbeginnen, en dat is zo ook gebeurd. Wat er gebeurd was werd terzijde geschoven en vol goede moed is een ieder begonnen met de opbouw van ons nieuwe kamp.
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #107 Gepost op: 25-10-2007, 19:54:17 »
Hallo allemaal,

Ik ben Gerda de echtgenote van Frans en ik wil graag een keer reageren op alle reacties op Frans. Ik heb in een deuk gelegen, want dit was mijn man niet. Zoals Frans neergezet is in de eerste afleveringen, daar herken ik hem niet in terug, maar ik realiseer mij goed dat er voor de leukigheid in de uitzendingen alle zeilen bij worden gezet (knippen/plakken)om een beeld van iemand te maken, en het is leuk om te zien hoe dat bij Frans gedaan is. Want ik vond hem zelfs een irri. Ik had het thuis nooit zo gepikt hoor, en dat weet ie zelf ook wel. Maar ik besef dat hij voor de Robinson titel gaat, en ben evengoed trots op hem. Ik wens een ieder nog veel kijkplezier en veel liefs voor iedereen, en ik zal verder niet meer reageren op deze topic
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #108 Gepost op: 25-10-2007, 20:14:05 »
 ::rofl:: ::ok::
Wat een leuke reactie, vooral dit:
Want ik vond hem zelfs een irri. Ik had het thuis nooit zo gepikt hoor, en dat weet ie zelf ook wel.
en dit ook trouwens:
Zelf ben ik van nature een rustig mens  ::slaap::, alleen ik vecht wel voor mijn "recht", en ja dan kan het zomaar zijn dat iemand harder overkomt als dat ie in werkelijk is (ik laat het kaas niet van mijn brood eten, zogezegd).
greetz Fraba
::rofl:: ::ok::
Leuk dat jullie op zo'n luchtige manier ons commentaar hier lezen ('irritant mannetje' ;)) en daar zelfs begrip voor kunnen opbrengen. Ik kijk straks in ieder geval op een wat andere manier naar Frans in de komende afleveringen. ::jaja:: ::ok::

(heel anders dan in de Strijd der Titanen bijvoorbeeld naar Mick, die hier op het forum net zo opgefokt was als op tv, of zelfs nog erger) ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #109 Gepost op: 25-10-2007, 20:29:30 »
Hallo allemaal,

Ik ben Gerda de echtgenote van Frans en ik wil graag een keer reageren op alle reacties op Frans. Ik heb in een deuk gelegen, want dit was mijn man niet. Zoals Frans neergezet is in de eerste afleveringen, daar herken ik hem niet in terug, maar ik realiseer mij goed dat er voor de leukigheid in de uitzendingen alle zeilen bij worden gezet (knippen/plakken)om een beeld van iemand te maken, en het is leuk om te zien hoe dat bij Frans gedaan is. Want ik vond hem zelfs een irri. Ik had het thuis nooit zo gepikt hoor, en dat weet ie zelf ook wel. Maar ik besef dat hij voor de Robinson titel gaat, en ben evengoed trots op hem. Ik wens een ieder nog veel kijkplezier en veel liefs voor iedereen, en ik zal verder niet meer reageren op deze topic

Cool  ::ok::  ::jaja::

Het is al eerder gezegd hier.
Meningen veranderen per aflevering, de ene keer is die de l*l en de volgende keer een ander  ;D

Ik weet dat je niet meer reageert maar ik heb toch een vraag:
Dat wijzende vingertje, doet ie dat thuis ook?  ;) ;D
sic transit gloria mundi

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #110 Gepost op: 25-10-2007, 21:23:36 »
Inderdaad was het een eenmalige aktie van mijn vrouw, dus don't you worry anymore, ik ben gewoon weer ik. Dus gewoon weer de erkende insider. Mijn vingertje gebruik thuis ook maar dan om achter mijn oor te krabben, in mijn neus te pulken of wat ik er ook allemaal mee kan doen. En ja ik wijs er ook wel eens wat mee aan. Dus wees niet bevreesd mijn vinger is thuis niet werkeloos.
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #111 Gepost op: 25-10-2007, 21:40:23 »
 ::rofl::
sic transit gloria mundi

Offline theemuts

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #112 Gepost op: 26-10-2007, 08:46:41 »
leuk om je hier te zien frans - ik moet er zelfs mijn mening een beetje om herzien. grappig om te lezen dat je vrouw je zelfs irritant vindt op tv :) ligt het toch niet aan mij. ik ben wel benieuwd hoe ver je gaat komen hoor!
met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal

Offline Telminator

  • Winnaar pixelprikken PE 2006, pool Pelgrimscode 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Tour 06,07,12,15,18,22&23; Klassiekers 24
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #113 Gepost op: 26-10-2007, 10:36:42 »
Hoi Frans

De afgelopen aflevering ben jij een van de kandidaten geweest die mij in positieve zin is opgevallen ::ok::
Eerst vond ik je behoorlijk irritant overkomen, maar dat was nu heel anders :-X
Leuk trouwens dat je vragen wil beantwoorden ::ok::

Veel succes de volgende afleveringen en hopelijk kom je nog heel ver ::ok:: ::ok::.

Offline cortex

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #114 Gepost op: 26-10-2007, 22:13:58 »
Hallo allemaal,

Ik ben Gerda de echtgenote van Frans en ik wil graag een keer reageren op alle reacties op Frans. Ik heb in een deuk gelegen, want dit was mijn man niet. Zoals Frans neergezet is in de eerste afleveringen, daar herken ik hem niet in terug, maar ik realiseer mij goed dat er voor de leukigheid in de uitzendingen alle zeilen bij worden gezet (knippen/plakken)om een beeld van iemand te maken, en het is leuk om te zien hoe dat bij Frans gedaan is. Want ik vond hem zelfs een irri. Ik had het thuis nooit zo gepikt hoor, en dat weet ie zelf ook wel. Maar ik besef dat hij voor de Robinson titel gaat, en ben evengoed trots op hem. Ik wens een ieder nog veel kijkplezier en veel liefs voor iedereen, en ik zal verder niet meer reageren op deze topic

 ::rofl:: geweldig  ::rofl::
Contra torrentem

Offline Blesses

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blesses for you 2
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #115 Gepost op: 27-10-2007, 02:23:41 »
    Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii,
Vet tof jullie hier te treffen op het forum.   ::oink::

maarre ik hoef niets tevragen hoor.
wel als we hier in Canada de aflevering op gemist zien.

D'r is hier nog steeds geen klein Robinsonnetje geboren..  ;D

Je zal het meemaken suikerbuik,dat ik naar huis ga zonder bevalling meegemaakt te hebben.
Daar hou ik nie van he ,dat snappen jullie wel  ::niet-ok::

Zien jullie op 5 nov.    ::joehoe::   ::hug::
« Laatst bewerkt op: 27-10-2007, 02:25:35 door Blesses »
Blesses too you 2

Offline aangekoekt

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • echte flapuit
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #116 Gepost op: 27-10-2007, 14:01:27 »
Even een vraag van huishoudelijk technische aard Frans, hoe verzorgde jij je baard tijdens ER 2007? Als baardenfan valt het mij op dat jouw baard perfect geconditioneerd is, niet stekelig, wollerig of plukkerig. Had jij op het eiland ook je concubines die dit lichaamsdeel verzorgden, zoals Douwe?

Verder veel succes bij de expeditie!
lekkere ruige vent van me

Offline Blesses

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blesses for you 2
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #117 Gepost op: 27-10-2007, 14:27:32 »
ja prachtige baard he     ::rofl::
Blesses too you 2

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #118 Gepost op: 27-10-2007, 14:41:50 »
Even een vraag van huishoudelijk technische aard Frans, hoe verzorgde jij je baard tijdens ER 2007? Als baardenfan valt het mij op dat jouw baard perfect geconditioneerd is, niet stekelig, wollerig of plukkerig. Had jij op het eiland ook je concubines die dit lichaamsdeel verzorgden, zoals Douwe?

Verder veel succes bij de expeditie!

Mijn baard heb ik geen enkele keer kunnen verzorgen. Het was simpelweg niet toegestaan om verzorgingsartikelen mee te nemen, dus scharen, scheermesjes ed waren niet toegestaan. Sommige onder ons hadden wat meegesmokkeld, en er was een pincet en een scheermesje aanwezig, maar daar  heb ik nooit gebruik van gemaakt. Mijn baard was dus puur natuur.
P.s. Ik was zelf ook wel een beetje stout want ik had als enige kans gezien om een reistandenborstel mee te smokkelen. Je moest eens weten wat een jalourse blikken dit gaf.
Helaas ook had ik geen "harem" of zoiets die mijn uiterlijk wilden verzorgen.
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #119 Gepost op: 27-10-2007, 14:45:15 »
ja prachtige baard he     ::rofl::

Heey Blesses,

Leuk dat je ons vanuit Canada blijft volgen, ::ok:: vergeet vooral niet om de volgende aflevering te volgen via internet want anders loop je weer hopeloos achter.

Greetz Fraba  ::zwaai::
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle