Auteur Topic: [kandidaat] Frans  (gelezen 212528 keer)

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #460 Gepost op: 19-12-2007, 19:58:14 »
Bedankt voor het antwoord Frans,

Ja, zeeegels zaten er volop.
Ik zou graag komen naar de reunie. Ik zie nog wel of mijn gezin meekan. Het is wel 300 km rijden.

groetjes,
je kortstondig Gualmaatje
Goh,en dat zegt iemand die bedreigd is door Frans!!!!![ff stoken hoor].
Ik zie zwaaien met zo"n kapmes als een soort van bedreiging hoor,kom niet in mijn buurt want ik sta niet voor mezelf in  ::ohno::ik heb honger en ben moehoeeeeeee ::rofl::

Hans je bent een goeierd!
Ik had het jou zo gegund te winnen met die onderwaterproef!
Vond het echt balen voor je.

Dikke knuf ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 19-12-2007, 19:59:56 door anatje »

Offline RobinsonFrits

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #461 Gepost op: 19-12-2007, 21:12:57 »
Bedankt voor het antwoord Frans,

Ja, zeeegels zaten er volop.
Ik zou graag komen naar de reunie. Ik zie nog wel of mijn gezin meekan. Het is wel 300 km rijden.

groetjes,
je kortstondig Gualmaatje

Maar dat heb je toch wel voor ons over? ik kan in ieder geval niet wachten tot t zover is .
vrienden van Robinson wij gaan mekander gewoon treffen in Feb.
Beste wensen - hoe dan oook ::zwaai::

Offline zandstorm

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #462 Gepost op: 20-12-2007, 00:14:47 »
Zeker weten!!! Count me in!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #463 Gepost op: 20-12-2007, 20:43:36 »
Frans is uit de expeditie,maar hopelijk is Frans niet weg van het forum.

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #464 Gepost op: 20-12-2007, 22:24:39 »
Of Frans is de weg echt helemaal kwijt!!!
Nee hoor,kei tof dat je hier nog steeds komt!

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #465 Gepost op: 21-12-2007, 15:08:32 »
Of Frans is de weg echt helemaal kwijt!!!
Nee hoor,kei tof dat je hier nog steeds komt!

Ik ben er nog steeds hoor, ben maar niet bang, zo gauw krijgt iemand me niet weg van waar ik ben. ::rofl::
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Rowan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #466 Gepost op: 21-12-2007, 16:24:48 »
Nah, zo moeilijk lijkt me dat niet...

Met de juiste attributen moet dat lukken ;D




 >:D >:D
« Laatst bewerkt op: 21-12-2007, 16:27:49 door Rowan »

Offline zandstorm

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #467 Gepost op: 21-12-2007, 16:25:36 »
Ik ben er nog steeds hoor, ben maar niet bang, zo gauw krijgt iemand me niet weg van waar ik ben. ::rofl::


Ik wel é Frans!  ;)

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #468 Gepost op: 21-12-2007, 17:33:26 »
het lukt zandstorm gewoon met woorden ::rofl::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #469 Gepost op: 24-12-2007, 08:53:12 »
Hallo Frans  ::zwaai::


Wat vond je van de finale? Op wie had jij gestemd, als je nog in het spel was geweest? Jij had je keuze moeten baseren op je ervaringen met hen in het rode kamp, daarna heb je ze amper meer gezien. Zou het een moeilijke keuze zijn geweest? Hebben jullie in het resort nog met elkaar gesproken, voordat de anderen naar de eilandraad gingen? En werd er toen ook gesproken over de 2 finalisten?

Ik hoop dat je nog zin hebt in het beantwoorden van deze vragen, ik heb je toelichtingen hier wel gewaardeerd de laatste weken  ::bravo::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #470 Gepost op: 24-12-2007, 09:19:19 »


Ik hoop dat je nog zin hebt in het beantwoorden van deze vragen, ik heb je toelichtingen hier wel gewaardeerd de laatste weken  ::bravo::

Ik ook !  ::ok::

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #471 Gepost op: 24-12-2007, 11:59:10 »
Hallo Frans  ::zwaai::


Wat vond je van de finale? Op wie had jij gestemd, als je nog in het spel was geweest? Jij had je keuze moeten baseren op je ervaringen met hen in het rode kamp, daarna heb je ze amper meer gezien. Zou het een moeilijke keuze zijn geweest? Hebben jullie in het resort nog met elkaar gesproken, voordat de anderen naar de eilandraad gingen? En werd er toen ook gesproken over de 2 finalisten?

Ik hoop dat je nog zin hebt in het beantwoorden van deze vragen, ik heb je toelichtingen hier wel gewaardeerd de laatste weken  ::bravo::

De finale vond ik erg leuk en zeker ook spannend, en had ik op een van de twee finalisten moeten stemmen dan was het ook Vinnie geweest. Maar eerlijk gezegd had ik Lieke als voorkeur voor Robinson 2007. Begrijp me goed dat ik het Vinnie van harte gun, maar als ik kijk naar het totaal plaatje vind ik Lieke toch meer een Robinsonner dan Vinnie, Vinnie is goed in de proeven, zeer sociaal en zeer prettig om mee om te gaan maar op het echte Robinson "gebied" was Vinnie beduidend minder. Houthakken in het kamp dat deed hij veel en graag, maar expedities, vissen e.d. dat miste ik bij Vinnie gewoon, natuurlijk kan ik alleen oordelen over de eerste 23 dagen, omdat ik nimmer op Rapang ben geweest en dat gedeelte van de expeditie van TV ken en van de verhalen van de andere deelnemers. Maar goed, hij is in mijn ogen een verdiende winnaar.
In het resort is er natuurlijk gesproken over de finale, en ook daar bleken er diverse voorkeuren voor de winnaar te zijn, ieder heeft zo zijn eigen ervaringen en voorkeur voor de echte Robinsonner. Ook over de stemming werd er gesproken en wie de voorkeur had om winnaar te worden en ook daar verschilden de meningen ook best wel.
Het zijn denk ik toch de vragen geweest die in de finale de werkelijke winnaar hebben bepaald en zodoende werd Vinnie de Robinson 2007.
De strijd is gestreden, het avontuur is voorbij en ondanks alle  beslommeringen kijk ik in ieder geval terug op een geslaagde Expeditie Robinson 2007, een uitdaging die ik zeker met mijn huidige ervaring zo weer zou doen, alleen wellicht een ietsie pietsie anders op sommige fronten.

Prettige Feestdagen en een Gezond en voorspoedig 2008 toegewenst beste forummers
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #472 Gepost op: 24-12-2007, 12:16:47 »

Prettige Feestdagen en een Gezond en voorspoedig 2008 toegewenst beste forummers
Idem voor jou Frans

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #473 Gepost op: 24-12-2007, 12:27:40 »
Dank je wel Frans voor je antwoord. Fijn dat je alles hier hebt willen toelichten, ook al heb je het een en ander over je heen gekregen.

Als jij op Willem had gestemd was het 4 tegen 4 geweest, vandaar dat ik wel nieuwsgierig was naar jouw stem.

Ook voor jou fijne feestdagen, en veel geluk en gezondheid in het nieuwe jaar!  ::zwaai::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Suzaphin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #474 Gepost op: 2-02-2008, 19:08:44 »
Frans was jij nu de enige met bril in de expeditie? Waren er ook mensen met lenzen?
Hoe houdt je je lenzen dan goed op zo'n eiland (lenzenvloeistof etc.) of houdt het team van ER dit bij?
Nu ging jou bril op een gegeven moment kapot, heb je hem toen zelf gemaakt.

Ik heb namelijk ook een bril, heb me nu ingeschreven voor de expeditie maar zie dus echt geen drol zonder bril.
Dus vraag me ook af hoe jij het met de proeven allemaal hebt klaargespeeld. Voornamelijk ook de waterproeven. Want zonder bril zou ik bijna niks kunnen onderscheiden onder water.


Offline ser_mozes

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #475 Gepost op: 4-02-2008, 10:46:21 »
Frans was jij nu de enige met bril in de expeditie? Waren er ook mensen met lenzen?
Hoe houdt je je lenzen dan goed op zo'n eiland (lenzenvloeistof etc.) of houdt het team van ER dit bij?
Nu ging jou bril op een gegeven moment kapot, heb je hem toen zelf gemaakt.

Ik heb namelijk ook een bril, heb me nu ingeschreven voor de expeditie maar zie dus echt geen drol zonder bril.
Dus vraag me ook af hoe jij het met de proeven allemaal hebt klaargespeeld. Voornamelijk ook de waterproeven. Want zonder bril zou ik bijna niks kunnen onderscheiden onder water.



ik denk als je lochich nadenkt dat het niet handig is met lenzen, hebt waarschijnlijk geen lenzen voelstof, maar je hebt zand en zooi die als je dat in je oog krijgt een onstekking krijgt.

ik denk dat als je mee doet dat je gewoon voor de bril moet gaan.

Offline RobinsonFrits

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #476 Gepost op: 7-02-2008, 14:13:48 »
Succes met de inschrijving en hou ons op de hoogte!


Ik heb namelijk ook een bril, heb me nu ingeschreven voor de expeditie maar zie dus echt geen drol zonder bril.
Dus vraag me ook af hoe jij het met de proeven allemaal hebt klaargespeeld. Voornamelijk ook de waterproeven. Want zonder bril zou ik bijna niks kunnen onderscheiden onder water.


[/quote]

Offline Suzaphin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #477 Gepost op: 9-03-2008, 18:20:21 »
Nog niks gehoord. Lees hier dat anderen al wel wat gehoord hebben.
Dus ben bang dat ik er niet bij zit :'(. Ik blijf nog even duimen,
misschien dat ze nog niet iedereen benaderd hebben.