Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 24113 keer)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 3
« Reactie #40 Gepost op: 16-10-2007, 01:26:50 »
Les excuses sont fait pour s'en servir...

Beetjuh nachtwijsheid! ;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 3
« Reactie #41 Gepost op: 16-10-2007, 21:54:02 »
EP ik kan alleen maar zeggen: you suck. ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::

Ik kan me heel goed voorstellen dat het zuur is dat je eruit bent, dat je niet gekozen bent. Maar wat EP er nou mee te maken heeft ??? :-\\ Maar jah... iemand moet de schuld krijgen zeker ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Re: Aflevering 3
« Reactie #42 Gepost op: 17-10-2007, 10:50:13 »
Ik weet er natuurlijk niks van, want ik heb het niet meegemaakt.  :P
Maar als kijker vind ik het echt raar overkomen dat mensen, die geselecteerd zijn voor het programma (en daar waarschijnlijk heel blij mee waren), alles hebben geregeld om lange tijd in het buitenland te zitten, iedereen thuis hebben achtergelaten, alles zo laten afhangen van hoe het gaat. Ik zou zeggen: wat er ook op je pad komt (tenzij het niet uit te houden is of ongezond), zorg dat je eruit haalt wat erin zit. Als je dan geen leider kan zijn (Sven) of tweede keus (dat meisje), is dat misschien niet wat je hoopte, maar wel hoe de expeditie tot nu toe loopt.
Deal with it!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #43 Gepost op: 17-10-2007, 10:53:24 »
Helemaal mee eens Meneer Nilson!


"We" zijn maar een partij slapjanussen tegenwoordig, bij een tegenslag haken we af ipv te proberen om er nog iets van te maken!
Keep calm and eat chocolates!

Offline groen draakje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • De rest van je leven begint NU !
Re: Aflevering 3
« Reactie #44 Gepost op: 17-10-2007, 13:27:30 »
Ik weet er natuurlijk niks van, want ik heb het niet meegemaakt.  :P
Maar als kijker vind ik het echt raar overkomen dat mensen, die geselecteerd zijn voor het programma (en daar waarschijnlijk heel blij mee waren), alles hebben geregeld om lange tijd in het buitenland te zitten, iedereen thuis hebben achtergelaten, alles zo laten afhangen van hoe het gaat. Ik zou zeggen: wat er ook op je pad komt (tenzij het niet uit te houden is of ongezond), zorg dat je eruit haalt wat erin zit. Als je dan geen leider kan zijn (Sven) of tweede keus (dat meisje), is dat misschien niet wat je hoopte, maar wel hoe de expeditie tot nu toe loopt.
Deal with it!
::ok::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 3
« Reactie #45 Gepost op: 17-10-2007, 17:36:59 »
Ik weet er natuurlijk niks van, want ik heb het niet meegemaakt.  :P
Maar als kijker vind ik het echt raar overkomen dat mensen, die geselecteerd zijn voor het programma (en daar waarschijnlijk heel blij mee waren), alles hebben geregeld om lange tijd in het buitenland te zitten, iedereen thuis hebben achtergelaten, alles zo laten afhangen van hoe het gaat. Ik zou zeggen: wat er ook op je pad komt (tenzij het niet uit te houden is of ongezond), zorg dat je eruit haalt wat erin zit. Als je dan geen leider kan zijn (Sven) of tweede keus (dat meisje), is dat misschien niet wat je hoopte, maar wel hoe de expeditie tot nu toe loopt.
Deal with it!

Same here! ::jaja::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Filien

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #46 Gepost op: 17-10-2007, 21:34:23 »
ik las op een ander forum dat er 10 kandidaten doormochten...al eens opgelet hoeveel sjaaltjes de leiders vasthadden? Dat waren er geen twee!!

Knap van Sven en dapper van Lisbeth. Die mensen verdienen een fanclub, alleen al omdat ze zich niet laten meeslepen door het cameragegeil van sommigen anderen :-).

Re: Aflevering 3
« Reactie #47 Gepost op: 17-10-2007, 22:02:08 »
Dat van die sjaaltjes, dat begreep ik ook al niet. Moet je nagaan hoe je als kijker dom gehouden wordt.
Maar dat van Sven en Liesbeth, dat ben ik niet met je eens. Mensen die zich niets van die camerageilheid aantrekken en hun eigen norm hooghouden vind ik pas bewonderenswaardig! Zo'n type als Rudi is niet voor niets gekozen. Hij doet me trouwens erg denken aan Frank van een van de vorige expedities. Dat was ook zo'n relaxte gozer.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 3
« Reactie #48 Gepost op: 17-10-2007, 22:19:59 »
Knap van Sven en dapper van Lisbeth. Die mensen verdienen een fanclub, alleen al omdat ze zich niet laten meeslepen door het cameragegeil van sommigen anderen :-).

Heimwee en gekrenkte trots, dat verdient imho geen fanclub.
::ohno::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Re: Aflevering 3
« Reactie #49 Gepost op: 17-10-2007, 22:22:12 »
Heimwee??? Was het geen arrogantie?

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 3
« Reactie #50 Gepost op: 17-10-2007, 22:36:48 »
... door het cameragegeil van sommigen anderen :-).

Het is maar goed dat er wat 'camerageile' mensen zijn zoals jij dat noemt, anders hadden was er geen expeditie robinson, dan was er trouwens sowieso niks op tv te zien...  ::ohno::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Re: Aflevering 3
« Reactie #51 Gepost op: 17-10-2007, 22:46:27 »
Het is maar goed dat er wat 'camerageile' mensen zijn zoals jij dat noemt, anders hadden was er geen expeditie robinson, dan was er trouwens sowieso niks op tv te zien...  ::ohno::

Vind je? Ik vind de niet-geile meestal toch leuker! Geef mij maar een expeditie zonder die mooie smoeltjes met gestroomlijnde billen en mét lelijke, doorgewinterde, intelligente, stoere, doortastende mannen en vrouwen met verweerde koppen. Dat vind ik nou mooi!

Re: Aflevering 3
« Reactie #52 Gepost op: 17-10-2007, 22:47:34 »
Maar ja, ik zal de enige wel zijn.... :\'(

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 3
« Reactie #53 Gepost op: 17-10-2007, 23:03:59 »
Maar ja, ik zal de enige wel zijn.... :\'(
Yep!
::rofl::
rofl
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #54 Gepost op: 17-10-2007, 23:05:29 »
Vind je? Ik vind de niet-geile meestal toch leuker! Geef mij maar een expeditie zonder die mooie smoeltjes met gestroomlijnde billen en mét lelijke, doorgewinterde, intelligente, stoere, doortastende  en vrouwen met verweerde koppen. Dat vind ik nou mooi!
Gij zijt zot zeker? 

Re: Aflevering 3
« Reactie #55 Gepost op: 17-10-2007, 23:19:31 »
Nee hoor, ik ben alleen die soap-smoelen zat! :P

Offline groen

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #56 Gepost op: 18-10-2007, 00:39:29 »
Nee hoor, ik ben alleen die soap-smoelen zat! :P
wel dan zul je toch een ander programma moeten zoeken want geloof me, EP en de productie(EP=productie)waren alleen uit op soap-smoelen,niet meer en niet minder...pech dat ze uiteindelijk voor 75% met de schaduwfiguren bleven zitten. Pech voor hen hé, want allemaal ongelofelijk toffe mensen ,maar voor hét programma weer een reden om alles te gaan knippen en plakken zoals het einde van aflevering drie.  ::regenboog::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 3
« Reactie #57 Gepost op: 18-10-2007, 09:34:44 »
Vind je? Ik vind de niet-geile meestal toch leuker! Geef mij maar een expeditie zonder die mooie smoeltjes met gestroomlijnde billen en mét lelijke, doorgewinterde, intelligente, stoere, doortastende mannen en vrouwen met verweerde koppen. Dat vind ik nou mooi!
De types die jij noemt hebben dan blijkbaar ook een vorm van 'camera-geilheid' zoals Filien dat zo negatief noemt, anders geef je je namelijk niet voor een tv-programma op. Dat geldt dus  voor alle mensen die op tv verschijnen. Daarom vind ik het onzin als er afgeven wordt op de mensen die nu veel in beeld komen, door te zeggen dat ze 'camera-geil' zijn. Laat ik het eens anders zeggen: Als alle ER-deelnemers bang voor de camera waren, dan werd het enorm saai.

Nee hoor, ik ben alleen die soap-smoelen zat! :P
...welke soap-smoelen? Waar heb je het over? Veroordeel je nu alle deelnemers die er toevallig niet uitzien als oermensen 'met verweerde koppen'?  ??? ???

wel dan zul je toch een ander programma moeten zoeken want geloof me, EP en de productie(EP=productie)waren alleen uit op soap-smoelen,niet meer en niet minder...pech dat ze uiteindelijk voor 75% met de schaduwfiguren bleven zitten. Pech voor hen hé, want allemaal ongelofelijk toffe mensen ,maar voor hét programma weer een reden om alles te gaan knippen en plakken zoals het einde van aflevering drie.  ::regenboog::
Pffff, weer een gefrustreerde deelnemer... ::niet-ok:: Had je niet van tevoren kunnen bedenken dat op tv alleen de meest spectaculaire dingen worden uitgezonden? Heb je geen vorige expedities gezien? Of dacht je echt dat de uitzendingen toen wel een perfecte, evenwichtige afspiegeling waren van wat er op het eiland gebeurde?
Het spijt me zeer, maar ik vind het behoorlijk naief als deelnemers nu boos worden op de programmamakers omdat er vooral op sensatie gefocused wordt...
Zou het interessant voor ons kijkers zijn als we alleen maar te zien kregen hoe er vrolijk liedjes werden gezongen rondom het kampvuur? ::ohno::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 3
« Reactie #58 Gepost op: 18-10-2007, 10:26:59 »
Kumbaya, my Lord, Kumbaya
Kumbaya, my Lord, Kumbaya


  ::rofl::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Re: Aflevering 3
« Reactie #59 Gepost op: 18-10-2007, 11:35:00 »
De types die jij noemt hebben dan blijkbaar ook een vorm van 'camera-geilheid' zoals Filien dat zo negatief noemt, anders geef je je namelijk niet voor een tv-programma op.

Dat eerste ben ik wel met je eens. Blijkbaar is er net zo goed geselecteerd op stoere survival-types als op mooie mensen. En toegegeven, dat is leuker om naar te kijken dan 100 saaie pieten. Maar of iedereen nou meedoet om op tv te komen, weet ik niet. Ik denk dat het merendeel het toch voor de ervaring en het avontuur doet.

...welke soap-smoelen? Waar heb je het over? Veroordeel je nu alle deelnemers die er toevallig niet uitzien als oermensen 'met verweerde koppen'?  ??? ???

Nee, KD, ik bedoel dat ik de soap-smoelen op tv zat ben (niet alleen in dit programma). En dat ik het juist een verademing vind om eens wat anders te zien.