Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 29301 keer)

Offline cortex

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #60 Gepost op: 22-10-2007, 23:17:16 »
De Blauwe Zanik Clan was op Lotus na wel all-Belg, dat viel mij ook al op.  :-X

en oh oh, wat is Lotus een reclame voor NL  :-\\

Maareh... twas me niet echt opgevallen en idd geen interesse in een B-NL discussie...  :)
Contra torrentem

Offline Sleeve

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #61 Gepost op: 23-10-2007, 06:54:25 »
en oh oh, wat is Lotus een reclame voor NL  :-\\

Maareh... twas me niet echt opgevallen en idd geen interesse in een B-NL discussie...  :)

Van wat ik me kan herinneren hebben de leiders gezorgd voor een gelijke Belg/Nederlander verhouding, het is je dus niet opgevallen omdat het niet waar is!
Nederlanders in team blauw zijn:
  • Angelique
  • Loek
  • Sylvia
  • Frits
  • Mathilde
  • Cengiz
  • Lotus
  • Merel
  • Kimo
  • Brigitte
  • Tim
  • Oda
  • Els

Dat zijn 13 dus van de 27 mensen (inclusief leider) Rudi heeft dus exact evenveel Nederlanders als Belgen gekozen...
Van een scheve Belg/Nederlander verhouding heb ik in ieder geval helemaal niets gemerkt. Er werd ook niet door de productie 'gestookt' tussen Nederlanders en Belgen, tenminste niet toen ik er nog was!

Offline aangekoekt

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • echte flapuit
Re: Aflevering 4
« Reactie #62 Gepost op: 23-10-2007, 09:59:15 »
Ik hoop dat de blauwe werkers volgende week naar team rood gaan.
Moet je nagaan wat een communistisch kamp dat gaat worden: Arbeiders aller kampen, verenigt u!

En de rest van kamp blauw naar Siberië, waar onder het vrolijk geblaf van wat herdershonden onder leiding van Frau Lotus aan heropvoeding wordt gedaan.
lekkere ruige vent van me

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 4
« Reactie #63 Gepost op: 23-10-2007, 10:03:32 »
Ik vraag me af of ze bij kamp Rood echt blij gaan zijn als de gezellige groep Lotus, Bruno, Kenny, Michiel en Siegrieke alias Lou zich ongevraagd bij hen zou voegen... :-\\
Maar misschien wordt dat direct goedgemaakt als Frits ook naar kamp Rood komt.  ;) :P
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #64 Gepost op: 24-10-2007, 19:41:10 »
Niet alles is zoals het lijkt.
HEY
dat is altijd zo met reality he
wie weet wachten de deelnemers die zijn weggestuurd ergens op een andere kant van het eiland ,tot ze weer opgeroepen worden ,dat zou niet de eerste keer zijn  ::jaja::
dieren zijn je echte vrienden

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 4
« Reactie #65 Gepost op: 24-10-2007, 20:15:41 »
Nu Farrah ook weg is, zijn er nog 40 over. En 'een plek bij de laatste 40' was de garantie voor Rudi en Ingeborg. Dus volgens mij kunnen zij nu ook afvallen eventueel ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 4
« Reactie #66 Gepost op: 24-10-2007, 20:17:47 »
Zouden we nu dan weer de vertrouwde eilandraad krijgen?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 4
« Reactie #67 Gepost op: 24-10-2007, 20:21:25 »
Zouden we nu dan weer de vertrouwde eilandraad krijgen?

misschien, maar volgens mij moeten er nog wel een aantal weg in 2 of 3 afleveringen, stuk of 30 nog
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #68 Gepost op: 24-10-2007, 20:27:12 »
Misschien dat er wel nieuwe verkiezingen komen? Al was EP er bij die "laatste 40" misschien vanuit gegaan dat het debacle van die extra lintjes niet zou gebeuren en dat er nu nog meer kandidaten over zou zijn?
Nog even niks.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 4
« Reactie #69 Gepost op: 24-10-2007, 20:42:53 »
Al was EP er bij die "laatste 40" misschien vanuit gegaan dat het debacle van die extra lintjes niet zou gebeuren en dat er nu nog meer kandidaten over zou zijn?

Dat zou wel eens kunnen kloppen. ::jaja::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #70 Gepost op: 25-10-2007, 16:36:09 »
hallo allemaal, weer een spannende expeditie op gang.. ::tandpastasmiley::
ik vond het wel grappig dat Frans, de man die "eigenlijk overal goed in is, en eigenlijk nergens slecht in" de belabberde pijlen maakte waardoor de deskundige schutter de proef verloor... ::rofl::

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #71 Gepost op: 25-10-2007, 18:53:18 »
hallo allemaal, weer een spannende expeditie op gang.. ::tandpastasmiley::
ik vond het wel grappig dat Frans, de man die "eigenlijk overal goed in is, en eigenlijk nergens slecht in" de belabberde pijlen maakte waardoor de deskundige schutter de proef verloor... ::rofl::

FF een kleine rechtzetting, Willem en ik zijn bezig geweest met de twee( ja er waren twee bijna identieke bogen) en daarnaast heb ik getracht pijlen te maken, maar deze waren niet recht genoeg (zoals bijna geen van onze pijlen) maar mijn twee pijlen waren niet goed genoeg om mee te gaan naar de wedstrijd. De pijlen in ons kamp zijn door diverse mensen gemaakt, en waren geen van alle superrecht, maar we hadden gewoon niets beters.
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #72 Gepost op: 25-10-2007, 19:20:11 »
Yo FRABA alles kits? spreek je nog wel.

Helemaal toppie Fritsie  ::ok::, met jou ook alles 100% tjes?
« Laatst bewerkt op: 25-10-2007, 19:22:14 door fraba »
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #73 Gepost op: 25-10-2007, 19:43:27 »
Ik denk dat het een goede zaak is dat vele erkende insiders meewerken aan dit forum.
Er zullen altijd vragen blijven komen en wij kunnen net die tipjes van de sluier oplichten die niet in de uitzendingen naar boven komen.
Het lijkt mij dat de trouwe forumgangers graag meer weten dan wat in de uitzendingen plaats vindt. Zolang als wij het toekomstige spel niet schaden of verraden zie ik dit ook als een service naar de mensen toe. Dus doorgaan zou ik zeggen
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 4
« Reactie #74 Gepost op: 25-10-2007, 20:15:26 »
 ::ok:: ::ok:: ::ok::
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
 ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 4
« Reactie #75 Gepost op: 25-10-2007, 20:39:11 »
Ik denk dat het een goede zaak is dat vele erkende insiders meewerken aan dit forum.
Er zullen altijd vragen blijven komen en wij kunnen net die tipjes van de sluier oplichten die niet in de uitzendingen naar boven komen.
Het lijkt mij dat de trouwe forumgangers graag meer weten dan wat in de uitzendingen plaats vindt. Zolang als wij het toekomstige spel niet schaden of verraden zie ik dit ook als een service naar de mensen toe. Dus doorgaan zou ik zeggen

Give tha man a cigar!!  ::bravo:: ::ok::
Zolang het maar geen welles-nietes spelletje wordt kan dit bijzonder verrijkend zijn!!! ::jaja::
::ok::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #76 Gepost op: 25-10-2007, 21:44:14 »
Ja hier ook alles 100% - leuk om inmiddels al heel wat erkende insiders hun mening te zien geven.
Goede avond allen
inderdaad leuk insiders op het forum ::ok::
kunnen telkens wat te weten komen wat er niet is uitgezonden

dieren zijn je echte vrienden

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Aflevering 4
« Reactie #77 Gepost op: 26-10-2007, 10:54:34 »
Ik denk dat het een goede zaak is dat vele erkende insiders meewerken aan dit forum.
Er zullen altijd vragen blijven komen en wij kunnen net die tipjes van de sluier oplichten die niet in de uitzendingen naar boven komen.
Het lijkt mij dat de trouwe forumgangers graag meer weten dan wat in de uitzendingen plaats vindt. Zolang als wij het toekomstige spel niet schaden of verraden zie ik dit ook als een service naar de mensen toe. Dus doorgaan zou ik zeggen

Geweldig Fraba en FR, zulke insiders zijn goud waard 8) 8) 8)
en ik kan jullie uit ervaring zeggen dat het gedoe eromheen allemaal wel meevalt, 'k ben één keer terecht op de vingers getikt. Bij mij (ander realityprogram hoor!)was het ook zo dat ik op een gegeven moment de behoefte had om wat uit te leggen. De meeste forumgangers (ook van PE) weten nu wel dat het niet om de kandidaten gaat maar vooral ook om de kijkcijfers!!! en da's soms logisch. Verder weten ze intussentijd idem waarom wat wel en wat niet uitgezonden wordt!, toch

Verder is het goed om soms ff wat tegengas te geven, zo zat ik total verkeerd met de mix tussen Belg en Nederlander, dus.... bedankt
grote groeten rinck