Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 29449 keer)

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #40 Gepost op: 22-10-2007, 10:59:32 »
Was wel een leuke aflevering.
Wel vond ik jammer dat team rood de helft naar huis moest sturen. Ik had het hun meer gegund om te winnen dan team blauw.
Ik hoop dat team rood volgende week winnen ;)
En Ingeborg vind ik een goede leider want zij heeft het wel onder controle maar Rudi...
Niet echt dus.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 4
« Reactie #41 Gepost op: 22-10-2007, 11:50:45 »
Niet alles is zoals het lijkt.

Naja, voor ons lijkt het wel dat het zo is. ::jaja::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Blesses

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blesses for you 2
Re: Aflevering 4
« Reactie #42 Gepost op: 22-10-2007, 14:45:49 »
 Als er geen harmonie is en saamhorigheid ,dan eten ze je portie zonder pardon op )als het om het echt gaat'

Harmonie, ook wel liefde , ....als dat er echt is hoef je niet bang te zijn om je portie kwijt te raken aan een dief.   ;D 

Dan wil iedereen dat ook iedereen het overleeft.
Geen egoisme een haat en nijd geen jaloezie enz enz. Zo kan ik nog wel ff door gaan.
 
Dat zijn de eigenschappen van het kwaad (nog veel meer hoor.)

Zelf kan je de eienschapen van God wel bedenken denk ???   ::)

Geweldig , als ik toch er is mee kan doen aan dit prachtige ,machtige spel, met deze wetenschap....

  Blesses en groetjes he   ::ok::
Blesses too you 2

Offline Blesses

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blesses for you 2
Re: Aflevering 4
« Reactie #43 Gepost op: 22-10-2007, 14:56:08 »
Nog ff 1 ding.

Chaos (wat in blauw voorkomt.) is ook niet van het goede.

Bij het rode team ,zag je orde ,netheid, enz enz.

Daar overleef je wel op.

Oke blauw had gewonnen, maar gaat de kwaliteit van leven erop voorut  ???

De winnaar van het boogschieten zei zelf al....maar voor ff is het leuk....
Als die rusch weer weg is.....Wat hou je dan over  ???    ;D


Dat vind ik ook het mooie van dit spel, de psychologie die er omheen hangt.

Maar niet te spreken over de niet rportieve opmerkingen die er gemaakt zijn richting  rood, 

Terecht is ...WIE HET LAATST LACHT LACHT NOG ALIJD HET BEST>   :D   :D   :D 
« Laatst bewerkt op: 22-10-2007, 19:56:47 door Blesses »
Blesses too you 2

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Aflevering 4
« Reactie #44 Gepost op: 22-10-2007, 16:24:25 »
Sjeetje, wat kan jij onsamenhangende stukken tekst typen.

Blauw heeft wel gewonnen. En daar gaat het om in dit ER-spel. Je kunt wel leuk met elkaar omgaan, maar aan het eind van de aflevering kunnen er wel 15 van die gezellige mensen naar huis. Misschien is "love and peace" ook weer niet alles. Als Rood nu een beetje harder had gewerkt op het maken van rechte pijlen, of als Willem Tell na één afzwaaier naar rechts zijn volgende pijlen meer naar links had gemikt, dan zaten er nu niet 15 van die "gezellige" mensen op de boot terug naar huis.
Nee, Rood is wel leuk geselekteerd op een hechte gemeenschap en goede verstandhoudingen, maar de echte kracht en winnaarsmentaliteit zit toch bij Blauw.

Offline Blesses

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blesses for you 2
Re: Aflevering 4
« Reactie #45 Gepost op: 22-10-2007, 16:31:46 »
Sjeetje, wat kan jij onsamenhangende stukken tekst typen.

Blauw heeft wel gewonnen. En daar gaat het om in dit ER-spel. Je kunt wel leuk met elkaar omgaan, maar aan het eind van de aflevering kunnen er wel 15 van die gezellige mensen naar huis. Misschien is "love and peace" ook weer niet alles. Als Rood nu een beetje harder had gewerkt op het maken van rechte pijlen, of als Willem Tell na één afzwaaier naar rechts zijn volgende pijlen meer naar links had gemikt, dan zaten er nu niet 15 van die "gezellige" mensen op de boot terug naar huis.
Nee, Rood is wel leuk geselekteerd op een hechte gemeenschap en goede verstandhoudingen, maar de echte kracht en winnaarsmentaliteit zit toch bij Blauw.


Ja dat is waar, kan ik niks anders van maken.

maar als we het over real , real hebben ...kies ik liever voor rood.
Blesses too you 2

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 4
« Reactie #46 Gepost op: 22-10-2007, 16:50:33 »
Nee, Rood is wel leuk geselekteerd op een hechte gemeenschap en goede verstandhoudingen, maar de echte kracht en winnaarsmentaliteit zit toch bij Blauw.

Je hebt natuurlijk ook wel een behoorlijke dosis geluk nodig bij de proeven, vergeet dat niet.
Bij proef 1 moest je wel wat geluk hebben om snel die kubus op te lossen. Of er moet toevallig 1 persoon in de groep zijn die er heel goed in is (Kimo bij Blauw). Dat betekent dus niet dat heel kamp blauw meteen goed is bij proeven in het algemeen, want het 'levende toren'-gedeelte deden ze bijvoorbeeld al slechter dan rood.
Bij proef 2 precies hetzelfde verhaal: bij kamp rood waren er blijkbaar geen rechte stokken te vinden, of heeft degene die voor de pijlen verantwoordelijk was zijn werk niet goed gedaan. Hoe dan ook, 1 pijl meer in de roos en kamp rood had kunnen winnen.
Dan gaat het mij een beetje ver om na twee van deze proeven te zeggen dat kamp blauw echt beter is in proeven, of een betere winnaarsmentaliteit heeft.

En over winnaarsmentaliteit gesproken... als de helft van de kampleden 'stiekem' plannen maakt om expres een proef te verliezen, getuigt dat dan van winnaarsmentaliteit?!  ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #47 Gepost op: 22-10-2007, 19:27:16 »
En over winnaarsmentaliteit gesproken... als de helft van de kampleden 'stiekem' plannen maakt om expres een proef te verliezen, getuigt dat dan van winnaarsmentaliteit?!  ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::

Ja precies!!!! Dat rood geen rechte stokken had, wil toch niet zeggen dat ze geen winaarsmentaliteit hebben???

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Aflevering 4
« Reactie #48 Gepost op: 22-10-2007, 19:38:03 »
wat goed van jullie allemaal ::ok::, niemand die het er over heeft dat het wel erg Belgisch wordt, het Belg-gehalte is wat mij betreft wat overheersend. Laten ze de Ned. wel weer de game doen, nou ja zeg!!!

maar nogmaals goed van jullie!!!!
doeg 8berg
 

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #49 Gepost op: 22-10-2007, 19:47:07 »
wat goed van jullie allemaal ::ok::, niemand die het er over heeft dat het wel erg Belgisch wordt, het Belg-gehalte is wat mij betreft wat overheersend. Laten ze de Ned. wel weer de game doen, nou ja zeg!!!

maar nogmaals goed van jullie!!!!
doeg 8berg
 

He Rinck, in het kandidatenoverzicht wordt hier wel even over gesproken, niet heel uitgebreid. Het was mij wel opgevallen, maar vind het niet heel storend. Misschien lijkt het ook maar zo, omdat er zoveel mensen meedoen??
 ::bravo::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #50 Gepost op: 22-10-2007, 19:49:16 »
Ik vind het ook niet echt storend. Ik moet zeggen dat ik er ook nooit echt op let wie er nou Belgisch of Nederlands is. 't Maakt voor mij ook niet uit. De ene keer is mijn favoriet een Belg en de andere keer weer een Nederlander.

Als ik trouwens nou uit het kandidaten lijstje zou moeten zeggen welke kandidaat uit nederland komt en welke uit België zou ik ook niet heel ver komen vrees ik  ::)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 4
« Reactie #51 Gepost op: 22-10-2007, 19:59:54 »
WAAT? :o Gaan we hier nou Belgen-Nederlanden? Nee hé! ::hug::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #52 Gepost op: 22-10-2007, 20:32:41 »
WAAT? :o Gaan we hier nou Belgen-Nederlanden? Nee hé! ::hug::
Dat vind ik ook wel een beetje een flauwe opmerking van een erkend insider dan nog wel  :o :o

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 4
« Reactie #53 Gepost op: 22-10-2007, 20:56:30 »
De Blauwe Zanik Clan was op Lotus na wel all-Belg, dat viel mij ook al op.  :-X
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 4
« Reactie #54 Gepost op: 22-10-2007, 21:00:01 »
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #55 Gepost op: 22-10-2007, 21:12:41 »
wat ik niet kan hebben....nee,ik zal ons modje een plezier doen en m'n bek houden om zeker geen heisa te beginnen  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: lief he van mij  :D

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Aflevering 4
« Reactie #56 Gepost op: 22-10-2007, 22:02:45 »
 ::tandpastasmiley::
hé, ik zei wat goed dat er niemand over begint!!!

Je wilt trouwens niet weten hoe dat juist wordt aangeslingerd door de crew
maw. het speelt gewoon mee!
Nu heb ik natuurlijk een andere ervaring maar...... mooi zoals jullie erop reageren
en nogmaals top!!!!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #57 Gepost op: 22-10-2007, 22:05:46 »
Het werd overal aangekondigd;"nu begint het pas echt"!!!! Maar een kubus maken met blokjes en 2 mensen die een pijltje in een roos proberen te mikken? ik weet het niet hoor?

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 4
« Reactie #58 Gepost op: 22-10-2007, 22:38:00 »
Nee joh - Frits is toch ook een NL.

::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::ok::
Reken jij jezelf ook tot de Blauwe Zanik Clan?  ;D ::ok:: ::rofl:: ::)

Okee, dan was het blijkbaar niet all-Belg, maar jij kwam deze aflevering niet in beeld als één van de hardcore-Zanikers. Dus dat konden we niet weten.  ;) ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 4
« Reactie #59 Gepost op: 22-10-2007, 23:15:43 »
Ik hoop dat de blauwe werkers volgende week naar team rood gaan.
Moet je nagaan wat een communistisch kamp dat gaat worden: Arbeiders aller kampen, verenigt u! (en dan ook nog is de kleur rood he)