Auteur Topic: [Kandidaat] Hans  (gelezen 83398 keer)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #40 Gepost op: 19-11-2007, 12:11:38 »
Ja Lukas,

Ik ben nog altijd overtuigd dat ik steeds gelijk had. En kon men mij overtuigen van mijn ongelijk, dan heb ik het grif toegegeven. Ik wist eerst niet waarom het steeds botste tussen mij en Saskia, maar eens je weet dat je allebei betweters bent en het aanvaardt, dan wordt het een stuk makkelijker. Dus had ik misschien toch ongelijk haar weg te stemmen? ???

Tuurlijk had je gelijk, en er moest iemand uit hé, al zou Muriel me beter zijn uitgekomen voor mijne pronostiek hier op 't forum, dan stond ik nu 4de, boven Test! ;D :P
Maar ja, als ons kat een koe was...
 ::joehoe::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #41 Gepost op: 19-11-2007, 12:12:52 »
Nah, er moest iemand uit hé, al zou Muriel me beter zijn uitgekomen voor mijne pronostiek hier op 't forum, dan stond ik nu 4de, boven Test! ;D :P
Maar ja, als ons kat een koe was...
 ::joehoe::

Dacht het niet, >:D want ik had ook op haar gegokt... :P
Geniet nooit met mate...

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #42 Gepost op: 19-11-2007, 12:13:34 »
Dacht het niet, >:D want ik had ook op haar gegokt... :P

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: lol
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline mosdiertje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #43 Gepost op: 19-11-2007, 12:14:12 »
Ja er moet iemand uit.  :\'(
Het is hard om een keuze te maken uit die mensen die ondertussen vrienden geworden zijn.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #44 Gepost op: 19-11-2007, 12:19:15 »
Hee Hans

Die foto onder je naam: heb jij je baard laten staan en je haar een stuk korter geknipt na de expeditie? Of is dit een foto die tijdens de expeditie is genomen?
Keep calm and eat chocolates!

Offline mosdiertje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #45 Gepost op: 19-11-2007, 12:24:41 »
Hoi Swifty,

Ik heb altijd een baard,de ene keer wat langer dan de andere.  Ik heb op het eiland wel enorm shampoo gemist. Mijn haar begon te rotten en mijn hoofdhuid kleefde vol zand. Het zout in mijn haar trok 's morgens luchtvochtigheid aan waardoor het aanvoelde als een spinnenweb. Vies hé.
« Laatst bewerkt op: 20-11-2007, 16:01:25 door mosdiertje »

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #46 Gepost op: 19-11-2007, 16:53:26 »
Dag Hans

heel vies, bah  ::jaja::

Ik heb nog een vraag over de expiditie, waarvan ik hoop dat je 'm wilt beantwoorden.

Ineens kwam Frans daar bij die proef. Voor jullie kwam hij blijkbaar uit het niets. Hadden jullie helemaal geen idee over een ander geheim eiland? De laatste expedities is er steeds wel iets dergelijks geweest.
Vertrok Frans na de proef weer zonder dat jullie iets over dit eiland wisten? (bijv. hoeveel personen er zaten, en wie, dat Kristien daar ook was, etc)
Keep calm and eat chocolates!

Offline mosdiertje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #47 Gepost op: 19-11-2007, 17:55:13 »
Hoi Swifty,

 ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 20-11-2007, 16:08:37 door mosdiertje »

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #48 Gepost op: 19-11-2007, 19:43:40 »
Hoi Hans,spiettig dak gin West-Vlams meugn klapp'n tegn joen want 'khon dat ier nu ol moetn vertoaln.(Jammer dat ik geen West-Vlaams tegen je mag praten,want ik zal dit reeds moeten vertalen  ;D )
Maar die foto die je als avatar gebruikt;ik herkende je niet meteen,ik dacht dat het een foto van Chuck Norris was  :o Ik was reeds een tijd fan van jou(voor er reacties komen van "omdat het je streekgenoot is" zeg ik deels ja) maar ook omdat je je nooit als "haantje de voorste" hebt gedragen. Net zoals Mieke,gewoon je ding doen.  ::ok:: ::ok:: En jij bent dé natuurmens van deze expeditie. Een beschaafdere versie van Bjorn zeg maar  :D :D (al wil ik je met niemand vergelijken). Ik zou zeggen; Doe zo verder  ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #49 Gepost op: 19-11-2007, 21:04:00 »
Hans, dank je wel voor je antwoord. Zo zie je maar weer, hou je wel rekening met een afvallerseiland, weet de productie er toch weer een verrassing van te maken  ;D



Hoi Hans,spiettig dak gin West-Vlams meugn klapp'n tegn joen want 'khon dat ier nu ol moetn vertoaln.(Jammer dat ik geen West-Vlaams tegen je mag praten,want ik zal dit reeds moeten vertalen  ;D )
Heel goed, direct de vertaling er bij  ::ok::(en toch was ik alweer halverwege de zin voordat ik het Nederlands erachter zag  >:()
Citaat
Maar die foto die je als avatar gebruikt;ik herkende je niet meteen,ik dacht dat het een foto van Chuck Norris was  :o Ik was reeds een tijd fan van jou(voor er reacties komen van "omdat het je streekgenoot is" zeg ik deels ja) maar ook omdat je je nooit als "haantje de voorste" hebt gedragen. Net zoals Mieke,gewoon je ding doen.  ::ok:: ::ok:: En jij bent dé natuurmens van deze expeditie. Een beschaafdere versie van Bjorn zeg maar  :D :D (al wil ik je met niemand vergelijken). Ik zou zeggen; Doe zo verder  ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::
kuch slijmbal, al je streekgenoten weer een hart onder de riem te steken kuch  >:D

Keep calm and eat chocolates!

Offline mosdiertje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #50 Gepost op: 19-11-2007, 21:22:33 »
Toen ik in een vorige aflevering met de krabbetjes in het kamp kwam en 'krabbetjes' riep dacht ik de stem van Bjorn te horen. Het is toch vreemd je eigen stem op tv te horen.

Offline mosdiertje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #51 Gepost op: 20-11-2007, 10:04:07 »
Ei Koekoe, zit er bie joen ook zoveel fernienk up de blaffeteuren? Tis topen dam een arte wienter en.

(hallo Koekoe, zit er bij jou ook zoveel ongedierte op de raamluiken? Ik hoop dat we een harde winter krijgen).

Sorry, kon het niet nalaten ook iets westvlaams te schrijven.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #52 Gepost op: 20-11-2007, 11:39:46 »
Ei Koekoe, zit er bie joen ook zoveel fernienk up de blaffeteuren? Tis topen dam een arte wienter en.

(hallo Koekoe, zit er bij jou ook zoveel ongedierte op de raamluiken? Ik hoop dat we een harde winter krijgen).

Sorry, kon het niet nalaten ook iets westvlaams te schrijven.
En toch probeerde ik het weer te lezen zonder de vertaling te zien. Dat westvlaams is toch wel een apart taaltje hoor, fernienk en blaffeteuren, daar kon ik echt helemaal niets van maken!


Hans, ben je thuis ook zo'n natuurmens als je in ER lijkt te zijn? (je eet thuis geen termieten hoop ik  ;D)



« Laatst bewerkt op: 20-11-2007, 20:23:30 door Megan, Reden: post aangepast »
Keep calm and eat chocolates!

Offline mosdiertje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #53 Gepost op: 20-11-2007, 13:04:14 »
Yep Swifty,
Thuis ben ik ook altijd met natuur bezig. Niet opeten maar bestuderen. Momenteel ben ik een dik boek over een bepaalde groep zeediertjes aan het afwerken. Ben er trouwens al 9 jaar mee bezig. En mijn natuurtuin, daar geniet ik elke dag van.

Groetjes,
Hans

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #54 Gepost op: 20-11-2007, 13:26:59 »
Prima vent, die Hans, wel jammer dat zijn rol in het (breken van) het complot zo onderbelicht is gebleven in de uitzending. :(
« Laatst bewerkt op: 20-11-2007, 20:27:42 door Megan, Reden: post aangepast »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #55 Gepost op: 20-11-2007, 17:07:22 »
Hans, ik vind het leuk dat je zo op al mijn vragen in gaat.  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 20-11-2007, 20:26:19 door Megan, Reden: post aangepast »
Keep calm and eat chocolates!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #56 Gepost op: 20-11-2007, 20:41:12 »
Ei Koekoe, zit er bie joen ook zoveel fernienk up de blaffeteuren? Tis topen dam een arte wienter en.

(hallo Koekoe, zit er bij jou ook zoveel ongedierte op de raamluiken? Ik hoop dat we een harde winter krijgen).

Sorry, kon het niet nalaten ook iets westvlaams te schrijven.
  ::rofl::  Nee Hans, bij mij valt het nog stief erg mee  ::tandpastasmiley::  En als ik jou een van mijn favo-kandidaten vind, das mijn keuze(wat sommige mensen ook zeggen),ofwel mag ik je,ofwel moet ik je niet. Het is het eerste hoor  ;)  Ik kan je enkel zeggen;doe zo voort,jij bent de rust zelve,niet te veel willen leiden,de natuurmens,kortom  ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::
« Laatst bewerkt op: 20-11-2007, 20:52:50 door koekoe »

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #57 Gepost op: 25-11-2007, 23:04:00 »
Je hebt het voor mij weer helemaal gemaakt vandaag, Hans!

Na het eten van termieten nu ook al een vissenoog!  :o Geweldig! ::ok::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #58 Gepost op: 26-11-2007, 08:18:36 »
En zwakke Hans, die er bijna doorheen zit, wordt gewoon tweede in de proef!  ::bravo::(wel jammer dat je niet won...)

De vorige keer kreeg je een stem omdat je er doorheen zat. Dat hebben de 2 stemmers op jou deze keer toch niet weer als argument gebruikt he?

Wat mij altijd opvalt bij zo'n proef: je moet zelf op het toestel klimmen. De een doet dat sneller dan de ander. Dat is toch eigenlijk een oneerlijk begin? Werd er op gelet dat er niet iemand expres heel traag opstapte?

Heeft je gewicht (het gebrek aan gewicht, eigenlijk  ;D) in je voordeel gewerkt? De zwaardere mannen (Marcel en Loek) vielen er snel af.
Keep calm and eat chocolates!

Offline mosdiertje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #59 Gepost op: 26-11-2007, 09:35:14 »
Ik denk dat iedereen er door pijnscheuten in de rug afgevallen is. Het is volgens mij de verhouding tussen buik- en rugspieren die bepaalt hoe lang je het volhoudt.

Visogen smaken naar zeewater. Er zit een pelletje rond en een kalkbolletje in. Vishersentjes is pas een delicatesse.