Auteur Topic: [Kandidaat] Kristien  (gelezen 33513 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kristien
« Reactie #40 Gepost op: 15-11-2007, 22:01:31 »
::love::
Mannen!  ::ohno:: ::rofl::



ik ga even zoeken in dat topic waar volgens mij Willemson iets zei over de populariteit van een zeker iemand bij de dames hier, en hoe belachelijk dat was....

 ;)


edit: gevonden! http://www.expeditierobinson.net/forum/index.php?topic=29711.msg805868#msg805868

Zie je wel dat je ons toen snapte  :D
« Laatst bewerkt op: 15-11-2007, 22:13:27 door Swifty »
Keep calm and eat chocolates!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Kristien
« Reactie #41 Gepost op: 15-11-2007, 22:11:13 »
Nee, want Kristien had naast dat ze erg heel leuk uitzag ook nog een hele leuke persoonlijkheid. Ze ging goed om met de mensen en deed gewoon leuk op het eiland. Van Bart heb ik op het eiland niks gezien.

Maar opzich heb je wel een beetje een punt :P

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Kristien
« Reactie #43 Gepost op: 1-12-2007, 16:06:34 »
en Willem.....


Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Kristien
« Reactie #44 Gepost op: 1-12-2007, 16:36:45 »
 ::) Koekoe hoort zelf ook bij...
een geilend playboy-kijkend publiek  ::niet-ok::

 ;D ;D ::) ::) ;) :P
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kristien
« Reactie #45 Gepost op: 1-12-2007, 18:56:53 »
Zou Kristine gewonnen zijn... Raar nu al in P Magazine. Koekoe over wat ging dat artikel ?

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Kristien
« Reactie #46 Gepost op: 2-12-2007, 10:25:08 »
Zou Kristine gewonnen zijn... Raar nu al in P Magazine. Koekoe over wat ging dat artikel ?
Er stond geen artikel bij,ik heb die foto van op zatte vrienden  ;)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Kristien
« Reactie #47 Gepost op: 2-12-2007, 10:40:01 »
::) Koekoe hoort zelf ook bij...
 ;D ;D ::) ::) ;) :P
hoe zal ik het omschrijven?.... je bent in het juiste station,maar op het verkeerde spoor,en in de verkeerde trein  ::vergroot::  :)
1) Ik heb vorig jaar tijdens de finale 2 keer op Lenny getemd,0 keer op Olga
2) Ik heb die foto gepost voor Willem,omdat hij fan is van Kristien
3) die P is helemaal niet het magazine wat je denkt  :) :)

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kristien
« Reactie #48 Gepost op: 2-12-2007, 22:37:24 »
Dag Kristine, je was een leuke kandidate... Ik had je graag terug gezien op Rapang... Helaas heb je moeten afhaken...

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Kristien
« Reactie #49 Gepost op: 3-12-2007, 12:25:21 »
Heel jammer :(
Had haar graag terug gezien op het goede eiland,
maar ik begrijp wel dat het heel erg zwaar was..
There's no show like a reality show ;)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Kristien
« Reactie #50 Gepost op: 3-12-2007, 13:05:23 »
Jammer Kristien, maar je blijft wel een lekker ding!  ::jaja::

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kristien
« Reactie #51 Gepost op: 3-12-2007, 16:10:35 »
Ik vond de opmerking van Frans tegenover Kristien wat overdreven :"mijn opas van 9 is volwassener dan haar. Zij is precies maar 14 jaar....
Ik vind dat je niet mag vergeten dat Kristina de jongste van de groep is (maar 21 lentes) en vanaf ze op Gual kwam werd ze niet warm onthaald door Frans, maar ook door Nelleke. Voor haar was het absoluut geen pretje daar. Ze heeft ook nooit de kans gehad om zich te bewijzen. Door het ontvangen van de brief en zo rechtstreeks naar Rapang gestuurd te zijn hebben ze haar onmiddellijk eruit gestemd. Jammer, want ik denk wel dat zij de kracht had gehad om ver te komen, indien ze met "voor haar" leukere mensen op het eiland had gezeten.

Ocampa

  • Gast
Re: [Kandidaat] Kristien
« Reactie #52 Gepost op: 3-12-2007, 18:37:43 »
Jammer, want ik denk wel dat zij de kracht had gehad om ver te komen, indien ze met "voor haar" leukere mensen op het eiland had gezeten.

Maar dat is nu dus juist ER, dat je je moet zien te redden met mensen die voor jou wat minder leuk zijn.

Offline Angel007

  • Forumlid
  • itsybitsyspider
Re: [Kandidaat] Kristien
« Reactie #53 Gepost op: 4-12-2007, 16:10:22 »
Ik vind het nog altijd stom dat beide dames opgegeven hebben... en dit terwijl kristien in de 'dag allemaal' zegt dat ze zo weer terug zou gaan moesten ze opnieuw een all stars exp organiseren!
Flauw! Dan geef je toch niet op??????

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kristien
« Reactie #54 Gepost op: 4-12-2007, 16:56:34 »
Ik vind het nog altijd stom dat beide dames opgegeven hebben... en dit terwijl kristien in de 'dag allemaal' zegt dat ze zo weer terug zou gaan moesten ze opnieuw een all stars exp organiseren!
Flauw! Dan geef je toch niet op??????


Ik begrijp dat maar al te goed. Als Frans heel de tijd ligt te dicteren hoe je het kamp moet organiseren en er dan bovenop Muriël en Saskia bijkomen, je zou voor minder opgeven. Ik denk dat had Hans of Willem of Lieke gekomen het er voor Kristien het aangenamer zou zijn...
Ze werd ook naar Gual verbannen op een heel ondankbare manier, gewoon omdat ze zich niet heeft moeten bewijzen door die brief te vinden.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Kristien
« Reactie #55 Gepost op: 4-12-2007, 19:17:05 »
Ze hadden ook geen enkele kans meer om terug te keren in de expeditie... Dus dan is het logisch dat je liever ergens zit waar je het naar je zin hebt dan bij Frans die de sfeer zit te verzieken...
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline islandhopper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • please don't take it personal!!!
Re: [Kandidaat] Kristien
« Reactie #56 Gepost op: 4-12-2007, 20:13:42 »
Kristien komt op mij over als een hele lieve meid, en ik kan me voorstellen dat als je de hele tijd negatieve reacties van de mensen om je heen krijgt (én je bent 21), het heel lastig is om er plezier in te houden. Zeker als je zo sociaal ingesteld bent als zij. Ik vind het jammer dat ze niet meer kans heeft gekregen, vond haar overkomen als een sportieve Robinsonner. En Frans komt op mij véél infantieler over dan Kristien!!! Goed gedaan, Kristien  ::bravo::  ::zwaai:: Hoop dat je nog eens terugkomt in Robinson!!!
... ook gewoon maar een mening...