Auteur Topic: [Kandidaat] Kristien  (gelezen 33607 keer)

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
[Kandidaat] Kristien
« Gepost op: 22-10-2007, 15:37:47 »
Dit vind ik nou een leuke kandidate!

Ik heb deleted scenes gekeken op de rtl site. En daar doet ze heel leuk op een filmpje "zeekomkommer".

En in aflevering 4 kwam ze ook leuk over toen ze ging praten over haar klimkunsten.
Ik hoop dat zij heel ver gaat komen.



« Laatst bewerkt op: 22-10-2007, 16:29:34 door Guikie »

Offline demanvan

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kristien
« Reactie #1 Gepost op: 23-10-2007, 18:20:44 »
Heel erg mee eens!
Ze is relaxed en ook grappig, vond haar heel leuk boven op de berg, toen ze zei dat kamp Rood zoveel sterker is dan kamp Blauw...

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Kristien
« Reactie #2 Gepost op: 5-11-2007, 00:07:59 »
Yay! Kristien is door!
Ze is me tot nu toe niet zo opgevallen, maar in deze aflevering kwam ze erg leuk en positief naar voren.

Leuke meid! ::ok::

Ocampa

  • Gast
Re: [Kandidaat] Kristien
« Reactie #3 Gepost op: 5-11-2007, 00:18:41 »
Het is wel een jankerd. Ze moest echt huilen om alles. Niet echt een Robinson, maar dat lijkt dit jaar sowieso geen rol te spelen.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Kristien
« Reactie #4 Gepost op: 5-11-2007, 00:19:58 »
Het is wel een jankerd. Ze moest echt huilen om alles. Niet echt een Robinson, maar dat lijkt dit jaar sowieso geen rol te spelen.

Het sociale is eigenlijk ook veel belangrijker dan dat hele Robinson-gebeuren.
Je ziet altijd dat de socialen winnen.
Dat deze daarbij dan ook nog Robinsonwaardig zijn is meegenomen (Frank, Richard, Marnix)

Online KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Kristien
« Reactie #5 Gepost op: 5-11-2007, 12:43:27 »
Dom dat ze overwoog haar bandana in te leveren. En oliedom dat ze dat overwoog nadat er al twee proeven geweest waren...
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [Kandidaat] Kristien
« Reactie #6 Gepost op: 5-11-2007, 13:05:23 »
Beetje jammer idd dat ze er zo van moest huilen, maar ook erg jammer dat er anderen zijn die haar dit niet gunnen ::niet-ok::  De jaloezie droop eraf bij een paar. En als ze zelf zoveel geluk hadden hadden ze ook bedankt zeker... denk het niet! :-X
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kristien
« Reactie #7 Gepost op: 5-11-2007, 13:38:57 »
De jaloezie droop eraf bij een paar. En als ze zelf zoveel geluk hadden hadden ze ook bedankt zeker... denk het niet! :-X

Precies! En wat hadden ze gedaan als er op het briefje had gestaan dat diegene meteen UIT de expeditie was geknikkerd... >:D

Kristien heeft gewoon mazzel gehad, ondanks dr gejank komt ze toch wel sympathiek over maar zal niet voor vuurwerk gaan zorgen denk ik
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat] Kristien
« Reactie #8 Gepost op: 5-11-2007, 15:40:38 »
Ze komt idd symphatiek over, die anderen die jaloers waren (het droop er idd van af) zijn heel erg dieptriest (sorry dat ik het zeg). Het is het lot, je hebt het maar te accepteren!  ::ok:: Vond het wel jammer dat ze moest janken en 'm weg wou doen, dat is gewoon niet nodig.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Kristien
« Reactie #9 Gepost op: 5-11-2007, 15:41:42 »
Ik vind er ook wel een lekker ding eigenlijk. ::jaja::
Alleen die foto van RTL-site is erg lelijk.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kristien
« Reactie #10 Gepost op: 6-11-2007, 07:32:26 »
Ze komt idd symphatiek over, die anderen die jaloers waren (het droop er idd van af) zijn heel erg dieptriest (sorry dat ik het zeg). Het is het lot, je hebt het maar te accepteren!  ::ok:: Vond het wel jammer dat ze moest janken en 'm weg wou doen, dat is gewoon niet nodig.
Helemaal mee eens.


Kristien was 1 van de weinige vrouwen die ik na de 3e of 4e aflevering herkende, ben blij dat zij door is.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kristien
« Reactie #11 Gepost op: 6-11-2007, 09:11:20 »
Zij heeft die jaloezie denk ik heel goed gevoeld en zich mss wel een beetje "bedreigd" gevoeld. Vandaar haar beslissing om hem weer in te leveren.
Ik kan me voorstellen dat je liever met goede herinneringen naar huis gaat dan met de nare nasmaak van de jaloezie van anderen.
Gelukkig heeft men haar toch weten te overtuigen dat ze de bandana moest houden, ik vermoed dat geen ander expeditielid de bandana had afgestaan wanneer ze hem zo gemakkelijk hadden verkregen, vooral de jaloerse leden niet ::ohno::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Kristien
« Reactie #12 Gepost op: 7-11-2007, 00:05:21 »
1 beeld zegt meer dan 1000 woorden  ::jaja:: ::jaja::


Offline demanvan

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kristien
« Reactie #13 Gepost op: 11-11-2007, 14:41:34 »
Die jaloezie van haar kampgenoten kan haar nog wel eens op gaan breken als er een eilandraad komt.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [Kandidaat] Kristien
« Reactie #14 Gepost op: 11-11-2007, 16:17:23 »
Die jaloezie van haar kampgenoten kan haar nog wel eens op gaan breken als er een eilandraad komt.

Dacht ik ook al aan. Meestal 'pakken' ze mensen dan bij een eilandraad terug ::niet-ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kristien
« Reactie #15 Gepost op: 11-11-2007, 16:34:46 »
Daar ben ik ook bang voor  :-\\

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kristien
« Reactie #16 Gepost op: 11-11-2007, 16:42:44 »
Wij en nog 16 anderen hier, volgens de Pool.  ;)
Toch zijn er blijkbaar nog mensen die iets anders verwachten
Keep calm and eat chocolates!

Offline groen draakje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • De rest van je leven begint NU !
Re: [Kandidaat] Kristien
« Reactie #17 Gepost op: 11-11-2007, 22:55:23 »
Kristien,

Ik heb echt superveel respect voor je vanwege je knappe prestatie bij de proef.  ::ok::
En ik vind het echt heel jammer voor je dat de anderen deze prestatie niet beloond hebben, maar zijn blijven hangen bij het feit dat jij je plekje door geluk hebt verkregen. Wel begrijpelijk, want er moet nu eenmaal iemand weg, maar toch wel zuur voor jou. Gelukkig krijg je nog een 2e kans. Go for it  ::hug::

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat] Kristien
« Reactie #18 Gepost op: 11-11-2007, 22:57:25 »
Echt zo jammer Kristien :( Ik vond je een erg leuke kandidate, en je hebt je zo goed bewezen met die proef! Nu maar hopen dat Muriël eruit gaat :)
First you go backwards, but then forwards again

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Kristien
« Reactie #19 Gepost op: 11-11-2007, 23:02:41 »
Jammer Kristien,ze hebben jou weggestemd om dat je "met geluk" bij de laatste 10 zat.De laatste 3 mensen die men (jullie) uitgekozen hebben,hebben er ook geen flikker voor moeten doen om er bij te zijn. Maar daar dacht men nieteens aan.Het was meteen "Kristien gaat eruit"   ::niet-ok::