Auteur Topic: [kandidaat] Els (a.k.a. Groen Draakje)  (gelezen 19881 keer)

Offline groen draakje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • De rest van je leven begint NU !
Re: [kandidaat] Els (a.k.a. Groen Draakje)
« Reactie #40 Gepost op: 7-11-2007, 22:25:17 »
::oink:: Zitten de finalisten van vorig jaar nog stiekum ergens op een eiland  ::oink::
Kijk nou eens wat je gedaan hebt, koekoe.  ::rofl::
Hup, naar het spoiler topic en onder de knop. "waarschuwend vingertje"

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Els (a.k.a. Groen Draakje)
« Reactie #41 Gepost op: 7-11-2007, 23:04:06 »
Bij deze bied ik mijn excuses aan, aan alle mensen voor wie ik het voortijdig verpest heb  ::sorry:: ::sorry:: En in het bijzonder aan Els en haar vriendin groen draakje  ;D ;D

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Els (a.k.a. Groen Draakje)
« Reactie #42 Gepost op: 8-11-2007, 10:28:16 »
Bij deze bied ik mijn excuses aan, aan alle mensen voor wie ik het voortijdig verpest heb  ::sorry:: ::sorry:: En in het bijzonder aan Els en haar vriendin groen draakje  ;D ;D
Ik vond het al zo verdacht dat mijn lenny zo lang niet thuis was  ::) ::) ;D
I'm a real big goblin..

Offline groen draakje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • De rest van je leven begint NU !
Re: [kandidaat] Els (a.k.a. Groen Draakje)
« Reactie #43 Gepost op: 18-12-2007, 00:34:28 »
Lieve allemaal,
Dit is heel erg off-topic, maar ik wil het toch heel erg graag met jullie delen. (modjes, als dit echt niet kan, wis dit bericht dan maar. Met mijn excuses.)
Ik ben de afgelopend twee weken bijna niet on-line geweest en heb ik de afleveringen maar met een half oog/oor gevolgd. We hebben 1 december namelijk een gewapende roofoverval meegemaakt. Klinkt heftig. Is heftig. Een pistool tegen het hoofd van mijn liefste. Gelukkig geen gewonden, wel al het goud gestolen. Na de eerste schrik blijkt ook de verzekering nog eens niet te dekken. Maar naast de zware financiele klap, is de schrik voorlopig het ergst. Alle lof voor de snelheid en aanpak van de politie. Tot nu toe helaas nog zonder resultaat. Slachtofferhulp leek ons eerst niet nodig, maar de angst is erger dan ik ooit had gedacht. Ik dacht dat ik stoer was. Ben ik ook wel, maar dus niet altijd. Langzaam gaat het gelukkig beter. We zijn de afgelopen 2 weken gewoon open geweest. Wel samen. Bij mijn baas was ik ziek gemeld en na een goed gesprek met de bedrijfsarts heb ik tot de kerstvakantie sociaal verlof gekregen. Dus we kunnen tot begin januari samen de winkel doen. Elkaar steunen. En dat is nodig. Het valt niet mee. Het is eng om de deur open te doen om een bel te monteren. Helaas, klanten kunnen niet zomaar meer binnen lopen. Maar het gaat beter en we komen er wel.

Nog even terug naar de expeditie. Ik zit met verwondering, bewondering en jaloezie te kijken. Wat heb ik maar een piepklein stukje mogen meemaken. Mensen, jullie doen het fantastisch!  ::bravo::  ::ok::  ::ok::  ::ok::  ::bravo::
Ik zal proberen de komende tijd wat vaker in de verschillende topics te posten. Want ik vind dit een superleuk forum met fijne mensen. En ook al ken ik de meesten van jullie alleen via jullie nicks: ik  ::bravo::  ::bravo::  ::bravo::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Els (a.k.a. Groen Draakje)
« Reactie #44 Gepost op: 18-12-2007, 07:08:53 »
Jemig meid wat een ellende zeg. Kan me voorstellen dat je de schrik flink in de benen hebt zitten en je "lief" al helemaal.
Wens jullie heel veel sterkte toe de komende tijd. ::hug::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Els (a.k.a. Groen Draakje)
« Reactie #45 Gepost op: 18-12-2007, 08:17:09 »
Wat verschrikkelijk moet dat zijn geweest. Heel veel sterkte jullie allebei  ::hug:: En heel moedig dat de zaak alweer open is  ::bravo::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [kandidaat] Els (a.k.a. Groen Draakje)
« Reactie #46 Gepost op: 18-12-2007, 09:35:36 »
Gossie Els ::hug:: Voor jou en je partner heel veel kracht en sterkte! :-*
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Els (a.k.a. Groen Draakje)
« Reactie #47 Gepost op: 18-12-2007, 12:25:12 »
Jeetje wat een verhaal  :( Sterkte hoor, voor jullie allebei.  ::hug::

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Els (a.k.a. Groen Draakje)
« Reactie #48 Gepost op: 18-12-2007, 16:36:25 »
Lieve Els,

Heel veel sterkte toegewenst samen bij het verwerken en om alles weer goed op de rails te krijgen.

Groetjes uit Julianadorp
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Els (a.k.a. Groen Draakje)
« Reactie #49 Gepost op: 19-12-2007, 12:45:24 »
Lieve Els,

Heel veel sterkte toegewenst samen bij het verwerken en om alles weer goed op de rails te krijgen.

Groetjes uit Julianadorp


Jullie zien wel dat Frans nog niet de slechtste is... Hij reageerde al op dit berichtje...  ::bravo:: ::hug::

Ik wens Elsie ook heel veel sterkte uit een koud maar zonnig Vlaanderen... ::hug::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Els (a.k.a. Groen Draakje)
« Reactie #50 Gepost op: 19-12-2007, 15:52:05 »
Wat een nare gebeurtenis Els.  :(

Sterkte! ::hug::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.