Auteur Topic: [kandidaat] Els (a.k.a. Groen Draakje)  (gelezen 19882 keer)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
[kandidaat] Els (a.k.a. Groen Draakje)
« Gepost op: 23-10-2007, 09:54:20 »
Els heeft hier inmiddels al aardig wat vragen van forummers beantwoord en is nu eindelijk ook 'erkend insider', dus een eigen topic is wat mij betreft wel op zijn plaats.  :) ::ok::

Ze is 42 jaar oud en officemanager van beroep.
Rol op het eiland: 'Bemiddelaar, kan leiding geven'.

Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline groen draakje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • De rest van je leven begint NU !
Re: [kandidaat] Els (a.k.a. Groen Draakje)
« Reactie #1 Gepost op: 23-10-2007, 09:58:01 »
Wat gaaf, dank je wel.  ::bravo::

Offline aangekoekt

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • echte flapuit
Re: [kandidaat] Els (a.k.a. Groen Draakje)
« Reactie #2 Gepost op: 23-10-2007, 10:05:34 »
volgens mij een draak van een mens

 ::zwaai:: Groene Els
lekkere ruige vent van me

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Els (a.k.a. Groen Draakje)
« Reactie #3 Gepost op: 23-10-2007, 10:43:00 »
Hoi! ::zwaai::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Els (a.k.a. Groen Draakje)
« Reactie #4 Gepost op: 23-10-2007, 12:43:01 »
Welkom!  ::bravo::
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Gozada

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Els (a.k.a. Groen Draakje)
« Reactie #5 Gepost op: 23-10-2007, 14:50:37 »
Els, hoe is het je gelukt om bij de kandidaten te zitten.. het is al twee jaar een wens van me om mee te doen en als er volgend jaar weer een serie komt zou ik er graag bij zitten ::tandpastasmiley::

thanx, gozada

Offline groen draakje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • De rest van je leven begint NU !
Re: [kandidaat] Els (a.k.a. Groen Draakje)
« Reactie #6 Gepost op: 23-10-2007, 16:47:23 »
Els, hoe is het je gelukt om bij de kandidaten te zitten.. het is al twee jaar een wens van me om mee te doen en als er volgend jaar weer een serie komt zou ik er graag bij zitten ::tandpastasmiley::

thanx, gozada
Hoi,
Ik probeerde al jaren om erbij te komen, zo'n beetje vanaf de eerste aflevering.
Dus: gewoon volhouden.  :P
Maar ja, daar heb je natuurlijk verder niets aan. Vorig jaar ben ik tot de laatste ronde gekomen. Toen had ik echt het gevoel van: NU gaat het lukken. Toen niet dus. Maar dit jaar wel. Ik kan niet echt goede tips geven, want ik weet niet wat ze zoeken. Van alles wat denk ik. Het enige wat de daarom kan doen is gewoon jezelf zijn. Alleen niet te bescheiden of te stil denk ik. Eén voordeel: als ze vanaf nu elk jaar 100 deelnemers zoeken, wordt de kans om mee te mogen doen een stuk groter.  ;D

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Els (a.k.a. Groen Draakje)
« Reactie #7 Gepost op: 23-10-2007, 16:50:25 »
Eén voordeel: als ze vanaf nu elk jaar 100 deelnemers zoeken, wordt de kans om mee te mogen doen een stuk groter.  ;D

Dat doen ze vast niet, want die 100 deelnemers waren vooral voor het verrassingseffect. Ga je er nu vanuit dat er volgend jaar weer 100 deelnemers zijn, zal je zien dat er dan juist nog maar 2 deelnemers meedoen! ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Els (a.k.a. Groen Draakje)
« Reactie #8 Gepost op: 23-10-2007, 20:33:47 »
Dat doen ze vast niet, want die 100 deelnemers waren vooral voor het verrassingseffect. Ga je er nu vanuit dat er volgend jaar weer 100 deelnemers zijn, zal je zien dat er dan juist nog maar 2 deelnemers meedoen! ;)

Dan ken ik alvast de helft van de deelnemers! ::rofl::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat] Els (a.k.a. Groen Draakje)
« Reactie #9 Gepost op: 23-10-2007, 20:54:42 »
Dat doen ze vast niet, want die 100 deelnemers waren vooral voor het verrassingseffect. Ga je er nu vanuit dat er volgend jaar weer 100 deelnemers zijn, zal je zien dat er dan juist nog maar 2 deelnemers meedoen! ;)

Volgend jaar 1000  ;D

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Els (a.k.a. Groen Draakje)
« Reactie #10 Gepost op: 23-10-2007, 21:20:55 »
Volgend jaar 1000  ;D

Geen fratsen ;)
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Els (a.k.a. Groen Draakje)
« Reactie #11 Gepost op: 23-10-2007, 22:51:01 »
ik heb nog niet veel van haar gezien, niets over haar gepost,maar door 1 opmerking van haar,heb ik plots enorm veel  ::respect:: ::respect:: ::respect:: voor haar. petje af  ::ok:: ::ok::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Els (a.k.a. Groen Draakje)
« Reactie #12 Gepost op: 23-10-2007, 23:03:24 »
...en dan worden wij gezien als   ::rofl::

Offline groen draakje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • De rest van je leven begint NU !
Re: [kandidaat] Els (a.k.a. Groen Draakje)
« Reactie #13 Gepost op: 26-10-2007, 19:26:51 »
Jullie kennen me al een beetje via mijn reacties hier en daar. Maar ik vind het eigenlijk toch wel leuk om mezelf iets uitgebreider voor te stellen. Ik heb samen met mijn man 5 kids, 3 van mij en 2 van hem. Plus 2 honden en een eigen zaak. De zaak draait vooral om Ruud, maar ik besteed er ook heel wat uurtjes aan. Daarnaast heb ik ook nog een full-time baan als roostermaker (nee, niet als office manager, maar what's in a name?  ;) ) en sport ik regelmatig. Thuis zitten we in een mega-verbouwing. Huis van >100 jaar oud. Onderin de winkel/atelier, boven wonen we, maar er moet dus nog superveel gebeuren en omdat we alles zelf doen, in de weinige vrije tijd die we hebben, is dit een meerjarenproject. Ook komen er nog andere 'klusjes' tussendoor, zoals bijv. a.s. weekend waar we voor het eerst ook op de Gothic & Fantasybeurs in Rijswijk staan. Is leuk joh! Ik ben er voorheen vaker geweest als bezoeker en ik vind het fantastisch om daar helemaal uitgedost rond te lopen tussen allerlei andere vreemde vogels. Ruige muziek, stoere types, veel fantasy ..... helemaal super!

Als iemand meer wil weten, ook over ER natuurlijk, dan hoor ik het wel. Leuk om samen met Frans, Frits en anderen de 'andere kant' te kunnen belichten.  ::joehoe::  ::bravo::  ::hug::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Els (a.k.a. Groen Draakje)
« Reactie #14 Gepost op: 26-10-2007, 19:29:22 »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Els (a.k.a. Groen Draakje)
« Reactie #15 Gepost op: 28-10-2007, 22:38:41 »
Jammer dat je eruit bent!  :(

Maar eerlijk is eerlijk, als kamp vond ik Rood toch leuker.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline groen draakje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • De rest van je leven begint NU !
Re: [kandidaat] Els (a.k.a. Groen Draakje)
« Reactie #16 Gepost op: 28-10-2007, 22:58:59 »
Ik ook, zeker zoals het op tv eruit ziet. Dus rood:  ::bravo::
Maarre, ondertussen heb ik het net wel weer even moeilijk gehad.  :\'( Ik wou echt ZO ontzettend graag langer blijven. Ik was echt ZO super gemotiveerd. Ik voelde me fysiek nog supersterk EN mentaal idem dito. Ik wou ervoor gaan en die laatste 10 halen.
Maar het is niet anders. Dit was het spel, en daar moet ik het mee doen.
Ik heb echt heel lang en heel vaak zitten denken wat ik anders of beter had kunnen doen. En in alle eerlijkheid: ik weet het niet.  ??? Ik heb hard gewerkt (ok, zie je niet in beeld, maar je kan het bij m'n teamgenoten checken), ik kon goed met iedereen opschieten, en zoals ik al zei, ik voelde me fysiek en mentaal supersterk.  ::ok:: Misschien had ik me meer moeten profileren? Maar ik wil niet harder schreeuwen dan de harde schreeuwers. En trouwens, in kamp rood zaten ook velen die tot nu toe heel bescheiden gespeeld hebben en "gewoon" hun ding gedaan hebben. Dus: ik moet maar tevreden zijn met wat ik heb mee mogen maken - en dat was inderdaad fantastisch en daar ben ik heel dankbaar voor - en ik ga kijken hoe kamp rood het volgende week gaat doen. We hebben hartelijk afscheid genomen en het zijn allemaal kanjers!
En kamp blauw: bedankt voor jullie vriendschap en gezelschap. Ik zou het zó weer doen!  ::bravo::  ::bravo::  ::joehoe::  ::joehoe::  ::hug::  ::hug::

Offline Miek

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Els (a.k.a. Groen Draakje)
« Reactie #17 Gepost op: 29-10-2007, 04:02:11 »
Een gezin met vijf kinderen en 2 honden draaiende houden plus een full time baan en daarnaast ook nog de nodige uren bijspringen in het bedrijf van manlief en dat is dan alleen nog de "normale" gang van zaken want er komt nu ook nog even een verbouwing bij.. (over gotic markten en en-passant nog even deelnemen aan ER heb ik het al niet eens meer!)

Goeiendag zeg, ik heb werkelijk geen idee waar je al die energie vandaan haalt om dit allemaal voor elkaar te krijgen (ik word al moe als ik er aan denk hoe jouw dag eruit ziet!) maar ik neem m'n petje er voor af hoor, daarbij vergeleken zijn die paar weken op zo'n eiland in feite peanuts dus voor mij ben je een Topsurvivor! ::respect::   ::bravo::

Offline groen draakje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • De rest van je leven begint NU !
Re: [kandidaat] Els (a.k.a. Groen Draakje)
« Reactie #18 Gepost op: 29-10-2007, 10:45:45 »
Een gezin met vijf kinderen en 2 honden draaiende houden plus een full time baan en daarnaast ook nog de nodige uren bijspringen in het bedrijf van manlief en dat is dan alleen nog de "normale" gang van zaken want er komt nu ook nog even een verbouwing bij.. (over gotic markten en en-passant nog even deelnemen aan ER heb ik het al niet eens meer!)

Goeiendag zeg, ik heb werkelijk geen idee waar je al die energie vandaan haalt om dit allemaal voor elkaar te krijgen (ik word al moe als ik er aan denk hoe jouw dag eruit ziet!) maar ik neem m'n petje er voor af hoor, daarbij vergeleken zijn die paar weken op zo'n eiland in feite peanuts dus voor mij ben je een Topsurvivor! ::respect::   ::bravo::
Dank je wel  ::love::
Ik moet zeggen dat ik het ook wel een fijn idee vond om een paar weken niets te moeten, "alleen maar" overleven en proberen de finale te halen. Is niet zozeer gemakkelijker, alswel heel anders dan anders en aangezien ik dol ben op nieuwe dingen en uitdagingen was dit echt helemaal 'mijn ding'. Maar het moet worden gezegd: zonder mijn partner had ik dit nooit kunnen doen, want in de tijd dat ik weg was, heeft hij het wel "eventjes" allemaal alleen gedaan. Dank je wel Rednose  ::hug::  Je bent mijn kanjer  ::bravo::


Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Els (a.k.a. Groen Draakje)
« Reactie #19 Gepost op: 30-10-2007, 01:59:02 »
::zwaai::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!