Auteur Topic: [Kandidaat] Marcel  (gelezen 80897 keer)

Offline waansinnig

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • wat wil je en waarom doe je niet wat je wil ?
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #120 Gepost op: 6-12-2007, 21:56:15 »
bij de grootste egoist had ik hans ingevuld want die kreeg veel te weinig eten en was continu voor zichzelf oesterkes aan het leegslobberen want dat had ie nodig ........ voor de eiwitjes

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #121 Gepost op: 6-12-2007, 21:59:43 »
Dank voor je antwoord.


En wie vond je dan het meest betrouwbaar?
Keep calm and eat chocolates!

Offline waansinnig

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • wat wil je en waarom doe je niet wat je wil ?
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #122 Gepost op: 6-12-2007, 22:06:25 »
dat was den willem... de ouwe doffer ;D

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #123 Gepost op: 6-12-2007, 22:16:12 »
@Koekoe: tsja, ik wil niet eindeloos over iets doorzeuren als jij dat geheel niet interessant vindt, hoor  :-X Maar toch nog één poging: je zegt gewoon iets over hoe je Marcel over vindt komen. Erg met ik, ik, ik... En ik denk dan: misschien heeft dit ook te maken met verschil van woordgebruik/ communicatie van verschillende groepen mensen.
Misschien ook helemaal niet??? Maar ja, ík vind het interessant om over zulk soort dingen na te denken en te praten op een forum. Especially als er ook nog mensen van onder de grote rivieren meekletsen. Dan heb je ineens een gesprek vanuit heel andere visie/ optiek.  ::vergroot::
Maar voel je vrij dit af te doen als: kletskoek  :-[ Hebben jullie vast een veel mooier woord voor  ::nieuwsgierig::
  ??? ??? ??? ???

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #124 Gepost op: 6-12-2007, 22:23:16 »
dat was den willem... de ouwe doffer ;D
Mmmmm, zou Willem dan toch de winnaar zijn? Hij is zo lekker rustig op de achtergrond bezig, maar gaat wel erg goed...



Ik hoop dat jij wint Marcel  ::bravo::
Keep calm and eat chocolates!

Offline mosdiertje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #125 Gepost op: 7-12-2007, 00:01:37 »
Ik kreeg net een tip dat ik moest reageren op Marcels visie dat ik egoïstisch was. Het feit dat hij mij egoïstisch vindt, dat vind ik niet erg. Ieder zijn mening. Maar dat die oestertjes de reden zijn, dat begrijp ik niet. Ik heb altijd alles (behalve de oestertjes) naar het kamp gebracht en mijn kennis met iedereen gedeeld. Iedereen had de kans om termieten te proeven, amandelen open te slaan, vishersens uit te zuigen, ..., maar haast niemand volgde mijn voorbeeld. Alle krabben, vissen, vruchten heb ik met iedereen gedeeld. Die oestertjes is een heel andere zaak. Wie er zelf opengeklopt heeft, weet dat je dat niet naar het kamp kon brengen wegens verpletterd, vol splinters. Als het heel laag tij was profiteerde ik ervan om oestertjes te eten, waaraan ik vele snijwonden overhield en ook een vingernagel verloor. Ik heb voor anderen 5 harde granietstenen verzameld zodat ze hun eigen klopsteen hadden. Als ik verkies om oesters te eten terwijl alle anderen op hun gat zitten, dan zie ik persoonlijk dat niet als egoïstisch. Wat is jullie mening daarover? Je mag met reacties verhuizen naar mijn topic.

Trouwens, in aflevering 9 denk ik, zeg ik terwijl we allemaal samen oestertjes eten: "ik vind het leuk dat we dat eens samen doen". Die opmerking was ook bedoeld op het zoeken naar zwemkrabben, je ziet oa Muriel er ook eens verzamelen.
« Laatst bewerkt op: 7-12-2007, 00:23:17 door mosdiertje »

Offline xj900s

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #126 Gepost op: 7-12-2007, 06:54:34 »
Ik vind dat Marcel zowiezo wel handig gebruik maakt van "fouten" van anderen. Dat met die oesters grijpt ie aan om iemand egoistisch te noemen om over het "complot" maar te zwijgen. En Marcel is daar zo mee bezig naar mijn mening, dat ik daar vraagtekens bij heb mbt zijn oprechtheid.
Volgens mij klopt het zaakje niet. En is Marcel denk ik niet eerlijk.


Offline mosdiertje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #127 Gepost op: 7-12-2007, 10:33:15 »
Een algemene opmerking : Iemand zwart maken om jezelf in een goed daglicht te stellen is een techniek die algemeen toegepast wordt en zeker op de werkvloer. Onzekere chefs maken daar handig gebruik van.

Offline ser_mozes

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #128 Gepost op: 7-12-2007, 11:02:25 »
Ik kreeg net een tip dat ik moest reageren op Marcels visie dat ik egoïstisch was. Het feit dat hij mij egoïstisch vindt, dat vind ik niet erg. Ieder zijn mening. Maar dat die oestertjes de reden zijn, dat begrijp ik niet. Ik heb altijd alles (behalve de oestertjes) naar het kamp gebracht en mijn kennis met iedereen gedeeld. Iedereen had de kans om termieten te proeven, amandelen open te slaan, vishersens uit te zuigen, ..., maar haast niemand volgde mijn voorbeeld. Alle krabben, vissen, vruchten heb ik met iedereen gedeeld. Die oestertjes is een heel andere zaak. Wie er zelf opengeklopt heeft, weet dat je dat niet naar het kamp kon brengen wegens verpletterd, vol splinters. Als het heel laag tij was profiteerde ik ervan om oestertjes te eten, waaraan ik vele snijwonden overhield en ook een vingernagel verloor. Ik heb voor anderen 5 harde granietstenen verzameld zodat ze hun eigen klopsteen hadden. Als ik verkies om oesters te eten terwijl alle anderen op hun gat zitten, dan zie ik persoonlijk dat niet als egoïstisch. Wat is jullie mening daarover? Je mag met reacties verhuizen naar mijn topic.




het maakt toch niet uit. want da is toch de bedoeling van expeditie robinson. overleven.en daar in heeft iedereen zijn eigen manieren .maar ik denk ook wel dat marcel gewoon iemand moest invullen en toen hans heeft in gevult omdat hij daar een klein argument voor had.
« Laatst bewerkt op: 7-12-2007, 11:05:30 door ser_mozes »

Offline xj900s

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #129 Gepost op: 7-12-2007, 11:20:12 »
Ieder zijn eigen manier van overleven is prima.
Wil niet zeggen dat alle manieren de schoonheidsprijs verdienen. En sommige manieren vind ik niet kunnen.


Offline ser_mozes

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #130 Gepost op: 7-12-2007, 11:38:15 »
Ieder zijn eigen manier van overleven is prima.
Wil niet zeggen dat alle manieren de schoonheidsprijs verdienen. En sommige manieren vind ik niet kunnen.



dat vraagt natuurlijk om verdere verklaring.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #131 Gepost op: 7-12-2007, 12:33:32 »
Ik vind dat Marcel zowiezo wel handig gebruik maakt van "fouten" van anderen. Dat met die oesters grijpt ie aan om iemand egoistisch te noemen


Hij moest toch een naam invullen bij de vraag wie de grootste egoïst was?
Beetje vreemd om dat dan 'gebruik maken van andermans fouten' te noemen. Alle kandidaten hebben namelijk wel een naam op moeten geven van degene die zij de grootste egoïst vonden, dus dan maken die ook allemaal gebruik van andermans fouten...
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline xj900s

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #132 Gepost op: 7-12-2007, 12:52:19 »
Daarom zeg ik ook: ik vind.
En ik verwacht ook niet dat iedereen het met mij eens is.
Maar de algemene opmerking:

Een algemene opmerking : Iemand zwart maken om jezelf in een goed daglicht te stellen is een techniek die algemeen toegepast wordt en zeker op de werkvloer. Onzekere chefs maken daar handig gebruik van.

Sluit heel goed aan bij wat ik bedoel.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #133 Gepost op: 7-12-2007, 15:55:25 »

Hij moest toch een naam invullen bij de vraag wie de grootste egoïst was?
Beetje vreemd om dat dan 'gebruik maken van andermans fouten' te noemen. Alle kandidaten hebben namelijk wel een naam op moeten geven van degene die zij de grootste egoïst vonden, dus dan maken die ook allemaal gebruik van andermans fouten...
Inderdaad!!!
First you go backwards, but then forwards again

Offline zandstorm

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #134 Gepost op: 8-12-2007, 20:12:59 »
Ik denk dat het was omdat Hans graag de pot uitlikte  ::rofl::

Enne... ik vond marcel toch de grootste egoist é, nietwaar Mars ;-)

Offline waansinnig

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • wat wil je en waarom doe je niet wat je wil ?
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #135 Gepost op: 9-12-2007, 22:58:06 »
Je moet toch wat invullen....en volgens mij moet je het niet zo zwaar laten wegen in het dagelijks leven... je zit op een eiland en je speelt een spel..want ik kan je verzekeren dat de sfeer op het eiland prima was  ::joehoe::

Offline mosdiertje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #136 Gepost op: 9-12-2007, 23:26:45 »
Hoi Mars,
Bedankt voor het compliment van prof Barabas,
we zijn weer beste maatjes ::bravo::

Offline kakko

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #137 Gepost op: 9-12-2007, 23:32:23 »
Bedankt voor het compliment van prof Barabas
  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline TessaLondon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #138 Gepost op: 10-12-2007, 08:49:55 »
Ik vond het gisteren weer een super aflevering en ik blijf bij mijn standpunt dat Marcel Robinson 2007 moet worden!!! Hij doet gewoon normaal, al moet ik zeggen dat de rest van de overgebleven kandidaten ook erg leuk zijn, maar ik blijf gewoon voor Marcel gaan, succes!!

Tessa ::zwaai::

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #139 Gepost op: 10-12-2007, 10:51:31 »
Neen niet Marcel, hij speelt in mijn ogen een 'spelletje' met iedereen en dat vind ik niet leuk... ::niet-ok::