Auteur Topic: [Kandidaat] Marcel  (gelezen 80879 keer)

Offline TessaLondon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #60 Gepost op: 19-11-2007, 08:50:16 »
Marcel heeft voor mij weer bewezen dat hij dit jaar de beste Robinson is, gewoon zeggen wat hij denkt en een proef gewonnen, hij mag van mij winnen!! ::zwaai::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #61 Gepost op: 19-11-2007, 08:54:19 »
Mee eens. Wat een held deze aflevering!


Ik snap alleen niet waarom hij zo vast hield aan stemmen op Saskia. Vinnie zei tegen Marcel: Lieke stemt op Muriël. Dat vond Marcel niet slim, ze moest ook op Saskia stemmen volgens hem. Maar Vinnie en Marcel hadden toch ook met Lieke mee kunnen stemmen?
Keep calm and eat chocolates!

Offline TessaLondon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #62 Gepost op: 19-11-2007, 08:57:34 »
Ja dat snapte ik ook niet, gooi Muriel eruit, wat maakt het uit wie er van die (nu) 4 uitging. Ik heb zelf niks met Muriel dus van mij mag ze gaan!

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #63 Gepost op: 19-11-2007, 12:28:50 »
Marcel heeft voor mij weer bewezen dat hij dit jaar de beste Robinson is, gewoon zeggen wat hij denkt en een proef gewonnen, hij mag van mij winnen!! ::zwaai::

Mee eens! Hij had alleen niet door, samen met Vinnie, dat ie het complot zo op kon blazen door Frans te laten winnen met de proef...Muriel naar Gual, Frans bij de expeditie en gezamelijk de andere dames en Loek eruit moppen ;D
Maar het pleit ook ontzettend voor hem dat ie "gewoon" voor de winst ging en niet voor een theorie!

Ja, Marcel mag winnen ::trots::
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #64 Gepost op: 19-11-2007, 20:04:06 »
Ik snap alleen niet waarom hij zo vast hield aan stemmen op Saskia.

Misschien omdat Saskia fysiek sterker is dan Muriël?
Nog even niks.

Offline waansinnig

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • wat wil je en waarom doe je niet wat je wil ?
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #65 Gepost op: 19-11-2007, 20:24:43 »
hallootje,

Een robbinsonproef verliezen dat doe je natuurlijk niet.... had er wel aan gedacht maar dan zou het medicijn erger zij als de kwaal...want frans terug met immuniteit ::)

En waarom saskia ? ze is er als laatste bijgekomen naar mijn mening om het complot te leven muriel,mieke,saskia en loek ?? in te blazen want de stemafspraak is volgens mij al veel eerder gesmeed komt overigens nog bij dat ik muriel een betere robbinsonster vind dan saskia en met de verschijning van frans wisten we dat er nog een eiland was.... en wie zat daar dan op ??? een sterkt team was toen in mijn gedachtes toch wel belangrijk... je kan het er maar druk mee hebben ::zwaai::

leuke site.... ::ok::

Ocampa

  • Gast
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #66 Gepost op: 19-11-2007, 20:31:10 »
hallootje,

Een robbinsonproef verliezen dat doe je natuurlijk niet.... had er wel aan gedacht maar dan zou het medicijn erger zij als de kwaal...want frans terug met immuniteit ::)

En waarom saskia ? ze is er als laatste bijgekomen naar mijn mening om het complot te leven muriel,mieke,saskia en loek ?? in te blazen want de stemafspraak is volgens mij al veel eerder gesmeed komt overigens nog bij dat ik muriel een betere robbinsonster vind dan saskia en met de verschijning van frans wisten we dat er nog een eiland was.... en wie zat daar dan op ??? een sterkt team was toen in mijn gedachtes toch wel belangrijk... je kan het er maar druk mee hebben ::zwaai::

leuke site.... ::ok::

Ben jij Marcel?  :D

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #67 Gepost op: 19-11-2007, 20:59:43 »
Heee Marcel  ::zwaai::


Welkom hier!

Was een hele mooie overwinning, die proef. Heel goed, tuurlijk verlies je niet met opzet  ::ok::

Ik moet zeggen dat ik jou graag zie winnen, je komt eerlijk, vol humor en hard werkend over (en jouw overwinning zou goed zijn voor mijn pool  ;)). Ik hoop dat de komende uitzendingen net zo goed voor je verlopen!  ::joehoe::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #68 Gepost op: 19-11-2007, 22:54:21 »
Hoi Marcel, welkom hier  ::zwaai::

Offline groen draakje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • De rest van je leven begint NU !
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #69 Gepost op: 19-11-2007, 23:03:54 »
Hi Marcel  ::bravo::

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #70 Gepost op: 20-11-2007, 08:27:49 »
Hoi,
Nou,ik vond Marcel weer top hoor!
Hij komt mij eerlijk over.
Een proef bewust gaan verliezen lijkt mij nogal wat idd.
Nee,hoor hij heeft het goed gedaan!
Marcel en Vinnie zijn mijn favorieten!!! ::bravo::

Offline RobinsonFrits

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #71 Gepost op: 20-11-2007, 08:55:36 »
Marcello - go for it man. ::bravo::
je ging weer lekker en idd zoals ik je ken lekker oprecht door zee
wat kunnen mensen je toch iedere x weer verbazen en dan doel ik dus op onze stlle vriend.
groetjes

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #72 Gepost op: 20-11-2007, 11:39:50 »
Hey Lange

Welkom hier op de site. ::zwaai::

Groetjes Skraal
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #73 Gepost op: 20-11-2007, 16:24:19 »
Marcel!  ::bravo::
First you go backwards, but then forwards again

Offline Kitty21

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #74 Gepost op: 23-11-2007, 16:14:18 »
hallootje,

Een robbinsonproef verliezen dat doe je natuurlijk niet.... had er wel aan gedacht maar dan zou het medicijn erger zij als de kwaal...want frans terug met immuniteit ::)

En waarom saskia ? ze is er als laatste bijgekomen naar mijn mening om het complot te leven muriel,mieke,saskia en loek ?? in te blazen want de stemafspraak is volgens mij al veel eerder gesmeed komt overigens nog bij dat ik muriel een betere robbinsonster vind dan saskia en met de verschijning van frans wisten we dat er nog een eiland was.... en wie zat daar dan op ??? een sterkt team was toen in mijn gedachtes toch wel belangrijk... je kan het er maar druk mee hebben ::zwaai::

leuke site.... ::ok::



Marcel!
Wat leuk dat je ook wel eens op het forum komt!
Volgens mij ga jij winnen, ik weet het zeker. Je bent in ieder geval mijn nummer 1!  ::bravo::
Wanneer kom je weer op het forum?
XXX  :-*
Marcel my hero!

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #75 Gepost op: 23-11-2007, 22:30:24 »
Liever Vinny....als winnaar bedoel ik. Hoewel ik voor Marcel ook heel veel sympathie heb hoor... Een schat van een vent, maar als je Vinny en Marcel naast mekaar ziet dan kies ik natuurlijk voor iemand uit mijn eigen streek.... Maar beiden zeer toffe robinsonners!
« Laatst bewerkt op: 26-11-2007, 11:45:43 door Millesime »

Offline cortex

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #76 Gepost op: 25-11-2007, 23:01:27 »
Nou MArcel...van wat ik tot nu toe gezien heb, mag je van mij ook wel winnen  :)
Contra torrentem

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #77 Gepost op: 25-11-2007, 23:03:07 »
Ik vind Marcel nog steeds een hele chille gozer, maar ik denk dat ie net te kort komt om te winnen.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #78 Gepost op: 26-11-2007, 00:32:16 »
Ik denk dat het nog spannend gaat worden: Marcel, Vinni, Willem.... Allemaal sterke mensen....
Hans is teveel verzwakt, Muriel en Loek gaan niet meer terugkomen. Ik hoop met bovengenoemd lijstje dat ook Christine nog kans gaat maken.. Zo'n lieve meid

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #79 Gepost op: 26-11-2007, 08:21:13 »
De vier laatste deelnemers zijn hoogstwaarschijnlijk wel Marcel, Vinnie, Lieke en Willem. En dan zal het spannend worden tussen Marcel en Vinnie. Ik hoop op Marcel, maar ik denk eigenlijk Vinnie. Naast heel sterk in de proeven is hij ook nog eens sociaal heel sportief.




Maar ik heb al weken Marcel getipt in de pool....
Keep calm and eat chocolates!