Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 22429 keer)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Aflevering 6
« Gepost op: 3-11-2007, 22:10:35 »
De laatste twintig expeditieleden moeten vanaf nu hun eigen strijd gaan voeren en alles uit de kast halen om een plek bij de laatste 10 te bemachtigen. Een fysieke proef, een intelligentie-test, een poll naar het meest waardevolle kamplid en één brief bepalen alvast welke 7 Robinsons zeker naar de finale gaan...

Die finale begint op zondag 11 november 2007. Dan kiezen de 7 finalisten nog 3 collega’s uit en dan reizen ze samen naar een nieuw eiland: Rapang. Daar begint de ‘traditionele’ Expeditie Robinson met de eerste individuele proeven en de eerste eilandraad. Maar de emotionele bagage van de start met 100 Robinsons weegt zwaar: de weg naar een plaats bij de laatste 10 was nog nooit zo beproevend.
« Laatst bewerkt op: 3-11-2007, 22:12:46 door Megan »
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 6
« Reactie #1 Gepost op: 4-11-2007, 14:51:57 »
Rapang, waar kennen we die ook alweer van? ::vergroot::

Ik heb zin in vanavond ::bravo::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 6
« Reactie #2 Gepost op: 4-11-2007, 18:28:16 »
Rapang, waar kennen we die ook alweer van? ::vergroot::

ER 2005, maar dat wist je natuurlijk. ;)
Laat maar komen die aflevering!
 ;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 6
« Reactie #3 Gepost op: 4-11-2007, 22:46:34 »
Het valt me toch een beetje tegen dit :-\\ Nog maar 3 te gaan en ik mis zeker nog 4-5 mensen die ik bij de laatste 10 wilde zien :( De afgelopen afleveringen waren leuk en spannend, maar dit is weer een afknapper ::ohno::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #4 Gepost op: 4-11-2007, 22:47:07 »
Die actie met de kip vond ik toch wel ::niet-ok::

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #5 Gepost op: 4-11-2007, 22:49:49 »
Ik had ook wel het idee dat er andere bij de laatste tien zouden zitten maarja zo is het spel. Enige die erbij zitten die ik hoopte zijn Muriel en Kristien volgens mij.

Die kip vond ik ook idd ::niet-ok::

En ik hoop dat volgende week Bart doorgaat ;)

Offline moljanne

  • Forumlid
  • U mag doorrijden naar het volgende raam!
Re: Aflevering 6
« Reactie #6 Gepost op: 4-11-2007, 22:58:22 »
t moet ook niet gekker worden, eerst je eigen ticket betalen, en nu je eigen afval games verzinnen en uitvoeren, hoe gaat het volgend jaar? EP van uit zijn luie stoel thuis de boel regisseren.
huh?

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Aflevering 6
« Reactie #7 Gepost op: 4-11-2007, 23:08:00 »
t moet ook niet gekker worden, eerst je eigen ticket betalen, en nu je eigen afval games verzinnen en uitvoeren, hoe gaat het volgend jaar? EP van uit zijn luie stoel thuis de boel regisseren.
Wat voorbarig zeg  ::ohno::

Ik vind het leuk  ::ok::
First you go backwards, but then forwards again

Offline groen draakje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • De rest van je leven begint NU !
Re: Aflevering 6
« Reactie #8 Gepost op: 4-11-2007, 23:31:27 »
Kan iemand uit kamp rood vertellen hoe lang de deelnemers die 2 c.q. 4 flessen met gestrekte armen konden vasthouden? Of is die tijd niet opgenomen? Kun je in dat geval schatten hoelang het duurde?
 ::joehoe::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 6
« Reactie #9 Gepost op: 4-11-2007, 23:49:03 »
Ik vind het meer en meer bergaf gaan. Ik mis de schwung, het leven, het OVERleven, de vette aktie, de spanning, de sensatie, ...
Er gebeurde wel dit en dat, maar het is zo lauw allemaal.
Spijtig, en dat terwijl buitenlandse reeksen hoge toppen scheren met het pure basisconcept: OVERLEVEN. Harde aktie. Geen BB.
 :-\\
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 6
« Reactie #10 Gepost op: 4-11-2007, 23:54:59 »
Je merkt het ook aan het aantal reply's. In eerdere expedities was het hier een drukte van jewelste na een uitzending, nu gaat iedereen gewoon slapen.
Een veeg teken... (veeg: het einde voorspellend, dreigend (Van Dale))
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Ocampa

  • Gast
Re: Aflevering 6
« Reactie #11 Gepost op: 4-11-2007, 23:58:26 »
Het is wel de ER van de opgevers zeg. Nu Ingeborg weer.

Vinnie mag ik wel. Hij is van Robinson toch wel een echte Vrijdag.  ;)

Er gingen mensen door van wie ik nog nooit gehoord had, zoals die Kristine die toevallig als eerste een briefje vast had. Ook echt iemand die stevig in haar schoenen staat! Haha, ze moest echt om alles janken. Doorgaan omdat je als eerste een briefje vast had, en dan roepen dat je papa daarom trots op je zal zijn!!! Meesterlijk.

Die gast met die kip had natuurlijk groot gelijk. Je zit daar honger te lijden, er wordt eten gepresenteerd en dan zijn er een paar die gaan zitten miepen of dat wel of niet opgegeten mag worden. Hup, gelijk einde discussie, kip pakken, kop er zo snel mogelijk af (daar heeft de kip zelf ook het meeste baat bij) en eten maar. Ik haat het dat vergetariërs hun mening altijd maar willen opdringen aan anderen. Maak van jouw probleem niet mijn probleem.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 6
« Reactie #12 Gepost op: 5-11-2007, 00:02:23 »
Wat een spanning!
Geweldige expeditie!

 ::ok::

Ik denk dat degenen die doorzijn gaan worden:
Saskia
Frits
Hans
« Laatst bewerkt op: 5-11-2007, 00:07:09 door Willemson »

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 6
« Reactie #13 Gepost op: 5-11-2007, 00:40:10 »
Uit verveling heb ik maar even voor elke finalist een eigen topic aangemaakt.

En nu ga ik naar bed...

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 6
« Reactie #14 Gepost op: 5-11-2007, 03:03:19 »
Uit verveling heb ik maar even voor elke finalist een eigen topic aangemaakt.
En nu ga ik naar bed...

 ::rofl::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 6
« Reactie #15 Gepost op: 5-11-2007, 09:29:47 »
Hmm ik baalde wel een beetje na gisteravond, ik vond sowieso de hele aflevering niet zo boeiend. En er zijn bijna alleen maar finalisten bij waar ik niks mee heb, zoals Kristien, Muriel, Loek, Mieke. Ik ben blij dat willem en Vinni erbij zitten want die gunde ik het zeker wel. ::bravo:: Jammer dat Robinson dit jaar steeds meer bergafwaarts gaat, belachelijk dat Kristien mee mag naar de laatste tien omdat ze als eerste een briefje gepakt heeft. ::ohno:: dat zegt niks over robinson waardig. Ik hoop dat Bart nog door gaat samen met Frans en Hans.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Aflevering 6
« Reactie #16 Gepost op: 5-11-2007, 09:42:44 »
Die actie met de kip vond ik toch wel ::niet-ok::

nou, zo verschillend kun je kijken, vond het top!!!
geen gelul gebak van krul!!
ok, hij deed het sociaal gezien niet handig maar er moet wel gegeten worden, toch!!
maar van jou had ik echt anders verwacht tinuzzzz ::jaja::

Verder zitten er wel een aantal verrassende wendingen in. k'Heb wel net als dat ik hier ook lees, de productie wordt wat lui en laat veel over aan de deelnemers. Nou ja als het weer andersom zou zijn dan lees je vast dat de productie ook alles wil regelen oftewel we zeuren toch wel!!!!
doeg

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #17 Gepost op: 5-11-2007, 10:31:59 »
Ik vind het meer en meer bergaf gaan. Ik mis de schwung, het leven, het OVERleven, de vette aktie, de spanning, de sensatie, ...
Er gebeurde wel dit en dat, maar het is zo lauw allemaal.
Spijtig, en dat terwijl buitenlandse reeksen hoge toppen scheren met het pure basisconcept: OVERLEVEN. Harde aktie. Geen BB.
 :-\\

Helemaal mee eens! Gister de tv uit en naar bed gegaan, vond het een afknapper.

Misschien moet EP wat meer naar Survivor gaan kijken ;)

En nu nog duimen voor Bart, Frits en Frans: hoop dat zij de expeditie nog een beetje meer pit kunnen gaan geven ::ok::
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: Aflevering 6
« Reactie #18 Gepost op: 5-11-2007, 10:59:31 »
Ik deel de mening van Lukas ook wel, het is wel aardig maar het wil maar niet gaan boeien.  :-[
Zou het er misschien mee te maken kunnen hebben dat het nu op RTL wordt uitgezonden....ik bedoel is toch een zender met een doorgaans ander publiek dan Net5 (waar het ooit in de goeie ouwe tijd op te zien was)

Ik weet nog dat ik de farm eens in Denemarken op tv zag en het was echt een prachtig programma,
toen het hier werd uitgezonden (op veronica geloof ik) heb ik het na 2 uitzendingen opgegeven, wat een drama was dat ::ohno::
Ook daarbij werd de nadruk vooral op de onderlinge verhoudingen gelegd en de rest was wat meer bijzaak.
Hier zie ik dat ook een beetje gebeuren.

Verder vond ik het wel een aardige aflevering gister, vond de opdrachten die ze hadden gemaakt wel erg leuk.
(Alleen een beetje jammer dat je de "slimste" wordt met de titel van een film  ::tandpastasmiley::)


Erg jammer natuurlijk dat Ingeborg niet door wil gaan, had haar wel als winnaar gezien samen met Vinnie ::jaja::
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 6
« Reactie #19 Gepost op: 5-11-2007, 12:35:43 »
Suffe aflevering, suffe finalisten. ::niet-ok::
Niets te nadele van de mensen die nu door zijn, maar het zijn niet echt de interessantste types voor ons als kijkers. ::ohno::

Hier sluit ik me bij aan:
Het valt me toch een beetje tegen dit :-\\ Nog maar 3 te gaan en ik mis zeker nog 4-5 mensen die ik bij de laatste 10 wilde zien :( De afgelopen afleveringen waren leuk en spannend, maar dit is weer een afknapper ::ohno::

...en Loek en Muriel de intelligentste kandidaten?! ::rofl::

Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.