Auteur Topic: [Kandidaat] Willem  (gelezen 46755 keer)

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Willem
« Reactie #60 Gepost op: 10-12-2007, 18:26:48 »
Eindelijk niet de "eeuwige tweede" meer. :P 

Als eerste even iets recht zetten.

Alle finalisten zijn echt leuke, lieve mensen, ook Muriel en Loek.
Het is nu eenmaal televisie, om die kleine discussies uit te meten.
Ze waren dankbare kandidaten om op te stemmen na het complot.

Voor wat betreft het verdelen van de prijzen hadden wij een ongeschreven regel om ze eerlijk te verdelen. Vandaar mijn keuze en was de volgende keer Hans aan de beurt.


Groeten van de "Paps" van het stel


Bedankt Willem, en .... mijn indruk is juist.... even eerlijk hier op het forum als op TV in Expeditie Robinson....
Nu begrijp ik jou keuze .... Voor mij kwam alleen Hans sympathieker over dan Mieke maar zeker no hard feeling tov van jou hoor...

Offline Gizem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Troost je .. ik snap meestal ook niets van mezelf
Re: [Kandidaat] Willem
« Reactie #61 Gepost op: 10-12-2007, 18:32:42 »
Je moest es weten...

Zolang je zelf maar beter weet Mieke!  ::jaja:: 

Liefs van Gizem (de mams die bij paps hoort)  ;)
"Jij bent zo mooi anders dan ik"

Offline Gizem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Troost je .. ik snap meestal ook niets van mezelf
Re: [Kandidaat] Willem
« Reactie #62 Gepost op: 13-12-2007, 13:54:38 »
« Laatst bewerkt op: 15-12-2007, 20:37:19 door Guikie, Reden: Link aangepast »
"Jij bent zo mooi anders dan ik"

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Willem
« Reactie #63 Gepost op: 13-12-2007, 13:56:57 »
Artikel over Willem

Deze wel!
Ah, super, dank je wel mevrouw Paps  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 15-12-2007, 20:37:49 door Guikie, Reden: Link aangepast »
Keep calm and eat chocolates!

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Willem
« Reactie #64 Gepost op: 13-12-2007, 14:03:51 »
Citaat
Niet iedereen kan het programma waarderen, omdat er soms flink wordt gescholden en gevloekt. Snapt Willem die kritiek? “Ja, ik begrijp dat en ik stoorde me daar ook aan. Maar dan kun je twee dingen zeggen: óf je wilt als christen niets met Expeditie Robinson te maken hebben, óf je gaat, zoals in mijn geval, met God op reis. Ik nam me voor niet op elk onvertogen woord te reageren, maar wilde met mijn houding een verschil maken. Ik wilde van waarde zijn door de harmonie te zoeken en niet mee te doen met jaloezie en afgunst. Je merkte – waarschijnlijk tot grote spijt van de tv-makers – dat er dit seizoen veel minder heibel in de groep is geweest. Natuurlijk ben ik slechts één schakel in het geheel, maar het valt wel op.”


Geweldig goeie houding  ::ok:: Door je opstelling laat je zien wie je bent en hoe je leeft. Je hoeft niet in ieder gesprek je levenswijze uit te dragen, maar wel altijd in je gedrag. Geweldig Willem, dat je dat kunt, daar heb ik bewondering voor, en dat hoop ik ook te bereiken  ::bravo::
Keep calm and eat chocolates!

Offline islandhopper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • please don't take it personal!!!
Re: [Kandidaat] Willem
« Reactie #65 Gepost op: 14-12-2007, 10:29:45 »
Prachtig, ja. Het komt inderdaad over als best een harmonieuze sfeer! Maar het lijken me inderdaad allemaal prettige mensen, die finalisten. Ook Lieke vind ik evenwichtig overkomen, bijvoorbeeld. En Vinni lijkt me sociaal ook heel sterk. Maar lekker denk ik, als er een 'paps-'figuur is, die vanuit een stuk rust en volwassenheid kan reageren. Vorig jaar was er een moeder van een groot gezin, die volgens mij zo'n soort functie had. Ben even haar naam kwijt. Ik vind het echt supertof en stoer als ook 40 + ers zo'n eind komen in zo'n programma. Erg gaaf! Hulde!!!!  ::ok:: ::ok::  ::bravo::
En logisch inderdaad dat je de prioriteiten in je leven nog eens op een rijtje zet tijdens zo'n ER. Dat hoor je eigenlijk van bijna alle kandidaten, dat ze van de relaties met mensen thuis ineens de grote waarde (opnieuw) gaan inzien. en als je gelovig bent, is dat niet alleen relatie met medemensen, maar ook relatie met je Schepper. Helemaal logisch, vind ik.
Maar misschien onbegrijpelijk als je dat zelf niet
(her)kent  :-\\
... ook gewoon maar een mening...

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Willem
« Reactie #66 Gepost op: 14-12-2007, 11:02:03 »
Prachtig, ja. Het komt inderdaad over als best een harmonieuze sfeer! Maar het lijken me inderdaad allemaal prettige mensen, die finalisten. Ook Lieke vind ik evenwichtig overkomen, bijvoorbeeld. En Vinni lijkt me sociaal ook heel sterk. Maar lekker denk ik, als er een 'paps-'figuur is, die vanuit een stuk rust en volwassenheid kan reageren. Vorig jaar was er een moeder van een groot gezin, die volgens mij zo'n soort functie had. Ben even haar naam kwijt. Ik vind het echt supertof en stoer als ook 40 + ers zo'n eind komen in zo'n programma. Erg gaaf! Hulde!!!!  ::ok:: ::ok::  ::bravo::
Bernadette  ::jaja::
Keep calm and eat chocolates!

Offline kakko

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Willem
« Reactie #67 Gepost op: 16-12-2007, 21:50:09 »
 ::bravo:: wauw wat een karakter zeg. Alle lof voor Willem. Ik zat hier gewoon mee te huilen, prachtig  ::hug::

Online Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Willem
« Reactie #68 Gepost op: 16-12-2007, 22:16:33 »
Nou inderdaad. Nergens op bieden, terwijl iedereen om je geen zit te eten. Wow! Dat getuigt van karakter.  ::ok::

Offline kakko

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Willem
« Reactie #69 Gepost op: 16-12-2007, 22:20:50 »
Toch vrees ik dat willem dalijk weggestemd gaat worden  :\'(

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Willem
« Reactie #70 Gepost op: 16-12-2007, 23:59:20 »
Willem is mijn favoriete kandidaat.
Geweldige man. Dat interview van de EO heb ik net gelezen en ik vind hem echt heel gaaf.
Ik ben zelf ook overtuigd christen, dus daar zou het wel voor een gedeelte door kunnen komen.

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Willem
« Reactie #71 Gepost op: 17-12-2007, 08:50:25 »
In het stukje wat ik hierboven van het interview geciteerd heb, staat iets over niet meedoen met jaloezie en afgunst. Daar ben je goed in geslaagd, maar ik vond het wel jammer om gisteravond te zien dat je met Lieke en Marcel toch negatief over Vincent sprak.

Verder alleen maar bewondering hoor, voor je deelname aan ER, en je hele houding daarin  ::ok::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Willem
« Reactie #72 Gepost op: 17-12-2007, 11:52:40 »
maar ik vond het wel jammer om gisteravond te zien dat je met Lieke en Marcel toch negatief over Vincent sprak.


Ik denk dat daar een beetje jaloezie bij komt kijken... Vinni heeft nu al zeker 5 proeven gewonnen en is sterk dus logisch als je zoals Willem meer een survival man ben je een beetje gaat klagen bij Lieke en Marcel.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Willem
« Reactie #73 Gepost op: 17-12-2007, 12:22:13 »
Ach of het klagen is geweest, dat weet ik niet. Maar ik kan me wel voorstellen dat je baalt van het feit dat iemand 5x immuniteit krijgt door een proef te winnen en vervolgens niet veel uitspookt in het kamp, terwijl jij je best doet om alles in goede banen te leiden en je verliest elke keer nipt van Vinnie.
Toch blijf ik beide mannen erg leuk vinden, maar heeft Willem toch mijn voorkeur, hij straalt iets uit wat mij heel erg aanspreekt :)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Paps

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Nil mihi absurdum
Re: [Kandidaat] Willem
« Reactie #74 Gepost op: 18-12-2007, 23:52:37 »
Helaas nog een uitzending en dan zit het er weer op. Wat een onvergetelijke ervaring is het geweest. Ik zou het zo weer doen, alhoewel ik inmiddels weet dat het voor ons kandidaten gemakkelijker is geweest dan voor de thuisblijvers.
Ook vind ik dat we allemaal wel redelijk natuurgetrouw zijn neergezet, maar je moet niet vergeten dat de productie alle discusies van een hele week in 45 minuten propt waardoor het lijkt of mensen nergens anders over kunnen zeiken. En natuurlijk praat je over elkaar. Ook ik ga regelmatig over de tong en dan denk ik wel eens "je kent me nog steeds niet". Maar zeker de laatste tien kan ik tot mijn vrienden kring rekenen, ook na het zien van de beelden.

Groetjes "Paps"

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Willem
« Reactie #75 Gepost op: 19-12-2007, 09:11:14 »
Alle tien  ???

Afgaande op een post van Loek vorige week, had ik het idee dat niet iedereen er zo over denkt, sommigen hebben blijkbaar toch wat minder warme gevoelens voor elkaar...
Keep calm and eat chocolates!

Offline kakko

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Willem
« Reactie #76 Gepost op: 23-12-2007, 22:41:37 »
Willem hartelijk gefeliciteerd met het behalen van de 2e plaats  ::bravo:: Ik vond het op zich wel jammer want jij was een betere Robinson als Vinnie. Ik had ook echt gedacht dat jij bij de stemming wel zou winnen maar helaas. Toch mijn petje af hoor  ::ok::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Willem
« Reactie #77 Gepost op: 23-12-2007, 23:25:42 »
Jammer, Willem! Ik had je graag zien winnen!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Willem
« Reactie #78 Gepost op: 24-12-2007, 07:49:03 »
Ik had je ook graag zien winnen en je hebt het ook echt spannend weten te houden...pff ik heb op het puntje van mijn stoel gezeten toen Muriel eerder het water uit was dan jij, maar gelukkig brande je vuurtje heel snel en mocht je toch door naar de finale ::bravo::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Willem
« Reactie #79 Gepost op: 24-12-2007, 08:47:20 »
Willem, jammer van de tweede plaats, ik had je de overwinning gegund. Maar ja, eeuwige tweede (op 1 overwinning na), eigenlijk zat het er wel in dus...  ;)
Keep calm and eat chocolates!