Auteur Topic: [Kandidaat] Willem  (gelezen 46922 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
[Kandidaat] Willem
« Gepost op: 5-11-2007, 00:18:22 »
Mijn naamgenoot is door naar de laatste tien! ::ok::



Zien jullie hem als titelkandidaat

Offline groen draakje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • De rest van je leven begint NU !
Re: [Kandidaat] Willem
« Reactie #1 Gepost op: 5-11-2007, 09:00:15 »
Willem is een topper!  ::ok::

Hoi Willem  ::bravo::  ::bravo::

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [Kandidaat] Willem
« Reactie #2 Gepost op: 5-11-2007, 12:59:41 »
Ik hoop dat ie nog een poosje blijft, gun 't hem wel ::ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Willem
« Reactie #3 Gepost op: 5-11-2007, 13:25:33 »
Van mij mag ie naar huis.

Citaat
Wat heb je geleerd tijdens de expeditie? In de hectiek van het normale leven meer tijd vrij maken om mijn persoonlijke relatie met God te verdiepen.
En hoe belangrijk het is naar mijn eega toe om nog meer uit te spreken wat ik voor haar voel en te streven naar meer 'Quality Time' samen.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Willem
« Reactie #4 Gepost op: 5-11-2007, 13:51:08 »
Van mij mag ie naar huis.


Waarom mag ie naar huis van jou? Heeft dat te maken met die quote?

Beetje een Joop Zoetemelk mannetje, de eeuwige 2e zoals ie zelf al zei. Hij heeft het "net niet"  ;) (Maar gun het hem wel hoor)
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Willem
« Reactie #5 Gepost op: 5-11-2007, 13:53:50 »
Ik vind hem niet de sympathiekste kandidaat lijken; er zijn veel kandidaten die ik liever ver zie komen.
En die quote maakt hem bij mij nou niet bepaald meer tot een favoriet, nee.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Willem
« Reactie #6 Gepost op: 5-11-2007, 15:32:15 »
Beetje triest om meteen weer een kandidaat af te rekenen op zijn christen-zijn, KD. Valt me erg van je tegen.

Ik vind Willem cool en dat hij zo praat over zijn christen-zijn is nog superder ::ok::

Willem for finalist! ::ok::
« Laatst bewerkt op: 5-11-2007, 15:38:10 door Willemson »

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [Kandidaat] Willem
« Reactie #7 Gepost op: 5-11-2007, 16:06:43 »
willemson, ik lees nog wel iets meer in die quote dan alleen maar het christen zijn. niet meteen conclusies trekken hé!

wel een vechter overigens die willem, hij wil wel graag ver komen en dat is wel positief aan hem. verder wordt ie een beetje kleurloos in beeld gebracht; het spettert niet echt vind ik.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Willem
« Reactie #8 Gepost op: 5-11-2007, 16:10:17 »
willemson, ik lees nog wel iets meer in die quote dan alleen maar het christen zijn. niet meteen conclusies trekken hé!

wel een vechter overigens die willem, hij wil wel graag ver komen en dat is wel positief aan hem. verder wordt ie een beetje kleurloos in beeld gebracht; het spettert niet echt vind ik.

Nee, KD vind hem vast stom omdat hij een vrouw heeft ::)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Willem
« Reactie #9 Gepost op: 5-11-2007, 16:21:17 »
Ik reken niemand af om zijn christen-zijn Willemson, het valt mij tegen dat je me daarvan beschuldigt.  ::niet-ok:: Toevallig zijn al mijn middelbare school-vrienden gereformeerd en een groot deel van mijn universiteit-vrienden ook. (ik weet ook niet waarom, blijkbaar trek ik gereformeerde mensen aan of omgekeerd  ;);) ;)). Het zou knap lastig zijn als ik ze telkens af zou rekenen op hun geloof. :-\\

Waarom ik dat citaat dan toch stom vind?
Ik vind het nogal stom dat iemand zo'n overdreven hoogdravend antwoord geeft op de vraag hoe hij veranderd is. Dat vind ik in zijn algemeenheid, maar 'meer tijd vrijmaken om je persoonlijk relatie met God te verdiepen', klinkt wel erg 'over the top'.  ::) Alsof hij op dat eiland een visioen heeft gekregen. Kom op zeg! Om een aantal andere kandidaten te citeren: 'Het is maar een spel!'

En ook dat ie in zijn bio zijn echtgenote steevast met 'eega' aanduidt, vind ik een beetje typisch. :-X
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [Kandidaat] Willem
« Reactie #10 Gepost op: 5-11-2007, 16:24:22 »
Citaat
Alsof hij op dat eiland een visioen heeft gekregen

door honger en vermoeidheid kun je vreemde dingen gaan 'zien'.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Willem
« Reactie #11 Gepost op: 5-11-2007, 16:27:42 »
Ik reken niemand af om zijn christen-zijn Willemson, het valt mij tegen dat je me daarvan beschuldigt.  ::niet-ok:: Toevallig zijn al mijn middelbare school-vrienden gereformeerd en een groot deel van mijn universiteit-vrienden ook. (ik weet ook niet waarom, blijkbaar trek ik gereformeerde mensen aan of omgekeerd  ;);) ;)). Het zou knap lastig zijn als ik ze telkens af zou rekenen op hun geloof. :-\\

Waarom ik dat citaat dan toch stom vind?
Ik vind het nogal stom dat iemand zo'n overdreven hoogdravend antwoord geeft op de vraag hoe hij veranderd is. Dat vind ik in zijn algemeenheid, maar 'meer tijd vrijmaken om je persoonlijk relatie met God te verdiepen', klinkt wel erg 'over the top'.  ::) Alsof hij op dat eiland een visioen heeft gekregen. Kom op zeg! Om een aantal andere kandidaten te citeren: 'Het is maar een spel!'

En ook dat ie in zijn bio zijn echtgenote steevast met 'eega' aanduidt, vind ik een beetje typisch. :-X

Sorry KD dat ik je heb veroordeeld. :(
Ik kan er nooit zo goed tegen als mensen anderen afrekenen op hun geloof en als wij vervolgens intolerant oid zijn, dan krijgen we zijn wij weer heel fout. Maar sorry als jij niet zo bent! ::ok::

Maar ik vind het niet overdreven wat Willem zegt hoor. Hij heeft gewoon ervaren dat het dagelijks leven best wel belachelijk is. Nagedacht over waar nou eigenlijk om gaat het in het leven. Voor hem is dat dus God en zijn vrouw.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [Kandidaat] Willem
« Reactie #12 Gepost op: 5-11-2007, 16:29:39 »
Citaat
God en zijn vrouw.

is dat niet hetzelfde?
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Willem
« Reactie #13 Gepost op: 5-11-2007, 16:32:28 »
is dat niet hetzelfde?
::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Hier thuis wel!!!!! ::rofl:: ::rofl::
Ach...

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Willem
« Reactie #14 Gepost op: 5-11-2007, 16:33:53 »
is dat niet hetzelfde?

Het aantal extreem-feministische figuren wordt steeds hoger hier :P

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [Kandidaat] Willem
« Reactie #15 Gepost op: 5-11-2007, 16:49:06 »
(willemson, ik zet je zometeen weer terug in je hok hoor!)

willem mag van mij wel door naar de finale, zoals ik al zei: een vechter en dat kan voor lekker veel competitie zorgen.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Willem
« Reactie #16 Gepost op: 5-11-2007, 17:25:49 »
ik begrijp willem zijn 'visioenen'  :D wel hoor.

wat ik zo lees van de kandidaten heb je soms tijd te veel op het eiland, tijd die je prima kunt gebruiken om bijbel te lezen (had 'ie vast niet bij zich, maar toch), te bidden en je eens te bezinnen ofzo. en als er allerlei vastigheden (zoals eten, slaap) weg vallen heb je denk ik des te meer besef dat het leven niet maakbaar is.

en wederom reageer ik weer eens veel te laat als het onderwerp al lang afgesloten is.  :P

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Willem
« Reactie #17 Gepost op: 5-11-2007, 18:14:20 »
Ik begrijp dat ook.
Toch hoop ik meer van hem te zien.
Ben benieuwd.

Offline Telminator

  • Winnaar pixelprikken PE 2006, pool Pelgrimscode 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Tour 2006,2007,2012,2015, 2018,2022 & 2023
Re: [Kandidaat] Willem
« Reactie #18 Gepost op: 5-11-2007, 22:53:49 »
Ik vind dat Willem het de afgelopen aflevering(en) goed heeft gedaan en dat hij terecht bij de laatste tien zit (twee keer tweede en de stemronde eerste)

Het citaat dat KD weergeeft is inderdaad ietwat ver gezocht, maar dagen achter elkaar op een eiland geeft je natuurlijk wel ruim de tijd om over een aantal zaken na te denken.

Misschien heeft er een Maria verschijning op Sribuat plaats gevonden en heeft Willem dit gezien ::trots::
Wordt het straks nog drukker dan 100 man op Sribuat , met al die bedevaartsreizen ::trots::

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Willem
« Reactie #19 Gepost op: 6-11-2007, 00:58:30 »
Misschien heeft er een Maria verschijning op Sribuat plaats gevonden en heeft Willem dit gezien ::trots::
Wordt het straks nog drukker dan 100 man op Sribuat , met al die bedevaartsreizen ::trots::

Excuseer mij voor het slechte fotosjoppen en Fraba: tis maar een geintje he ;D
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."