Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 22485 keer)

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #20 Gepost op: 18-11-2007, 23:04:40 »
Je lijstje klopt bijna, maar net niet. Ik zeg je dat ik op Saskia heb gestemd. Met de rest kan je nog een beetje puzzelen.

Denk dan dat het Willem is. :P

Jammer dat Kanaal2 en RTL die stemmingen niet on-line zetten.

Maar goed, terug naar de aflevering: leuke aflevering! Één van de betere tot nu toe, al had ik liever Vinni weggestemd zien worden, alleen al voor de reacties en de drama die dan volgt.  ;D
Nog even niks.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 8
« Reactie #21 Gepost op: 18-11-2007, 23:06:49 »
ow nee ik niet hoor, ik was heel blij dat vinni mocht blijven, zou het compleet onterecht vinden als hij moest vertrekken. Het verbaasde me trouwens wel dat ze zo snel bekend maakte dat er expeditieleden terug kwamen in de expeditie via een eiland, had verwacht dat ze Gual nog langer geheim zouden houden.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline zandstorm

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #22 Gepost op: 18-11-2007, 23:07:05 »
Ramptoerisme noemen ze dat zeker??? Hahaha!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #23 Gepost op: 18-11-2007, 23:07:12 »
Ik denk dat Vinnie dan binnen no time weer terug op het eiland had gezeten als er weer een afvaller had mogen meedoen aan de eliminatieproef  ::rofl::

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Aflevering 8
« Reactie #24 Gepost op: 18-11-2007, 23:11:32 »
Ik hoop dat Kristien weer terug mag komen  :)
Wat ik ook wel had willen zien is dat Muriël op dat verliezerseiland was gekomen...
En dat Frans weer terug zat...
Maar goed ik ben zeer benieuwd naar Frans komende week met 'z'n meiden' ;)
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Miek

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #25 Gepost op: 18-11-2007, 23:14:12 »
Wie stemde er dan op Hans? :D

Dacht:
Lieke stemt op Muriël
Muriel stemt op Lieke
Loek & Saskia stemmen op Vinni
Hans, Marcel, Vinni & Willem stemmen op Saskia

Klopt dus niet.   ;D


Dan heeft Willem denk ik op Hans gestemd.

Ocampa

  • Gast
Re: Aflevering 8
« Reactie #26 Gepost op: 18-11-2007, 23:16:31 »
Vinnie kreeg maar twee stemmen toch? Dat betekent dan toch dat behalve Mieke nog iemand anders van de 4 niet op Vinnie heeft gestemd?  ???

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #27 Gepost op: 18-11-2007, 23:18:41 »
Vinnie kreeg maar twee stemmen toch? Dat betekent dan toch dat behalve Mieke nog iemand anders van de 4 niet op Vinnie heeft gestemd?  ???

Muriël denk ik, want de stemmen van Saskia en Loek waren volgens mij in de show te zien. Misschien wilde ze toch niet stemmen op één van haar 'redders'?
Nog even niks.

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Aflevering 8
« Reactie #28 Gepost op: 18-11-2007, 23:19:33 »
Vinnie kreeg maar twee stemmen toch? Dat betekent dan toch dat behalve Mieke nog iemand anders van de 4 niet op Vinnie heeft gestemd?  ???
Loek en Saskia stemde op Vinni...
Dat kon je zien

Dus dat betekent dat ook Muriël niet op Vincent heeft gestemd
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 8
« Reactie #29 Gepost op: 18-11-2007, 23:28:59 »
Ik vind het een vreemd systeem dat ze op het verliezerseiland op-en-af kunnen gaan proberen om te blijven bij de anderen, en dus gewoon terug kunnen keren naar Gual als ze daar niet in geslaagd zijn. Zonder -ik herhaal- zonder!! daarmee iets tegen Franske ::hug:: te hebben vind ik dat als je kiest voor de uitdaging (of je wordt democratisch van Gual weggestemd om de anderen te gaan uitdagen) je bij verlies (dus niet-winst) eruit moet. ::jaja:: Wat jullie?
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Miek

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #30 Gepost op: 18-11-2007, 23:36:33 »
Ik vind het een vreemd systeem dat ze op het verliezerseiland op-en-af kunnen gaan proberen om te blijven bij de anderen, en dus gewoon terug kunnen keren naar Gual als ze daar niet in geslaagd zijn. Zonder -ik herhaal- zonder!! daarmee iets tegen Franske ::hug:: te hebben vind ik dat als je kiest voor de uitdaging (of je wordt democratisch van Gual weggestemd om de anderen te gaan uitdagen) je bij verlies (dus niet-winst) eruit moet. ::jaja:: Wat jullie?

Dat laatste had ik eerlijk gezegd ook uit de brief begrepen!  ( ik begreep al niet waarom Frans zo happig was  ::rofl::)

Ocampa

  • Gast
Re: Aflevering 8
« Reactie #31 Gepost op: 18-11-2007, 23:42:24 »
Ik vind het verliezers eiland eigenlijk wel raar. Er is daar echt helemaal niks dus het weinige eten wat ze daar hebben krijgen ze volgens mij van de organisatie, zoals die rijst e.d. Terwijl op het echte eiland ze dus elke dag maar weer op zoek moeten naar eten krijgen de verliezers het in de schoot geworpen zo lijkt het. Niet echt Robinson-achtig.

Ocampa

  • Gast
Re: Aflevering 8
« Reactie #32 Gepost op: 18-11-2007, 23:51:02 »
Wat ik me trouwens wel helemaal afvraag, waarom in vredesnaam vond Loek het nodig om dat complot verhaal van hem die vrouwen aan Marcel te vertellen? Daarmee gooide hij dat hele verhaal in duigen. Waarom deed hij dat nou?

Offline Miek

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #33 Gepost op: 19-11-2007, 00:01:06 »
Wat ik me trouwens wel helemaal afvraag, waarom in vredesnaam vond Loek het nodig om dat complot verhaal van hem die vrouwen aan Marcel te vertellen? Daarmee gooide hij dat hele verhaal in duigen. Waarom deed hij dat nou?

Exactly, my dear Watson  ;)  alstie zn mond had gehouden was Vinnie er uit gestemd..

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 8
« Reactie #34 Gepost op: 19-11-2007, 08:15:36 »
Ik vind het verliezers eiland eigenlijk wel raar. Er is daar echt helemaal niks dus het weinige eten wat ze daar hebben krijgen ze volgens mij van de organisatie, zoals die rijst e.d. Terwijl op het echte eiland ze dus elke dag maar weer op zoek moeten naar eten krijgen de verliezers het in de schoot geworpen zo lijkt het. Niet echt Robinson-achtig.

Zwemt daar niets, of zitten er geen slakken op de rots? ??? Zijn ze al naar de andere kant van het eilandje geweest? Hebben ze vishaken?
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 8
« Reactie #35 Gepost op: 19-11-2007, 08:16:36 »
Ik vind het verliezers eiland eigenlijk wel raar. Er is daar echt helemaal niks dus het weinige eten wat ze daar hebben krijgen ze volgens mij van de organisatie, zoals die rijst e.d.

Zat die rijst niet in die kist, die er stond toen ze aankwamen? Dat is dus een beetje rijst, denk ik, voor een lange periode. Lijkt me sterk dat de voorraad iedere dag wordt aangevuld door de productie ::) En dan zijn er nog die rode vruchten, hoorde ik gisteren zeggen, en natuurlijk de zee met vis enzo :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline TessaLondon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #36 Gepost op: 19-11-2007, 08:45:38 »
Waarom worden de gesprekken tussen Marcel en Vinnie enzo wel uitgezonden en de gesprekken die de meiden en Loek hebben en waar ze dus besluiten Vinnie eruit te stemmen niet uitgezonden?? Ik bedoel, begrijp me niet verkeerd Marcel is mijn Robinson, zo lijkt het net Marcel de boel zit te stoken terwijl het eerst door de anderen gedaan wordt. Ik snap ook Loek niet maar daar heb ik zo wie zo niet zo veel mee. Ik ben benieuwd wat het allemaal nog gaat worden!!! ::zwaai::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #37 Gepost op: 19-11-2007, 08:49:31 »
Zat die rijst niet in die kist, die er stond toen ze aankwamen? Dat is dus een beetje rijst, denk ik, voor een lange periode. Lijkt me sterk dat de voorraad iedere dag wordt aangevuld door de productie ::) En dan zijn er nog die rode vruchten, hoorde ik gisteren zeggen, en natuurlijk de zee met vis enzo :)

En slakken. Ze hadden een pan vol slakken op het vuurtje staan. Ze zoeken dus nog wel zelf naar voedsel, volgens mij.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #38 Gepost op: 19-11-2007, 08:50:40 »
Waarom worden de gesprekken tussen Marcel en Vinnie enzo wel uitgezonden en de gesprekken die de meiden en Loek hebben en waar ze dus besluiten Vinnie eruit te stemmen niet uitgezonden?? Ik bedoel, begrijp me niet verkeerd Marcel is mijn Robinson, zo lijkt het net Marcel de boel zit te stoken terwijl het eerst door de anderen gedaan wordt. Ik snap ook Loek niet maar daar heb ik zo wie zo niet zo veel mee. Ik ben benieuwd wat het allemaal nog gaat worden!!! ::zwaai::
Ik denk dat die gesprekken buiten het zicht van de camera's werden gehouden, als de camera's van het eiland af waren bijv. Ze zijn dus achterbakser dan Marcel. Marcel houdt dat soort gesprekken tenminste overdag, voor de camera.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #39 Gepost op: 19-11-2007, 08:52:27 »
nou nou, wat een wantrouwen weer deze aflevering. Het complot tussen loek en de dametjes was al te ruiken vanaf het begin, zeker toen hij het er met Vinni zelf over had. Wat een achterbaks stelletje zeg, loek vind ik sowieso al een beetje irritant overkomen en dat is deze aflevering alleen maar gegroeid. Ik hou niet van dat soort complotten tegen de sterkste personen, stem dan de zwakste eruit. Muriel mag ik nu helemaal al niet meer, ze komt vreselijk onsportief en achterbaks over. Mieke is wat gestegen in mijn waardering, omdat ze op iemand anders dan vinni gestemd had( denk Hans? ) dat was wel leuk van haar. Ik was erg blij dat Vinni mocht blijven, want hij is voor mij een goede robinson. Jammer dat Frans niet terug in de expeditie kwam en die muriel naar Gual kon sturen. Heb wel gelachen om zijn uitspraken hoor, die waren wel hilarisch. Ben er blij mee dat ze kristien toch wel meer geaccepteerd hebben dan in het begin.
Ik vond het een geweldige aflevering!

Dit soort complotten en wantrouwen, en dus echte strijd, want dan gaat immuniteit nog ergens over, heerlijk!
Keep calm and eat chocolates!