Poll

Wat vinden jullie tot nu toe van ER 2007?

Super! Eén van de beste edities ooit!
8 (16.7%)
Jaaa, gaat wel, best wel leuk!
24 (50%)
Tja, wat zal ik zeggen, niet goed en niet slecht.
3 (6.3%)
Beetje saai, niet echt goed, te weinig spanning.
11 (22.9%)
Gewoon rotslecht, wat een stom idee, dat van die 100 deelnemers!
2 (4.2%)

Totaal aantal stemmen: 47

Poll gesloten: 14-12-2007, 16:16:40

Auteur Topic: [POLL] Wat vinden jullie tot nu toe van ER 2007?  (gelezen 12851 keer)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
[POLL] Wat vinden jullie tot nu toe van ER 2007?
« Gepost op: 30-11-2007, 16:16:40 »
Tijd voor een tevredenheidsonderzoek!
 ;)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [POLL] Wat vinden jullie tot nu toe van ER 2007?
« Reactie #1 Gepost op: 30-11-2007, 16:20:18 »
Ik doe er graag aan mee hoor Lukas !!!

Ik vind het antwoord  jaaaa goed.... Het is een goed seizoen, zeker het idee van de 100 mensen maar ik vond het jaar met bananenincident, en het jaar met de kooi, nog spectaculairder....

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [POLL] Wat vinden jullie tot nu toe van ER 2007?
« Reactie #2 Gepost op: 30-11-2007, 17:48:37 »
Hij is wel leuk maar zeker niet de beste editie.

Offline Gizem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Troost je .. ik snap meestal ook niets van mezelf
Re: [POLL] Wat vinden jullie tot nu toe van ER 2007?
« Reactie #3 Gepost op: 30-11-2007, 18:25:33 »
Super!

Maar ik ben bevooroordeeld!  ::hypocriet::
"Jij bent zo mooi anders dan ik"

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [POLL] Wat vinden jullie tot nu toe van ER 2007?
« Reactie #4 Gepost op: 30-11-2007, 18:29:02 »
Ik heb optie 4 gestemd. Ik vind het te weinig ER en te veel BB. Ik mis het overleven, en dan bedoel ik overléven, niet slechts twee netten en drie vishaken en maar 10 bouillonblokjes voor 20 dagen hebben. Maar ik kijk wel hoor, maar ik kan er mij dit jaar niet druk in maken of meeleven zoals de voorbije jaren, ik wil enkel nog de pool winnen.
;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POLL] Wat vinden jullie tot nu toe van ER 2007?
« Reactie #5 Gepost op: 30-11-2007, 19:42:35 »
Ik heb optie 3 gekozen; ER is het enige realityprogramma waarvan ik sinds reeks 1 tot op heden geen enkele aflevering gemist heb.Waarom niet optie 4? Omdat het niveau toch een stuk hoger is dan debielen programmas BB en vooral "temptation island"  ::dom:: ::dom::
Waarom geen optie hoger? De laatste 3 reeksen waren(zijn; wat de huidige reeks betreft) toch wel flauwe afkooksels aan't worden.
Vorig seizoen,Tot (terechte) ergernis van sommige niet geselecteerde mensen,zaten er enkele watjes tussen (remember de "legendarische" opmerking van EP;"ow,en vergeet je gitaar niet"  ::rofl:: ) Tot overmaat van ramp werdt de persoon die zich eigenlijk Mr Robinson mocht/mag noemen,verslagen door een geilend playboy-kijkend publiek  ::niet-ok:: Strijd der Titanen... Oh my God....wat voor een flop was dat?  :o :o Ik stelde me daarbij voor;de 1é en 2é van elke reeks....ja dag Jan....Samson en Gert ontbraken er nog....
En de huidige reeks? Nu begint het pas interessant te worden  ::ok:: ::ok:: maar zondag zitten we reeds aan aflevering 10 he. Da's mijn mening,maar ER is niet meer hetzelfde zoals in de beginjaren.Al kan ik de programmamakers best begrijpen,wat moeten ze blijven bedenken om het nieuw en interessant te houden?

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [POLL] Wat vinden jullie tot nu toe van ER 2007?
« Reactie #6 Gepost op: 30-11-2007, 20:39:03 »
Al kan ik de programmamakers best begrijpen,wat moeten ze blijven bedenken om het nieuw en interessant te houden?

Da's juist de eeuwige fout hier in de lage landen. Ze menen steeds dat een formule grondig anders moet zijn in een volgende jaargang. Dacht je dat "Neighbours" zo lang zou duren als het grondig veranderd zou zijn? Het loopt nu al sinds 1985, bijna elke dag!!! Neighbours is natuurlijk geen ER en ER mag niet te voorspelbaar zijn, maar de essentie is dat programmamakers het altijd beter willen weten en hun stempel willen drukken op het programma, en het ANDERS willen maken. De formule wàs goed, never change a winning team or formula.
 :-\\
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POLL] Wat vinden jullie tot nu toe van ER 2007?
« Reactie #7 Gepost op: 30-11-2007, 21:14:17 »
Da's juist de eeuwige fout hier in de lage landen. Ze menen steeds dat een formule grondig anders moet zijn in een volgende jaargang. Dacht je dat "Neighbours" zo lang zou duren als het grondig veranderd zou zijn? Het loopt nu al sinds 1985, bijna elke dag!!! Neighbours is natuurlijk geen ER en ER mag niet te voorspelbaar zijn, maar de essentie is dat programmamakers het altijd beter willen weten en hun stempel willen drukken op het programma, en het ANDERS willen maken. De formule wàs goed, never change a winning team or formula.
 :-\\

Tja idd Lukas,maar bijv. 10 seizoenen lang "Nederlandse vrouwen versus Belgische mannen" dat gaat op den duur ook vervelen he?

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [POLL] Wat vinden jullie tot nu toe van ER 2007?
« Reactie #8 Gepost op: 30-11-2007, 21:42:25 »
Tja idd Lukas,maar bijv. 10 seizoenen lang "Nederlandse vrouwen versus Belgische mannen" dat gaat op den duur ook vervelen he?

Ah ja inderdaad dat is nu net wat ik bedoel!  ::jaja:: Ze moeten gewoon stoppen met hun specials, en gewoon beginnen te survivalen.
Een harde overlevingsstrijd. Nationaliteiten hebben geen belang, enkel wie het sterkst is sociaal EN op overlevingsvlak gaat door.

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [POLL] Wat vinden jullie tot nu toe van ER 2007?
« Reactie #9 Gepost op: 30-11-2007, 21:59:44 »
Da's juist de eeuwige fout hier in de lage landen. Ze menen steeds dat een formule grondig anders moet zijn in een volgende jaargang. Dacht je dat "Neighbours" zo lang zou duren als het grondig veranderd zou zijn? Het loopt nu al sinds 1985, bijna elke dag!!! Neighbours is natuurlijk geen ER en ER mag niet te voorspelbaar zijn, maar de essentie is dat programmamakers het altijd beter willen weten en hun stempel willen drukken op het programma, en het ANDERS willen maken. De formule wàs goed, never change a winning team or formula.
 :-\\

De verrassingen die de productie in petto heeft, die maken het juist zwaarder voor de deelnemers, volgens mij.

De deelnemers van de eerste reeks wisten niet waar ze aan begonnen. Bij de tweede reeks waren de deelnemers beter op de hoogte van wat ze konden verwachten. Als er niets aan verandert, krijg je dus mensen die zich er supergoed op hebben kunnen voorbereiden, en dat levert volgens mij alleen maar slechtere televisie op dan de eerste reeks.

Ik vind het toch opvallend dat bijv. Millesime in een ander topic in haar top 3 van de series niet het eerste seizoen noemde. Enige aanpassing van de oorspronkelijke versie heeft dus wel tot betere seizoenen geleidt.

Helaas is het wel steeds moeilijker om origineel te zijn. Ik vind dit seizoen zeker leuker dan vorig seizoen. Al was het alleen maar omdat er dit seizoen een betere winnaar zal zijn (en ja, dat durf ik nu al te zeggen).
Keep calm and eat chocolates!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POLL] Wat vinden jullie tot nu toe van ER 2007?
« Reactie #10 Gepost op: 30-11-2007, 22:20:43 »
Ah ja inderdaad dat is nu net wat ik bedoel!  ::jaja:: Ze moeten gewoon stoppen met hun specials, en gewoon beginnen te survivalen.
Een harde overlevingsstrijd. Nationaliteiten hebben geen belang, enkel wie het sterkst is sociaal EN op overlevingsvlak gaat door.


Nee,nee,nee Lukas,dat bedoel ik helemaal niet,ik nam nu dit als voorbeeld,maar je had ook jong tegen oud,enzovoort.... Maar om op jouw reactie terug te komen,dat zei ik toch? ik noemde geen namen,Maar Lenny was gewoon de beste qua proeven enz,enz,..Maar Olga werd "gekozen door de kijker" .... Tja stel dat ik ER nooit volg,en men steekt mij 2 foto's onder m'n ogen(een van Lenny,terwijl hij pronkt met 2 mooie doelpunten dat hij gemaakt heeft,en een van Olga terwijl zij pronkt met 2 van haar troeven,wat zou ik dan kiezen?) De doelpunten   ::jaja:: ::jaja::  ::hypocriet::  ::vergroot:: ::vergroot::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [POLL] Wat vinden jullie tot nu toe van ER 2007?
« Reactie #11 Gepost op: 30-11-2007, 22:29:47 »
Nee,nee,nee Lukas,dat bedoel ik helemaal niet,ik nam nu dit als voorbeeld,maar je had ook jong tegen oud,enzovoort.... Maar om op jouw reactie terug te komen,dat zei ik toch? ik noemde geen namen,Maar Lenny was gewoon de beste qua proeven enz,enz,..Maar Olga werd "gekozen door de kijker" .... Tja stel dat ik ER nooit volg,en men steekt mij 2 foto's onder m'n ogen(een van Lenny,terwijl hij pronkt met 2 mooie doelpunten dat hij gemaakt heeft,en een van Olga terwijl zij pronkt met 2 van haar troeven,wat zou ik dan kiezen?) De doelpunten   ::jaja:: ::jaja::  ::hypocriet::  ::vergroot:: ::vergroot::
Persoonlijk ben ik niet zo gevoelig voor Olga's troeven. Ik dacht ook altijd dat er meer vrouwen dan mannen naar reality-tv keken. Dan snap ik niet dat Olga vorig jaar won...
Geslacht speelt geen rol dus, volgens mij  ;)

Nationaliteit speelt ook geen rol. Er zijn veel meer Nederlanders dan Vlamingen, en toch wonnen ze niet meer (Be: Richard, Jutta, Frank en Marnix; Nl: Karin, Derek, Ryan en Olga, als ik het goed heb.)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [POLL] Wat vinden jullie tot nu toe van ER 2007?
« Reactie #12 Gepost op: 30-11-2007, 23:16:59 »
Ik heb (8x) op Olga gestemd omdat ik niet overweg kon met het feit dat Lenny zijn 'maat' wegstemde, terwijl hij er een deal mee had.
Niet pro-tieten dus, maar anti-matennaaier.  >:D
Maar daar heb ik al méér dan genoeg woorden aan vuil gemaakt vorig ER-seizoen... ::jaja::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POLL] Wat vinden jullie tot nu toe van ER 2007?
« Reactie #13 Gepost op: 30-11-2007, 23:19:42 »
Persoonlijk ben ik niet zo gevoelig voor Olga's troeven. Ik dacht ook altijd dat er meer vrouwen dan mannen naar reality-tv keken. Dan snap ik niet dat Olga vorig jaar won...
Geslacht speelt geen rol dus, volgens mij  ;)

Nationaliteit speelt ook geen rol. Er zijn veel meer Nederlanders dan Vlamingen, en toch wonnen ze niet meer (Be: Richard, Jutta, Frank en Marnix; Nl: Karin, Derek, Ryan en Olga, als ik het goed heb.)
  ik ook niet  ::ohno:: je gelooft me niet he? maar toch is het zo  ::jaja:: puur natuur da's het mooiste  ;) Maar daar gaat het niet om. Wat ik een mooi concept voor ER vind? 2 teams bestaande uit 2 kinderen,een jongen en een meisje,2 tieners,twintigers, dertigers  :D Swifty? veertigers enzovoort. dat zou toch leuk zijn? en tactisch" zet ik een teenager in tegen een twintiger" enzo......

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POLL] Wat vinden jullie tot nu toe van ER 2007?
« Reactie #14 Gepost op: 30-11-2007, 23:21:58 »
Ik heb (8x) op Olga gestemd omdat ik niet overweg kon met het feit dat Lenny zijn 'maat' wegstemde, terwijl hij er een deal mee had.
Niet pro-tieten dus, maar anti-matennaaier.  >:D
Maar daar heb ik al méér dan genoeg woorden aan vuil gemaakt vorig ER-seizoen... ::jaja::
  ::pinokkio:: ::pinokkio:: ::pinokkio:: ::pinokkio::  ::rofl::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [POLL] Wat vinden jullie tot nu toe van ER 2007?
« Reactie #15 Gepost op: 30-11-2007, 23:23:46 »
  ::pinokkio:: ::pinokkio:: ::pinokkio:: ::pinokkio::  ::rofl::

OK, een beetje een mix dan... ::rofl::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [POLL] Wat vinden jullie tot nu toe van ER 2007?
« Reactie #16 Gepost op: 30-11-2007, 23:27:09 »
  ik ook niet  ::ohno:: je gelooft me niet he? maar toch is het zo  ::jaja:: puur natuur da's het mooiste  ;) Maar daar gaat het niet om. Wat ik een mooi concept voor ER vind? 2 teams bestaande uit 2 kinderen,een jongen en een meisje,2 tieners,twintigers, dertigers  :D Swifty? veertigers enzovoort. dat zou toch leuk zijn? en tactisch" zet ik een teenager in tegen een twintiger" enzo......
Ok, ik geloof je, puur natuur  ::ok:: ;D

Twee kinderen kan natuurlijk niet, maar verder een leuk voorstel  ::jaja:: ::ok::


Maar ik zal me nooit opgeven  ::ohno:: ben niet zo'n avonturier. Jij wel?


Als ik nou zeker wist dat wij de twee dertigers zouden worden, en Lukas 1 van de
veertigers?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [POLL] Wat vinden jullie tot nu toe van ER 2007?
« Reactie #17 Gepost op: 30-11-2007, 23:27:57 »
OK, een beetje een mix dan... ::rofl::
::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Heel eerlijk  ::ok:: ::ok:: ::ok::


(ok, mijn stem voor Lenny was niet alleen een anti Olga stem, dat geef ik dan ook maar toen  ::rofl::)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [POLL] Wat vinden jullie tot nu toe van ER 2007?
« Reactie #18 Gepost op: 30-11-2007, 23:38:04 »
Ik geef me altijd op, behalve voor het komende seizoen (2008, als er nog één komt) omdat ik een opleiding van één jaar ga volgen (start volgende maandag) en die is iets te belangrijk om dan ergens in mijn neus te gaan zitten peuteren op een eiland vol met slakken en zandvlooien. ::zwaai::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POLL] Wat vinden jullie tot nu toe van ER 2007?
« Reactie #19 Gepost op: 1-12-2007, 01:01:24 »
Ok, ik geloof je, puur natuur  ::ok:: ;D

Twee kinderen kan natuurlijk niet, maar verder een leuk voorstel  ::jaja:: ::ok::


Maar ik zal me nooit opgeven  ::ohno:: ben niet zo'n avonturier. Jij wel?


Als ik nou zeker wist dat wij de twee dertigers zouden worden, en Lukas 1 van de
veertigers?
En waarom kunnen 2 kinderen niet? Ik bedoel als nu 2 groepen tegen elkaar zouden strijden,het ene-10 jarige tegen het ander,de ene tiener tegen de ander, 20 ,30  ::hug:: ,40......100-jarige tegen Lukas  ::rofl:: dat zou toch prachtig zijn? En dan een groepsopdracht enzo? Kamp jong en oud tegen...euuhhmm Kamp jong en oud  :D