Mensen mensen mensen, heerlijk al die onderlinge vetes, maar er wordt (weer ) eens geen antwoord gegeven op een vraag zo.. Geeft niets, we snappen allemaal dat de personen die mogelijk door zijn niet kunnen stoppen vanwege de stress en dat de mensen die niet doormogen daar een beetje teleurgesteld over zijn.. De vraag is alleen: Weet iemand hier nog of mensen die zich later hebben ingeschreven nog bericht krijgen? Komt er nog een selectieronde? Zijn de opnames echt in Mei en Juni en kan dat dan daarom niet? Waarom zijn de spotjes om je op te geven nog zo vaak en lang op t.v. geweest als ze er toch niets mee doen?
Beetje veel vragen dat wel, maar ik en misschien wel meer mensen die zich hebben opgegeven en geen nieuws hebben ontvangen zijn hier toch wel heel erg benieuwd naar..
Evenzogoed hartelijk gefeliciteerd (alvast) voor de personen die doorgaan, en zij die niet doorgaan, ik weet hoe jullie je voelen...
Het is inderdaad leuk om alle reacties hier te lezen. Zelf heb ik me eind december opgegeven en tot op heden nog niks gehoord, en verwacht dat ook niet meer. Zeker niet als ik hier alle reacties lees. Dat mensen die zich later ( maart-april) hebben opgegeven nog niks hebben gehoord, dat kan dus kloppen. Of er nog een selectieronde is, dat lijkt me sterk, al is er hier wel geroepen dat die dit weekend zou zijn in antwoord, maar wederom geen bevestiging. Daar zullen we snel genoeg achterkomen, lijkt me sterk maar toch.
Dat de opnamens in mei en juni plaatsvinden, zou best kunnen, zeker ook als je kijkt naar de tijspanne van de selectie van vorig jaar. Toen zijn werden er selectierondes in april en eind mei gehouden. Opnames begonnen toen eind juni tot midden augustus. Dit jaar is die cyclus vervroegd naar begin maart ( 1e selectieronde), bijna 2 maanden eerder dan vorig jaar, dat duidt er ook op, dat de opnamens van dit jaar eerder aanvangen ( april/mei) dan de data ( zomer, juli-aug)die vermeldt staat op de Robinson site van RTL.
Ik kijk zelf tv maar heb ik februari weleens een spotje voorbij zien komen, of ze nu nog voorbij komen, dat weet ik niet, maar als dat zo is, lijkt me dat inderdaad niet echt logisch als ze al bijna alle kandidaten bekend hebben. Dit omdat die tv spotjes rtl namelijk geld kost, aangezien ze minder reclametijd nu kunnen verkopen, door het uitzenden van de spotjes.
Ik heb hiermee hopelijk wat vragen kunnen beantwoorden, al blijft het natuurlijk wel een beetje gissen.