Auteur Topic: Welke (ex) ER-lid wil nog een keer op expeditie  (gelezen 16219 keer)

Offline Konijn (tje)

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Welke (ex) ER-lid wil nog een keer op expeditie
« Gepost op: 1-03-2008, 09:18:14 »
Hoi Allemaal,

Nu ik zo al die reacties lees en de reclames je op tv om de oren vliegen.....
begind dat gevoel van binnen toch weer op te borelen en zou ik zo nog een keer willen!!!!

Welke expeditie leden hebben dat ook?
En zou het uberhout zin hebben om je zelf opnieuwe kandidaat te stellen???

« Laatst bewerkt op: 2-03-2008, 21:08:32 door Konijn (tje) »
Wat is het toch fijn om gewoon weer me zelf te zijn.

Offline Angel007

  • Forumlid
  • itsybitsyspider
Re: Welke (ex) ER-lid wil nog een keer op expeditie
« Reactie #1 Gepost op: 1-03-2008, 17:30:12 »
Allemaal goed en wel als je nog eens wil gaan maar er zijn heeel veel mensen die ook eens een kansje willen wagen, mensen die dit avontuur nog niet hebben meegemaakt. ::tandpastasmiley::
Je hebt je kans gehad! Pietzak!  ::zwaai::

Offline ser_mozes

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Welke (ex) ER-lid wil nog een keer op expeditie
« Reactie #2 Gepost op: 1-03-2008, 22:26:15 »
eigenlijk ben ik het wel met 007 eens want mensen die al mee hebben gedaan hebben al een kans gehad. Nu moeten ze gewoon plaats maken voor nieuwe kanidaten.
 ::trots::
maar ja dat is wat ik denk.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Welke (ex) ER-lid wil nog een keer op expeditie
« Reactie #3 Gepost op: 1-03-2008, 22:34:11 »
Er zullen er best wel bij zijn die graag nog een kans willen hebben. Maar degenen die naar huis moesten, hadden het ware ER-gehalte toch niet? Waarom zou je jezelf nog een keer blootstellen aan die beproevingen?

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Welke (ex) ER-lid wil nog een keer op expeditie
« Reactie #4 Gepost op: 2-03-2008, 12:50:25 »
eigenlijk ben ik het wel met 007 eens want mensen die al mee hebben gedaan hebben al een kans gehad. Nu moeten ze gewoon plaats maken voor nieuwe kanidaten.
 
Deels mee eens.Er zijn genoeg gemotiveerde mensen die hun kans niet hebben gekregen.Langs de andere kant zou ik een all-stars reeks wel leuk vinden.En daarmee bedoel ik een echte all-stars reeks,met de nummers 1 en 2 van elke reeks en niet die flauwe reeks van 2 jaar terug was het zeker? de nummer 5 van reeks 2,de nummer 4 van reeks 5 enz... (of iets in die zin) zaten er terug bij.Nee,simpel,gewoon de nummers 1en2 van elk seizoen tegenover elkaar,en dan pas krijg je de echte ultieme Robinson.En zeker geen gezever met televoting enzo,want we hebben het nog meegemaakt dat een stel silicone tieten het haalde van een persoon die fysiek tot het uiterste was gegaan.....

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Welke (ex) ER-lid wil nog een keer op expeditie
« Reactie #5 Gepost op: 2-03-2008, 12:53:46 »
Ik wil nog 1 keer Mick op Expeditie zien. ;D

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Welke (ex) ER-lid wil nog een keer op expeditie
« Reactie #6 Gepost op: 2-03-2008, 13:01:23 »
Ik wil nog 1 keer Mick op Expeditie zien. ;D
::rofl:: ik ook, Mick mijn beste vriend  ::)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Welke (ex) ER-lid wil nog een keer op expeditie
« Reactie #7 Gepost op: 2-03-2008, 13:02:07 »
::rofl:: ik ook, Mick mijn beste vriend  ::)

Haha. :P

Of Douwe! :D
Dat vind ik de leukste kandidaat ooit. :)

Offline Konijn (tje)

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welke (ex) ER-lid wil nog een keer op expeditie
« Reactie #8 Gepost op: 2-03-2008, 16:08:03 »
Allemaal goed en wel als je nog eens wil gaan maar er zijn heeel veel mensen die ook eens een kansje willen wagen, mensen die dit avontuur nog niet hebben meegemaakt. ::tandpastasmiley::

tuurlijk verdienen andere mensen ook een kans...daar doelde ik ook niet op en dat was mijn vraag toch ook niet ::hypocriet::.....de vraag was of er ex kandidaaten zijn die terug zouden willen???

Vooral van de laats 80 kandidaaten zijn er een boel die naar gestuurd die graag hadden willen blijven...

En in een normaale ER zou je er uit gestemd worden nu gingen we met bosjes...sommige hebben in mijn ogen geen echte kans gehad.....snap je nu wat ik bedoel....

pietzak

en wat is pietzak?????
« Laatst bewerkt op: 2-03-2008, 16:22:09 door Konijn (tje) »
Wat is het toch fijn om gewoon weer me zelf te zijn.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Welke (ex) ER-lid wil nog een keer op expeditie
« Reactie #9 Gepost op: 2-03-2008, 20:45:34 »
en wat is pietzak?????

waarschijnlijk zoiets als 'pech!' of 'helaas, pindakaas' of 'jammer dan'  ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Konijn (tje)

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welke (ex) ER-lid wil nog een keer op expeditie
« Reactie #10 Gepost op: 2-03-2008, 21:02:16 »
waarschijnlijk zoiets als 'pech!' of 'helaas, pindakaas' of 'jammer dan'  ::)

oh oke .....leuk
Wat is het toch fijn om gewoon weer me zelf te zijn.

Offline Angel007

  • Forumlid
  • itsybitsyspider
Re: Welke (ex) ER-lid wil nog een keer op expeditie
« Reactie #11 Gepost op: 3-03-2008, 11:39:32 »
Hey! Neen, pietzak betekent: gelukzak! Dat is iets wat ze bij ons gebruiken, ik woon in Vlaams-Brabant. Pietzak is dus geen negatief woord ofzo :)

@ Konijntje: Wie ben jij eigenlijk van de deelnemers? Ik kom hier nl. niet zo vaak... ::schaam::
Ik heb er niets op tegen dat jij terugwil hoor, ik kan dat best begrijpen  :P Enkel van de opgevers zou ik het niet echt begrijpen, die hebben hun kans gehad...en verspild.

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welke (ex) ER-lid wil nog een keer op expeditie
« Reactie #12 Gepost op: 3-03-2008, 17:50:02 »
Deze pietzak niet nog eens. Ik zou wel een paar mensen weten van afgelopen editie waar ik mee had willen gaan. Maar ja, dat is nou ER, je kiest niet zelf.

Iedereen die dit keer geselecteerd wordt en gaat, succes!!!!

 ::bravo::


een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Konijn (tje)

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welke (ex) ER-lid wil nog een keer op expeditie
« Reactie #13 Gepost op: 12-03-2008, 22:05:38 »
eigenlijk ben ik het wel met 007 eens want mensen die al mee hebben gedaan hebben al een kans gehad. Nu moeten ze gewoon plaats maken voor nieuwe kanidaten.
 ::trots::
maar ja dat is wat ik denk.

in iedergeval leuk dat je door bent naar de volgende ronden ...

krijg jij dit jaar  je kans en dat weet ik zeker dat je volgend jaar ook weer wilt!!!!!!!!!
Wat is het toch fijn om gewoon weer me zelf te zijn.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Welke (ex) ER-lid wil nog een keer op expeditie
« Reactie #14 Gepost op: 7-05-2008, 23:12:58 »
::rofl:: ik ook, Mick mijn beste vriend  ::)


Ik weet dat Mick niet je beste vriend was Koekoe, maar ik kon Mick wel degelijk hebben, en het is echt ne supersympathieke gast als je hem persoonlijk kent.

Offline Sleeve

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welke (ex) ER-lid wil nog een keer op expeditie
« Reactie #15 Gepost op: 14-05-2008, 22:31:59 »
Voor mij niet nog een keer hoor!

Ik vond ER met momenten echt het toppunt van geweldig, maar er zitten toch teveel negatieve kanten aan voor mij...
ER heeft me één ding geleerd en dat is dat ik eigenlijk gewoon heel erg happy ben met het leven dat ik nu heb. Dat wist ik natuurlijk altijd al wel, maar toch dacht ik altijd dat ik er méér uit moest halen en uitdagingen aan moest gaan, mezelf moest overtreffen en mijn angsten en dingen die ik niet leuk vond moest overwinnen.
Nu weet ik dat je dat altijd wel moet blijven nastreven tot op zekere hoogte, maar het nooit zover moet laten gaan dat je je grenzen verlegt tot iets waar je gewoon niet happy mee bent....

Aan de andere kant krijg ik ook wel weer dat 'spannende' gevoel als ik de spotjes van ER zie waarin ze mensen oproepen zich op te geven... Maar op de één of andere manier vind ik het bijna net zo leuk om hier te lezen hoe graag mensen willen gaan, dat gevoel herken ik echt wel!

Vorig jaar was het één van mijn grootste dromen, en helaas moet ik nu bekennen dat ik er bijna nooit mee bij stil sta. ER heeft niet mijn leven veranderd...

Ik ben wel héél benieuwd naar de nieuwe serie en de uitzendingen en zal ze zeker ook gaan kijken. Al zal ik ze waarschijnlijk wel minder onbevangen bekijken dan voordat ik er zelf geweest was en dat blijf ik wel jammer vinden. De naïviteit is er wel een beetje vanaf...

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Welke (ex) ER-lid wil nog een keer op expeditie
« Reactie #16 Gepost op: 14-06-2008, 14:31:25 »
Ik wil nog 1 keer Mick op Expeditie zien. ;D

Mick is een keitoffe kerel en die mag voor mij gerust nog eens van de partij zijn....

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Welke (ex) ER-lid wil nog een keer op expeditie
« Reactie #17 Gepost op: 14-06-2008, 15:01:26 »
Mick is een keitoffe kerel en die mag voor mij gerust nog eens van de partij zijn....


Het was ook niet bedoeld als grap, het was serieus bedoeld. ;)