Auteur Topic: Vragen over ExpeditieRobinson.Net  (gelezen 31487 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Vragen over ExpeditieRobinson.Net
« Gepost op: 20-08-2008, 12:09:54 »
Voor al je vragen over de site, over Expeditie Robinson, of over iets anders.


We zullen proberen het te beantwoorden  :)
Keep calm and eat chocolates!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.Net
« Reactie #1 Gepost op: 28-08-2008, 18:39:13 »
Fandag? :)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.Net
« Reactie #2 Gepost op: 28-08-2008, 18:43:22 »
Fandag? :)

Bij jou in de achtertuin? :D

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.Net
« Reactie #3 Gepost op: 28-08-2008, 20:12:56 »
Bij jou in de achtertuin? :D

Komen er maar 30 mensen dan? :P

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.Net
« Reactie #4 Gepost op: 28-08-2008, 21:23:33 »
Komen er maar 30 mensen dan? :P

hoogstens.. meer mensen posten hier niet  ::ohno:: :)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Jolene

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ER oud-deelneemster
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.Net
« Reactie #5 Gepost op: 1-09-2008, 17:35:10 »
Voor al je vragen over de site, over Expeditie Robinson, of over iets anders.


We zullen proberen het te beantwoorden  :)

Ligt het aan de macintosh als de site niet zo werkt als zou moeten? Bij de browser safari mist de mogelijkheid om te antwoorden bijv.
Zou toch niet misstaan als het voor Apple users ook te gebruiken is?
zwartenwitisgrijs

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.Net
« Reactie #6 Gepost op: 1-09-2008, 17:59:53 »
Ligt het aan de macintosh als de site niet zo werkt als zou moeten? Bij de browser safari mist de mogelijkheid om te antwoorden bijv.
Zou toch niet misstaan als het voor Apple users ook te gebruiken is?

Ik zal maar even zo vrij zijn je te antwoorden.

Ik weet niet precies wat je bedoelt met "dat de mogelijkheid mist om te antwoorden", maar je hebt gelijk dat het ligt aan Apple. ;D En dat is simpelweg omdat er geen Mac aanwezig is om te testen. Let wel, dit is slechts een hobbysite, geen professionele site. Helaas zijn er geen middelen om een Mac aan te schaffen voor testdoeleinden.

Je zou trouwens wel eens kunnen kijken of Internet Explorer voor Mac het beter doet?
« Laatst bewerkt op: 1-09-2008, 18:15:54 door Test »
Geniet nooit met mate...

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.Net
« Reactie #7 Gepost op: 2-09-2008, 19:19:01 »
hoe voeg je een poll toe  waar je  meerdere antwoorden kan kiezen. bv tot een max van 3

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.Net
« Reactie #8 Gepost op: 2-09-2008, 19:21:27 »
Ik zal maar even zo vrij zijn je te antwoorden.

Ik weet niet precies wat je bedoelt met "dat de mogelijkheid mist om te antwoorden", maar je hebt gelijk dat het ligt aan Apple. ;D

Nee hoor, want ik gebruik ook een Mac met Safari 3 en daar werkt de site prima op. Het scheelt alleen wel als je inlogt, voordat je de knop zoekt om te antwoorden  ;)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.Net
« Reactie #9 Gepost op: 2-09-2008, 19:58:57 »
hoe voeg je een poll toe  waar je  meerdere antwoorden kan kiezen. bv tot een max van 3

Staat beschreven in de help (Een nieuwe poll beginnen), die je kan vinden onder het logo bovenaan de pagina.
Geniet nooit met mate...

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.Net
« Reactie #10 Gepost op: 2-09-2008, 19:59:42 »
Nee hoor, want ik gebruik ook een Mac met Safari 3 en daar werkt de site prima op. Het scheelt alleen wel als je inlogt, voordat je de knop zoekt om te antwoorden  ;)

Daar zou het ook aan kunnen liggen uiteraard. ;D
Geniet nooit met mate...

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.Net
« Reactie #11 Gepost op: 2-09-2008, 23:52:25 »
Staat beschreven in de help (Een nieuwe poll beginnen), die je kan vinden onder het logo bovenaan de pagina.

het gaat om een poll toevoegen op een bestaand topic, daar staat de optie aantal stemmen niet tussen... ???

Offline Jolene

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ER oud-deelneemster
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.Net
« Reactie #12 Gepost op: 3-09-2008, 12:31:02 »
Ik zal maar even zo vrij zijn je te antwoorden.

Ik weet niet precies wat je bedoelt met "dat de mogelijkheid mist om te antwoorden", maar je hebt gelijk dat het ligt aan Apple. ;D En dat is simpelweg omdat er geen Mac aanwezig is om te testen. Let wel, dit is slechts een hobbysite, geen professionele site. Helaas zijn er geen middelen om een Mac aan te schaffen voor testdoeleinden.


Je zou trouwens wel eens kunnen kijken of Internet Explorer voor Mac het beter doet?

OK dank, ik begrijp het wel. Maar toch jammer. Apple is en blijft mooier, maar ook duurder...
Ik heb het probleem vaker. Meestal werkt Firefox dan wel. Internet Explorer deed het inderdaad, maar is geen fijne browser op de Mac.
Het is de laatste toevlucht.
Het probleem is dat de knoppen voor antwoord en ook het logo 'citaat' niet (altijd) verschijnen in Safari en Firefox
Misschien dat ik ook bezwijk voor Windows vanwege dit soort problemen en de kosten. Ik kocht Mac vanwege de video montage mogelijkheden.
Mijn man heeft wel een windows en ik heb een hekel aan de onduidelijke help functies en het moeilijke zoeken naar de plekken waar je iets moet instellen en zo.  Mac is beslist gebruikersvriendelijker.
zwartenwitisgrijs

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.Net
« Reactie #13 Gepost op: 3-09-2008, 12:38:28 »
Jolene, ik hoorde dat Google sinds gisteren ook een internetbrowser heeft, die je kunt downloaden. Misschien valt die nog te proberen?
Keep calm and eat chocolates!

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.Net
« Reactie #14 Gepost op: 3-09-2008, 12:46:01 »
Het probleem is dat de knoppen voor antwoord en ook het logo 'citaat' niet (altijd) verschijnen in Safari en Firefox.

Zoals ik al zei, inloggen scheelt een stuk voordat je die knoppen zoekt (of denk ik te simplistisch en is het echt een technisch probleem?). De site werkt echt prima op een Mac (OS X) met Safari en Firefox.

Misschien dat ik ook bezwijk voor Windows vanwege dit soort problemen en de kosten. Ik kocht Mac vanwege de video montage mogelijkheden.

Niet doen. Er zijn tegenwoordig nog maar heeeeeel weinig sites die slecht worden weergegeven onder een andere browser dan Internet Explorer (en meestal wil je die dan niet eens bezoeken  ;)). Sinds Firefox zo aan populariteit heeft gewonnen wordt er steeds minder slordig omgegaan met programmeerwerk door webdesigners, zodat met alle browsers rekening wordt gehouden en niet alleen met Internet Explorer.

Offline Jolene

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ER oud-deelneemster
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.Net
« Reactie #15 Gepost op: 3-09-2008, 13:20:45 »
Jolene, ik hoorde dat Google sinds gisteren ook een internetbrowser heeft, die je kunt downloaden. Misschien valt die nog te proberen?

dank voor de suggestie; ik zal het onthouden!
zwartenwitisgrijs

Offline Jolene

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ER oud-deelneemster
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.Net
« Reactie #16 Gepost op: 3-09-2008, 13:32:54 »
Zoals ik al zei, inloggen scheelt een stuk voordat je die knoppen zoekt (of denk ik te simplistisch en is het echt een technisch probleem?). De site werkt echt prima op een Mac (OS X) met Safari en Firefox.


Ja, het lijkt er nu op dat het met Safari allemaal wel werkt. Misschien was dat inloggen een probleem? Al dacht ik toch eerder ook wel ingelogd te hebben.

Met het inloggen is er in Firefox het probleem dat ik na ingelogd te zijn niet bij mijn profiel kan komen. Ik krijg dan de melding dat het profiel van degene die ik zoek niet bestaat en dan staat er links dat ik niet ingelogd ben... als ik dan weer een pagina terug ga blijk ik wel ingelogd. Het blijkt nu dat als ik dan NOG maar een keer inlog op die pagina waar staat dat degene die ik zoek niet bestaat, dat het profiel dan alsnog wel verschijnt...

« Laatst bewerkt op: 3-09-2008, 13:35:13 door Jolene »
zwartenwitisgrijs

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.Net
« Reactie #17 Gepost op: 3-09-2008, 13:37:51 »
Dat laatste komt niet door Firefox, dat heb ik namelijk ook met Internet Explorer.

Ik denk dat dat hiermee te maken heeft:

Dat is geen bug hoor. Elk forum met een complete site, is feitelijk een aparte site en voor elke site moet je je afzonderlijk inloggen. ::jaja::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.Net
« Reactie #18 Gepost op: 3-09-2008, 13:59:37 »
Dat klopt KD.

Je hebt je ingelogd voor ExpeditieRobinson.net. Dat is een onderdeel van Realitynet.org. Profielen e.d. vallen onder Realitynet, waarvoor je dus nogmaals moet inloggen. Als je vervolgens nog een kijkje neemt bij WieIsDeMol.com of PekingExpress.org moet je voor die sites/fora weer inloggen.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.Net
« Reactie #19 Gepost op: 29-09-2008, 21:25:19 »
Wat is de soundtrack bij het intro van ER?
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)