Auteur Topic: [Kandidaat BE] Kyra  (gelezen 45064 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
[Kandidaat BE] Kyra
« Gepost op: 28-08-2008, 12:43:21 »
In dit topic alles over Kyra!

« Laatst bewerkt op: 28-08-2008, 22:22:46 door Megan, Reden: foto toegevoegd »
Keep calm and eat chocolates!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Kyra
« Reactie #1 Gepost op: 28-08-2008, 20:43:55 »
Zou zij op het laatste moment toegevoegd zijn aan het deelnemersveld? De anderen hebben een lange biografie en zij moet het doen met twee regeltjes.
Nog even niks.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Kyra
« Reactie #2 Gepost op: 29-08-2008, 09:31:25 »
Zou zij op het laatste moment toegevoegd zijn aan het deelnemersveld? De anderen hebben een lange biografie en zij moet het doen met twee regeltjes.

Heel opvallend idd  ::jaja::


Maar ik weet genoeg, zij rijdt motor  :D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Kyra
« Reactie #3 Gepost op: 30-08-2008, 17:47:42 »
De biografie van Kyra is inmiddels aangepast.

Kyra is 25 jaar en woont in Antwerpen, ze heeft Lichamelijke Opvoeding gestudeerden is nu ook docent Lichamelijke Opvoeding. Haar grote passie is uiteraard sport.

De Robinson vragenlijst

Ik blink uit in: de meeste sporten
Ik bak echt helemaal niets van: zingen
Wat ik zeker nog zou willen meemaken is: een tweede keer deelnemen met expeditie robinson.
Wat ik nooit meer wil meemaken is: /
Ik ben een ochtend/nachtmens: ochtendmens.
Als ik enkele weken vrijaf heb dan vind je mij: in het zuiden van frankrijk aan het camperen.
Als ik de lotto zou winnen dan zou ik …: eerst en vooral een huis kopen en erna veel gaan reizen.
Mijn levensmotto is …pluk de dag (cliché).
Mezelf in 3 woorden: sportief,vrolijk en familliemens.

Kyra doet mee aan de expeditie om ze het graag een keer wilde meemaken. Ze heeft zich helemaal niet voorbereid op de Expeditie en ze wil graag levenservaring opdoen op het eiland.

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: [Kandidaat BE] Kyra
« Reactie #4 Gepost op: 10-09-2008, 21:40:47 »
ik heb haar wel op het event gezien 7 sep.
lijkt me geweldige kandidaat, nu nog eens in beeld komen..
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline mintje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Kyra
« Reactie #5 Gepost op: 17-09-2008, 17:54:33 »
Gij zijt mijne favoriet!

 ::hug::

Ocampa

  • Gast
Re: [Kandidaat BE] Kyra
« Reactie #6 Gepost op: 21-09-2008, 22:03:46 »
Net als Sarah van dat andere eiland ook al zo'm meiske dat we nog nauwelijks aan het woord hebben gezien. Nog een grote onbekende. Raar.  ::)

Offline ItsAnne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Kyra
« Reactie #7 Gepost op: 22-09-2008, 10:10:42 »
Lijkt me een beetje een meelopertje.......jammer  :(

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Kyra
« Reactie #8 Gepost op: 22-09-2008, 12:47:09 »
Lijkt me een beetje een meelopertje.......jammer  :(

Toch werd zij bijna verkozen tot meest waardevolle vrouw in het kamp. Ook in het spel vertoonde zij een erg goeie inzet. Ik denk dat we gewoon veel te weinig van haar gezien hebben, tot nu toe.
Keep calm and eat chocolates!

Offline ItsAnne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Kyra
« Reactie #9 Gepost op: 22-09-2008, 16:18:29 »
Toch werd zij bijna verkozen tot meest waardevolle vrouw in het kamp. Ook in het spel vertoonde zij een erg goeie inzet. Ik denk dat we gewoon veel te weinig van haar gezien hebben, tot nu toe.

Ja klopt, heb je gelijk in!

Hoop dat we snel meer van haar gaan zien, op dit moment "irriteer" ik me lichtelijk aan haar meeloopgedrag....

Offline mintje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Kyra
« Reactie #10 Gepost op: 23-09-2008, 19:14:14 »
gewoon iemand die van haar ervaring op het eiland geniet! ze is denk ik gewoon helemaal niet bezig met het "spel" expeditie... Als dat meerloperij is... laat de meeloper dan maar winnen!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat BE] Kyra
« Reactie #11 Gepost op: 23-09-2008, 19:40:20 »
ze is denk ik gewoon helemaal niet bezig met het "spel" expeditie...

Als dat zo is, mag ze op de eerste boot naar huis! ::)
Kom op joh, hoe kun je nou zeggen dat ze niet met het spel bezig is... ;) Als je daar op zo'n eiland zit en er lopen cameramensen om je heen, dan kun je niet negeren dat je aan een spel meedoet.  ::) ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Kyra
« Reactie #12 Gepost op: 24-09-2008, 10:20:51 »
Wat doe je daar dan als je niet met het spel bezig bent? Proberen om een leuk kleurtje te krijgen?  ???
Nog even niks.

Offline mintje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Kyra
« Reactie #13 Gepost op: 24-09-2008, 12:57:11 »
ahzo... dus alle mensen die met zoiets meedoen... doen dat enkel om te winnen? Komaan... hoe kortzichtig ben je niet als je dat denkt! Natuurlijk zijn er mensen die over lijken gaan om te winnen, maar voor sommige gaat het ook over hoe je moet overleven, interactie met andere mensen, jezelf op een andere manier leren kennen.... In mijn ogen zijn sharon, Sarah en kyra zo... als ze het echt deden om te winnen zouden ze al meer in beeld gekomen zijn met opmerkingen over andere.
 Ma goed ieder zijn eigen mening!

 ::zwaai::

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Kyra
« Reactie #14 Gepost op: 24-09-2008, 15:24:01 »
Meegaan voor het avontuur is oké, maar vergeet dan niet dat het uiteindelijk om een spel gaat. Overleven met minimale middelen, interactie met mensen en alle mentale ontberingen zijn onderdelen van het spel. Ze dragen bij aan de moeilijkheidsgraad, het zijn de bouwstenen van het hele concept. Het doel van het concept is winnen, nu is het goed mogelijk dat sommigen daar niet zoveel belang aan hechten maar dat verandert helemaal niks aan de essentie. Als je geen zin hebt om het spel te spelen dan doe je er misschien beter aan om weg te blijven van Expeditie Robinson.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Kyra
« Reactie #15 Gepost op: 24-09-2008, 15:29:25 »
Helemaal met Goyathlay eens.

Als je voor de ervaringen gaat, en niet voor de winst, dan ben je dus net als Mano na 10 dagen ermee klaar, kun je naar huis, heb je geen motivatie meer om langer mee te doen.
Keep calm and eat chocolates!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat BE] Kyra
« Reactie #16 Gepost op: 24-09-2008, 18:29:37 »
Eens met Goyathlay.
Als je niet wilt winnen, heb je niks te zoeken in ER. Je kan allerlei andere doelen hebben, hartstikke mooi, en je hoeft ook echt niet 'over lijken te gaan', maar je gaat er ook niet heen met de insteek dat je een ander laat winnen. Dan kun je beter op vakantie gaan.

Overigens is er nog helemaal niet écht gezegd dat Kyra níet meedoet om te winnen, dat is alleen maar een aanname van mintje. Dus dit is geen kritiek op Kyra, want van haar heb ik nog weinig gezien, geen mening dus. ;) ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Kyra
« Reactie #17 Gepost op: 29-09-2008, 00:41:57 »
Even een foute opmerking tussendoor.

Ze is wel lekker.  ::)

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Kyra
« Reactie #18 Gepost op: 29-09-2008, 00:46:27 »
Wie is zij?  :-\\

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Kyra
« Reactie #19 Gepost op: 29-09-2008, 08:05:10 »
Wie is zij?  :-\\

dat kleine vrouwtje dat dat stuk hout op Geerts hoofd liet vallen  ;D
Keep calm and eat chocolates!