Auteur Topic: Aflevering 12  (gelezen 60952 keer)

Offline mozzer

  • Forumlid
Re: Aflevering 12
« Reactie #60 Gepost op: 17-11-2008, 00:11:38 »
Het is in ieder geval wel duidelijk wat de productie van Hans en Yin vind. Zelden heeft een vn de presentatoren zich zo direct uitgelaten over de kandidaten als ER tijdens de eilandraad van deze aflevering. En het feit dat ze er niet meer gestemd kon worden was natuurlijk ook al een duidelijk teken.

dat dacht ik nou ook....

maar wel terecht... ik heb zelden een grotere zelfingenomen flapdrol van boven de veertig die het kleuterstadium wat betreft groepsprocessen nog niet voorbij is meegemaakt als hij

Offline poser

  • Forumlid
Re: Aflevering 12
« Reactie #61 Gepost op: 17-11-2008, 00:13:31 »
Ik vind het ook maar vreemd. Eerst zeggen ze dat er 3 finalisten zijn, en dan op de eilandraad beginnen ze over 2 proeven die de eerste en de 2de finalist zullen bepalen. ???

En ik heb natuurlijk het liefst dat Hiu zou winnen, alhoewel dat ook alleen maar is omdat ze het tegen hans en yin opneemt.  Hans en Yin hebben het altijd vuil en arrogant gespeeld, Hiu misschien niet arrogant, maar ook vuil: zij zat ook in het complot van de 4 die samen zijn gaan eten. Op dat vlak had Hans wel gelijk op deze eilandraad: Yin en hij hebben zich nooit geschaamd voor hun complot (wat ze een reputatie van arrogant zijn heeft opgeleverd) terwijl Hiu er altijd mooi over zweeg, er zich uit probeerde te praten en zich ondertussen ook heel vriendelijk en schijnheilig tegenover de rest heeft gedragen.  Dus op dat vlak heb ik een dubbel gevoel bij Hiu, maar alles is beter dan Hans en Yin natuurlijk.  Gewoon al het feit dat ze zichzelf waardige robinsons durven noemen. Gedurende heel de expeditie hebben ze nooit voor hun plaats moeten vechten, de eilandraden waren nooit een zorg voor hen, gewoon omdat ze het ganse spel gecompromitteerd hadden.

Ik had liefst mensen als Kira, Sarah en Prince in de finale gezien, maar ja, het is nu niet zo :P. Dat het team achter expeditie robinson er volgend jaar maar rekening mee houdt om geen mensen als Hans en Yin te selecteren, die verzieken het programma gewoon.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Aflevering 12
« Reactie #62 Gepost op: 17-11-2008, 01:24:46 »
het programma verzieken? vind ik niet hoor. deze e.r. begon eigenlijk heel saai, maar door de uitgesproken karakters en het uitgestippelde plan van hans en yin werd het juist interessant om te kijken.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12
« Reactie #63 Gepost op: 17-11-2008, 01:32:04 »
het programma verzieken? vind ik niet hoor. deze e.r. begon eigenlijk heel saai, maar door de uitgesproken karakters en het uitgestippelde plan van hans en yin werd het juist interessant om te kijken.

Dan gaan we weer naar de hamvraag wat het eigenlijke doel van Reality TV is  ???

Entertainment?  Socio-psychologisch experiment? Zwart/wit ombuigen naar een hele ruime zone van grijs? ...

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Aflevering 12
« Reactie #64 Gepost op: 17-11-2008, 01:42:23 »
helemaal niet daar gaan we weer. ik stel geen (ham)vraag.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Gooly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12
« Reactie #65 Gepost op: 17-11-2008, 05:31:07 »
...
Verder vind ik het onbegrijpelijk dat de kandidaten (en de kijkers in dit geval) eerst blij worden gemaakt met een dooie mus ("jullie zitten alledrie in de finale, en je kunt nu een extra stem winnen") om vervolgens weer met beide beentjes op de grond gezet te worden ("om de finale te halen moet je wel eerst even een van de volgende proeven winnen").
...
Ah, ik was dus niet de enige die verbaasd mompelde: "Huh? Ze zaten toch al in de finale?"

Offline TessaLondon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #66 Gepost op: 17-11-2008, 08:29:34 »
Ik vond het een vreselijk saaie aflevering. En ik word ook spuugziek van die kwal Hans en haai Yin, bleh, om te spugen! Ik heb zelden 2 mensen meegemaakt die zo ontzettend blij met zichzelf zijn en alles op alles zetten om maar te winnen, je vraagt je af op wat voor manier. Ik blijf hopen dat Hiu in de finale komt en als er dan een eilandraad is waar de weggestemde leden hun stem kunnen uitbrengen op hun favoriet, dan kan het goed zijn dat Hiu wint ::bravo::.

Ik weet nog niet zeker dat Hans de balkproef niet wint, ze kunnen ook gewoon hem laten zien vallen als hij als enige overgebleven op die balk heeft gestaan en toch de winnaar is, je weet het bij ER nooit!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 12
« Reactie #67 Gepost op: 17-11-2008, 10:44:37 »
het programma verzieken? vind ik niet hoor. deze e.r. begon eigenlijk heel saai, maar door de uitgesproken karakters en het uitgestippelde plan van hans en yin werd het juist interessant om te kijken.

Ja, daar ben ik het wel mee eens. :)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #68 Gepost op: 17-11-2008, 11:25:11 »

Ik weet nog niet zeker dat Hans de balkproef niet wint, ze kunnen ook gewoon hem laten zien vallen als hij als enige overgebleven op die balk heeft gestaan en toch de winnaar is, je weet het bij ER nooit!

Als je goed luistert naar het filmpje hoor je Hans  een 3 letter scheldwoord  roepen ::vergroot:: , dat zeg je niet als je er als laatste afvalt lijkt me .
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 12
« Reactie #69 Gepost op: 17-11-2008, 12:11:22 »
Als je goed luistert naar het filmpje hoor je Hans  een 3 letter scheldwoord  roepen ::vergroot:: , dat zeg je niet als je er als laatste afvalt lijkt me .
de manier waarop ie in het water terechtkomt, was een duik. Als je valt, dan val je, en ga je niet zo'n duik maken. Kan ook zijn dat ie dacht: ''als ik dan toch het water in ga, dan maar heel bewust''. Aan de andere kant: het lijkt me sterk dat ie op dat moment heeft geweten dat juist DAT shot zou worden gebruikt voor de vooruitblik naar de volgende aflevering.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 12
« Reactie #70 Gepost op: 17-11-2008, 12:13:01 »
Die scene daar doe ik niks mee. Het is al eerder geweest deze serie dat we door een vooruitblik doelbewust op het verkeerde been werden gezet.

Offline BalkanPower

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12
« Reactie #71 Gepost op: 17-11-2008, 12:25:52 »
de manier waarop ie in het water terechtkomt, was een duik. Als je valt, dan val je, en ga je niet zo'n duik maken. Kan ook zijn dat ie dacht: ''als ik dan toch het water in ga, dan maar heel bewust''. Aan de andere kant: het lijkt me sterk dat ie op dat moment heeft geweten dat juist DAT shot zou worden gebruikt voor de vooruitblik naar de volgende aflevering.

Niet echt helemaal 100%. Als je balanceert en te valt, dan is je eerste reactie om zo "goed" mogelijk te vallen. Laten we het zo zeggen: Als ik zou vallen, dan zou ik ook een duik nemen, als ik 100% zeker wist dat ik mijn evenwicht niet zou kunnen houden.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 12
« Reactie #72 Gepost op: 17-11-2008, 12:36:36 »
maar dat laatste zeg ik toch ook? Ik neem een duik waar, en niet zomaar een val, zonder enige weerstand. Hij gaat heel bewust het water in. Wat ik aangaf, is dat ie daar de wil nog heeft om dit zo te doen. Anders gezegd, als je krachten het niet meer toelaten, plons je zo het water in.


De vraag is: wat kunnen we ermee. Wie heeft in dat shot duidelijk gehoord dat Hans het eerder aangehaalde ''drieletterige schuttingwoord'' uitriep? Heb er niet echt op gelet, eerlijkgezegd.

Offline MaRLieS1976

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • MoLJaGeR
Re: Aflevering 12
« Reactie #73 Gepost op: 17-11-2008, 12:37:07 »
Als je goed luistert naar het filmpje hoor je Hans  een 3 letter scheldwoord  roepen ::vergroot:: , dat zeg je niet als je er als laatste afvalt lijkt me .

Ik heb ff online t stukje teruggekeken op rtlgemist, maar ik hoor alleen maar muziek als ie t water in gaat en geen scheldwoord
WSDM (wie stuurde die mol?)

Offline BalkanPower

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12
« Reactie #74 Gepost op: 17-11-2008, 12:39:54 »
maar dat laatste zeg ik toch ook? Ik neem een duik waar, en niet zomaar een val, zonder enige weerstand. Hij gaat heel bewust het water in. Wat ik aangaf, is dat ie daar de wil nog heeft om dit zo te doen. Anders gezegd, als je krachten het niet meer toelaten, plons je zo het water in.


De vraag is: wat kunnen we ermee. Wie heeft in dat shot duidelijk gehoord dat Hans het eerder aangehaalde ''drieletterige schuttingwoord'' uitriep? Heb er niet echt op gelet, eerlijkgezegd.

ja sorry, net iets te snel gelezen...ik dacht dat je zei dat ie bewust viel omdat ie gewonnen had....in die context:)

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #75 Gepost op: 17-11-2008, 12:43:11 »
Ik heb ff online t stukje teruggekeken op rtlgemist, maar ik hoor alleen maar muziek als ie t water in gaat en geen scheldwoord

Ik hoor hem wel degelijk K*t zeggen,misschien ff geluid goed hard zetten.
http://www.rtl.nl/components/reality/expeditierobinson/miMedia/2008/week46/zo20.193543.public.Expeditie_Robinson_s2_a12.xml
Bij 49 min ff de stereo op tien ::ok::
« Laatst bewerkt op: 17-11-2008, 12:46:59 door m@ri@nne »
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 12
« Reactie #76 Gepost op: 17-11-2008, 12:45:42 »
Ik hoor hem wel degelijk K*t zeggen,misschien ff geluid goed hard zetten.

Hij zegt inderdaad kut, maar dat kan er ook later onder gemonteerd zijn. Zoals ik zojuist al zei:

Die scene daar doe ik niks mee. Het is al eerder geweest deze serie dat we door een vooruitblik doelbewust op het verkeerde been werden gezet.

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #77 Gepost op: 17-11-2008, 12:53:15 »
Wel spannend he?  ::rofl::



Offline MaRLieS1976

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • MoLJaGeR
Re: Aflevering 12
« Reactie #78 Gepost op: 17-11-2008, 13:02:10 »
Ik hoor hem wel degelijk K*t zeggen,misschien ff geluid goed hard zetten.
http://www.rtl.nl/components/reality/expeditierobinson/miMedia/2008/week46/zo20.193543.public.Expeditie_Robinson_s2_a12.xml
Bij 49 min ff de stereo op tien ::ok::

k zal nog een keer luisteren
WSDM (wie stuurde die mol?)

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #79 Gepost op: 17-11-2008, 13:52:57 »
Hij roept inderdaad k*t, en een duik kan ik dat echt niet noemen.
Hans kennende wil hij zo goed mogelijk in beeld komen en dit was nou niet echt een prachtmoment.