Auteur Topic: Aflevering 12  (gelezen 60950 keer)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Aflevering 12
« Gepost op: 15-11-2008, 15:33:41 »
Slechts één Belgische, Yin, is nog in de running om Expeditie Robinson 2008 te winnen. De twee overige Nederlanders Hans en Hiu Kwan lusten elkaar rauw. De jonge Hiu is er vorige week voor de tweede keer op rij in geslaagd om de gewiekste zakenman Hans een strategische hak te zetten: eerst door de onverwachte eliminatie van Geert en vervolgens door het winnen van immuniteit met de eetproef waardoor er niet op haar gestemd kon worden en Sharon het eiland vorige week moest verlaten.

Terwijl Sharon op het toeristische productie-eiland met open armen ontvangen wordt door de andere afvallers, breekt op Lima het moment aan van een nieuwe proef. Inzet is een duikinitiatie op Tioman, één van de prachtigste duiklocaties ter wereld. Maar kort nadien barst de bom : Hans en Yin beseffen dat Hiu hen tegen elkaar probeert op te zetten.
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline josje107

  • Winnaar pool Expeditie Robinson 2010
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #1 Gepost op: 15-11-2008, 17:29:13 »
Dit staat er op de 2be site:

Finale op 1 december 2008!
Nadat, in overleg met de familie van de onlangs overleden Ernst-Paul Hasselbach, besloten werd om de uitzendingen van ‘Expeditie Robinson 2008’ zowel in Nederland als in België verder te zetten, nadert dit realityprogramma nu zijn ontknoping. Op maandag 1 december 2008 zal bekend worden wie zich Robinson 2008 mag noemen.

De lege plek naast presentatrice Evi Hanssen kan niet ingevuld worden, maar de finale zal wel verlopen zoals oorspronkelijk samen met Ernst-Paul is bepaald. Bovendien wordt in deze laatste uitzending stilgestaan bij zijn overlijden met een terugblik op 10 jaar Ernst-Paul Hasselbach in 'Expeditie Robinson': een hommage.

Bij aanvang van de finale zijn er nog drie kandidaten over. Zij krijgen van Evi het resultaat van de laatste eilandraad in Maleisië te horen. Een zeer bijzonder publiek, bestaande uit 100 oud-kandidaten uit het afgelopen decennium 'Expeditie Robinson', vormt de jury die uiteindelijk via een stemming bepaalt wie van de twee finalisten zich de winnaar van 'Expeditie Robinson 2008' mag noemen.

Dus we krijgen toch een studio finale!! ::ohno::
Hopelijk geen SMS acties alleen de 100 die mogen stemmen.
smile

Offline xj900s

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #2 Gepost op: 16-11-2008, 08:09:48 »
Wel leuk om 100 oud-kandidaten van de afgelopen 10 jaar terug te zien.
Alleen al daarom ga ik zeker kijken.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Aflevering 12
« Reactie #3 Gepost op: 16-11-2008, 10:03:11 »
Ook heel leuk...Ik hoop dat Frank,Mick,Klaar,Richard om er maar een paar te noemen zeker aanwezig zijn...

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12
« Reactie #4 Gepost op: 16-11-2008, 10:51:59 »
Richard  ::ok:: Dat waren nog eens tijden  ;D

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 12
« Reactie #5 Gepost op: 16-11-2008, 12:32:34 »
Maar goed, dat is de finale ::) en dit is het aflevering 12-topic ;) dus laten we het nu nog niet over de finale hebben of anders in het juiste topic :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12
« Reactie #6 Gepost op: 16-11-2008, 13:09:52 »
Je hebt gelijk, ik liet me even gaan  ::zwaai::

Het is wel leuk om dan die 100 weer te zien, maar ik vind het maar niks dat zij mogen kiezen. Zij weten ook niks meer dan wat ze gezien hebben op tv. Maar smsen/bellen is natuurlijk ook niks  ::niet-ok::

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12
« Reactie #7 Gepost op: 16-11-2008, 13:46:10 »
Slechts één Belgische, Yin, is nog in de running om ‘Expeditie Robinson’ 2008 te winnen. De twee overige Nederlanders Hans en Hiu Kwan lusten elkaar rauw. De jonge Hiu is er vorige week voor de tweede keer op rij in geslaagd om de gewiekste zakenman Hans een strategische hak te zetten: eerst door de onverwachte eliminatie van Geert en vervolgens door het winnen van immuniteit met de eetproef waardoor er niet op haar gestemd kon worden en Sharon het eiland vorige week moest verlaten.

Terwijl Sharon op het toeristische productie-eiland met open armen ontvangen wordt door de andere afvallers, breekt op Lima het moment aan van een nieuwe proef. Inzet is een duikinitiatie op Tioman, één van de prachtigste duiklocaties ter wereld. Maar kort nadien barst de bom : Hans en Yin beseffen dat Hiu hen tegen elkaar probeert op te zetten.

In deze aflevering valt geen Robinson. Er wordt wel gestreden om een positieve stem voor de finale eilandraad én Hans onthult eindelijk dat hij de vinder is van het verborgen immuniteitsamulet.

Bron: http://www.2be.be/expeditierobinson2008/items/item_95.html

Met dank aan Millesime
« Laatst bewerkt op: 16-11-2008, 13:54:06 door Mus20 »

Offline Li0nHeart

  • Forumlid
Re: Aflevering 12
« Reactie #8 Gepost op: 16-11-2008, 16:49:30 »
Als er alleen een positieve stem gewonnen kan worden, en geen immuniteit deze aflevering, zou dan volgende keer dan wel zo zijn? Waarschijnlijk wel toch.

Dus 3 mensen, en 2x immuniteit. En als Hans wint kan hij z'n munt weggeven aan Yin.

Dus de finale staat toch eigenlijk al vast?

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 12
« Reactie #9 Gepost op: 16-11-2008, 16:55:01 »
Je hebt gelijk, ik liet me even gaan  ::zwaai::

Het is wel leuk om dan die 100 weer te zien, maar ik vind het maar niks dat zij mogen kiezen. Zij weten ook niks meer dan wat ze gezien hebben op tv. Maar smsen/bellen is natuurlijk ook niks  ::niet-ok::

 ::rofl:: en gewoon ook doorgaan he?! ;) :P

ontopic: schijnt dat HiuKwan het nogal moeilijk krijgt vanavond, misschien wel een reden om weer eens te gaan kijken hoe ze zich hier dapper doorheen slaat ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 12
« Reactie #10 Gepost op: 16-11-2008, 16:59:15 »
Was het laten zien, in dat ene shot dat Hiu hier plaatste, dan inderdaad een vergissing?  Ik bedoel, had men dat voor de aflevering van vanavond dan al prijs mogen geven?

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 12
« Reactie #11 Gepost op: 16-11-2008, 17:03:20 »
Was het laten zien, in dat ene shot dat Hiu hier plaatste, dan inderdaad een vergissing?  Ik bedoel, had men dat voor de aflevering van vanavond dan al prijs mogen geven?

Waar heb je het over? ::oink::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 12
« Reactie #12 Gepost op: 16-11-2008, 17:16:01 »
hierover


Of is dat een teaser om de kijkers verderop nog aan zich te binden? Die blijven heus wel kijken,  hoor......


« Laatst bewerkt op: 16-11-2008, 17:18:09 door Bodejos »

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #13 Gepost op: 16-11-2008, 18:30:18 »
Zo te zien heeft Hiukwan de kleinste voetjes. Ik hoop dat dat haar de immuniteit geeft.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 12
« Reactie #14 Gepost op: 16-11-2008, 18:31:34 »
Zo te zien heeft Hiukwan de kleinste voetjes. Ik hoop dat dat haar de immuniteit geeft.
zou die balk wel overal even breed zijn? ::trots::

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #15 Gepost op: 16-11-2008, 18:50:14 »
zou die balk wel overal even breed zijn? ::trots::

Ik hoop t niet ::hypocriet::

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 12
« Reactie #16 Gepost op: 16-11-2008, 18:56:30 »
Ik hoop t niet ::hypocriet::
ik heb een vermoeden dat jij hoopt dat het voorste stuk smaller is dan de rest.


Even het voorstukje nog eens bekeken. Ik denk overigens dat degene die achteraan staat, een licht voordeel heeft ten opzichte van de twee voor zich. Kan iemand zich herinneren, waar degene stond, die in vorige edities het eerste in het water viel? Mijn theorie is dat degene die achteraan staat, vrij zeker is van het halen van de finale.

En dan: kan het zijn dat de zender zich vergist heeft in de datum, en dat dus de balkproef WEL vanavond aan bod komt?

« Laatst bewerkt op: 16-11-2008, 19:01:31 door Bodejos »

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #17 Gepost op: 16-11-2008, 19:03:50 »
ik heb een vermoeden dat jij hoopt dat het voorste stuk smaller is dan de rest.


Even het voorstukje nog eens bekeken. Ik denk overigens dat degene die achteraan staat, een licht voordeel heeft ten opzichte van de twee voor zich. Kan iemand zich herinneren, waar degene stond, die in vorige edities het eerste in het water viel? Mijn theorie is dat degene die achteraan staat, vrij zeker is van het halen van de finale.

En dan: kan het zijn dat de zender zich vergist heeft in de datum, en dat dus de balkproef WEL vanavond aan bod komt?


Wat raar Jos de helft van je tekst staat niet op t forum maar wel in de quote.ow nu wel
Ik hoop dat de linker kant t breedste is

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 12
« Reactie #18 Gepost op: 16-11-2008, 19:11:03 »
dacht even dat ze NAAST elkaar moesten staan, maar heb het stukje een paar keer bekeken, maar dat is niet zo, alleen bij het op de balk klimmen.  Naast elkaar zou ik overigens eerlijker vinden, in het kader van gelijke kansen.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #19 Gepost op: 16-11-2008, 20:19:02 »
dacht even dat ze NAAST elkaar moesten staan, maar heb het stukje een paar keer bekeken, maar dat is niet zo, alleen bij het op de balk klimmen.  Naast elkaar zou ik overigens eerlijker vinden, in het kader van gelijke kansen.
In deze expeditie gaat t vanaf bijna t begin niet meer om gelijke kansen dus op die balk hoef dat ook niet ::hypocriet::