Poll

Wil jij dat er nog reeksen van ER komen?

Ja,
Neen
Misschien
Geen mening

Auteur Topic: De toekomst van Expeditie Robinson?  (gelezen 33742 keer)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: De toekomst van Expeditie Robinson?
« Reactie #60 Gepost op: 28-11-2008, 12:53:16 »
Op zich geldt dat natuurlijk ook wel voor Evi.  ;D ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De toekomst van Expeditie Robinson?
« Reactie #61 Gepost op: 28-11-2008, 12:54:20 »
Moet er meer zijn dan?  ::)

Ik ben het volledig met je eens, Swifty, meer is niet nodig... gewoon een mooie vrouw in een mini-bikini zonder inhoud op dat eiland, eventueel met een bordje waarop staat dat de proef begint...  ;D
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De toekomst van Expeditie Robinson?
« Reactie #62 Gepost op: 28-11-2008, 12:54:29 »
Moet er meer zijn dan?  ::)

Ik vind charisma ook wel belangrijk ,en dat vind IK niet bij Chris
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De toekomst van Expeditie Robinson?
« Reactie #63 Gepost op: 28-11-2008, 13:30:06 »
Vind persoonlijk Matthias Scholten ook wel wat hebben, maar die schijnt nu direkteur van RTL te zijn , en zit vast niet te springen om ER te gaan presenteren :(
Maar ff een fotootje van hem erbij gedaan[ speciaal ook voor de dames ;)]
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De toekomst van Expeditie Robinson?
« Reactie #64 Gepost op: 28-11-2008, 13:46:23 »
gewoon een mooie vrouw in een mini-bikini zonder inhoud op dat eiland,

Een minibikini zonder inhoud? Doe dan niks aan ::rofl::

 ;)
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: De toekomst van Expeditie Robinson?
« Reactie #65 Gepost op: 28-11-2008, 13:48:27 »
Van de RTL-coryfeeën is eigenlijk alleen Albert Verlinde geschikt. Hij is immers expert in roddel en achter klap  ;)

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De toekomst van Expeditie Robinson?
« Reactie #66 Gepost op: 28-11-2008, 13:56:21 »
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De toekomst van Expeditie Robinson?
« Reactie #67 Gepost op: 28-11-2008, 14:07:26 »
Hoop wel dat er meer combinatieproeven zijn dan. 

Waar ik een hekel zou aan hebben is zoals bij Survivor dat de presentatie tijdens de proeven ligt te melken over de stand van zaken, dat is gewoon irritant. >:(

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De toekomst van Expeditie Robinson?
« Reactie #68 Gepost op: 28-11-2008, 14:09:48 »
Van de RTL-coryfeeën is eigenlijk alleen Albert Verlinde geschikt. Hij is immers expert in roddel en achter klap  ;)

Hahaha, ik zie hem al staan in een roze zwembroek...Misschien is het iets voor Peter R de Vries: die ontrafelt alle complotten al voordat ze zijn afgesproken 8)
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De toekomst van Expeditie Robinson?
« Reactie #69 Gepost op: 28-11-2008, 14:13:54 »
Misschien is het iets voor Peter R de Vries: die ontrafelt alle complotten al voordat ze zijn afgesproken 8)


Peter R: "Hans, weet jij waar Hiukwan is gebleven na de finale-proef?"
« Laatst bewerkt op: 28-11-2008, 14:33:44 door Dwaastoo »
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De toekomst van Expeditie Robinson?
« Reactie #70 Gepost op: 28-11-2008, 14:42:37 »

Peter R: "Hans, weet jij waar Hiukwan is gebleven na de finale-proef?"


 ::rofl::

En swa...de zee is diep man!!
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De toekomst van Expeditie Robinson?
« Reactie #71 Gepost op: 28-11-2008, 15:01:47 »
Van de RTL-coryfeeën is eigenlijk alleen Albert Verlinde geschikt. Hij is immers expert in roddel en achter klap  ;)

Haha ..die gilt al moord en brand als z'n dikke teen nat word.
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De toekomst van Expeditie Robinson?
« Reactie #72 Gepost op: 28-11-2008, 15:23:42 »
Misschien nog een klein puntje.

Op het Robinson-Event zijn er toch 2 wildcard gewonnen voor de selecties van ER 2009.  Ik veronderstel dat ze deze mensen en de opkomst toch niet kunnen negeren.  ;)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De toekomst van Expeditie Robinson?
« Reactie #73 Gepost op: 28-11-2008, 15:28:57 »
Misschien nog een klein puntje.

Op het Robinson-Event zijn er toch 2 wildcard gewonnen voor de selecties van ER 2009.  Ik veronderstel dat ze deze mensen en de opkomst toch niet kunnen negeren.  ;)
Ja, broer van mooneyeslinda was daar 1 van. Maar ging dat over de HUIDIGE serie of over een volgende serie? Ik weet namelijk ook niet meer wanneer die selecties zijn geweest.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De toekomst van Expeditie Robinson?
« Reactie #74 Gepost op: 28-11-2008, 15:33:47 »
Ja, broer van mooneyeslinda was daar 1 van. Maar ging dat over de HUIDIGE serie of over een volgende serie? Ik weet namelijk ook niet meer wanneer die selecties zijn geweest.

Het event was in het eerste weekend van september dus zal het waarschijnlijk voor de volgende reeks zijn   aangezien de selecties dit jaar in maart-april waren.;)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De toekomst van Expeditie Robinson?
« Reactie #75 Gepost op: 28-11-2008, 15:35:16 »
Ik dacht al, dat kan toch nog niet zo alng geleden zijn dat mooneyeslinda het daarover had?

Duidelijk punt.

Offline mic1

  • Forumlid
Re: De toekomst van Expeditie Robinson?
« Reactie #76 Gepost op: 28-11-2008, 18:40:24 »
Ok, als ik alle reacties correct inventariseer (en dat doe ik vast niet), dan zou de ideale vervanger voor Ernst-Paul ene Matthias Scholten zijn (geen idee wie dat is, maar eh ok) in een roze bikini, met peper en zout 'kleurig' haar en de snor van Peter R. de Vries zijn......

Op persoonlijke titel : Ernst-Paul is m.i. onvervangbaar zijnde het gezicht van ER in zijn rol als presentator, ik denk hierbij aan zijn 'gereserveerdheid' (in positive zin), zijn uitstraling van rust, aparte doch karakteristieke stemgeluid, minzame manier van interviewen enz., zo iemand laat zich niet makkelijk vervangen, om over zijn inbreng achter de schermen nog maar te zwijgen.

Bovenstaande overziend mag ER in de huidige opzet van mij dan ook stoppen, wellicht is het een idee voor RTL enkele of alle seizoenen van Survivor uit te zenden en dan op een later tijdstip ER te hervatten binnen een ander kader (?).
« Laatst bewerkt op: 28-11-2008, 22:44:21 door mic1 »

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: De toekomst van Expeditie Robinson?
« Reactie #77 Gepost op: 29-11-2008, 06:06:07 »
Goede morgen beste ER fans

Deze morgen staat er in de Telegraaf een bijna paginagroot artikel met een intervieuw van Evi en Yin. Evi verteld hierin o.a. dat er na de finale verder gekeken gaat worden of ER vervolgd wordt of stopt. Op dit moment is er (volgens Evi) nog niets concreet bekend. Wij zullen dus op dat punt met z'n allen nog fffffffffffff geduld moeten hebben.
Laten we hopen dat stoppen geen optie is.
Ik wens een ieder een gedenkwaardige finale morgen.

Greetz Frans (de moppersmurf)  ::rofl::
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De toekomst van Expeditie Robinson?
« Reactie #78 Gepost op: 29-11-2008, 09:36:24 »
Hallo Frans

Veel succes vandaag  ::ok::


Maar niets is dus nog zeker? Dat geeft mij weer hoop! De opzet van de finale deed me echt denken dat het de allerlaatste was...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De toekomst van Expeditie Robinson?
« Reactie #79 Gepost op: 29-11-2008, 10:36:55 »
« Laatst bewerkt op: 29-11-2008, 10:41:13 door Bodejos »