Auteur Topic: tandarts - topic  (gelezen 5649 keer)

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:tandarts - topic
« Reactie #20 Gepost op: 29-06-2003, 21:46:27 »
ik krijg morgen mijn slotjes beugel :'( :'( >:( >:(

"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 30-06-2003, 11:13:22 »
Veel succes dan vandaag!

Ik moet op 17 juli weer naar de tandarts... IK WIL NIET! :'(

maapie

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: 30-06-2003, 12:55:32 »
aaah niet huilen hoor allemaal

*troost elise_is_de_mol en Annuh*

zo, gaat het alweer?  :)

Ik moet 4 dec weer om half 4 :(

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 30-06-2003, 19:33:20 »

Is dat een grapje of noemen jullie verstandskiezen in belgie echt zo?

verstandskiezen, das pas een goeie  ;D ;D

« Laatst bewerkt op: 30-06-2003, 19:34:09 door Alive and Kicking »
banaan begint met een b, soms met een s

maapie

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: 30-06-2003, 19:34:45 »
wijsheidstanden vind ik toch echt vreemder          RAAR ;)

« Laatst bewerkt op: 30-06-2003, 19:35:22 door maapie »

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #25 Gepost op: 30-06-2003, 21:59:38 »
En dat te bedenken dat het helemaal niet verstands-kiezen zijn maar ver-stands-kiezen... ::)

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 9-09-2003, 12:10:50 »
Ik heb ook grote vrees voor de tandarts. Ik moet binnenkort weer en 't afgelopen jaar zijn m'n verstandskiezen doorgekomen (zal ik dan nu eindelijk verstand krijgen op m'n 21ste?  ;D ), dus ik ben erg bang dat die getrokken moeten worden. Nu heb ik van meerdere mensen in m'n omgeving gehoord dat 't trekken niet zo erg is, maar dat je daarna 'n week lang heel veel last hebt en niets anders kunt eten als vloeibaar voedsel.  :(  Daarom zie ik er ook echt tegenop om naar de tandarts te gaan. Ik heb trouwens geen last gehad van 't doorkomen van m'n verstandskiezen en hoop daarom dat ze mogen blijven zitten. Maar ik heb gehoord dat ze bijna in alle gevallen getrokken moeten worden.  :-\

Is 't bij jullie trouwens niet ook zo dat de tandarts bijna niks meer zelf doet? Bij ons komt hij effe naar je gebit kijken, zegt tegen de assistentes wat er moet gebeuren en gaat zelf door naar de volgende patient in 'n andere behandelkamer. De assistentes doen vervolgens alle behandelingen van tandplak verwijderen tot boren. Lekker snel verdient voor zo'n tandarts dan...hij kijkt nog geen minuut naar ieder gebit en vangt toch veel geld voor de behandelingen. Misschien heb ik toch de verkeerde studie gekozen en had ik gewoon tandheelkunde moeten gaan doen.  ;)

Offline pimwiz

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 9-09-2003, 12:16:17 »
Han, ik zou me nog niet bij voorbaat heel veel zorgen gaan maken hoor!  :)
Ik heb nu twee verstandskiezen laten trekken, en bij de ene had ik inderdaad veel last na afloop (koorts, pijn etc) en bij de andere kon ik gewoon de volgende dag weer aan het werk! Wel uitkijken met doperwtjes enzo eten, want er zit natuurlijk wel een gat in je kaak   ;)
Ik denk dat het vnl. afhangt van hoe je wortels staan, en van de behendigheid van je tandarts natuurlijk (ik denk toch niet dat 'ie dit aan een assistente overlaat?  :o

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 9-09-2003, 12:22:35 »
Han, ik zou me nog niet bij voorbaat heel veel zorgen gaan maken hoor!  :)

Bedankt voor de geruststelling en ik hoop dat 't bij mij dan ook zo zal meevallen als bij jou. Maar voor de zekerheid kan ik 't trekken van m'n verstandskiezen geloof ik toch maar beter plannen in 'n tijd waarin ik niet te veel belangrijke dingen voor school en dansen moet. D' r is namelijk dus wel 'n kans dat ik er 'n aantal dagen rot van aan ben.  :-[

Eerst maar 'ns afwachten wat de tandarts er van zegt als ik weer bij 'm langs ga...

Citaat
(ik denk toch niet dat 'ie dit aan een assistente overlaat?  :o

Dat hoop ik toch niet!  :o  Dan ren ik gelijk die stoel uit en dan maak ik wel 'n afspraak bij de kaakchirurg!  ;)

Offline Robin

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 9-09-2003, 12:35:14 »
En dat te bedenken dat het helemaal niet verstands-kiezen zijn maar ver-stands-kiezen... ::)

Als dat zo is (en het klinkt logisch), is wijsheidstanden wel heel erg raar ja, typisch Belgisch!  ;D

Mijn tandarts heeft trouwens een tv opgehangen boven de stoel. Daar mag je kiezen tussen meekijken in je eigen mond en TMF. Ik kies altijd TMF.
Heb trouwens nooit gaatjes en nooit een beugel gehad, al was ik wel jaloers op anderen met een beugel, leek me gaaf.  ;)

« Laatst bewerkt op: 9-09-2003, 12:41:24 door robin... »
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #30 Gepost op: 9-09-2003, 14:20:30 »
Ik moet morgen naar de tandarts.! 8)

Jeuj,,, vind 't wel grappig... (vroeger hak dr altijd heel veel zin in.. mn moeder helemaal niet.. moewhaha. :D )Tis normaal altijd onder schooltijd dus das wel mooi. En keb nog nooit gaatjes gehad.. alleen dat fluor is altijd zo ranzig. :-X Ik neem dan wel altijd pepermunt maar de eerste keer moest ik egt bijna overgeven... bahh. En verder ga ik meestal als eerste en ben binnen een minuutje (wel wat langer soms...) al weer klaar en soms zeurt ie nog ff over goed poetsen enzo. En dan heeft mn vader een gaatje ofzo en moet ie heel lang daar zo zitten. ;D Ahhh... Mja iig... is de tandarts btje dik geworden. zo'n vage man.. vroeger wastiej veel leuker...

Mja... als ik morgen gaatjes heb ofzo horen jullie 't wel. :P
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 9-09-2003, 14:25:55 »
succes/veel plezier bij de tandarts dan miesje  ;D
je hebt vast geen gaatjes... hoop ik voor je

ik ben pas nog geweest, en alles was goed
eik heb ik ook niet zon hekel aan de tandarts
we hebben ook nog een vrouwelijk, en das wel fijner op zich  :)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #32 Gepost op: 9-09-2003, 14:31:56 »
succes/veel plezier bij de tandarts dan miesje  ;D
je hebt vast geen gaatjes... hoop ik voor je
Haha. dankjuhh! ;)

Neeh... denkt 't ook niet dak gaatjes heb.. Wel tandsteen (oid) denk ik.. gaat ie met zo'n stofzuigertje dat weg doen.. Das grappig. ;D

Vrouwelijke tandarts? whaha.. bestaan diej? Lijkt me opzich ook wel beterr...
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 9-09-2003, 15:01:53 »
Ik heb ook een vrouwelijke, dus ze bestaan echt! :) :P
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #34 Gepost op: 9-09-2003, 15:16:53 »
ik dacht dat er gister een stuk kies weer afbrak...maar het was een stukkie dropmentos wat ik aan het eten was..  ;D

maapie

• Gast
« Reactie #35 Gepost op: 9-09-2003, 15:29:36 »
wij hebben een soort praktijk met twee tandartsen erin: 1 man en 1 vrouw, die vrouw is super aardig (die hebben m'n broers en zus  :-\) En ik moet nog steeds bij die vent  >:(

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
« Reactie #36 Gepost op: 9-09-2003, 18:55:24 »
Je kunt niet altijd geluk hebben.
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #37 Gepost op: 10-09-2003, 12:43:32 »
Kun je niet KIEZEN****, Maapie? je kunt toch tegenwoordig aangeven dat je een voorkeur hebt voor die vrouw?

****ongelukkige uitdrukking in het tandarts-topic

maapie

• Gast
« Reactie #38 Gepost op: 10-09-2003, 12:59:55 »
jawel dat kan wel jos, maar dan vinden m'n vader en moeder het zo zielig voor die vent  :-\ ::)

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #39 Gepost op: 10-09-2003, 18:15:29 »
waarom is het dan zielig voor die vent??!
denk eerder dat het zielig voor jou is
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!