Auteur Topic: tandarts - topic  (gelezen 5646 keer)

maapie

• Gast
tandarts - topic
« Gepost op: 26-06-2003, 15:08:22 »
De tandarts! Die enge man met de boor of die aardige vent die nooit iets vervelends doet? Ik moet vanmiddag naar de tandarts. Wanneer moeten jullie en wat vinden jullie ervan?
En heb je een beugel (gehad)?

« Laatst bewerkt op: 26-06-2003, 15:20:17 door maapie »

Offline Avron

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voor wie valt het doek?
Re:tandarts - topic
« Reactie #1 Gepost op: 26-06-2003, 15:26:17 »
Ik ben vorige week woensdag naar de tandarts geweest. Ik had gelukkig geen gaatjes maar wel ontstoken tandvlees maar dat heb ik altijd. Ik heb ook een beugel gehad, een blokjesbeugel.
anderhalf jaar heb ik deze gehad. Ik nu alleen nog maar een nachtbeugel en een draadje achter mijn tanden. Die moet ik nog wel een paar jaar houden.

Toch bedankt!

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #2 Gepost op: 26-06-2003, 15:59:26 »
ik heb een plaatje boven gehad voor een jaartje.

En ik heb een hekel aan de tandarts. Hij heeft namelijk een keer geboord: Nee het doet geen pijn. om vervolgens op m'n zenuw te gaan inboren en ik maar janken van de pijn!

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 26-06-2003, 16:04:20 »
ik heb niet zon hekel aan de tandarts
nooit gaatjes en het is een zij :)
heb wel 3,5 jaar lang allerlei soorten beugels gehad
-slotjes boven
-slotjes onder
-spin
-buitenboord
-buitenboord met kapje
-losse beugel

zielig he?  :(  :'(

« Laatst bewerkt op: 26-06-2003, 16:04:44 door Floortje »

maapie

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 26-06-2003, 16:20:27 »
aah arme floor

Ik ben net geweest en ik had geen gaatjes, ik moest wel beter poetsen en flossen zeidie.

(gelukkig) heb ik geen beugel gehad. Joepie!!

Volgende afspraak: 4 december om half 4 :(

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #5 Gepost op: 26-06-2003, 16:25:27 »
Alle feiten op een rijtje...

Ik haat onze tandarts. Ik vind het gewoon een enorme eikel. Zijn assistente (en vriendin/ vrouw) die is zo mogelijk nog veel erger. Het zijn gewoon van die hele erge mensen. Die assistent is zo'n barbie die helemaal strak staat en een kilo make-up op heeft en vreselijk uit haar bek mond stinkt.

Het bij de tandarts zijn over het algemeen vindt ik niet zo heel erg. Nou moet ik ook zeggen dat ik pas 1 gaatje heb gehad en dat ik toen bijna niets gevoeld heb dus...

Over beugels. Mijn orthodontist was ook al een eikel. Hij zeurde de hele tijd over dingen waar ik geen verstand van had of dingen die me helemaal niet interreseerde. Echt, dan ging hij het over golf of zo hebben (ik was toen 13 of 14 of zo) echt zo'n freak.

Mijn "beugelperiode" was nogal lang. Ongeveer 2 jaar met zo'n activator gelopen of zoiets met buitenboordding en daarna nog een jaar blokjes en plaatje. Nu heb ik alleen nog 2 draadjes achter mijn tanden en die blijven er altijd zitten.

Zo, dit was mijn "tandarts en orthodontistenverhaal".

Life's a riddle, keep answering the questions...

maapie

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 26-06-2003, 16:26:57 »
mijn tandarts stinkt naar koffie  :'( :-\

edit: weten jullie trouwens ook niet waar jullie moeten kijken als hij/zij in je mond zit? Als je omhoog kijkt kijk je recht in z'n/ haar gezicht en dat is raar, en ik wil ook niet naar de grote plaat van : TECHNIEK! DAT IS HET BETERE WERK! kijken op het plafond...

« Laatst bewerkt op: 26-06-2003, 16:28:11 door maapie »

Offline Marmer14

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 26-06-2003, 16:40:38 »
Ik moet ook binnenkort naar de tandarts en ik kan niet zeggen dat ik er nou zo'n fan van ben...
En ik heb geen beugel enzo, ook nooit gehad.

En tóch is Toine de mol!!!!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #8 Gepost op: 26-06-2003, 17:33:41 »
Hehe, ik moet over 'n paar maand ook alweer naar de tandarts...

't is wel een aardige vent, b-tje vaag ensjo maar voor 'n tandarts istie wel aardig... ;) Heb ook nog nooit gaatjes gehad, en ik heb nu al 2 jaar een beugel geloof ik. Alleen sinds een half jaar hoef ik hem alleen nog maar 's nachts in. :) Dus daar merkt niemand iets van, en die beugel heb k omdat ik een wat grote overbeet had. Gewoon zo'n beugel voor boven waar je alleen zo'n ijzeren draadje ziet met zo'n roze plaatje op je gehemelte... (ik weeniej hoe zo'n ding heet...) Verder, was de ortho ook wel aardig, t is een vrouw btw. En gewoon zakelijk persoontje. Dus geen traumatische ervaringen... ;)

« Laatst bewerkt op: 26-06-2003, 17:34:23 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #9 Gepost op: 26-06-2003, 18:36:51 »
ik moet heel veel naar de tandarts en ben inmiddels wel gewend geraakt...

en intikker jaaaa, wij hebben ook zo'n assistente met een veel te laag decolletee.... 1x heeft raoul in de tandarts geroepen: ik hoef geen verdoving hoor als je maar 1 knoopje dichtmaakt.. ;D dat werd 'm niet in dank afgenomen  >:(  :D

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #10 Gepost op: 26-06-2003, 18:38:26 »
Ik vind hem verschrikkelijk doordat ik toen ik klein was een ziekte aan mijn tanden heb gehad, en nu heb ik altijd gaatjes >:( >:( .

Ik HAD een beugel ben hem vandaag kwijt ;D ;D

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 26-06-2003, 18:51:20 »
wow, cool mark!
gefeliciteerd!  ;D

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #12 Gepost op: 26-06-2003, 18:59:45 »
Bedankt Floor ik ga zo maar ff naar het kasteel om het feestje te vieren

Offline ambijans

• Forumlid
  • ambijans prefers blondes! :)
« Reactie #13 Gepost op: 26-06-2003, 20:29:25 »
Ik heb geen angst van de tandarts want mijn broer IS tandarts... in Veldhoven (Eindhoven).  ;D

Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 26-06-2003, 22:05:38 »
gatver, de tandarts dacht ik vroeger altijd. Tot ik 23 jaar geleden bij mijn huidige tandarts kwam.

ik heb meer tijd in die stoel doorgebracht dan menig ander en er is meer versleuteld aan m'n gebit dan een normaal mens kan bedenken. Maar.. het ziet er dan ook pico bello uit en dat is heel wat waard!!!  ;D

er was eens......

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #15 Gepost op: 27-06-2003, 12:08:52 »
1x heeft raoul in de tandarts geroepen: ik hoef geen verdoving hoor als je maar 1 knoopje dichtmaakt.. ;D dat werd 'm niet in dank afgenomen  >:(  :D
Was zeker omdat jij erbij was, anders had hij vast gevraagd of er nog een knoopje open mocht ;)
ik bedoel, meestal hebben mannen daar niet zoveel problemen mee... (lage deco) ::)

« Laatst bewerkt op: 27-06-2003, 12:11:21 door Tijgertje »
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #16 Gepost op: 27-06-2003, 14:11:01 »
Was zeker omdat jij erbij was, anders had hij vast gevraagd of er nog een knoopje open mocht ;)
ik bedoel, meestal hebben mannen daar niet zoveel problemen mee... (lage deco) ::)

dan ken je onze tandartsassistente nog niet.....opgedroogd  ::)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #17 Gepost op: 27-06-2003, 14:12:16 »
dan ken je onze tandartsassistente nog niet.....opgedroogd  ::)
Ok, ja dan is het wat minder zeg maar ;)

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 27-06-2003, 19:53:59 »
ik zou kunnen een beugel dragen (mijn tanden staan niet perfect recht, bovenaan staat 1 tand een heel deel naar voren en vanonder 2 een heeel klein beetje achter elkaar) maar mijn (echt lieve) tandarts zei dat ze het niet nodig vond en aangezien mijn tandvlees al vol staat en mijn wijsheidstanden er nog aankomen, ging dat ook al voor problemen gezorgd hebben  ::)

banaan begint met een b, soms met een s

maapie

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: 29-06-2003, 20:38:16 »
wijsheidstanden

Is dat een grapje of noemen jullie verstandskiezen in belgie echt zo?