Auteur Topic: Wat wil je zien/niet zien in ER 2009?  (gelezen 27289 keer)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat wil je zien/niet zien in ER 2009?
« Reactie #20 Gepost op: 20-01-2009, 22:58:43 »
Mano? Wie is Mano?

..

Ik wil idd geen bekende nederlanders zien in ER. Ik wil wel leukere proeven zien. Ze mogen er best een paar stelen van Survivor denk ik  :P

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat wil je zien/niet zien in ER 2009?
« Reactie #21 Gepost op: 5-02-2009, 14:38:42 »

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat wil je zien/niet zien in ER 2009?
« Reactie #22 Gepost op: 5-02-2009, 19:07:31 »
Mano

Dat van mij was sarcastisch bedoeld  :P

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat wil je zien/niet zien in ER 2009?
« Reactie #23 Gepost op: 5-02-2009, 19:28:04 »
Dat van mij was sarcastisch bedoeld  :P

En dat van mij informatief ;)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat wil je zien/niet zien in ER 2009?
« Reactie #24 Gepost op: 5-02-2009, 20:16:55 »
En dat van mij informatief ;)

Jazeker, en dank daarvoor. Maar dat je maar ff weet dat ik heus wel weet wie Mano is  :P

Offline Li0nHeart

  • Forumlid
Re: Wat wil je zien/niet zien in ER 2009?
« Reactie #25 Gepost op: 9-02-2009, 17:19:58 »
Een oneven aantal juryleden zou wel handig zijn.

En inderdaad hier en daar wat lenen van Survivor mag ook, bv iets bedenken waardoor zo'n immuniteitsmunt ook echt gebruikt wordt.

Leukere proeven, maar goed, daar zal het budget wel om de hoek komen kijken.

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat wil je zien/niet zien in ER 2009?
« Reactie #26 Gepost op: 9-02-2009, 20:09:59 »
Ik heb van het weekend seizoen 6 zitten kijken, dat was het seizoen waarin Marnix uiteindelijk, terecht ook, heeft gewonnen. Vond het een leuk seizoen, met vele interessante persoonlijkheden ( Esther, Douwe, John en Carl).

Mocht er dit jaar ook weer een nieuw seizoen komen, dan zou ik daar graag eens weer kandidaten willen zien, die echt voor het spel gaan. Carl ging helemaal op in het spel, Prince had een uitgstippelde strategie en Hans, die was ook constant met het spel bezig, tactisch gezien heeft hij het goed gespeel. Niet dat ze allemaal symphathieke mensen ( Carl en Hans) in het spel waren, maar het zorgde er wel voor dat er wat spanning op het eiland zelf kwam en dus zodoende ook op de tv.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Wat wil je zien/niet zien in ER 2009?
« Reactie #27 Gepost op: 11-02-2009, 08:05:32 »
Wat ik in ieder geval niet terug wil zien is Yin met haar schijnheilige hoofd.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Wat wil je zien/niet zien in ER 2009?
« Reactie #28 Gepost op: 11-02-2009, 08:08:31 »
het moet me toch even echt van mn hart over iets:

iedereen heeft commentaar zo van: ja afgevallen kandidaten.. zo zonde.. niet geselecteerden hadden beter gepresteerd waarschijnlijk.

AUB hou daar mee op, want denk je nou echt dat kandidaten niet van te voren gescreend worden op zulke dingen? Ze willen toch echt geen afhakers, en die incalculeren ze omdat ze vantevoren nooit kunnen weten hoe iedereen reageert.

Praat met een beetje respect over de afvallers, ze hebben van te voren nooit gedacht dat ze zouden opgeven en vind het ook niet leuk als mensen zo over hen schrijven alsof ze nix voorstelden.. Wat voor excuus ze ook hebben, het is altijd terecht, nooit stom,flauw,laf or what so ever!


 ::zwaai::

Leuk verhaal, maar als ik een Hicham zag dan kan ik me toch echt niet aan de indruk onttrekken dat hij wel heel gemakkelijk op gaf. Ik kan me niet voorstellen dat hij zodanig oververmoeid was dat hij niet meer verder kon. Moch dat wel de reden zijn geweest dan moet hij zich zsm onder behandeling laten stellen van een arts, want een jonge vent die na een paar dagen er al zo fysiek aan onderdoor gaat daar is iets mee aan de hand.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat wil je zien/niet zien in ER 2009?
« Reactie #29 Gepost op: 11-02-2009, 15:23:45 »
De echte motivatie om het spel te verlaten (demotivatie dus  ;D ) zullen we nooit weten. (althans niet via het programma) 

Er zijn volgens mij veel mensen heel dit gebeuren serieus onderschatten. 
Probeer maar eens 2 weken een dieet(bestaande uit rijst en vis) van 300-400 caloriën per dag en ga dan eens met gewichten aan je armen en benen wat lopen...

Heb het al in een ander topic aangehaald iemand zonder vetreserves (mannen meer dan vrouwen) sneller kans hebben dat ze instorten door het gebrek aan koolhydraten in het beperkte dieet.  Het lichaam vreet zich letterlijk op beginnende met de vetreserves en vervolgens de spieren.

Mensen met vetreserves gaan het ook niet makkelijk hebben; de eerste 3-5 dagen kan je mentaal inzakken door dat hongergevoel, als je dan die klik in je hoofd niet kan maken...


« Laatst bewerkt op: 19-02-2009, 15:22:25 door reaver »

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat wil je zien/niet zien in ER 2009?
« Reactie #30 Gepost op: 11-02-2009, 16:28:49 »
Het beste wat je kunt doen is thuis eens 1 of 2 weken dagelijks met 1 halve maaltijd het stellen .
Je zal versteld staan hoe snel je zowel fysisch als psygisch achteruit gaat.
Die klik maken in je hoofd maken is idd  nog het belangrijkste, vergeet niet: het hoofd draagd de benen.
Je humeur, je mentaliteit, je inzichten, je plannen, je reacties, je gevoel voor humor, je mentale weerbaarheid, je hele persoontje veranderd, en het is nu precies dat wat moeilijk in te schatten is als je nog nooit die test gedaan hebt.
De meesten die zich opgeven hebben nog geen noemenswaardige problemen gehad met hun gezondheid en kunnen zich dit dus moeilijk
inbeelden.  Ik weet helaas wel wat het is, te moeten rondlopen op rubberen beentjes. Onderschat het niet.
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat wil je zien/niet zien in ER 2009?
« Reactie #31 Gepost op: 19-02-2009, 13:35:09 »
het moet me toch even echt van mn hart over iets:

iedereen heeft commentaar zo van: ja afgevallen kandidaten.. zo zonde.. niet geselecteerden hadden beter gepresteerd waarschijnlijk.

AUB hou daar mee op, want denk je nou echt dat kandidaten niet van te voren gescreend worden op zulke dingen? Ze willen toch echt geen afhakers, en die incalculeren ze omdat ze vantevoren nooit kunnen weten hoe iedereen reageert.

Praat met een beetje respect over de afvallers, ze hebben van te voren nooit gedacht dat ze zouden opgeven en vind het ook niet leuk als mensen zo over hen schrijven alsof ze nix voorstelden.. Wat voor excuus ze ook hebben, het is altijd terecht, nooit stom,flauw,laf or what so ever!


 ::zwaai::

Het siert je, maar ik doe het lekker toch, weet dat bijv.  films niet echt zijn en erger me toch altijd aan de slechte/domme etc personages. Het blijft reality(nou ja soort van)tv en reality tv is Emotie tv, en als ik kandidaten(welke dan ook) in het echt tegen zou komen, zou iedere kandidaat van de winnaar tot de eerste afvaller van mij even veel respect krijgen want zij hebben het wel geprobeerd en hebben ons toch entertainment geboden op welke manier dan ook!!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat wil je zien/niet zien in ER 2009?
« Reactie #32 Gepost op: 25-02-2009, 16:20:59 »
Een beetje gelinkt aan ander topic. 

Kandidaten met uiteenlopende beroepen en profielen is interessanter dan 2 meerderheidsgroepen met een paar uitzonderingen zoals vorige reeks het geval was.

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat wil je zien/niet zien in ER 2009?
« Reactie #33 Gepost op: 25-02-2009, 20:46:38 »
Leuk verhaal, maar als ik een Hicham zag dan kan ik me toch echt niet aan de indruk onttrekken dat hij wel heel gemakkelijk op gaf. Ik kan me niet voorstellen dat hij zodanig oververmoeid was dat hij niet meer verder kon. Moch dat wel de reden zijn geweest dan moet hij zich zsm onder behandeling laten stellen van een arts, want een jonge vent die na een paar dagen er al zo fysiek aan onderdoor gaat daar is iets mee aan de hand.

Ik kan niet geheel voor hem spreken, maar het weinige energie wat je binnenkrijgt is ook in no time verbruikt..dan zit je dus op reserves te teren, de een kan dit beter volhouden dan de ander. Afgezien van de omstandigheden (35C en het weinige/tot geen eten) was er ook een fysiek deel wat zwaar woog. Hij kreeg naast dat zijn lichaam het naar zijn gevoel niet meewerkte ook ontzettende kiespijn. Mensen die dit ooit hebben meegemaakt weten hoe het is om dan toch normaal te functioneren. Naast de haast ondraagelijke pijn, zijn er ook andere omstandigheden.

Al met al, achter elke opgave, zit een verhaal..

Echter, ik moet wel toegeven dat ik vond dat hij misschien wel meer zijn grenzen had moeten opzoeken, maar ik besef wel, bij ieder ligt de grens anders. Als ik wat aan mijn gezondheid zou hebben gehad, dan was ik ook gestopt, want niets is belangrijker dan je eigen gezondheid op dat moment....

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat wil je zien/niet zien in ER 2009?
« Reactie #34 Gepost op: 26-02-2009, 11:27:00 »
Als ik wat aan mijn gezondheid zou hebben gehad, dan was ik ook gestopt, want niets is belangrijker dan je eigen gezondheid op dat moment....

Als men 10 keer per dag flauw valt gaan ze van de productie toch zelf aan de noodrem trekken hoop ik  ::)
« Laatst bewerkt op: 26-02-2009, 12:36:18 door reaver »

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Wat wil je zien/niet zien in ER 2009?
« Reactie #35 Gepost op: 22-07-2009, 17:03:54 »
Expeditie Robinson 2009 één grote catfight

Op donderdag 3 september begint RTL 5 aan een nieuw seizoen van Expeditie Robinson. De catch van deze editie? De strijd begint met uitsluitend vrouwen. “Zodra de nietsvermoedende dames beseffen dat het women-only is, daalt de temperatuur tot het nulpunt. De zestien worden verdeeld over twee kampen en binden de strijd aan met elkaar én met de elementen. Een verhitte catfight vol emotionele uitbarstingen is het gevolg”, aldus RTL.
Als de dames net een beetje gewend zijn aan elkaar, wacht hen gelijk alweer de volgende verrassing. Een onverwachte wending met grote gevolgen, die in twee extra uitzendingen te zien zijn op zondag 6 en 13 september.
Tijdens de afvalrace worden alle bestaande clichés over het vrouwelijk geslacht nog weer eens bevestigd. Na één dag blijkt het eiland vol vrouwen al te klein. In het ene kamp wordt geruzied om het leiderschap, in het andere een complot bedacht om de grootste roddeltantes er meteen uit te werken. Toch laten ze ook zien dat ze doorzetters zijn en noodgedwongen alles voor elkaar over hebben.
Stuk voor stuk willen ze bewijzen zonder mannen te kunnen overleven. Voor elke centimeter wordt gehuild, geschreeuwd en gevochten. Bij verlies van een opdracht lijkt het leven genadeloos, bij winst de extase grenzeloos. Gemene deler dit jaar: geen van de dames neemt een blad voor de mond en van geen enkel hart wordt een moordkuil gemaakt. Pas als de zon al lang onder is, wordt het stil op de stranden en vallen de ladies in slaap op hun zelfgemaakte bedden van bamboe en palmtakken.
Complimenten voor deze nieuwe invalshoek. Gaat vast voor heel veel spanning zorgen!

Bron: Zappen
The sun came up and reality set in.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat wil je zien/niet zien in ER 2009?
« Reactie #36 Gepost op: 22-07-2009, 17:12:37 »
Als de dames net een beetje gewend zijn aan elkaar, wacht hen gelijk alweer de volgende verrassing. Een onverwachte wending met grote gevolgen, die in twee extra uitzendingen te zien zijn op zondag 6 en 13 september.
Driemaal raden: er komen mannen bij?

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat wil je zien/niet zien in ER 2009?
« Reactie #37 Gepost op: 23-07-2009, 00:09:13 »
Het is leuk als je extra informatie  hebt over de komende expiditie, maar los er aub niet te veel van, of op den duur is het voor ons voor kijkers niet meer spannend eh.
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat wil je zien/niet zien in ER 2009?
« Reactie #38 Gepost op: 23-07-2009, 01:11:22 »
Alleen maar vrouwen. Nu weet ik waarom met mijn aanmelding niks is gedaan  ::ohno::

Ze stappen na 10 jaar ook af van de zondagavond ( met uitzondering van de 2 extra afleveringen). Dat kan weleens positief gaan uitpakken. Het is afwachten op de eerste beelden.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat wil je zien/niet zien in ER 2009?
« Reactie #39 Gepost op: 23-07-2009, 12:09:14 »
Over wat er wel te zien is op donderdagavond kun je hier verder discussiëren.
Keep calm and eat chocolates!