Auteur Topic: Bericht van Eddy  (gelezen 27708 keer)

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Bericht van Eddy
« Gepost op: 23-05-2009, 22:07:58 »
Grootse geheimen,...


Leuk, dat ‘Expeditie Robinson’, maar ik kan jullie er zo weinig over vertellen. Of eigenlijk, ik kan jullie er zeer veel over vertellen, maar ik mág er bijna niks over zeggen. Alles is onder embargo! Ik had al een foto naar de sitebouwer doorgetikt (een jpeg die ik op deze pagina wilde plaatsen) die ik als de wiedeweerga terug heb moeten halen. Dat was er eentje van mij op de set van de eilandraad. Prachtig bouwwerk! Bijna een filmset van Indiana Jones zó mooi,... Maar de Zweedsche autoriteiten (zij hebben de leiding hier) waarschuwden ons op dezelfde avond (nét toen ik de foto via de www rondstuurde), dat onder géén beding plaatjes van eilandraad, proeven, games, locaties of wát dan ook naar buiten gebracht mogen worden.

Dus wat kan ik jullie laten zien? Niks. Behalve m’n baard.


'Draai deze foto om, en je ziet een man met haar op z’n hoofd en een keurig geschoren kin,...'

Die baard groeit met de dag, want ik heb besloten ‘em voor Robinson te laten staan. Dat staat wel lekker onbewoond-eiland-shabby-achtig, dacht ik. Maar nu realiseer ik me dat alles in m’n gezicht dat geografisch/fysiek-gezien onder m’n neus zit, feitelijk geen zon, dus geen kleur krijgt. Dat wordt nog leuk als ik een week na afsluiten van ‘Expeditie Robinson’ in Engeland aan de slag moet voor ‘Nu we er toch zijn’. Dan zal ik de baard er zeker af halen, want aanbellen met zo’n bos haar op de kin doet het vermoeden dat er een crimineel voor je deur staat toenemen. M’n kop zal zijn als Duo Penotti: Bruin van boven, wit van onder. En damn, wat jeukt zo’n kreng zeg!

Maar goed, ik vind dat een presentator van ‘Take Me Out’ en ‘Expeditie Robinson’ (in september ’09 gelijktijdig op de buis) er gewoon niet hetzelfde uit kunnen zien. Vandaar. Net als een acteur die van uiterlijk wisselt passend de ene keer bij een politieke thriller en de andere keer bij een komedie.


Verder kan ik je mededelen dat ik het enorm naar m’n zin heb op dit eiland, al ben ik wel een beetje klaar met de slechts 7 manieren waarop ze hier kip kunnen klaarmaken. Ik heb ze alle 7 al 3 keer gehad en maandag begint de cyclus weer opnieuw. Other than that, I’m happy 


Goede week, en groeten vanuit Maleisië X


Eddy


Bron: www.eddyzoey.nl

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bericht van Eddy
« Reactie #1 Gepost op: 23-05-2009, 22:10:47 »
Wordt zo'n beetje wel tijd voor een ER-2009 deel van dit forum lijkt me... ;)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bericht van Eddy
« Reactie #2 Gepost op: 24-05-2009, 09:32:13 »
Leuk artikel zeg!
Keep calm and eat chocolates!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Bericht van Eddy
« Reactie #3 Gepost op: 24-05-2009, 10:09:46 »
leuk berichtje  ::jaja:: van Eddy  ::bravo::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bericht van Eddy
« Reactie #4 Gepost op: 24-05-2009, 14:22:04 »
Oh inderdaad wel leuk om te lezen zeg!  ::ok::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bericht van Eddy
« Reactie #5 Gepost op: 24-05-2009, 14:29:02 »
Wordt zo'n beetje wel tijd voor een ER-2009 deel van dit forum lijkt me... ;)

Dat wordt niet eerder dan augustus/september, tot die tijd kun je hier speculeren over het nieuwe seizoen  ;)

Pas als de kandidaten bekend zijn, wordt een nieuw board echt interessant  :)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Bericht van Eddy
« Reactie #6 Gepost op: 24-05-2009, 15:28:29 »
leuk :D, ik ben wel enthousiast over hem nu :D

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bericht van Eddy
« Reactie #7 Gepost op: 24-05-2009, 19:36:05 »
nog meer dan 100 dagen wachten op het resultaat  :(

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Bericht van Eddy
« Reactie #8 Gepost op: 24-05-2009, 21:57:24 »
Straks zien we het verschil niet meer tussen de presentator en de kandidaten... ::)
Geniet nooit met mate...

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Bericht van Eddy
« Reactie #9 Gepost op: 25-05-2009, 10:23:24 »
Mijn god ik had hem niet eens herkent ::rofl::
The sun came up and reality set in.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bericht van Eddy
« Reactie #10 Gepost op: 25-05-2009, 17:24:54 »
Ja ik eerst ook niet. Ik dacht nog dat het om een kandidaat ging die ook Eddy heette ofzo. Al heeft die waarschijnlijk geen toegang tot enige digitale media om die foto en dat bericht te versturen, dus dat was sowieso al dom van mij.

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Bericht van Eddy
« Reactie #11 Gepost op: 26-05-2009, 11:15:56 »
prachtig, zelfs de presentator neemt deel aan dit medium
erg benieuwd wat het gaat worden, vooral omdat je het effect van in de "voetsporen van" gaat krijgen.
Eddy het ga je goed en vergeet niet dat kip ook gewoon lekker kan zijn, zelfs de poten!!! als je ze maar lekker klaarmaakt. Petje af en graag meer reakties.
doeg rinck (ex-ex-ex....PE)

Offline Achaeus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bericht van Eddy
« Reactie #12 Gepost op: 27-05-2009, 20:01:55 »
Nieuw bericht van Eddy:

Een maand gedaan, nog één te gaan,...

‘Expeditie Robinson’ gaat voorspoedig. We zitten op de helft. En daar moet je ’t mee doen. Meer mag ik er niet over zeggen. M’n baard (die op onderstaande foto tot z’n max is gekomen qua lengte na drie-en-halve week) is er af. Ik had ‘em graag willen laten staan. Ik ging voor de Tom Hanks ‘Cast Away’-look. Maar de leidinggevende dames vonden dat ‘ie de vrouwelijke kijkers van RTL5 wel eens zou kunnen doen afschrikken. Het is maar goed dat die vrouwen nooit met mannen op een écht onbewoond eiland terecht komen. Dan is de ruige baard het minst erge van ’t mannelijk basale dat dan gaat heersen,...


Eddy
‘Het toilet dat Eddy in Maleisië heeft gebouwd werkt zeer primitief. Eddy legt het de lokale bevolking nog één keer uit: Eerst schijten, dán spoelen met het emmertje,...’

En basaal is het. Zo loop ik al een maand in dezelfde kleding rond. Ja, tuurlijk, als ik iets voor ‘ER’ moet doen, kleed ik me ff om. Die kleding wordt dan (on camera) kleddernat van zweet, want is niet voor deze temperaturen gemaakt, en zo gauw de camera op ‘off’ gaat, zwiep ik snel weer m’n Thaise linnen kleding aan. En stink ik lekker een uur in de wind. Deo? Fuck it in die hitte. Eau de Toilette? Trekt alleen maar insecten aan. Wat dát betreft weet ik niet of m’n baard of m’n geur meer mensen afschrok de laatste dagen. Zonder baard weet ik zeker dat het m’n eigen eau is die de mens een metertje meer afstand van me doet nemen. Of neemt iedereen dat metertje extra afstand van elkaar op dit eiland? Odeurt niet iedereen hier op z’n minst een beetje lichamelijker? Er is iets met vertoeven in dit soort backpackers-oorden wat mij alle westerse schoonheidswaarden overboord doet gooien. En why bother? Je zweet hier toch de hele dag door. Waarom smeren vrouwen hier nog steeds make-up op en nemen ze zelfs pumps mee in hun veel te volle koffers? Het dierlijke regeert hier. Dus laat de natuur z’n werk maar doen. En met die bruine koppies, met dat warrige, vollere en blondere haar, en de weinige kleding aan hun zongebrande lijven, hebben ook de NL’se, Zweedse, Deense en Noorse vrouwen weinig pimping nodig kan ik je vertellen. Jammer dat de verwilderde crew-vrouwen niet gefilmed worden. Het zou zeker meer mannelijke RTL5-kijkers trekken ;-)

Groetsels vanuit Malaysia + X

Eddy Zoëy

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bericht van Eddy
« Reactie #13 Gepost op: 27-05-2009, 20:47:32 »




Zou dit het toilet zijn of een proef?

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Bericht van Eddy
« Reactie #14 Gepost op: 27-05-2009, 22:38:45 »
lijkt mij een proef en zeker geen toilet ..

of gewoon gebouw ofzo net sluisdeuren?
leuk dat hij iets van zich laat horen, al is het niet over de serie, maar das maar goed ook, anders heeft hetbijna geen nut om te gaan kijken, was
het maar sept!!
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bericht van Eddy
« Reactie #15 Gepost op: 3-06-2009, 00:13:43 »
Nog een dikke 2 weken,...

‘Expeditie Robinson’ gaat goed (like I said before, no more I can or may say), en hier in m’n hutje op ’t Maleisisch eiland Besar zal ik alles exáct voor elkaar hebben tegen de tijd dat ik moet vertrekken. Microwave, waterkoker, fruitshaker, al dat spul koop ik op het vaste land van Maleisië, omdat blijkt dat het gewoon niet prettig is zonder. Kijk, ik kan gemakkelijk zonder luxe tijdens een vakantietje van 2 weekjes, maar na 2 maanden op een Robinson eiland blijkt dat de luxe gewoon weer in m’n leven terug moet sijpelen. Overigens is al dat moderne spul niet eens voor veelvuldig eigen gebruik, maar vooral voor het warm maken van melk voor de kleinste (Teuntje), voor het maken van een fruitshakes voor Fender, en voor het opwarmen van hapjes voor beiden. Tja, kids he,...
Ik kan al die technische snufjes helaas niet mee terug nemen naar Nederland, maar gelukkig is dit zo’n land waar goederen nog steeds geen drol kosten. Kan ik straks weer heel wat vaste bewoners van dit paradijsje mee blij maken :-)


'Evi & Eddy leggen het wel even uit bij de expeditie,...'

‘ t Eerste telefoontje over het hoofdstuk dat na de expeditie voor me gaat aanbreken is al geweest: ‘Nu we er toch zijn, op vakantie’ in Engeland. Daar zit ik aansluitend na deze trip ook een dikke 2 weken om mijn laatste BNN-verhaal mee compleet te maken. En nu maar hopen dat die engelse zomer een beetje gaat meezitten!

Qua muziekproject ‘El Dio’ verneem ik van jullie dat het album ‘Nikki’s Day Off’ nergens verkrijgbaar is. Dat klopt. Dat ligt momenteel allemaal even stil nu ik in het buitenland zit. Ik hou je op de hoogte van veranderingen omtrent dit alles,...

Well, fijne week!

X


Bron: www.eddyzoey.nl
« Laatst bewerkt op: 3-06-2009, 00:15:39 door califax »

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bericht van Eddy
« Reactie #16 Gepost op: 3-06-2009, 11:35:45 »
Wat leuk dat we op deze manier berichten krijgen! Goede PR voor Eddy en ik denk dat het leuk gaat worden. ::ok:: Krijg bijna spijt dat ik me niet opgegeven heb dit jaar ::rofl::

Krijgen we nu ook "Eddy-smiley's" Compleet met baard hihi

"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Bericht van Eddy
« Reactie #17 Gepost op: 3-06-2009, 11:39:46 »
Krijgen we nu ook "Eddy-smiley's" Compleet met baard hihi

Da's wel een goed idee. ;D
Geniet nooit met mate...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Bericht van Eddy
« Reactie #18 Gepost op: 3-06-2009, 12:22:43 »
Kijk wat ik NU vind......



.......die afbeeldingen bestaan allang.

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bericht van Eddy
« Reactie #19 Gepost op: 3-06-2009, 13:14:15 »
Elsevier schreef onlangs: ´ De metroman is dood, lang leve de man met baard. Opvallendste argument voor de terugkeer van de baard: De enorme toename van het aantal vrouwen op de werkvloer waardoor mannen de behoefte hebben zich te onderscheiden...


"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."