Auteur Topic: [kandidaat] Marjolein  (gelezen 60022 keer)

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marjolein
« Reactie #160 Gepost op: 5-11-2009, 15:38:12 »
Hoop dat ze er vanavond uitvliegt!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marjolein
« Reactie #161 Gepost op: 5-11-2009, 16:57:14 »
Hoop dat ze er vanavond uitvliegt!

Ik denk indien ze terug zou komen ook niet voor de nodige opschudding kan zorgen die haar kansen kan doen keren.

Qua gameplay ook niet bijster slim tactisch gebied.  Ze had bij de samensmelting de kans om samen met igor de swing-votes te zijn die het kwartet kon breken.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marjolein
« Reactie #162 Gepost op: 5-11-2009, 21:20:15 »
Kan het bij haar alleen maar om K*T gaan?
Sjees wat erg,

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [kandidaat] Marjolein
« Reactie #163 Gepost op: 6-11-2009, 00:03:46 »
Geweldige kandidaat!!! Mijn absolute topper dit jaar!!
Ik ben bang dat ze de expeditie niet gaat winnen, ook al is het wel mogelijk...
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marjolein
« Reactie #164 Gepost op: 6-11-2009, 00:32:13 »
Precies. Eerst dook Esmeralda gelijk op Marjolein. Marjolein zei toen ook zoiets van "ik zie Rita er nog een beetje achteraan duwen, die vind het wel best. Maar dat ga ik niet laten gebeuren" Dus Marjolein stort zich op Rita. En toen zei Esmeralda "Dan eerst Rita er maar af, vecht ik het dan wel uit met Marjolein"
Omdat zij waarschijnlijk ook wel door had dat Marjolein de sterkste was.

Ja ik begrijp het achteraf. Ik vond het zo logisch, dat zij Esmeralda eraf wilden duwen, dat ik er niet bij stil heb gestaan, dat Esmeralda andere gedachten zou kunnen hebben.  ;D

En Marjolein weer op het schop, ben benieuwd, al is ze ook niet mijn favoriet.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Marjolein
« Reactie #165 Gepost op: 6-11-2009, 00:42:16 »
Ze is wel sterk, maar te sneaky als ik de andere kampleden zo hoor. Zeuren, krachten sparen voor de proeven ten koste van de anderen...
Niet mijn favo, om het eens braaf te zeggen...
:)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marjolein
« Reactie #166 Gepost op: 6-11-2009, 08:20:44 »
Ik geloof wel dat zij extra adrenaline krijgt zodra er een proef is, dat ze dan wel ineens krachten krijgt. Het is een sportmens, ze hockeyt op een behoorlijk niveau geloof ik, en dat soort mensen haalt bij competities ineens overal energie vandaan. Dat kwam Esmeralda wel bekend voor denk ik  ;)


Ik mag Marjolein zeker wel  ::jaja::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marjolein
« Reactie #167 Gepost op: 6-11-2009, 08:53:51 »
Ik geloof wel dat zij extra adrenaline krijgt zodra er een proef is, dat ze dan wel ineens krachten krijgt. Het is een sportmens, ze hockeyt op een behoorlijk niveau geloof ik, en dat soort mensen haalt bij competities ineens overal energie vandaan. Dat kwam Esmeralda wel bekend voor denk ik  ;)


Ik mag Marjolein zeker wel  ::jaja::

Ze wil niet opgeven maar wel naar huis, Hopelijk wordt ze volgende week uit haar leiden verlost en kan ze eervol weg

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [kandidaat] Marjolein
« Reactie #168 Gepost op: 6-11-2009, 14:11:09 »
Ze wil niet opgeven maar wel naar huis, Hopelijk wordt ze volgende week uit haar leiden verlost en kan ze eervol weg
Ze wil helemaal niet naar huis!! Waar haal je dat nou weer uit je hoofd vandaan??  :-\\
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Marjolein
« Reactie #169 Gepost op: 6-11-2009, 14:51:33 »
Ik geloof wel dat zij extra adrenaline krijgt zodra er een proef is, dat ze dan wel ineens krachten krijgt.

Ja, dat is toch ook logisch. Uiteindelijk kwam ze ook als laatste bovenop de heuvel aan, maar ik vind het volkomen logsich dat ze als eerste wegsprintte. Ook al ben je nog zo kapot, in een proef probeer je al je kracht te verzamelen om in het spel te blijven. Dat kan Esmeralda haar moeilijk kwalijk nemen. Maar ja, die heeft waarschijnlijk liever dat de (in haar ogen) zwakke kandidaten zich als makke lammetjes laten slachten.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marjolein
« Reactie #170 Gepost op: 6-11-2009, 17:24:34 »
Ja, dat is toch ook logisch. Uiteindelijk kwam ze ook als laatste bovenop de heuvel aan, maar ik vind het volkomen logsich dat ze als eerste wegsprintte. Ook al ben je nog zo kapot, in een proef probeer je al je kracht te verzamelen om in het spel te blijven. Dat kan Esmeralda haar moeilijk kwalijk nemen. Maar ja, die heeft waarschijnlijk liever dat de (in haar ogen) zwakke kandidaten zich als makke lammetjes laten slachten.

Ik weet niet hoe het met fysiek zit, maar mijn ervaring is als volgt: Ik zat er heel erg doorheen in 2006. Ik was psychisch totaal aan gort, sliep 's nachts niet meer, at bijna niet meer (en zelfs niet die beetjes eten die we hadden), dus mentaal kan je stellen dat ik niet meer tot presteren in staat zou zijn. En toen kwam die geheugenproef, met al die meiden aan de balk en ik moest weet ik hoeveel cijfers en letters onthouden, en ik had alles goed. Hoe ik dat gedaan heb, weet ik niet meer. Toch was het mogelijk. Dus het kan ook fysiek zo gaan, denk ik.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marjolein
« Reactie #171 Gepost op: 6-11-2009, 17:44:44 »
Ze wil niet opgeven maar wel naar huis, Hopelijk wordt ze volgende week uit haar leiden verlost en kan ze eervol weg

Als je niet wil opgeven, wil je toch niet naar huis.
Het is iets anders als ze accepteert dat ze naar huis moet, maar ik denk dat ze zeker de volgende aflevering haalt.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat] Marjolein
« Reactie #172 Gepost op: 6-11-2009, 17:45:44 »
Balen dat ze nu tegen Rita moet. Als die twee eruit gaan blijft echt het clichégroepje van dit jaar over :-\\

Maar ze blijft mijn favoriet!
Yeah, go Marjolein!

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [kandidaat] Marjolein
« Reactie #173 Gepost op: 6-11-2009, 19:26:14 »
Ik weet niet hoe het met fysiek zit, maar mijn ervaring is als volgt: Ik zat er heel erg doorheen in 2006. Ik was psychisch totaal aan gort, sliep 's nachts niet meer, at bijna niet meer (en zelfs niet die beetjes eten die we hadden), dus mentaal kan je stellen dat ik niet meer tot presteren in staat zou zijn. En toen kwam die geheugenproef, met al die meiden aan de balk en ik moest weet ik hoeveel cijfers en letters onthouden, en ik had alles goed. Hoe ik dat gedaan heb, weet ik niet meer. Toch was het mogelijk. Dus het kan ook fysiek zo gaan, denk ik.

Toch heeft het je achteraf wel goed gedaan, want je (avatar) ziet er een stuk jonger uit dan toen  ;D. Alleen jammer van je krullen, waar zijn die gebleven?
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marjolein
« Reactie #174 Gepost op: 6-11-2009, 20:16:43 »
Toch heeft het je achteraf wel goed gedaan, want je (avatar) ziet er een stuk jonger uit dan toen  ;D. Alleen jammer van je krullen, waar zijn die gebleven?

Ja die zijn natuurlijk allemaal uitgevallen na de expeditie en nooit meer teruggekomen ;O) Zonder dollen, de krullen zijn er natuurlijk nog steeds. Die mooie jonge blom is mijn dochter Ilon.

Back to Marjolein!
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marjolein
« Reactie #175 Gepost op: 7-11-2009, 01:43:38 »
Adrenaline geeft kracht en zeker bij dingen waar je naar uitkijkt.  Dus het lijkt me niet zo raar dat je een boost energie krijgt bij de proeven.  Maar Esmeralda had dit in mijn ogen ook moeten weten als ambulance-verpleegkundige en zeker met haar studies in de sport... Maar deed wel lekker mee bij de roddelkransje met Dennis en Marcel....

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marjolein
« Reactie #176 Gepost op: 7-11-2009, 09:42:47 »
Adrenaline geeft kracht en zeker bij dingen waar je naar uitkijkt.  Dus het lijkt me niet zo raar dat je een boost energie krijgt bij de proeven.  Maar Esmeralda had dit in mijn ogen ook moeten weten als ambulance-verpleegkundige en zeker met haar studies in de sport... Maar deed wel lekker mee bij de roddelkransje met Dennis en Marcel....

Lijkt me ook dat ze dat zou moeten weten, maar waarschijnlijk heeft is haar logisch denken beinvloed door haar omgeving. Zoals een eiland, weinig eten mensen die je gedrag/denken beinlvloeden.

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Marjolein
« Reactie #177 Gepost op: 7-11-2009, 11:43:45 »
hoop echt maar dan ook echt echt echt dat ze wint van zwakke rita , go marjolein ::ok:: ::ok::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Marjolein
« Reactie #178 Gepost op: 7-11-2009, 12:45:42 »
hoop echt maar dan ook echt echt echt dat ze wint van zwakke rita , go marjolein ::ok:: ::ok::

Rita 'zwak' noemen lijkt me wat vreemd, gezien de psychische en fysieke sterkte die ze getoond heeft de voorbije afleveringen. ::ok::
Ik zie Marjolein ook wel graag spelen, maar vind dat Rita het meer verdient.
Rita doet blijkbaar veel meer in en voor het kamp dan Marjolein, en zeurt ook niet zoveel.
Ben benieuwd wie er gaat winnen!
:)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Marjolein
« Reactie #179 Gepost op: 7-11-2009, 12:58:44 »
Rita 'zwak' noemen lijkt me wat vreemd, gezien de psychische en fysieke sterkte die ze getoond heeft de voorbije afleveringen.



fysieke sterkte ??? ??? , rita ??? ???
 ::rofl:: ::rofl::