Auteur Topic: [kandidaat] Marjolein  (gelezen 60030 keer)

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marjolein
« Reactie #80 Gepost op: 23-10-2009, 15:57:29 »
Precies, en dat is een groot verschil.


Ik erger me rot aan al die mensen die zichzelf zo ophemelen deze serie, die zichzelf als sterksten benoemen. Esmeralda, Marcel en Dennis voorop  ::jaja::

Go Marjolein, ik vind jou in sociaal opzicht 1 van de sterksten, en dat is heel wat waard, normaal gesproken in ER!

Precies dat vind ik ook.
Het zal me ook niets verbazen dat deze drie op haar hebben gestemd.
Ze gaf ook eerder aan / toe dat ze tussen de gevormde groepjes valt en hierdoor stemmen krijgt. Dit zegt niet dat ze weinig doet.
Waarschijnlijk valt ze buiten deze groepjes, maar veel voor de gehele groep.
Marcel deed helemaal niets, nadat hij zo stom was om zich klem te zuipen en hij krijgt trouwens minder stemmen dan Marjolein :S

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat] Marjolein
« Reactie #81 Gepost op: 23-10-2009, 16:32:01 »
Marjolein is zo tof ::jaja:: Verreweg de leukste kandidaat dit jaar!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [kandidaat] Marjolein
« Reactie #82 Gepost op: 23-10-2009, 16:59:43 »
 ::ok:: ::ok::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Marjolein
« Reactie #83 Gepost op: 23-10-2009, 18:05:03 »
Wauw, wat een verrassend positieve aflevering voor Marjolein!

Ik vond haar al een sympathieke kandidate, maar nu gaat ze het ook nog goed doen in proeven!  ::oink:: ::ok::

Eerlijk gezegd was ik bang dat ze helemaal geen vuur zou kunnen maken, maar ik heb haar duidelijk onderschat.
En ik dacht dat ze die smerige zooi nooit weg zou kunnen krijgen, maar ook daar wist ze positief te verrassen!
En tot slot dacht ik bij de eilandraad dat het een bekeken zaak was en dat ze zou worden weggestemd... klopte ook niet!

(en toch sta ik tweede in de pool!  :P)

Petje af, Marjolein! ::ok:: ::ok:: ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [kandidaat] Marjolein
« Reactie #84 Gepost op: 24-10-2009, 19:39:50 »
Ik vind haar verschrikkelijk. De enige kandidaat die nog op het eiland is die werkelijk waar niks toevoegt en totaal oninteressant is om naar te kijken.

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marjolein
« Reactie #85 Gepost op: 24-10-2009, 21:55:12 »
Ik vind haar verschrikkelijk. De enige kandidaat die nog op het eiland is die werkelijk waar niks toevoegt en totaal oninteressant is om naar te kijken.

Helemaal mee eens, een "grijs muisje" wat een beetje zeurderig en gemaakt vriendelijk overkomt.
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat] Marjolein
« Reactie #86 Gepost op: 24-10-2009, 22:09:01 »
Ik vind haar verschrikkelijk. De enige kandidaat die nog op het eiland is die werkelijk waar niks toevoegt en totaal oninteressant is om naar te kijken.

"Op basis van wat we hebben gezien kun je echt niet zeggen dat Marjolein werkelijk waar niks toevoegt. Wat een onzin zeg!"

Voel je mijn kritiek?

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marjolein
« Reactie #87 Gepost op: 25-10-2009, 00:50:07 »
"Op basis van wat we hebben gezien kun je echt niet zeggen dat Marjolein werkelijk waar niks toevoegt. Wat een onzin zeg!"
Helemaal mee eens, wat een onzin.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marjolein
« Reactie #88 Gepost op: 25-10-2009, 01:40:01 »
Go go go Marjolein!!!!  ::love::

Offline Klaus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marjolein
« Reactie #89 Gepost op: 25-10-2009, 01:42:33 »
Ik vind ze wel spontaan...

Offline Asherah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marjolein
« Reactie #90 Gepost op: 25-10-2009, 09:40:15 »
Vind het wel een grappig typje. En ze doet het in de proeven ook beter dan ik dacht. Maar ik denk dat ze toch zoals ze zelf al zei buiten de groepjes ligt. Dus die ligt er binnenkort uit.
Ze is ook niet echt een kampioen, meer zo iemand die altijd net niet wint.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marjolein
« Reactie #91 Gepost op: 25-10-2009, 10:04:23 »

Ze is ook niet echt een kampioen, meer zo iemand die altijd net niet wint.

ze was toevallig wel de eerste die de samensmelting haalde  ::)

en hoe zij vorige week wist te bewerkstelligen dat Igor niet meer in iedere discussie vloog en gewoon ging genieten, ook van het niets doen, petje af hoor

Ik zie ER ook altijd als een sociaal spel. Hoe je het ook wendt of keert, het sociale bepaalt het eindresultaat. Vorig jaar faalde Hans in sociaal opzicht, dus won Yin. Heel duidelijk sociaal gerichte winnaars waren bijv Marnix en Frank.
Van het groepje dat de samensmelting haalde vind ik Marjolein 1 van de sociaal sterkeren, erg knap voor de jongste in het spel  ::jaja::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat] Marjolein
« Reactie #92 Gepost op: 25-10-2009, 13:18:00 »
Ik zie ER ook altijd als een sociaal spel. Hoe je het ook wendt of keert, het sociale bepaalt het eindresultaat. Vorig jaar faalde Hans in sociaal opzicht, dus won Yin. Heel duidelijk sociaal gerichte winnaars waren bijv Marnix en Frank.

Aan de andere kant: Marnix en Frank behoorden niet tot een 'groepje', maar wonnen toch.
Hoe kun je dat dan verklaren?

Alhoewel als ik even terugdenk: Frank vormde samen met Mattias en Marjolein (andere Marjolein, hehe ;D) wel 'de originals', maar ik weet niet meer in hoeverre dat een complot of iets dergelijks.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Marjolein
« Reactie #93 Gepost op: 25-10-2009, 13:44:18 »
Sint Frank vormde inderderdaad wel degelijk een groep (naast Mattias en Marjolein hoorden Mo en Peter daar ook bij), maar wist dat allemaal dermate geloofwaardig te spelen dat niemand hem iets kwalijk nam.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marjolein
« Reactie #94 Gepost op: 25-10-2009, 13:49:09 »
Aan de andere kant: Marnix en Frank behoorden niet tot een 'groepje', maar wonnen toch.
Hoe kun je dat dan verklaren?


Juist met alle andere kandidaten goed kunnen opschieten (daar waar groepjes elkaar vaak afmaken)  ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marjolein
« Reactie #95 Gepost op: 25-10-2009, 13:50:20 »
Marjolein kan (indien ze dat inziet) samen met Igor wel eens het verloop van het spel bepalen nu met de opschudding van het kamp.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marjolein
« Reactie #96 Gepost op: 25-10-2009, 13:51:53 »
Juist met alle andere kandidaten goed kunnen opschieten (daar waar groepjes elkaar vaak afmaken)  ;)

Jacobien werd hier dan weer voor afgerekend in de strijd der titanen omdat ze met iedereen goed wilde opschieten.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Marjolein
« Reactie #97 Gepost op: 25-10-2009, 13:53:30 »
De Strijd der Titanen is qua tactieken sowieso een moeilijk geval, want daar was er al een complot voor het begin van de expeditie. :-\\
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Asherah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marjolein
« Reactie #98 Gepost op: 25-10-2009, 14:43:12 »
Aan de andere kant: Marnix en Frank behoorden niet tot een 'groepje', maar wonnen toch.
Hoe kun je dat dan verklaren?

Maar dan vind ik Rita meer zo'n iemand

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marjolein
« Reactie #99 Gepost op: 25-10-2009, 14:56:32 »
Rita en Marjolein doen met denken aan Marleen uit 2005. kwam ook in de finale door een zeer 'low'-profile.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”