Auteur Topic: [kandidaat] Marjolein  (gelezen 60044 keer)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Marjolein
« Reactie #120 Gepost op: 27-10-2009, 12:39:16 »
Hockeymeisjes zijn doorgaans helemaal niet saai... ::boogie::
 ::hypocriet::

Probeer je Vieffan nu te versieren? ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marjolein
« Reactie #121 Gepost op: 29-10-2009, 21:14:34 »
Stoer wijf!!! ::ok:: Gaaf geworsteld tegen Esmeralda ::ok::
 ::love::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marjolein
« Reactie #122 Gepost op: 29-10-2009, 21:57:10 »
Stoer wijf!!! ::ok:: Gaaf geworsteld tegen Esmeralda ::ok::
 ::love::

eens, ze staat echt haar mannetje wel  ::jaja:: ::ok::
Keep calm and eat chocolates!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Marjolein
« Reactie #123 Gepost op: 29-10-2009, 22:07:37 »
De derde proef op rij waarin ze het behoorlijk goed doet. ::ok:: Nu nog een vierde...?  ::hypocriet::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marjolein
« Reactie #124 Gepost op: 29-10-2009, 22:11:02 »
De derde proef op rij waarin ze het behoorlijk goed doet. ::ok:: Nu nog een vierde...?  ::hypocriet::

En daar die opmerkingen van Dennis 'iemand die niets doet, nog geen vuur kan maken, oh ja, dat was bij de samensmelting al wel, nou ja, met haar reet de hele dag op het strand ligt en niets doet, bladiebla

Marjolein heeft de samensmeltingsproef gewoon glansrijk gewonnen! En vriendinnetje Esmeralda, dat was degene die geen vuur kon maken!
Keep calm and eat chocolates!

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marjolein
« Reactie #125 Gepost op: 29-10-2009, 22:11:12 »
De derde proef op rij waarin ze het behoorlijk goed doet. ::ok:: Nu nog een vierde...?  ::hypocriet::

Zolang het niet ten koste gaat van Igor vind ik het best, ze is in elk geval boeiender dan de zelfbenoemde filosoof Kurt waar tot op heden weinig zinnige woorden of sprekende acties uit voort zijn gekomen.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Marjolein
« Reactie #126 Gepost op: 29-10-2009, 22:12:45 »
En vriendinnetje Esmeralda, dat was degene die geen vuur kon maken!

Precies wat ik dacht! Als Dennis op díe manier redeneert, moet hij op Esmeralda stemmen!  ::jaja::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marjolein
« Reactie #127 Gepost op: 29-10-2009, 22:15:52 »
Precies wat ik dacht! Als Dennis op díe manier redeneert, moet hij op Esmeralda stemmen!  ::jaja::
Vreselijk inderdaad dat stemming maken van Dennis dat Marjolein niets doet. Jeroen was het ook al aan het over nemen.
Marjolein is helaas te eerlijk, in bijvoorbeed haar antwoord naar Evi.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marjolein
« Reactie #128 Gepost op: 29-10-2009, 22:31:34 »
En daar die opmerkingen van Dennis 'iemand die niets doet, nog geen vuur kan maken, oh ja, dat was bij de samensmelting al wel, nou ja, met haar reet de hele dag op het strand ligt en niets doet, bladiebla

Marjolein heeft de samensmeltingsproef gewoon glansrijk gewonnen! En vriendinnetje Esmeralda, dat was degene die geen vuur kon maken!
Precies wat ik dacht! Als Dennis op díe manier redeneert, moet hij op Esmeralda stemmen!  ::jaja::
Vind ik ook, maar veel mensen laten zich ompraten door Dennis om op haar te stemmen. Marcel had dit terecht door en geeft Dennis een stem.
Marjolein niets doen? Heb ik Dennis of Esmaralda iets zien doen?
Volgens mij doen Jeroen en Igor doen tenminste nog iets.

Vreselijk inderdaad dat stemming maken van Dennis dat Marjolein niets doet. Jeroen was het ook al aan het over nemen.
Marjolein is helaas te eerlijk, in bijvoorbeed haar antwoord naar Evi.
Inderdaad en inderdaad, Marjolein is iets te eerlijk (daar hebben we toch een biechtstoel voor!?), dat zal waarschijnlijk haar koppie kosten. Ik hoop iig van niet.


Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marjolein
« Reactie #129 Gepost op: 29-10-2009, 22:33:40 »
jammer is dat ze niet slim gestemd heeft. Zonde van de stem op Igor, ze had kunnen bedenken dat die er toch we uit gestemd zou worden, kon zij haar stem bv aan Rita geven.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marjolein
« Reactie #130 Gepost op: 29-10-2009, 22:41:45 »
Leuke meid maar te aardig. Moest wel lachen om haar commentaar op de vraag van Evi, wat een schatje ::rofl::

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marjolein
« Reactie #131 Gepost op: 29-10-2009, 22:44:53 »
jammer is dat ze niet slim gestemd heeft. Zonde van de stem op Igor, ze had kunnen bedenken dat die er toch we uit gestemd zou worden, kon zij haar stem bv aan Rita geven.
Had dit iets uitgemaakt, volgens mij niet.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marjolein
« Reactie #132 Gepost op: 29-10-2009, 22:48:55 »
Had dit iets uitgemaakt, volgens mij niet.

je hebt gelijk,maar toch was het slimmer geweest ::tandpastasmiley::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Marjolein
« Reactie #133 Gepost op: 29-10-2009, 23:02:43 »
Als het toch niets uitmaakt, kan ze volgens mij beter op Igor stemmen. Anders jaag je alleen maar onnodig mensen tegen je in het harnas. Ze heeft nu toch op Kurt en Igor gestemd?
Als een van die twee eruit gaat en zij er dus in blijft, is er nog maar één van de twee die haar iets 'kwalijk' zou kunnen nemen.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marjolein
« Reactie #134 Gepost op: 29-10-2009, 23:03:54 »
maar als Igor erin bijft en ze heeft niet op hem gestemd, heeft ze wellicht een maatje
« Laatst bewerkt op: 29-10-2009, 23:06:44 door Schulz »
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Marjolein
« Reactie #135 Gepost op: 29-10-2009, 23:05:32 »
Maar Igor heeft waarschijnlijk zelf wel op haar gestemd, dus dat zal weinig uitmaken. Dan had ze nu vooraf afspraken met hem moeten maken.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marjolein
« Reactie #136 Gepost op: 29-10-2009, 23:32:55 »
Ze had zichzelf alleen kunnen redden door op Kurt te stemmen, volgens mij. Maar goed, of je dat had kunnen zien aankomen, is een tweede. Bovendien weten we niet naar wie haar tweede stem is gegaan. Misschien was dat al naar Kurt.

Maar dat gemekker van Dennis in de komende aflevering zal ongetwijfeld over haar gegaan zijn, dus ze zit er mooi nog in. Althans, daar ga ik maar even vanuit.  ::ok::

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marjolein
« Reactie #137 Gepost op: 30-10-2009, 07:55:43 »
Vreselijk inderdaad dat stemming maken van Dennis dat Marjolein niets doet. Jeroen was het ook al aan het over nemen.
Marjolein is helaas te eerlijk, in bijvoorbeed haar antwoord naar Evi.

Waren eindelijk af van het gezeur van mensen die het niet trokken begint het opnieuw, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee he!
MArjolein GO HOME als je niet meer wil!

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marjolein
« Reactie #138 Gepost op: 30-10-2009, 11:06:25 »
Waren eindelijk af van het gezeur van mensen die het niet trokken begint het opnieuw, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee he!
MArjolein GO HOME als je niet meer wil!

Hou toch eens op met die onzin. Ze zegt zelf duidelijk dat ze absoluut niet van plan is om op te geven! Je mag in de biechtstoel toch wel zeggen dat je het even zwaar hebt of niet soms?

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marjolein
« Reactie #139 Gepost op: 30-10-2009, 12:14:04 »
Marjolein lijkt ook een eenling te zijn op het strand, de anderen hebben allemaal een 'maatje', dat maakt het ook zwaarder.
Nog even niks.