Auteur Topic: [kandidaat] Rita  (gelezen 134145 keer)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #280 Gepost op: 30-11-2009, 16:41:21 »
Aan dat commentaar te horen verwachtte ik ook zoiets. Maar ik denk als je daar staat en je ziet die proef, dan denk je vast niet: "Nou, dat vind ik nou echt iets voor Rita". Ik niet tenminste.

Het is natuurlijk afwachten wie er zo ver in het spel kan blijven.  Maar toen ik de proef zag, had ik wel die gedachte.  Waarschijnlijk beroepsmisvorming ;)

Offline Asherah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #281 Gepost op: 30-11-2009, 19:49:13 »
Het is natuurlijk afwachten wie er zo ver in het spel kan blijven.  Maar toen ik de proef zag, had ik wel die gedachte.  Waarschijnlijk beroepsmisvorming ;)

Goed gezien dan!  ;) En hoezo beroepsmisvorming?

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #282 Gepost op: 30-11-2009, 20:49:57 »
Het is natuurlijk afwachten wie er zo ver in het spel kan blijven.  Maar toen ik de proef zag, had ik wel die gedachte.  Waarschijnlijk beroepsmisvorming ;)

Beroepsmisvorming? Heb je een rare klompvoet ofzo?

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #283 Gepost op: 30-11-2009, 22:08:01 »
Heb je een rare klompvoet ofzo?


 ???

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #284 Gepost op: 30-11-2009, 22:13:26 »

 ???
Ik snap um ook niet. Niet dat ik jou wel snap.
Wat bedoelde je met beroepsmisvorming?

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #285 Gepost op: 30-11-2009, 22:15:39 »
Ik snap um ook niet. Niet dat ik jou wel snap.
Wat bedoelde je met beroepsmisvorming?


stuur je zo een pm

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #286 Gepost op: 30-11-2009, 22:23:23 »
stuur je zo een pm

Het gaat mij niet aan, maar ik denk dat er heel veel mensen dit niet begrijpen. Respect uiteraard dat je het per pb wilt doen.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #287 Gepost op: 30-11-2009, 22:40:24 »
Het gaat mij niet aan, maar ik denk dat er heel veel mensen dit niet begrijpen. Respect uiteraard dat je het per pb wilt doen.

In grote lijnen wil het gewoon zeggen dat er een bepaald inzicht is op het gebied van dit soort proeven door bepaalde werk-ervaringen... Meer valt er ook niet achter te zoeken.  ;)

On topic.

Rita heeft 1 kans op 2 dat ze het spel wint want Marina is tegen haar kansloos...

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #288 Gepost op: 30-11-2009, 22:45:14 »
Zolang er geen vuur gemaakt hoeft te worden ja.
Maar anders zie ik t donker in voor rita

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #289 Gepost op: 30-11-2009, 22:47:38 »
Zolang er geen vuur gemaakt hoeft te worden ja.
Maar anders zie ik t donker in voor rita

Rita en Marina hoeven denkelijk geen enkele proef meer te doen...

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #290 Gepost op: 30-11-2009, 22:51:32 »
Nou ik ook weer ontopic. (sorry voor even offtopic)

Het zal na de proef tussen Dennis, Jeroen en Marcel een kwestie van stemmen worden denk ik.
Dus na de proef de eilandraad die gaat stemmen tussen Marina, Rita en de winnaar van de proef. 


Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #291 Gepost op: 30-11-2009, 22:54:02 »
Ow ja ik was even vergeten dat t al om de finaleplaatsen gaat.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #292 Gepost op: 30-11-2009, 23:56:17 »

 ???

Volgens mij bedoel je Beroepsdeformatie.  ;)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #293 Gepost op: 1-12-2009, 05:57:25 »
Volgens mij bedoel je Beroepsdeformatie.  ;)

Juist hetzelfde, alleen spreek ik niet als een wandelende encyclopedie vol vakjargon  ::hypocriet::  ;D ;)
« Laatst bewerkt op: 1-12-2009, 06:00:27 door reaver »

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #294 Gepost op: 1-12-2009, 11:36:54 »
Nu, of de vlam aan of uit was of net uitging of nog brandde:
't Is een doorzettertje!!
Go Rita! :)

Dit wil wel zeggen dat, als de andere kampleden dit gezien hebben, haar kansen op de titel verminderen...
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline FeniXXIV

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #295 Gepost op: 3-12-2009, 20:29:56 »
't Is simpel. Rita verdient de titel van Robinson 2009. Respect voor dat ziek, zwak of dode vogeltje!

Ongelofelijk dat Dennis haar geen beslissende stem gaf op de vorige eilandraad. Daarvoor had hij nog verkondigd dat hij liever Rita zag winnen. Wat moet je van die gast nog geloven?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #296 Gepost op: 3-12-2009, 22:16:10 »
Heel veel respect voor Rita, ik had haar de overwinning echt gegund, maar Marcel is toch wel de terechte winnaar van deze drie, hij heeft gewoon het spel beter gespeeld. Hoe moralistisch Rita ook was, uiteindelijk wint de tactiek.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #297 Gepost op: 3-12-2009, 22:26:26 »
Heel veel respect voor Rita, ik had haar de overwinning echt gegund, maar Marcel is toch wel de terechte winnaar van deze drie, hij heeft gewoon het spel beter gespeeld. Hoe moralistisch Rita ook was, uiteindelijk wint de tactiek.

Helemaal met je eens ::jaja::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #298 Gepost op: 3-12-2009, 22:26:36 »
Heel veel respect voor Rita, ik had haar de overwinning echt gegund, maar Marcel is toch wel de terechte winnaar van deze drie, hij heeft gewoon het spel beter gespeeld. Hoe moralistisch Rita ook was, uiteindelijk wint de tactiek.

Ik ben het daar absoluut niet mee eens, ik vind het heel erg jammer dat hij gewonnen heeft! Maar ja helaas, ik had het Rita duizend keer liever gegund. Zij is pas een Robinsonner, want doe het haar maar eens na om zo terug te komen en zo sterk te blijven.  Het scheelde overigens ook niet veel. Ik denk dat Dennis nog liever op Marcel stemde ( waar hij zo'n spuughekel aan had vanwege de actie naar Esmeralda) dan dat hij het Rita gunde.

Tactisch spelen is overigens één ding, maar je woord breken wat anders. Ik moest hem al niet, maar die belofte aan Esmeralda was misselijkmakend. En dan zeggen dat je geen andere keuze had. Pfff hij had ook niets hoeven beloven toch?
Maar ik hoop nog steeds op 'what goes around comes around' 8)

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #299 Gepost op: 3-12-2009, 22:31:29 »
Tactisch spelen is overigens één ding, maar je woord breken wat anders. Ik moest hem al niet, maar die belofte aan Esmeralda was misselijkmakend. En dan zeggen dat je geen andere keuze had. Pfff hij had ook niets hoeven beloven toch?

Ach, lighten up denk ik dan... het is en blijft een spel... fictie vs. realiteit... als hij zich aan die belofte zou hebben gehouden, had hij het spel verloren... dus goede en tactische beslissing... en dat is vanavond gebleken.

Maar goed... ik ben off-topic... excuses hiervoor :)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"