Auteur Topic: [kandidaat] Simone  (gelezen 157177 keer)

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #180 Gepost op: 23-10-2009, 21:10:27 »
de schijnheiligaards nu wel heel duidelijk worden...
yep,aan het eind wijst ze Dennis en Esmeralda aan. Goed gezien van de Griekse Godin.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Greek cheek

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #181 Gepost op: 23-10-2009, 21:20:28 »
Yep! Ik heb zo een klein vermoeden dat ze toch over een gezonde dosis mensenkennis beschikt. En wat ze zei tegen Rita, toen die zich een beetje minderwaardig noemde, was so sweet ::hug::

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #182 Gepost op: 24-10-2009, 01:27:47 »
Moest echt heel erg lachen toen ze tijdens de eetproef een boer liet op de vraag van Evi of het lekker was ::rofl::
The sun came up and reality set in.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #183 Gepost op: 24-10-2009, 01:32:38 »
Moest echt heel erg lachen toen ze tijdens de eetproef een boer liet op de vraag van Evi of het lekker was ::rofl::

jaaaah was wel spontaan!!!! :)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Greek cheek

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #184 Gepost op: 24-10-2009, 10:52:53 »
Vond ik ook ja...De timing was echt perfect!  ::rofl::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #185 Gepost op: 24-10-2009, 12:48:12 »
Wacht eens even... Greek cheek, ben jij soms Simone zelf? ::vergroot::

Dat zeg ik niet (alleen) omdat zes van je acht posts uitsluitend uit complimenten aan Simone bestaan en de overige twee uit negatief commentaar op Dennis en Esmeralda.
Maar vooral vanwege je nickname. Simone werd deze aflevering een 'Griekse godin' genoemd en jouw nickname was al ruim vóór deze aflevering 'Greek cheek'.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #186 Gepost op: 24-10-2009, 12:57:20 »
Wacht eens even... Greek cheek, ben jij soms Simone zelf? ::vergroot::

Dat zeg ik niet (alleen) omdat zes van je acht posts uitsluitend uit complimenten aan Simone bestaan en de overige twee uit negatief commentaar op Dennis en Esmeralda.
Maar vooral vanwege je nickname. Simone werd deze aflevering een 'Griekse godin' genoemd en jouw nickname was al ruim vóór deze aflevering 'Greek cheek'.

Ik denk weer eerder aan een goede kennis of familie.  Omdat de manier waarop raar is hoe je over jezelf praat indien het werkelijk Simone zou zijn.

Als er insiders zijn, speel dan open kaart.  Indien het dit jaar contractueel niet mag, post dan niets...

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #187 Gepost op: 24-10-2009, 12:59:38 »
Ik denk weer eerder aan een goede kennis of familie.  Omdat de manier waarop raar is hoe je over jezelf praat indien het werkelijk Simone zou zijn.

Klopt, zou ook kunnen. Maar in het verleden hebben insiders wel vaker op deze manier over zichzelf gepost voor ze zichzelf als insider bekendmaakten.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #188 Gepost op: 24-10-2009, 13:15:03 »
Wacht eens even... Greek cheek, ben jij soms Simone zelf? ::vergroot::

Dat was ook mijn idee toen ik deze post voorbij zag schuiven...
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline muizje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #189 Gepost op: 24-10-2009, 13:27:31 »
Wacht eens even... Greek cheek, ben jij soms Simone zelf? ::vergroot::

Dat zeg ik niet (alleen) omdat zes van je acht posts uitsluitend uit complimenten aan Simone bestaan en de overige twee uit negatief commentaar op Dennis en Esmeralda.
Maar vooral vanwege je nickname. Simone werd deze aflevering een 'Griekse godin' genoemd en jouw nickname was al ruim vóór deze aflevering 'Greek cheek'.
Dat hoop ik niet, want dan denk ik dat Jeroen eruit gaat.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #190 Gepost op: 24-10-2009, 13:40:04 »
Wacht eens even... Greek cheek, ben jij soms Simone zelf? ::vergroot::
Dat zeg ik niet (alleen) omdat zes van je acht posts uitsluitend uit complimenten aan Simone bestaan en de overige twee uit negatief commentaar op Dennis en Esmeralda.
Maar vooral vanwege je nickname. Simone werd deze aflevering een 'Griekse godin' genoemd en jouw nickname was al ruim vóór deze aflevering 'Greek cheek'.

Haha ::vergroot:: KD is weer lekker wakker! ::ok:: Zeker een zus of goede kennis of zo, want over jezelf op die manier posten is nogal riskant, al zou ze niet de eerste zijn natuurlijk... :-\\
Hopelijk gaat Jeroen door!!
:)

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline asi

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #191 Gepost op: 25-10-2009, 16:40:22 »
zou wel heel erg doorzichtig zijn, jezelf greek cheek noemen en dan zelf simone zijn, toch??
Ik denk niet dat greek cheek Simone is!

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #192 Gepost op: 25-10-2009, 17:00:10 »
zou wel heel erg doorzichtig zijn, jezelf greek cheek noemen en dan zelf simone zijn, toch??
Ik denk niet dat greek cheek Simone is!

Nee, Simone had zichzelf wel Greek goddess genoemd!  ::tandpastasmiley::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #193 Gepost op: 25-10-2009, 17:45:31 »
Ik vind haar echt walgelijk  ::)
Volgende week mag ze van mij vertrekken..

Als haar iets niet zint dan gaat ze daar gelijk met al haar lomp en luidheid bovenop zitten..
Vreselijke karaktertrekken..  ::niet-ok::
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #194 Gepost op: 25-10-2009, 18:18:30 »
zou wel heel erg doorzichtig zijn, jezelf greek cheek noemen en dan zelf simone zijn, toch??
Ik denk niet dat greek cheek Simone is!

Misschien dat Simone Grieks is of Griekse voorouders heeft. Gezien haar donkere ogen en donkere haren zou me dat niet verbazen. En dat ze dat op het eiland verteld heeft en dat Marina het daarom nu over de greek goddess van Jeroen heeft.
En dat Simone bij het aanmelden hier dacht: Goh, ik ben Grieks, laat ik eens voor Greek cheek kiezen....
 ::vergroot::  ::vergroot::  ::vergroot::
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #195 Gepost op: 25-10-2009, 18:22:12 »
Nou Cynneke zou best eens kunnen kloppen dat zij het is, ze heeft inderdaad Griekse bloed inzich want, ze heeft een puur griekse achternaam. ::jaja:: ;)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #196 Gepost op: 25-10-2009, 18:25:19 »
Nou Cynneke zou best eens kunnen kloppen dat zij het is, ze heeft inderdaad Griekse bloed inzich want, ze heeft een puur griekse achternaam. ::jaja:: ;)

Nog niet eens naar gekeken ;)
Maar dat maakt Greek cheek toch weer wat verdachter...
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #197 Gepost op: 25-10-2009, 18:26:21 »
Nog niet eens naar gekeken ;)
Maar dat maakt Greek cheek toch weer wat verdachter...

 ::jaja:: Katrisiotis is de achternaam van Simone. ;)

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #198 Gepost op: 25-10-2009, 18:53:29 »
Simone is voor mij echt top! ::bravo:: Ze zegt gewoon wat ze denkt en heel vaak is ze er gewoon  "boenk" op! :o Een vrouw met ballen waarvan er gerust wat meer zouden mogen zijn. En dat heeft volgens mij niks te maken met het al dan niet manwijf zijn of een zogenaamd complot tussen haar en de mannen. Het eigenaardige is dat de kampleden allemaal voor Simone en de mannen kozen, waarschijnlijk dachten ze dat er weer een of andere proef op het menu stond en dan zouden de 3 maar het hachje moeten redden. Maar nee, het draaide helemaal anders uit en ik denk niet dat de andere kampleden daar een probleem mee hadden. Simone is misschien streng maar ook rechtvaardig! Van mij mag ze de finale halen, want ze is gewoon topppie!
kan me toch niet voorstellen dat jhe dit over jezelf gaat posten. Vast een vriendin.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #199 Gepost op: 25-10-2009, 18:57:27 »
Maar waarom zou Simone (of een vriendin van haar) zich Griekse wang noemen? Greek chick (of goddess) zou dan veel logischer zijn.  ::jaja::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING