Auteur Topic: [kandidaat] Simone  (gelezen 157187 keer)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #220 Gepost op: 28-10-2009, 21:29:28 »
Simone zou ik zeker niet een knappe vrouw noemen in de pure uiterlijke zin van het woord, MAAR dat is heel persoonlijk!
Richard valt :P bv voor een Simone, ik vind Rita een prachtige vrouw, en zo is dat voor iedereen anders!
Ook: iemand kan uiterlijk schitterend mooi zijn, maar als ze/hij dan haar/zijn mond opentrekt ga je soms looopen! ::zwaai::
8)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #221 Gepost op: 28-10-2009, 22:04:28 »
Simone zou ik zeker niet een knappe vrouw noemen in de pure uiterlijke zin van het woord, MAAR dat is heel persoonlijk!
Richard valt :P bv voor een Simone, ik vind Rita een prachtige vrouw, en zo is dat voor iedereen anders!
Dan vind ik Jill toch echt het knapst! ::jaja::

Ook: iemand kan uiterlijk schitterend mooi zijn, maar als ze/hij dan haar/zijn mond opentrekt ga je soms looopen! ::zwaai::
8)
In het geval van Simone hoef je dat niet eens af te wachten: begin maar vast te rennen! ;)

Om toch nog even écht iets over Simone te zeggen: ik vind haar geen leuk (sympathiek) mens, maar ze heeft de laatste paar afleveringen telkens wel zinnige dingen gezegd. Vooral over die ongemotiveerde types, die alleen maar op het strand hangen en over opgeven spreken. En ze is sterk, waardoor ze haar plaats bij de samensmelting absoluut heeft verdiend. In mijn ogen is ze de sympathiekere versie van Esmeralda. Maar nu ze tegen de écht sympathieke Jeroen strijdt, hoop ik dat hij haar verslaat.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #222 Gepost op: 28-10-2009, 22:21:14 »
Welkom op het forum, Simone! ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #223 Gepost op: 28-10-2009, 22:30:10 »
Welkom op het forum, Simone! ::ok::

Ja als het goed is dat de echte Simone  ::tandpastasmiley:: Ze mag haar borst wel nat maken, zijn hier niet echt super positieve dingen over haar gezegd, maar eerlijk gezegd vind ik haar ook niet zo, ze komt wat anders over althans niet mijn type persoon waar ik op zal stappen, laat me het zo zeggen. :)

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #224 Gepost op: 28-10-2009, 22:36:22 »
Iemand die anderen kan bekritiseren moet ook kritiek kunnen ontvangen.
Dus welkom Simone

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #225 Gepost op: 28-10-2009, 22:37:04 »
Iemand die anderen kan bekritiseren moet ook kritiek kunnen ontvangen.
Dus welkom Simone

Daar ben ik het mee eens Marlie. ::ok::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #226 Gepost op: 28-10-2009, 22:45:14 »
Welkom op het forum, Simone! ::ok::

KD is tha man! ::vergroot::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #227 Gepost op: 28-10-2009, 22:45:48 »
Iemand die anderen kan bekritiseren moet ook kritiek kunnen ontvangen.
Dus welkom Simone

::ok::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Simone Kat

  • Kandidaat ER 2009
  • Erkend Insider
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #228 Gepost op: 29-10-2009, 08:10:41 »
Hallo forumleden...

ik hen met verbijstering gelezen wat jullie lallemaal van mij vinden...en dat na een paar uurtjes beeldmateriaal ::oink::

Er worden kandidaten beoordeeld...nee soms echt veroordeeld,  over wat een programmamaker in beeld brengt.
Dat zegt dan niets over de Robinson kandidaat, maar meer over de mensen die daar dan een mening over hebben.
En....ik heb een uitgesproken mening die ik graag mag ventileren, maar er zijn ook een paar forumleden die hun menig niet over stoelen of banken steken, en IK ben dan de bitch...hahahaha

Goedenmorgen jullie allen, en kom maar op met alle aantijgingen, verwensingen en uiteraard ook complimentjes...
Ik hou wel van een stevige discussie, maar dat weten jullie inmiddels ;D ;D ;D

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #229 Gepost op: 29-10-2009, 10:11:54 »
Hallo forumleden...

ik hen met verbijstering gelezen wat jullie lallemaal van mij vinden...en dat na een paar uurtjes beeldmateriaal ::oink::

Er worden kandidaten beoordeeld...nee soms echt veroordeeld,  over wat een programmamaker in beeld brengt.
Dat zegt dan niets over de Robinson kandidaat, maar meer over de mensen die daar dan een mening over hebben.
En....ik heb een uitgesproken mening die ik graag mag ventileren, maar er zijn ook een paar forumleden die hun menig niet over stoelen of banken steken, en IK ben dan de bitch...hahahaha

Goedenmorgen jullie allen, en kom maar op met alle aantijgingen, verwensingen en uiteraard ook complimentjes...
Ik hou wel van een stevige discussie, maar dat weten jullie inmiddels ;D ;D ;D



Goedemorgen Simone. Maar je bent toch wel blij met Richard? ;)  ::rofl::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Asherah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #230 Gepost op: 29-10-2009, 10:25:04 »
Ik denk niet dat het verstandig is om als kandidaat op een forum te kijken. Wij (de kijkers) zien niet ales, maar er wordt een mening gevormd op basis van wat we zien.
En ik begrijp best dat het verleidelijk is om te gaan kijken wat men van je vind, maar doe het nou niet. Je maakt jezelf er niet gelukkiger op

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #231 Gepost op: 29-10-2009, 11:54:05 »
Met de harde bewoordingen waarmee jij je medespelers vaak veroordeelt of afkraakt in gedachten, begrijp ik die verbijstering van jou niet zo goed, Simone. Zo moeilijk is het nu ook weer niet om jou onsympathiek te vinden (sterker nog, dat was vrij makkelijk in mijn huiskamer), inderdaad op basis van de afleveringen tot nu toe. Maar meer die afleveringen hebben we als kijkers niet, dus daar zullen we het mee moeten doen.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #232 Gepost op: 29-10-2009, 12:06:16 »
Hallo forumleden...

ik hen met verbijstering gelezen wat jullie lallemaal van mij vinden...en dat na een paar uurtjes beeldmateriaal ::oink::

Er worden kandidaten beoordeeld...nee soms echt veroordeeld,  over wat een programmamaker in beeld brengt.
Dat zegt dan niets over de Robinson kandidaat, maar meer over de mensen die daar dan een mening over hebben.
En....ik heb een uitgesproken mening die ik graag mag ventileren, maar er zijn ook een paar forumleden die hun menig niet over stoelen of banken steken, en IK ben dan de bitch...hahahaha

Goedenmorgen jullie allen, en kom maar op met alle aantijgingen, verwensingen en uiteraard ook complimentjes...
Ik hou wel van een stevige discussie, maar dat weten jullie inmiddels ;D ;D ;D

Hartstikke leuk dat je hier bent. Ben erg nieuwsgierig of je vanavond wint, en mocht je in de groep terugkeren hoe je het duo Dennis en Esmeralda aan gaat pakken. Daar kan ik me nu al op verheugen, mocht dat gebeuren.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #233 Gepost op: 29-10-2009, 12:18:40 »
Hallo forumleden...

ik hen met verbijstering gelezen wat jullie lallemaal van mij vinden...en dat na een paar uurtjes beeldmateriaal ::oink::

Er worden kandidaten beoordeeld...nee soms echt veroordeeld,  over wat een programmamaker in beeld brengt.
Dat zegt dan niets over de Robinson kandidaat, maar meer over de mensen die daar dan een mening over hebben.
En....ik heb een uitgesproken mening die ik graag mag ventileren, maar er zijn ook een paar forumleden die hun menig niet over stoelen of banken steken, en IK ben dan de bitch...hahahaha

Goedenmorgen jullie allen, en kom maar op met alle aantijgingen, verwensingen en uiteraard ook complimentjes...
Ik hou wel van een stevige discussie, maar dat weten jullie inmiddels ;D ;D ;D

Welkom Simone leuk dat je er bent ::zwaai::

Tja Je kan moeilijk beoordelen wat je niet ziet ??? Maar is het niet zo dat je zoiets kunt verwachten als je aan een programma als ER meedoet. En wie kun je nou werkelijk iets verwijten, de forummers of de programmamakers die kennelijk gebeurtenissen en kandidaten anders neerzetten dan ze werkelijk zijn.

Ben trouwens erg benieuwd naar gebeurtenissen en personen die jij anders ervaren hebt dan ze in beeld zijn geweest.
« Laatst bewerkt op: 29-10-2009, 13:32:46 door weener01 »

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #234 Gepost op: 29-10-2009, 13:29:44 »
Ik denk niet dat het verstandig is om als kandidaat op een forum te kijken. Wij (de kijkers) zien niet ales, maar er wordt een mening gevormd op basis van wat we zien.
En ik begrijp best dat het verleidelijk is om te gaan kijken wat men van je vind, maar doe het nou niet. Je maakt jezelf er niet gelukkiger op

Ik denk dat Simone dat prima aankan, meestal staan mensen die niet bang zijn om kritiek op een ander te uiten ook wel open voor kritiek op zichzelf.

En het zou niet de eerste keer zijn dat een deelnemer ineens veel positiever wordt bekeken zodra hij of zij zich hier op het forum meldt. Zie bijv Saron en Linda in 2006 en Frans in 2007  ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Simone Kat

  • Kandidaat ER 2009
  • Erkend Insider
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #235 Gepost op: 29-10-2009, 14:36:29 »
Ik denk niet dat het verstandig is om als kandidaat op een forum te kijken. Wij (de kijkers) zien niet ales, maar er wordt een mening gevormd op basis van wat we zien.
En ik begrijp best dat het verleidelijk is om te gaan kijken wat men van je vind, maar doe het nou niet. Je maakt jezelf er niet gelukkiger op

Je zou toch na de tv beelden moeten weten dat ik een heeeeele brede rug heb,
 en echt wel tegen een beetje kritiek kan ;D

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #236 Gepost op: 29-10-2009, 14:40:08 »
Je zou toch na de tv beelden moeten weten dat ik een heeeeele brede rug heb,
 en echt wel tegen een beetje kritiek kan ;D

nou, volgens mij heb je, wat wij gezien hebben tot nu toe, nog niet veel kritiek gekregen op de tv.

En vanavond zullen we zien of je tegen veel stemmen kon ::tandpastasmiley::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #237 Gepost op: 29-10-2009, 16:17:13 »
Hey Simone! Leuk dat je er bent!  :)

Je zegt het zelf goed, de beoordelingen en zelfs veroordelingen zijn gebaseerd op een kleine hoeveelheid beeldmateriaal die ook nog eens bewust geregisseerd is om jou als een bepaald type persoonlijkheid neer te zetten. Trek je er niet teveel van aan, zou ik zeggen, maar volgens mij weet je dat zelf ook al wel.

Wat ik dan wel weer interessant vind om te vragen..

Zit er een groot verschil tussen ER Simone, zoals wij haar hebben kunnen zien, en real life Simone? Zo ja, waar zit dat verschil hem dan voornamelijk in?

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #238 Gepost op: 29-10-2009, 16:23:18 »
Hey Simone! Leuk dat je er bent!  :)

Je zegt het zelf goed, de beoordelingen en zelfs veroordelingen zijn gebaseerd op een kleine hoeveelheid beeldmateriaal die ook nog eens bewust geregisseerd is om jou als een bepaald type persoonlijkheid neer te zetten. Trek je er niet teveel van aan, zou ik zeggen, maar volgens mij weet je dat zelf ook al wel.

Wat ik dan wel weer interessant vind om te vragen..

Zit er een groot verschil tussen ER Simone, zoals wij haar hebben kunnen zien, en real life Simone? Zo ja, waar zit dat verschil hem dan voornamelijk in?

beetje aan het flirten , aanpappen  zou ik zeggen  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
goe bezig !

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #239 Gepost op: 29-10-2009, 16:34:56 »
Haha, ik vind Simone gewoon een leuke kandidaat en ze mag er ook absoluut zijn qua uiterlijk, hoewel dat verder niet zo relevant is.

Maar daar blijft het bij, echt waar! :)
« Laatst bewerkt op: 29-10-2009, 19:31:24 door Sprien, Reden: let op je taalgebruik! »