Auteur Topic: [kandidaat] Simone  (gelezen 157164 keer)

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #240 Gepost op: 29-10-2009, 17:10:11 »
Haha, ik vind Simone gewoon een leuke kandidaat en ze mag er ook absoluut zijn qua uiterlijk, hoewel dat verder niet zo relevant is.

Maar daar blijft het bij, echt waar! :)

 :-X
« Laatst bewerkt op: 29-10-2009, 19:31:38 door Sprien, Reden: quote aangepast »
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #241 Gepost op: 29-10-2009, 19:37:42 »
Citaat
Laatste verandering: Vandaag om 19:31:24 door Sprien,
Reden: let op je taalgebruik!

??

Wat was er mis dan?

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #242 Gepost op: 29-10-2009, 19:56:58 »
Je zou toch na de tv beelden moeten weten dat ik een heeeeele brede rug heb,
 en echt wel tegen een beetje kritiek kan ;D

nou, volgens mij heb je, wat wij gezien hebben tot nu toe, nog niet veel kritiek gekregen op de tv.

En vanavond zullen we zien of je tegen veel stemmen kon ::tandpastasmiley::

Ik moet me hierbij aansluiten.  Eigenlijk hebben we enkel Sabine tegen jou iets face 2 face zien zeggen (over je standpunt dat mensen met kinderen en Robinson...). Dus op basis van dat zou ik niet kunnen zeggen of je al dan niet een brede rug hebt op een beetje kritiek.  De vraag is hoeveel 'een beetje' het werkelijk dan wel is  ;).

Ik krijg bij het kijken van jou personage wel de indruk ze verschillende kanten qua karakter hebben laten zien.  Wat best wel  ::ok:: overkomt itt andere kandidaten...



 
« Laatst bewerkt op: 29-10-2009, 23:15:57 door reaver »

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #243 Gepost op: 29-10-2009, 21:17:14 »
Wat een slechte verliezer, goed dat ze eruit ligt.  ::zwaai::

Zolang andere mensen weggestemd worden is alles prima, zodra ze zelf stemmen krijgt is het een 'mes in de rug'.

Het klopt dat ze een sterke kandidate was, maar wie zijn er nu dan zwak? ???

Volgens mij zijn er alleen nog maar sterke kandidaten over!  ::jaja:: ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #244 Gepost op: 29-10-2009, 21:18:19 »
 :\'(

Jammer zeg, leukste kandidaat van dit jaar eruit.

Offline Greek cheek

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #245 Gepost op: 29-10-2009, 21:33:34 »
Je kan het wél beschouwen als een mes in de rug. Wie heeft het lef gehad om tegen Simone in te gaan? Niemand...We hebben niemand iets rechtstreeks tegen haar horen zeggen. Nee enkel in dat verlepte hokje een beetje gaan klagen, als een paar striusvogels bij elkaar. Dan is het toch logisch dat Simone de steeds de boter heeft opgegeten? Niet?
Als er dan één iemand z'n mond durft open te doen, wordt die daar op afgerekend. Ik denk dat het vooral een signaal voor Simone moet zijn, een positief signaal, dat ze juist bezig was.  ::jaja:: Ben zeer benieuwd naar het vervolg, de schijnheiligheid zal nog duidelijker worden.
 :o

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #246 Gepost op: 29-10-2009, 21:40:59 »
:\'(

Jammer zeg, leukste kandidaat van dit jaar eruit.

Erg jammer. Ik had gehoopt op meer vuurwerk na de stemming, niet dat gemoedelijke van Jeroen. :(
Nog even niks.

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #247 Gepost op: 29-10-2009, 21:43:06 »
Erg jammer. Ik had gehoopt op meer vuurwerk na de stemming, niet dat gemoedelijke van Jeroen. :(

Inderdaad, Jeroen viel wel ontzettend tegen zeg deze aflevering.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #248 Gepost op: 29-10-2009, 21:46:01 »
Inderdaad, Jeroen viel wel ontzettend tegen zeg deze aflevering.

Tja, hij speelt onbewust het spel dat in vorige edities toch wel werken. Roepen dat je niets met complotten hebt, wegblijven bij conflicten en hard werken zodat je op handen gedragen wordt en je in de finale gemakkelijk wint.
Nog even niks.

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #249 Gepost op: 29-10-2009, 21:48:32 »
Tja, hij speelt onbewust het spel dat in vorige edities toch wel werken. Roepen dat je niets met complotten hebt, wegblijven bij conflicten en hard werken zodat je op handen gedragen wordt en je in de finale gemakkelijk wint.

Ja, jammer genoeg is dat extreem saai om naar te kijken.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #250 Gepost op: 29-10-2009, 21:50:01 »
Je kan het wél beschouwen als een mes in de rug.

Natuurlijk kun jíj het wel beschouwen als een mes in de rug, ik had niet anders gedacht.  ;)

Als Marjolein nou meer stemmen had gekregen dan Simone, dan had jij je zin gehad. Maar in welk opzicht was dat mínder een mes in de rug geweest dan de stemmen op Simone? Wie heeft "het lef gehad om tegen haar in te gaan"? Op wie heeft Simone zelf eigenlijk gestemd? Is ze daar wel "tegenin gegaan"?

De meeste mensen wilden haar er gewoon uit hebben. Dan mag ze vooral bij haarzelf te raden gaan waarom dat komt. Maar domweg roepen dat je een mes in de rug hebt gekregen, dat toont enkele en alleen dat ze een slechte verliezer is!  ::zwaai::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #251 Gepost op: 29-10-2009, 21:53:51 »
Wat een slechte verliezer, goed dat ze eruit ligt.  ::zwaai::

Zolang andere mensen weggestemd worden is alles prima, zodra ze zelf stemmen krijgt is het een 'mes in de rug'.

Het klopt dat ze een sterke kandidate was, maar wie zijn er nu dan zwak? ???

Volgens mij zijn er alleen nog maar sterke kandidaten over!  ::jaja:: ::ok::

Ik ben helemaal geen fan van Simone en ik hoopte, dat Jeroen zou winnen, maar dit ben ik niet met je eens.
Ok de uitdrukking 'mes in de rug' misschien wel, maar zo voelde het denk ik voor Simone. Wij zien alleen maar dat wat uitgezonden wordt en dat kan daarom weleens een vertekend beeld geven denk ik zo.
Ik vond juist wel dat ze het sportief opvatte, wat ik overigens niet had verwacht.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #252 Gepost op: 29-10-2009, 21:59:04 »
Erg jammer. Ik had gehoopt op meer vuurwerk na de stemming, niet dat gemoedelijke van Jeroen. :(

ik ook  ;D


En dat mes in de rug, dat zal zijn omdat niemand het lef had om haar duidelijk te maken dat ze stemmen ging krijgen? Al vraag ik me af of ze het zelf wel heeft verteld aan degene op wie ze stemde...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Greek cheek

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #253 Gepost op: 29-10-2009, 22:03:44 »
Natuurlijk kun jíj het wel beschouwen als een mes in de rug, ik had niet anders gedacht
Allee hup hier gaan we weer...Huhum. An sich heb ik niets met Simone te maken, ik bedoel daarmee dat ik er niets bij win of verlies met haar prestatie, maar ik vind het chapeau dat ze als enige zegt wat haar dwars zit. Voor mij is een echte Robinson iemand die van niets bang is, van niets...Op die manier vind ik dat ik kan stellen dat er sprake kan zijn van een "mes in de rug steken". Voor zover ik kan zien, werd er niets face to face door de anderen gezegd, alleen maar achter de rug. En daar kan ik persoonlijk ook niet tegen. Misschien daardoor dat ik zo ijverig ben in het verdedigen van Simone...

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #254 Gepost op: 29-10-2009, 22:05:32 »
Maar heeft zij dan wel van tevoren degenen op wie zij ging stemmen gewaarschuwd?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #255 Gepost op: 29-10-2009, 22:21:02 »
Denk dat Simone vooral bedoeld dat er kandidaten zijn die minder dan haar deden in het kamp en dat die geen stemmen krijgen en zij wel, en dan is het een begrijpelijke reactie. En Simone lijkt me zowiezo niet het type wat van verliezen houd!(en wie eigenlijk wel?)dus liggen balen als je eruit ligt lijkt me niet meer dan normaal..

Offline Greek cheek

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #256 Gepost op: 29-10-2009, 22:41:59 »
Yep! En een stem tegen of alle stemmen tegen kan toch anders geïnterpreteerd worden denk ik hoor...

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #257 Gepost op: 29-10-2009, 22:54:18 »
Nu denk ik wel, dat als je - zoals Simone - altijd zoveel bot commentaar naar anderen levert/verspreidt, dat je dan uiteindelijk je trekken wel thuis krijgt. En ik denk dat dat uiteindelijk gebeurd is?!

Al moet ik eerlijkheidshalve toevoegen, dat ik wel had willen meemaken hoe ze gereageerd had als ze wel gewonnen had. Ze heeft ook wel leuke kanten denk ik. Ik snap niet, dat ik dit nu schrijf maar voilà, het staat er. ::tandpastasmiley::

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #258 Gepost op: 29-10-2009, 23:10:40 »
Ik ben blij dat ze eruit is.Had haar de winst niet gegund.
Wel jammer voor de televisie die er door haar gemaakt had kunnen worden.
Ik vind t zwak dat ze niemand durfde confronteren met die stemmen die ze tegen kreeg. En dan achteraf wel durven beweren dat ze dat na de strijd tegen Jeroen zou hebben gedaan. Wat een onzin. Dat gelooft toch niemand van een mens die beweert altijd recht door zee te zijn?
Jeroen pakte dat veel beter aan en liet zich niet eens aan de kant schuiven.

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #259 Gepost op: 30-10-2009, 06:25:07 »
ben ook blij dat ze eruit is, infeite de eerste man die gaat, een koekje van eigen deeg heeft ze gekregen, kan ze eens over nadenken, iedereen is al vergeten dat ze complotten smeedde als eerste van bijna dag één, bye bye ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::