Auteur Topic: [kandidaat] Simone  (gelezen 157180 keer)

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #260 Gepost op: 30-10-2009, 06:30:23 »
Allee hup hier gaan we weer...Huhum. An sich heb ik niets met Simone te maken, ik bedoel daarmee dat ik er niets bij win of verlies met haar prestatie, maar ik vind het chapeau dat ze als enige zegt wat haar dwars zit. Voor mij is een echte Robinson iemand die van niets bang is, van niets...Op die manier vind ik dat ik kan stellen dat er sprake kan zijn van een "mes in de rug steken". Voor zover ik kan zien, werd er niets face to face door de anderen gezegd, alleen maar achter de rug. En daar kan ik persoonlijk ook niet tegen. Misschien daardoor dat ik zo ijverig ben in het verdedigen van Simone...

puur om mee te lachen , was zij diegene die altijd face to face was, moet je nog eens kijken naar de afleveringen ::ohno:: ::ohno::

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #261 Gepost op: 30-10-2009, 07:40:11 »
puur om mee te lachen , was zij diegene die altijd face to face was, moet je nog eens kijken naar de afleveringen ::ohno:: ::ohno::

Ik ben het er helemaal mee eens, Simone was zeker niet altijd face to face. Daarnaast denk ik dat er in de groep meer zijn die de confrontatie aangaan. Ik vind het erg kinderachtig van Simone. Ze weet denk ik zeer goed dat ze zeer direct is en heeft rake opmerkingen geplaats naar mensen toe (bv. meedoen terwijl je kinderen hebt). Dan weet je dat je stemmen terug kan krijgen.

Daarnaast zegt ze ik doe het voor de groep om de proef te winnen en Igor te lozen. Nou volgens mij speel je die proeven vnl. voor jezelf en om immuniteit te winnen!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #262 Gepost op: 30-10-2009, 08:22:05 »

Daarnaast zegt ze ik doe het voor de groep om de proef te winnen en Igor te lozen. Nou volgens mij speel je die proeven vnl. voor jezelf en om immuniteit te winnen!

Klopt, maar de hele groep stond te juichen dat ze toch Igor bijna kon verslaan, niemand die zo dichtbij kwam.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #263 Gepost op: 30-10-2009, 11:21:00 »
Klopt, maar de hele groep stond te juichen dat ze toch Igor bijna kon verslaan, niemand die zo dichtbij kwam.

Dat is waar maarja blijkbaar geen garantie om geen stemmen te krijgen.
Kan me voorstellen dat dat frustreert!

Offline Simone Kat

  • Kandidaat ER 2009
  • Erkend Insider
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #264 Gepost op: 30-10-2009, 13:44:57 »
Ik zal proberen wat dingetjes uit te leggen.

Ik kan inderdaad erg bot uit de hoek komen. Ik heb inderdaad een uitgesproken mening en die ventileer ik ook met regelmaat zoals jullie hebben kunnen zien ;D
De discussie over meedoen terwijl je kinderen hebt, is een beetje onduidelijk weergegeven denk ik: Ik bedoelde ermee te zeggen dat wanneer je je opgeeft voor een programma als expeditie R. je heel goed moet realiseren wat je thuis achterlaat..man en kinderen en familie. Dat geeft niets maar ga dan niet vanaf dag 2 al zeuren dat je ze mist. En het wordt dan zo erg dat ze 24 per dag erover zitten te zeiken dat ze thuis missen en vergeten waar ze zich voor hebben opgegeven. Geloof me...24 per dag opgescheept zitten met over thuis missend zeurende vrouwen is een hell!!!

Voor wat betreft het verliezen van proeven of wat dan ook: Ik kan heel goed tegen mijn verlies. Zoals jullie hebben kunnen zien heb ik bijna geen 1 proef gewonnen (behalve die 1ne keer) en heb daar nooit over gezeurd. Tuurlijk wil je graag winnen en ga je voor de volle 100%, maar als het niet lukt...kop op en op naar de volgende proef.

Na de samensmelting is mij geregeld door kandidaten gevraagd op wie ik wilde stemmen. Ik heb altijd duidelijk aangegeven dat het voor mij Marjolein moest worden. Er waren na de samensmelting kandidaten die mij ook hebben laten weten op haar te willen stemmen en ik heb toen gezegd, je moet doen wat je moet doen. Uiteindelijk is er een complot tegen mij gesmeed, so be it.Ook voor de samensmelting heb ik geen complot gesmeedt, maar altijd gezegd dat ik Marjolein eruit wilde hebben.
Het feit dat ik het over een mes in mijn rug heb, bedoel ik inderdaad dat alle 8 kandidaten Igor eruit wilde hebben, maar geen van de 8 de ballen hadden om die gore meuk naar binnen te werken, en zij op mij vertrouwden dat ik dat wel kon. Helaas heeft mij het koeienoog genekt.
Wat mensen ook van mij denken...ik ben recht doorzee en mensen weten precies wat ze aan mij hebben.
Hopelijk zijn er nu wat dingen duidelijk ;D

Offline CubaLibre

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #265 Gepost op: 30-10-2009, 13:47:27 »
Simone,

je was 1 van mijn favorieten! Je bent dicht bij jezelf gebleven.  ::ok::

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #266 Gepost op: 30-10-2009, 15:21:22 »
dag simone, heb wel respect voor je dat je hier op de forum op een positieve niet aanvallende manier jezelf verdedigt ,en ik kan me gerust inbeelden dat wat je leest je kan doen ontploffen, dus wel lef hebben, toppie ::ok:: daarvoor, maar spijtig ben je mijn slag niet om naar te kijken , ik hou niet van je houding dat in beeld gebracht is, dat is mijn persoonlijk gevoel natuurlijk , ik hoop dat je daar ook iets van leert in de goede zin , véél succes verder  ::zwaai::

Offline Asherah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #267 Gepost op: 30-10-2009, 15:40:42 »
Dat bedoel ik dus. Dat je nu alles gaat verantwoorden uitleggen en verdedigen.

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #268 Gepost op: 30-10-2009, 16:22:40 »
Hai Simone,

Allereerst welkom hier op het forum, en bedankt voor je goede uitleg. Ik hoop dat er nu voor een aantal forumleden een en ander duidelijker is geworden. Ook ik heb destijds bij de uitzendingen de nodige shit over me heen gekregen op het forum, gewoon omdat de beeldvorming van iemand door de beperkte selectie uitgezonden beelden erg vertekenend is.
Nadat ik diverse keren een en ander duidelijk had uitgelegd werd het voor velen een stuk duidelijker hoe iemand is en/of hoe iemand wordt neergezet op de TV.
Blijf lekker jezelf, ook met de uitleg hier op het forum.
Ik vond je hardstikke goed bezig op je expeditie,  ::ok:: want laten we wel wezen het is daar geen theekransje, maar een keihard gevecht om verder te gaan in de expeditie. Veel deelnemers realiseren zich inderdaad gewoon echt niet wat het is om lang zonder contact van huis te zijn, en iedere aflevering weer vallen ze met bosjes door de mand en dan is het janken en peeuwen.
Ik hoop nog veel post van je te zien hier op het forum, want een insider maakt het net ff wat duidelijker.

Greetz Frans (Fraba)
« Laatst bewerkt op: 30-10-2009, 16:26:58 door fraba »
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Mit

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #269 Gepost op: 30-10-2009, 16:46:55 »
jammer dat je eruit bent Simone, had liever jou door zien gaan dan Jeroen, had je graag de waarheid willen zien zeggen tegen je mede kandidaten over hoe je dacht.
Ik vind ook dat je gelijk had met dat gezeur of die kinderen ookal zei je het soms bot  >:D
je was in ieder geval een leuke kandidaat om naar te kijken  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 30-10-2009, 16:48:54 door Mit »

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #270 Gepost op: 30-10-2009, 17:00:58 »
Hoi Simone! ::zwaai::
Tof dat je hier langskomt, getuigt van durf maar daar heb je imo genoeg van in huis. ;D
Ik denk dat je heel de expeditie wel jezelf bent gebleven, wij zien natuurlijk maar een klein stukje, maar toch heb ik dat gevoel. Je komt over op TV als iemand die recht voor de raap is en die zeer goed voor haar mening kan en durft uit te komen, met een enorme prestatiedrang, en soms wat te 'kort' ja, en met misschien wat te weinig aandacht voor de gevoelens van iemand anders, en de manier waarop iemand anders de dingen beleeft.
Veel Yang, iets minder Yin, maar ja, elk zijn ding hé :P ik vind het leuk je hier te lezen!
:)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #271 Gepost op: 30-10-2009, 17:06:15 »
Simone Welkom op ExpeditieRobinson.Net  ::zwaai::

Ik vond het wel grappig dat jij niet met Esmeralda kon opschieten en dat had ik vanaf het begin al door omdat, ik vind dat jullie wel wat weg van elkaar hebben, jullie zijn beide erg dominant en komen soms inderdaad Bitchy over, maar jou vind ik ietsiepietsie aardiger, ;) ;D Je was zoals ik al aangaf niet me type Robinson maar, je bent geen klager geweest en dat is wel weer erg goed van jou karakter/persoonlijkheid en dat je het voor Jill opnam en dat jij er ook gek van zou worden als iemand tegen je schreeuwt had je helemaal gelijk in, ::jaja:: Bedankt voor je deelname je was wel een kleurrijk karakter in Expeditie Robinson en dat kan je van de meeste, o.a Kurt niet zeggen. ::ohno::

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #272 Gepost op: 30-10-2009, 20:01:34 »
Hi Simone,

Welkom! Jammer dat je eruit moest. Ik heb nog zitten hopen op een afvallerseiland, want dit jaar had ik dat graag zien gebeuren. Maar helaas het zat er niet in. Ik vind het trouwens heel okee dat je je nu laat zien, nu je uit de serie bent. Niet altijd is voor de beleving van de serie aantrekkelijker om allerlei inside informatie over kandidaten en situaties te krijgen als mensen nog in de serie te zien zijn. Dat vind ik dan.

Groetjes,

Saron
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Greek cheek

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #273 Gepost op: 31-10-2009, 11:15:22 »
Ik heb nog zitten hopen op een afvallerseiland, want dit jaar had ik dat graag zien gebeuren.

Me too ;D het zal niet meer hetzelfde zijn volgende week. De windhanen zullen weer snel in de richting van de wind gaan draaien ::rofl:: Tenzij iemand de oerkrachten van Simone overneemt  ::rofl:: maar dat zie ik niet direct gebeuren ::)

Offline Indri-indri

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #274 Gepost op: 1-11-2009, 15:29:49 »
Leek me fantastisch om mee te maken, dat Simone de knuppel in het hoenderhok zou hebben gegooid.
Alleen.....hij zou hoogstwaarschijnlijk als een boemerang bij je terug zijn gekomen.
Of je zou vanaf dat moment elke proef hebben moeten winnen, maar dat was onwaarschijnlijk.

Dus tactisch gezien niet handig die knuppel. Maar wel heel begrijpelijk!
Ik had je graag nog wat meer bitchy zien doen...
Trouwens...dat schoonmaken van je nagels, alsof een leeuwin haar klauwen scherpt voor de volgende prooi. Pracht moment!

Offline Simone Kat

  • Kandidaat ER 2009
  • Erkend Insider
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #275 Gepost op: 1-11-2009, 22:32:56 »
Trouwens...dat schoonmaken van je nagels, alsof een leeuwin haar klauwen scherpt voor de volgende prooi. Pracht moment!

 ::rofl:: ::rofl::
zo voelde ik me ook echt ;D ;D

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #276 Gepost op: 1-11-2009, 22:38:38 »
Simone, welkom hier op het forum, voor zover ik zie, ben jij de eerste (of ik heb zitten slapen), van de huidige serie die hier als kandidaat iets post.

Ik hoop dat je net zo behandeld wordt als de forummers hier eerdere kandidaten hebben behandeld: met belangstelling en respect.

In elk geval heb je de forummers hier, en ook de andere kijkers, afgelopen afleveringen vermaakt met je aanwezigheid.

Jammer dat je uit de Expeditie bent.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #277 Gepost op: 1-11-2009, 22:41:12 »

Trouwens...dat schoonmaken van je nagels, alsof een leeuwin haar klauwen scherpt voor de volgende prooi. Pracht moment!
T zag er meer uit als iemand die zich even geen houding weet te geven en niemand recht in de ogen durfd aan te kijken.Maar dat geeft niemand zo snel toe.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #278 Gepost op: 1-11-2009, 22:42:54 »
Pas maar op Marlie. Katten hebben scherpe klauwtjes.


@Simone, dat was een woordspeling..........:)

Offline Simone Kat

  • Kandidaat ER 2009
  • Erkend Insider
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #279 Gepost op: 1-11-2009, 22:44:24 »
T zag er meer uit als iemand die zich even geen houding weet te geven en niemand recht in de ogen durfd aan te kijken.Maar dat geeft niemand zo snel toe.

hmmmm Marlie, jij denkt me echt wel te kennen..zolang je dat zelf denkt is dat helemaal prima ::tandpastasmiley::