Auteur Topic: [kandidaat] Carolien  (gelezen 12094 keer)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
[kandidaat] Carolien
« Gepost op: 23-08-2009, 16:19:24 »
« Laatst bewerkt op: 23-08-2009, 23:34:53 door Sprien »
The sun came up and reality set in.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Carolien
« Reactie #1 Gepost op: 17-09-2009, 22:35:20 »
Zij komt leuk over!, Leuk vlaams accentje ook! Heerlijk die taal!

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Carolien
« Reactie #2 Gepost op: 17-09-2009, 22:45:37 »
Ze ziet er wel erg fragiel uit, ze had er verstandig aan gedaan alvorens de Expeditie begon wat minder te gaan sporten en wat vetreserves op te bouwen.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Carolien
« Reactie #3 Gepost op: 17-09-2009, 23:43:39 »
Ze ziet er wel erg fragiel uit, ze had er verstandig aan gedaan alvorens de Expeditie begon wat minder te gaan sporten en wat vetreserves op te bouwen.
helemaal met eens, sport heb je echt niet nodig , wel die vetreserves , iemand die veel aan sport doet moet dat zeker weten, dus slecht voorbereid

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Carolien
« Reactie #4 Gepost op: 18-09-2009, 00:08:18 »
Ze ziet er wel erg fragiel uit, ze had er verstandig aan gedaan alvorens de Expeditie begon wat minder te gaan sporten en wat vetreserves op te bouwen.

Idd.  Heb ook niet de indruk dat ze het nog lang gaat volhouden.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Carolien
« Reactie #5 Gepost op: 18-09-2009, 01:36:07 »
Zit wat in, maar iemand als HiuKwan had bijvoorbeeld ook geen "vetreserves", volgens mij. Die heeft het toch vrij lang volgehouden. :)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Carolien
« Reactie #6 Gepost op: 18-09-2009, 11:42:24 »
Vetreserves zegt inderdaad ook niet alles. Carolien is volgens mij wel een slimme meid, die als ze niet helemaal ziek wordt, slim genoeg is om haar beperkingen te kennen en het zo te spelen dat het niet ten nadele zal zijn voor haar!
Ich bin ein Bärliner!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Carolien
« Reactie #7 Gepost op: 18-09-2009, 12:23:37 »
Zit wat in, maar iemand als HiuKwan had bijvoorbeeld ook geen "vetreserves", volgens mij. Die heeft het toch vrij lang volgehouden. :)

Hiukwan was ook niet 'afgetraind' zoals Carolien en die (afgetrainde) mensen hebben een dagelijkse hoeveelheid voedingwaarde nodig voor energie.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Carolien
« Reactie #8 Gepost op: 19-09-2009, 15:50:54 »
Precies, die 'sportievelingen' krijgen het vaak juist behoorlijk snel moeilijk. Vaak zijn dat van die gespierde mannen, die klagen over 'het gebrek aan eiwitten'. Mensen die heel erg met hun lichaam bezig zijn lijken in ER vaak het slechtst te kunnen omgaan met een gebrek aan voedsel.

Ik weet niet of dat komt doordat die 'afgetrainde' mensen echt meer voedsel nodig hebben, of pijntjes sneller voelen en daar mentaal slechter tegen kunnen. Misschien beide.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Carolien
« Reactie #9 Gepost op: 19-09-2009, 17:22:22 »
Precies, die 'sportievelingen' krijgen het vaak juist behoorlijk snel moeilijk. Vaak zijn dat van die gespierde mannen, die klagen over 'het gebrek aan eiwitten'. Mensen die heel erg met hun lichaam bezig zijn lijken in ER vaak het slechtst te kunnen omgaan met een gebrek aan voedsel.

Ik weet niet of dat komt doordat die 'afgetrainde' mensen echt meer voedsel nodig hebben, of pijntjes sneller voelen en daar mentaal slechter tegen kunnen. Misschien beide.


Ik denk dat een vorm ijdelheid daar ook een stuk mee te maken heeft,  Als je heel veel investeert in je lichaam om het scherp te krijgen en het erna ziet en voelt aftakelen, het mentale orgaan ook een fikse deuk krijgt...

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Carolien
« Reactie #10 Gepost op: 1-10-2009, 21:40:07 »
Doeg Carolien, pech dat je zo naar was, ik had veel van je verwacht.
En ik ben ook wel benieuwd waarom je Eva je stem gaf.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Carolien
« Reactie #11 Gepost op: 1-10-2009, 21:44:56 »
Ze was dus inderdaad 'te sportief'.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Niva

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Carolien
« Reactie #12 Gepost op: 1-10-2009, 21:47:41 »
Echt jammer! Ik vond haar echt zo leuk overkomen! Als ze in het andere kamp
terecht was gekomen had ze het nog lang uitgehouden in de expeditie!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Carolien
« Reactie #13 Gepost op: 1-10-2009, 21:50:42 »
Ik denk dat de productie haar er ook uit wilde hebben. Daarom liet Evi haar in de spiegel kijken. Waarschijnlijk vreesden ze voor haar gezondheid.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Carolien
« Reactie #14 Gepost op: 1-10-2009, 21:51:57 »
Ik denk dat de productie haar er ook uit wilde hebben. Daarom liet Evi haar in de spiegel kijken. Waarschijnlijk vreesden ze voor haar gezondheid.

dat dacht ik ook al, het is echt heel opmerkelijk dat ze iemand in een spiegel laten kijken
Keep calm and eat chocolates!

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: [kandidaat] Carolien
« Reactie #15 Gepost op: 1-10-2009, 21:52:21 »
dat dacht ik ook al, het is echt heel opmerkelijk dat ze iemand in een spiegel laten kijken

Ik dacht: zometeen komt ze nog met een weegschaal aanzetten :P
The sun came up and reality set in.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Carolien
« Reactie #16 Gepost op: 1-10-2009, 21:52:55 »
Ik denk dat de productie haar er ook uit wilde hebben. Daarom liet Evi haar in de spiegel kijken. Waarschijnlijk vreesden ze voor haar gezondheid.
denk ik ook,  ::jaja:: ze wilden niet weer iemand die halverwege weg gaat.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Carolien
« Reactie #17 Gepost op: 1-10-2009, 22:04:45 »
Idd.  Heb ook niet de indruk dat ze het nog lang gaat volhouden.

 ::helderziend::  ::hypocriet::

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Carolien
« Reactie #18 Gepost op: 1-10-2009, 23:08:08 »
de zwakke moeten eruit , het heeft lang geduurd, sportvrouw van het jaar ::zwaai::

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Carolien
« Reactie #19 Gepost op: 2-10-2009, 09:08:28 »
Ik vond haar idd echt heel erg dun! Gezondheidstechnisch beter om haar te laten gaan. Ik had eigenlijk verwacht dat ze haar eruit zouden halen en dan alsnog stemmen. Maar dit was natuurlijk beter. Het was een makkelijke zoutloze stemming met een voorspelbare uitslag. Fijn voor Jeroen en Kurt, want die hebben meteen nog een paar dagen gewonnen om hun positie als nieuwelingen te versterken.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!