Auteur Topic: [kandidaat] Esther  (gelezen 20963 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat] Esther
« Reactie #20 Gepost op: 2-10-2009, 17:09:01 »
Nou, wie weet zien we haar nog tegen Marina in de finale ;)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esther
« Reactie #21 Gepost op: 2-10-2009, 18:23:28 »
Nou, wie weet zien we haar nog tegen Marina in de finale ;)

Hopelijk niet, ze heeft haar kans verkeken omdat ze naar huis wil.  Elke dag dat ze er nu bij krijgt is in mijn ogen niet verdient...

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Esther
« Reactie #22 Gepost op: 2-10-2009, 20:42:26 »
Hopelijk niet, ze heeft haar kans verkeken omdat ze naar huis wil.  Elke dag dat ze er nu bij krijgt is in mijn ogen niet verdient...

Dat vind ik nogal rigide. Mensen kunnen zich hernemen, weer verse inzichten en energieke impulsen krijgen...wie weet ook Esther op het eiland. Ik geloof in het krijgen van een tweede kans, als zij die kan aannemen, dan vind ik dat zelfs stoer. Ook bij ER zou dat moeten kunnen, het is toch een hele kleine maatschappij op zich en daar kunnen mensen tweede kansen krijgen.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esther
« Reactie #23 Gepost op: 2-10-2009, 20:53:13 »
Dat vind ik nogal rigide. Mensen kunnen zich hernemen, weer verse inzichten en energieke impulsen krijgen...wie weet ook Esther op het eiland. Ik geloof in het krijgen van een tweede kans, als zij die kan aannemen, dan vind ik dat zelfs stoer. Ook bij ER zou dat moeten kunnen, het is toch een hele kleine maatschappij op zich en daar kunnen mensen tweede kansen krijgen.

Tja het leven is nu eenmaal hard. Expeditie Robinson is een hard spel, geen liefdadigheidsinstelling ...  logisch gezien is het niet eerlijk tegenover de gemotiveerde deelnemers. En dan kan je zeggen dat het leven niet eerlijk is, maar er moet ergens een lijn getrokken worden toch...

2de kans ok maar dan gun ik dat eerder aan mensen die zijn weggestemd en degelijk wel wilden blijven.

Het leek er dan nog op of ze jaloers was op Carine omdat ze alsnog naar huis mocht ::ohno::
« Laatst bewerkt op: 3-10-2009, 01:18:32 door reaver »

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Esther
« Reactie #24 Gepost op: 3-10-2009, 14:11:33 »
Het leek er dan nog op of ze jaloers was op Carine omdat ze alsnog naar huis mocht ::ohno::

Ja, en dat vind ik echt zo'n gelul. Als je weg wil dan ga je toch weg? En als ze je niet laten gaan dan doe je iets waardoor je echt wel weg mag, a la onze eigen Frans. Voor mijn part spuug je Eddy in zijn baard ofzo, wedden dat je dan weg mag? Als je weg wil ga dan, maar ga niet als een zielig vogeltje zitten piepen.

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Esther
« Reactie #25 Gepost op: 3-10-2009, 17:54:13 »
Ok misschien was ze jaloers op Carine. Maar ze liet wel dat jonge meisje meteen vertrekken bij die eilandraad, toen het op kiezen aankwam. En ze heeft hard meegewerkt met een nogal zware proef. Ze zit volgens mij nog niet bij de pakken neer. Ik heb nog hoop op een herneming in motivatie. Zo niet, dan is het hopen dat haar kamp de volgende proef verliest, dan is er in elk geval niemand uit die echt door wil gaan.

En laten we wel zijn, zij kwam onwijs gemotiveerd over toen ze er aan begon, het kan dus blijkbaar ookal ben je onwijs gemotiveerd bij aanvang toch nog verkeren. Ik vond haar in het begin echt niet overkomen als de persoon die zo snel aan heimwee ten onder zou gaan. Zij zelf waarschijnlijk ook niet.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Esther
« Reactie #26 Gepost op: 8-10-2009, 21:25:33 »
Ben blij dat ze weg gaat. Ben dat gepiep en gejammer echt schijtbeu.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [kandidaat] Esther
« Reactie #27 Gepost op: 8-10-2009, 21:26:16 »
Ben blij dat ze weg gaat. Ben dat gepiep en gejammer echt schijtbeu.
ik ook, en dan begint Eva vervolgens ook :(
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esther
« Reactie #28 Gepost op: 8-10-2009, 21:40:19 »
ik ook, en dan begint Eva vervolgens ook :(
idd zeg, beginnen Eva en Sabine te miepen!
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: [kandidaat] Esther
« Reactie #29 Gepost op: 8-10-2009, 21:40:45 »
Ze steken elkaar aan :P
The sun came up and reality set in.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esther
« Reactie #30 Gepost op: 8-10-2009, 21:42:54 »
Hopelijk doen ze volgende week de grote schoonmaak. Als de kandidaten samenkomen voor de samenvoeging moeten twee boten klaarstaan: één boot voor iedereen die door wil gaan, waarmee ze naar een nieuw eiland gaan, en één boot voor iedereen die niet verder wil gaan, die hen dan naar huis brengt.
Nog even niks.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esther
« Reactie #31 Gepost op: 8-10-2009, 21:46:02 »
 ::zwaai::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Esther
« Reactie #32 Gepost op: 8-10-2009, 21:49:46 »
Pffft. Het komt iedere jaar wel voor dat er mensen zijn die naar huis willen, maar het is dit jaar wel schering en inslag.

Waarom trekken ze zich niet op aan mensen als Simone, Esmeralda, Jill, Dennis, Kurt, Jeroen en Marcel? Die zitten toch in dezelfde situatie als henzelf?


Mja, dat zeg ik van hieruit, ik weet ook niet hoe ik zou reageren als ik op een van die eilanden zou zitten.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Esther
« Reactie #33 Gepost op: 8-10-2009, 22:11:33 »
Goed dat ze weg is. Denk je dat het over is, zijn er wéér twee die weg willen.... ::niet-ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Esther
« Reactie #34 Gepost op: 8-10-2009, 23:21:25 »
spijtig, de heimwee was erger dan het voedseltekort , is volgens mij duidelijk dat ze het zelf gevraagd heeft, toch vraag ik mij af waarom ze die stem aan marjolein heeft gegeven ?

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: [kandidaat] Esther
« Reactie #35 Gepost op: 8-10-2009, 23:31:48 »
spijtig, de heimwee was erger dan het voedseltekort , is volgens mij duidelijk dat ze het zelf gevraagd heeft, toch vraag ik mij af waarom ze die stem aan marjolein heeft gegeven ?

Ik had het idee dat ze het een beetje afgesproken hadden en dat Marjolein daarom zo knikte.
The sun came up and reality set in.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esther
« Reactie #36 Gepost op: 8-10-2009, 23:33:47 »
Ik word een beetje  ::kots:: bij de woorden: "je weet niet hoe het is om hier alleen te zijn tussen verschillende mensen"... Ja hallo!!!  Dat is Expeditie Robinson en 10 jaargangen ervoor hebben andere kandidaten hetzelfde moeten doorstaan.

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Esther
« Reactie #37 Gepost op: 8-10-2009, 23:36:17 »
Ik had het idee dat ze het een beetje afgesproken hadden en dat Marjolein daarom zo knikte.
dat zou mij verbazen, want dat brengt je toch altijd een zwarte stem mee voor in de latere eilandraden , ik had gedacht aan Igor, maar zo zie je dat niet iedereen zo over Igor denkt

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esther
« Reactie #38 Gepost op: 8-10-2009, 23:41:51 »
dat zou mij verbazen, want dat brengt je toch altijd een zwarte stem mee voor in de latere eilandraden , ik had gedacht aan Igor, maar zo zie je dat niet iedereen zo over Igor denkt

Igor is het target van Marcel, Dennis en Esmeralda die hem als bedreiging zien op gebied van voedselvoorziening...

Ook Esther was ongerust om Igor maar kon zijn inspanningen wel appreciëren.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Esther
« Reactie #39 Gepost op: 8-10-2009, 23:44:38 »
Ben blij dat ze weg gaat. Ben dat gepiep en gejammer echt schijtbeu.

Ik ook. ::kots:: Weg ermee!
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!