Auteur Topic: [kandidaat] Esther  (gelezen 20960 keer)

Offline Robin2003

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Esther
« Reactie #40 Gepost op: 8-10-2009, 23:47:45 »
Deze expeditie is vooral mentaal erg zwaar met al die veranderingen.
Zeker ook omdat de veranderingen nogal rigoreus waren en elkaar snel opvolgden.
Misschien verklaart dat de grote hoeveelheid afhakers.
(is dit overigens meer dan andere jaren, heeft iemand dit nagekeken?)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: [kandidaat] Esther
« Reactie #41 Gepost op: 9-10-2009, 02:02:58 »
dat zou mij verbazen, want dat brengt je toch altijd een zwarte stem mee voor in de latere eilandraden , ik had gedacht aan Igor, maar zo zie je dat niet iedereen zo over Igor denkt

Je hebt gelijk. Maar Igor heeft ze vast niet gestemd omdat ze misschien bang was dat meerdere mensen op hem zouden stemmen in plaats van op haar. Ze wilde tenslotte graag naar huis.
The sun came up and reality set in.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Esther
« Reactie #42 Gepost op: 9-10-2009, 08:07:52 »
Deze expeditie is vooral mentaal erg zwaar met al die veranderingen.
Zeker ook omdat de veranderingen nogal rigoreus waren en elkaar snel opvolgden.
Misschien verklaart dat de grote hoeveelheid afhakers.
(is dit overigens meer dan andere jaren, heeft iemand dit nagekeken?)

zie ergens de laatste of 1-laatste bladzijde in het Aflevering 5 topic  ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Esther
« Reactie #43 Gepost op: 9-10-2009, 21:36:52 »
Deze expeditie is vooral mentaal erg zwaar met al die veranderingen.
Zeker ook omdat de veranderingen nogal rigoreus waren en elkaar snel opvolgden.

Maar normaal zeggen kandidaten toch juist vaak dat het zo zwaar is dat er dagenlang niets gebeurt? Dat de verveling één van de lastigste dingen is om mee om te gaan? Dat is dan nu juist geen probleem, lijkt me. :-\\
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esther
« Reactie #44 Gepost op: 10-10-2009, 13:20:31 »
Je hebt gelijk. Maar Igor heeft ze vast niet gestemd omdat ze misschien bang was dat meerdere mensen op hem zouden stemmen in plaats van op haar. Ze wilde tenslotte graag naar huis.

Ik dacht dat een "eliminatie bij een gelijke stand op basis van de hoeveelheid stemmen op eerdere eilandraden" pas na de samensmelting van toepassing is. De stemmingen vóór de samensmelting tellen dan niet mee, dacht ik.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esther
« Reactie #45 Gepost op: 10-10-2009, 13:31:10 »
Ik dacht dat een "eliminatie bij een gelijke stand op basis van de hoeveelheid stemmen op eerdere eilandraden" pas na de samensmelting van toepassing is. De stemmingen vóór de samensmelting tellen dan niet mee, dacht ik.

Met de samensmelting resetten ze het aantal zwarte stemmen.  Vorig jaar hadden Geert d en Hannie ook een gelijkstand en omdat Geert in een vorige eilandraad haar een stem had gegeven moest zij vertrekken.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esther
« Reactie #46 Gepost op: 29-10-2009, 22:20:20 »
Ben ik de enige die zich iedere week weer kapot schrikt van die kop van Esther tijdens het beginmuziekje? Wel een nare streek van de productie, want het is best een knappe vrouw, vind ik. Om haar dan op zo'n manier in beeld te brengen... Misschien zoek ik er te veel achter, maar ik denk dat ze dat niet hadden gedaan als ze er niet op zo'n zeurmanier uit was gegaan.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Esther
« Reactie #47 Gepost op: 29-10-2009, 22:24:36 »
Ben ik de enige die zich iedere week weer kapot schrikt van die kop van Esther tijdens het beginmuziekje? Wel een nare streek van de productie, want het is best een knappe vrouw, vind ik. Om haar dan op zo'n manier in beeld te brengen... Misschien zoek ik er te veel achter, maar ik denk dat ze dat niet hadden gedaan als ze er niet op zo'n zeurmanier uit was gegaan.

Echt waar?
Is me niet opgevallen, ik zal er de volgende keer eens op letten! ::vergroot::

Het zou natuurlijk best kunnem, dat de productie een opgever expres wat minder charmant in beeld brengt. :-\\
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esther
« Reactie #48 Gepost op: 29-10-2009, 22:29:11 »
Ben ik de enige die zich iedere week weer kapot schrikt van die kop van Esther tijdens het beginmuziekje? Wel een nare streek van de productie, want het is best een knappe vrouw, vind ik. Om haar dan op zo'n manier in beeld te brengen... Misschien zoek ik er te veel achter, maar ik denk dat ze dat niet hadden gedaan als ze er niet op zo'n zeurmanier uit was gegaan.

Viel me vandaag voor de eerste keer op, is inderdaad niet het beste beeld wat ze van haar geschoten zullen hebben maar Carine komt er ook niet goed af als ze als een Godzilla door die struiken komt ;)

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esther
« Reactie #49 Gepost op: 29-10-2009, 22:30:39 »
Viel me vandaag voor de eerste keer op, is inderdaad niet het beste beeld wat ze van haar geschoten zullen hebben maar Carine komt er ook niet goed af als ze als een Godzilla door die struiken komt ;)
het viel me vandaag ook op: ik schrok me een hoedje ::tandpastasmiley::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Esther
« Reactie #50 Gepost op: 29-10-2009, 22:45:50 »
Viel me vandaag voor de eerste keer op, is inderdaad niet het beste beeld wat ze van haar geschoten zullen hebben maar Carine komt er ook niet goed af als ze als een Godzilla door die struiken komt ;)

Maar ja, daar hadden ze dan ook geen normaal beeldmateriaal van.  :-X
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.