Auteur Topic: [kandidaat] Lianne  (gelezen 15075 keer)

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
[kandidaat] Lianne
« Gepost op: 24-08-2009, 02:54:38 »
Menno is gek

Offline Li0nHeart

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lianne
« Reactie #1 Gepost op: 2-09-2009, 14:48:35 »
Lianne zit ook op Hyves.

En als je ingelogd bent : plaatje




covermodel bij Panorama in 2004.
« Laatst bewerkt op: 2-09-2009, 20:17:50 door Sprien, Reden: links verborgen »

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lianne
« Reactie #2 Gepost op: 17-09-2009, 21:47:21 »
Onnozelheid viert hoogtij....
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lianne
« Reactie #3 Gepost op: 17-09-2009, 21:52:05 »
Zij heeft echt heel dom gehandeld.
Na slechts een dag al uit een complot stappen is niet slim,
en er dan vervolgens ook nog over gaan praten met de gene waar ze misschien op gaat stemmen..
Beetje vreemde en ondoordachte aanpak.!
There's no show like a reality show ;)

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lianne
« Reactie #4 Gepost op: 17-09-2009, 21:57:33 »
Zij heeft echt heel dom gehandeld.
Na slechts een dag al uit een complot stappen is niet slim,
en er dan vervolgens ook nog over gaan praten met de gene waar ze misschien op gaat stemmen..
Beetje vreemde en ondoordachte aanpak.!

De weg naar volwassenheid is een groot leerproces, laat deze tactiek voor haar een wijze les zijn. Komplotten en afspraken onderling zijn dodelijk als je eruit stapt, zeker in zo'n situatie.
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: [kandidaat] Lianne
« Reactie #5 Gepost op: 17-09-2009, 22:37:22 »
De weg naar volwassenheid is een groot leerproces, laat deze tactiek voor haar een wijze les zijn. Komplotten en afspraken onderling zijn dodelijk als je eruit stapt, zeker in zo'n situatie.
dat was nu wel heel duidelijk te zien
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Lianne
« Reactie #6 Gepost op: 17-09-2009, 23:53:22 »
ze had er duidelijk genoeg van , van simonne en haar dominantie, en groot gelijk had ze, moedig van haar dat ze er op tijd mee gestopt is ,al heeft dat haar eliminatie gekost,  ::ok::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lianne
« Reactie #7 Gepost op: 18-09-2009, 00:02:12 »
Ze had het spel al vroeg kunnen beïnvloeden, in je alliantie laten zien dat je twijfels hebt is niet zo slim. 

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lianne
« Reactie #8 Gepost op: 18-09-2009, 00:07:32 »
ze had er duidelijk genoeg van , van simonne en haar dominantie, en groot gelijk had ze, moedig van haar dat ze er op tijd mee gestopt is ,al heeft dat haar eliminatie gekost,  ::ok::

Als je vindt Lianne het goed gedaan dan snap je dus geen reet van het programma of het spel dat erin gespeeld wordt.

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [kandidaat] Lianne
« Reactie #9 Gepost op: 18-09-2009, 02:40:58 »
ze had er duidelijk genoeg van , van simonne en haar dominantie, en groot gelijk had ze, moedig van haar dat ze er op tijd mee gestopt is ,al heeft dat haar eliminatie gekost,  ::ok::

Belachelijk juist!

Ik snap niet waarom ze nog steeds van dit soort naïeve gansjes mee laten doen aan ER terwijl er duizenden fans thuis zitten die maar wat graag haar plaats hadden ingenomen.

Bah!

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Lianne
« Reactie #10 Gepost op: 18-09-2009, 08:52:40 »
Belachelijk juist!

Ik snap niet waarom ze nog steeds van dit soort naïeve gansjes mee laten doen aan ER terwijl er duizenden fans thuis zitten die maar wat graag haar plaats hadden ingenomen.

Bah!

Kijk er moet in ieder geval elke keer iemand worden weggestemd, dus of dat nu uit tactiek een sterke kandidaat is of een volgens jou een dom gansje, dat doet er niet veel toe. Als het een sterke dame was geweest, dan had er weer klaagzang geweest over dat dat oneerlijk is. Ik vind het overigens vanaf de zijlijn makkelijk praten. Als een van die duizende fans (wat Lianne waarschijnlijk ook was) een foute zet had gemaakt, was diegene net zo goed afgestraft. Je moet wel op dat moment, in die situatie, handelen en hoe dat weet je van te voren ook niet. 
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Lianne
« Reactie #11 Gepost op: 18-09-2009, 11:31:38 »
Ik vind het wel jammer dat ze weg is gestemd. Ze had beter tot na de stemming moeten wachten met naar de anderen te gaan...
Ich bin ein Bärliner!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lianne
« Reactie #12 Gepost op: 18-09-2009, 12:34:46 »
Kijk er moet in ieder geval elke keer iemand worden weggestemd, dus of dat nu uit tactiek een sterke kandidaat is of een volgens jou een dom gansje, dat doet er niet veel toe. Als het een sterke dame was geweest, dan had er weer klaagzang geweest over dat dat oneerlijk is. Ik vind het overigens vanaf de zijlijn makkelijk praten. Als een van die duizende fans (wat Lianne waarschijnlijk ook was) een foute zet had gemaakt, was diegene net zo goed afgestraft. Je moet wel op dat moment, in die situatie, handelen en hoe dat weet je van te voren ook niet. 

Akkoord maar we baseren ons op wat we te zien krijgen, de achterliggende redenen weten we ook niet.


Jij hebt het voorrecht gekregen om te mogen deelnemen, het vanaf de zijlijn makkelijk praten is naar mijn gevoel ook een beetje makkelijk excuus hiervoor. Er zullen wel meerdere mensen zijn die slechte zetten doen maar dan komt het aan op de vechtlust en inschatting of men al dan niet het target is en er ook alles aan doen om te kunnen blijven.
« Laatst bewerkt op: 18-09-2009, 17:26:42 door reaver »

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [kandidaat] Lianne
« Reactie #13 Gepost op: 18-09-2009, 16:49:37 »
Kijk er moet in ieder geval elke keer iemand worden weggestemd, dus of dat nu uit tactiek een sterke kandidaat is of een volgens jou een dom gansje, dat doet er niet veel toe. Als het een sterke dame was geweest, dan had er weer klaagzang geweest over dat dat oneerlijk is.

Niet namens mij. Lijkt mij een perfect valide reden om iemand weg te stemmen.

Citaat
Ik vind het overigens vanaf de zijlijn makkelijk praten.

Ik zie niet in wat daar relevant aan is.

Citaat
Als een van die duizende fans (wat Lianne waarschijnlijk ook was) een foute zet had gemaakt, was diegene net zo goed afgestraft.

Maar dat is niet gebeurd.

Citaat
Je moet wel op dat moment, in die situatie, handelen en hoe dat weet je van te voren ook niet. 

Dat kun je van te voren dus wel inschatten als je je wat beter voorbereid. Ze had een prima alliantie. Hoe naïef is het dan om die op te geven omdat je persoonlijk niet met een van de andere leden kunt opschieten?

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Lianne
« Reactie #14 Gepost op: 18-09-2009, 20:37:13 »
Ter uitleg: Je ziet een aantal momenten van een veel langere periode. Is zij naief geweest, het lijkt er sterk op....en wellicht is zij juist gekozen, omdat zij naief overkwam of weinig strategisch. Kandidaten worden natuurlijk niet slechts gekozen op grond van dezelfde capaciteiten (waarvan wij denken dat een Robinson ze hoort te bezitten en inzetten), maar ook op grond van de diversiteit in de expeditie en waarheen de verhalenlijnen met die diverse personen kunnen leiden. Ik vond het van Lianne ook niet een hele slimme zet, maar ze was duidelijk geen strategisch ingestelde dame. Persoonlijkheden verschillen.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [kandidaat] Lianne
« Reactie #15 Gepost op: 18-09-2009, 22:04:11 »
Ter uitleg: Je ziet een aantal momenten van een veel langere periode. Is zij naief geweest, het lijkt er sterk op....en wellicht is zij juist gekozen, omdat zij naief overkwam of weinig strategisch. Kandidaten worden natuurlijk niet slechts gekozen op grond van dezelfde capaciteiten (waarvan wij denken dat een Robinson ze hoort te bezitten en inzetten), maar ook op grond van de diversiteit in de expeditie en waarheen de verhalenlijnen met die diverse personen kunnen leiden. Ik vond het van Lianne ook niet een hele slimme zet, maar ze was duidelijk geen strategisch ingestelde dame. Persoonlijkheden verschillen.

Dat er verschillende personages in moeten zitten snap ik en ik vind ook dat dat belangrijk is. Niet iedereen hoeft strategisch ingesteld te zijn. Maar iets toevoegen vind ik toch wel belangrijk en dat heeft ze echt totaal niet gedaan mijns inziens.

Vorig jaar hadden we ook al zo iemand, dat was Hannie als ik het mij goed herinner. Die zat daar ook een beetje vakantie te vieren en werd boos op Geert toen hij het spel begon te spelen. tsja.. Ik vind dat niet boeiend om naar te kijken.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Lianne
« Reactie #16 Gepost op: 19-09-2009, 00:29:53 »
Als je een alliantie hebt met een aantal personen is het imo niet zo verstandig om die op te blazen en ergens anders 'aan te gaan hangen'. De eerstvolgende die daar moet worden weggestemd ben jij dan natuurlijk, dus waar je anders ruwweg 1/2 kans had om door te gaan maak je er met een dergelijke move 0/2 van. Misschien sneller dan verwacht, maar wel heel logisch dat ze eruit ligt.
::zwaai:: ::joehoe::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Lianne
« Reactie #17 Gepost op: 19-09-2009, 14:36:35 »
Als je een alliantie hebt met een aantal personen is het imo niet zo verstandig om die op te blazen en ergens anders 'aan te gaan hangen'. De eerstvolgende die daar moet worden weggestemd ben jij dan natuurlijk, dus waar je anders ruwweg 1/2 kans had om door te gaan maak je er met een dergelijke move 0/2 van. Misschien sneller dan verwacht, maar wel heel logisch dat ze eruit ligt.
::zwaai:: ::joehoe::


Gelukkig hebben we Lukas: lekker duidelijk en heeft altijd gelijk  ;) Klopt als een bus, eigen schuld dikke bult. En wat ik eerder al zei: er moet toch iemand uit. Lianne is denk ik wel over en sluiten voor zover.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Lianne
« Reactie #18 Gepost op: 19-09-2009, 15:45:14 »
Het klopt als een bus dat Lianne het spel niet goed gespeeld heeft en er dus terecht is uitgegaan.

Toch vind ik haar situatie wel enigszins voorstelbaar. Je sluit enthousiast aan het begin van de expeditie een complot, maar komt dan al snel tot de ontdekking dat je een van he complotgenoten helemaal niet mag. Heel vervelend natuurlijk.

Het was alleen heel naïef dat Lianne dat zelf direct tegen Simone zei. Ze had dan nog beter naar Marina, Sabine en Marjolein kunnen gaan om samen een níeuw complot tegen Simone te smeden. Sabine verbaasd en eruit, Birgit verbaasd en boos. Sabine, Marjolein en Lianne opgelucht en blij, Marina blij.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat] Lianne
« Reactie #19 Gepost op: 19-09-2009, 18:14:30 »
Ach Simone en Birgit waren niet de enige die op haar stemden dus ik neem aan dat haar eliminatie terecht is.